Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ferenc3 Creative Commons License 2019.10.29 0 0 48449

Az egyik utángyártott venti képén van ez a csati rajta, az a szám egy másik méretet jelöl, csak levágtam.

Nem gond, én is emiatt akadtam el, végignéztem egy rakat katalógust is, de nem találtam olyan csatit, aminek ilyen a vége.

Ha minden igaz holnap érkezik egy bontós csatlakozó, hátha az jó lesz, küldtem neki előre képeket. Ha nem, akkor keresgélek motorkábel kötegeket, elméletileg annak a része.

 

Ha az sem jön be, kiöntöm valami gyantával :DDDD

 

 

Hétfőn megyek téligumit felrakatni egy bő 15km-re, ha addig nem lesz venti, reméljük kibírja azt a kis utat :) Múltkor is így jöttem már haza, alacsony fordulaton, nem hajtva, ne melegedjen a víz :)

 

 

Ferenc

Előzmény: WebNeo (48448)
WebNeo Creative Commons License 2019.10.29 0 0 48448

Sajna ezzel én nem megyek előre, van valami más szám bal fent a képen, vgay az csak kép száma

 

Előzmény: ferenc3 (48447)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.29 0 0 48447

Nincs meg az eredeti csatlakozó sajnos, mert valamelyik előző tulajdonos az eredeti ventit kicserélte (elvileg) egy Mercedes ventire, egy általános csatival bekötve, egyedi ventikerettel :)

 

Én pedig most rendeltem a radiátorhoz való elvileg "original" utángyártott ventit.

A lentebbi képeken látszódik a motor, amihez keresem a csatlakozót. Van ilyen sematikus ábrám is hozzá:

 

 

Ferenc

Előzmény: WebNeo (48446)
WebNeo Creative Commons License 2019.10.29 0 0 48446

Nem olvastam vissza, de ha van cikkszámod, bármi felirat a csatlakozón nézhetek én is. Pár nagykerben tudok keresni. egyébként próbáld úgy, hogy "kábeljavító készlet" ja és le is fényképezheted ide.

Előzmény: ferenc3 (48445)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.28 0 0 48445

Online katalógusokat bújtam egész hétvégén, kifolyik a szemem :) Hasonlót találtam, ilyet nem.

Saruzásnál igazad van, valószínűleg kínlódás lenne szépen és vízmentesen megcsinálni.

 

Írtam bontóknak, az egyik írt, hogy a kép alapján van neki ilyen. Elvileg szerdán lesz a kezemben, reménykedem, hogy tényleg jó lesz :)

Előzmény: WebNeo (48444)
WebNeo Creative Commons License 2019.10.25 0 0 48444

Nem tudom van e külön, de szerintem találsz, hisz autóiparban sok pótlólagos csati/javító készlet van. Saru talán nem az igazi, mert vizmentesnek kell lennie, de ha tudsz olyat csinálni biztosan megfelel.

Előzmény: ferenc3 (48443)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 48443

Szia!

 

Update: megvan az új ventillátor. Úgy néz ki jó lesz a radiátorra is.

Thermotec D8R008TT lett végül, ezt ajánlották a radiátor cikkszáma alapján.

 

Előtte megmértem, az autóból jövő csatlakozó leadja a 12 voltot akkor, mikor kapcsolni szeretné a ventit.

 

Az új ventit direktben akksira kötöttem, megfordul. Nyilván :D De az ördög sosem alszik, beépítés előtt inkább megnéztem ...

 

Szóval be fogom szerelni.

 

A következő problémám, hogy ezen ovális a csatlakozó nem olyan, mint az én előző ventimen (amit szerintem már tákolt egy előző tulaj).

 

Ahonnan vettem azt mondták, a csatlakozó a kábelcsoport része.

Szóval komplett kábelkötegben fogok csak ilyet találni szerinted? Nem hiszem el, hogy külön nem kapok ilyet :) Lehet akkor viszont saruzni fogom :/

 

 

Köszi!

Ferenc

Előzmény: WebNeo (48440)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 48442

Szia! Ha nagyon sokszor nyomod meg a gombot (40-szer, 50-szer) akkor sem nyitja a kulcs? Soha nem is nyitotta?

Esetleg újratanítani próbáltad már az autóval?

 

Üdv,

Ferenc

Előzmény: PotterBeta (48441)
PotterBeta Creative Commons License 2019.10.21 0 0 48441

Sziasztok!

 

2001-es Renault Clio-m van egy egygombos gyári kozponti zár távirányítóval.

Sajnos jelenleg csak lezár az autó gombnyomásra, valaki tudna segíteni, hogy mi okozhatja a problémát? 

A belső központi zár kapcsolóval tudom nyitni és zárni is, de a távirányítóval csak zárni, ami elég bosszantó.

 

Üdvözlettel:

Tamás

 

 

WebNeo Creative Commons License 2019.10.20 0 0 48440

Nem neheztelésből mondtam, csak kifogytam a tudásból :D

 

Előzmény: ferenc3 (48439)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.19 0 0 48439

Persze, nem is úgy értettem, sokat segítettél, mert szerintem a jó irányba kerültem.

Úgy lett átalakítva, hogy az eredeti gyári Renault hűtő mögé (a hűtőmaszk felöli oldalra) lett beépítve valami - ennyire látok rá, látom, hogy a sematikus rajzok alapján annak ott nem kéne ott lennie, szerintem az az utólagos klíma része.

 

Kerestem képeket, a gyári clio 2 klímánál pedig a középső konzolon van egy AC gomb. Nekem nem ott van, sőt látszódik, hogy utólag lett betéve bal oldalra.

A gyári hűtő a helyén van, Renault matricával, cikkszámmal, így az alapján választok ventit. Lemérem a furatokat biztos ami biztos. Meglátjuk. Majd azért írok egy update-et, hátha valakinek valaha hasznos lesz :D

 

Köszi még egyszer!

Ferenc

Előzmény: WebNeo (48438)
WebNeo Creative Commons License 2019.10.19 0 0 48438

Hát ha át lett alakítva én nem sokat tudok segíteni, illetve ennél többet nem.

Előzmény: ferenc3 (48437)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.18 0 0 48437

Akkor marad a próbálgatás :) catcar.info alapján nézem a cikkszámokat, próbálom kideríteni erre a hűtőre melyik ventit szánták a gyárban.
Szerintem nem olyan volt rajta gyárilag mint az enyém, hanem ilyen téglalap "keretes", amit te is küldtél cikkszámot a klíma nélkülihez (7701042439 7701045216).

 

Mivel tudtommal ebben az autóban gyárilag nem volt klíma, ezért szerintem azzal biztosabb kezdeni.

Gondolom az utólag beépített klíma miatt tákoltak rá nagyobb ventit (365mm volt benne, a gyári meg ha jól látom 300). Én a klímát úgy sem használom, szóval mindegy. Szivem szerint ki is szedetném.

 

 

Egyébként a gyári klíma gondolom a középső konzolra kapott funkciógombokat ugye?

 

 

Köszi a segítséget!!!

Ferenc

 

 

Előzmény: WebNeo (48436)
WebNeo Creative Commons License 2019.10.18 0 0 48436

Sajnos nem

 

Előzmény: ferenc3 (48435)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.18 0 0 48435

Sikerült lefotóznom a hűtő matricáját. Ez alapján esetleg lehet keresni tutira rávaló ventit, kerettel együtt?

 

 

 

Valeo

Renault RM1019

869932T

7700838134

 

Köszönöm!!

Előzmény: WebNeo (48433)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 48434
Van, de azt mondta egyszer egy szerelő, hogy utólag lett berakva. Bal oldalt van egy A/C gomb. Mondjuk sosem használtam ...

Köszönöm, megnézem ezeket a cikkszámokat!
Előzmény: WebNeo (48433)
WebNeo Creative Commons License 2019.10.17 0 0 48433

Van légkondi a kocsiban?

7701044185

7701045816

7701070217ha igen ez a venti cikkszáma.

 

H a nincs akkor ezek

7701042439
7701045216

Ezekhez van külön motor

7701043977  7701070292  7701050678 7701045215 mechanikus váltónál

Előzmény: ferenc3 (48432)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 48432

Hát ez próba szerencse lesz. Nem találok olyat, amilyen az enyém.

Rendelek egy ventit keret nélkül, remélem passzolni fog bele ...

 

Bontóplázát is néztem, de egyik sem hasonlít. Mindegyiknek más a kerete vagy a lapátja.

 

Amúgy az én keretem és ventim ilyen:

Előzmény: ferenc3 (48431)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 48431

(bocs ez a venti száma, azt keresem épp mi az, ami tutira jó bele)

Előzmény: ferenc3 (48430)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 48430

Oké két számot találtam a műanyagház belsején:

3 136 613 224

 

és

PA 6.6-GF15 M 25

 

Most ezek alapján próbálok keresgetni.

Előzmény: ferenc3 (48429)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 48429

Pont erre gondoltam, szerintem ezt már valaki szerelgette az elmúlt 20 évben :D

Szóval ha veszek új ventit, autóvillamossági boltban tudok hozzá venni hozzá passzoló "anya" ovális csatlakozót gondolom és arra lecserélem azt, ami most van az autóban.

Ez járható út lehet ugye?

 

Sajnos cikkszámot semmin sem láttam :/

 

Köszönöm, szerintem ez lesz.

Előzmény: WebNeo (48428)
WebNeo Creative Commons License 2019.10.17 0 0 48428

Keress rajta cikkszámot ha van, amugy ha sima csati bármilyennel  helyettesíthető ami ugyanazt tudja névérték a lényeg a kialakítás meg ahova elfér nem számít

 

Előzmény: ferenc3 (48427)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 48427

Az én csatlakozóm ilyen, de mindenhol csak oválissal találok ventit.

 

Előzmény: ferenc3 (48426)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 48426

Kiszenvedtem ....

 

Úgy néz ki, hogy a ventillátor kuka. Nézegettem neten, de amit találtam azoknak a csatlakozója ovális, az enyém meg kocka, amiben a két pólus csatlakozója 90 fokban el van egymástól fordítva.

Hát ez nem lesz egyszerű :) Létezik ezekhez valamilyen átalakító? Mert az még hagyján, hogy ha szerzek új ventit átfaragom, de ugye amivel össze kell kötnöm, az is ilyen kocka csatlakozós.

 

Köszi,

Ferenc

Előzmény: WebNeo (48425)
WebNeo Creative Commons License 2019.10.16 0 0 48425

Passzolom, de alapvetően minden venti külön más kiszerelés nélkül kivehető

Előzmény: ferenc3 (48423)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.15 0 0 48424

... vagy a ventibe a kábelek nem direktbe vannak kötve, hanem csatival? Mert akkor lehet, hogy egyszerűbb a történet mint gondoltam ...

Előzmény: ferenc3 (48423)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.15 0 0 48423

Meglesz, rámértem a próba előtt, rövidzárlat, megnéztem, motorba menő vezetékek kidörzsölődtek, biztosítékot is kicsapta (rosszat néztem eddig).

Vajon a ventihez hogy a legjobb hozzáférni (kivenni javítás miatt, nem férek be máshogy)? Lököst le kell hozzá venni, vagy a ventillátor kiemelhető anélkül is?

 

Köszi!

Ferenc

Előzmény: ferenc3 (48422)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 48422

Köszönöm szépen, megkeresem őket.

Megnézem a ventit direktben.

 

Köszi!

Előzmény: WebNeo (48421)
WebNeo Creative Commons License 2019.10.14 0 0 48421

Sajnos arra nem konkrétan, csak ezt a vállalkozást hírből, van/volt renault kötödésük :

http://www.hevederzar.hu/Szolg/html/immobiliser.htm

 

Passzolom a ventit, de ha jól emlékszem direktbe kotve el kell indulnia, igy azt megnezheted jo e a venti

 

Előzmény: ferenc3 (48420)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 48420

Szigetszentmiklós.

 

Az egyik kulcson a mikrokapcsolót már sokadjára javítottam (házilag), sajnos a végére feladta. Ezen a kulcson néha az immo rendetlenkedett, most több hónapja stabil.

A másik kulcson az immo mindig tökéletesen működik, cserébe a központi zár nem: újratanítom, 1-2 napig működik majd egyszer csak nem. Kb harmincadik gombnyomásra nyit. Ha újratanítom, akkor megint jó egy darabig... Szóval most a belső nyitó-záró gombbal használom, de az meg ugye kényelmetlen.

 

Szegény Clio lassan 20 éves, igyekszem jó gazdája lenni, sokáig az egyetlen autó volt a családban 3 gyereküléssel hátul :D Most már "második autó", munkába járok vele.

De hiába tartom karban, rám (rá) jár a rúd - ma reggel mikor beértem észrevettem, hogy a hűtővíz hőmérséklet a legfelső két pötty alatt van kicsivel (mindig félúton szokott lenni). Nem kapcsol be a ventillátor. Biztosíték jó. A csövek forróak. Van esetleg valami tipped? Jeladó?

 

Köszönöm szépen a segítségedet ezekben is :)

Ferenc

Előzmény: WebNeo (48419)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!