Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Inner Circle Creative Commons License 2000.05.30 0 0 24
"Benéztem, erre a Cenzor azonnal kimoderált."

Rá se ránts, MártásTucat, a palinak tutira VW Ventója van! :)))

A témáról: a család jelenleg Merci-vásárlás előtt áll, gondolom kitalálható hogy melyik három áll rajthoz (segítség: nem Smart, A-Klasse vagy CLK-GTR (utóbbi sajnos :) )). Vajh C-re, E-re vagy S-re érdemes utazni? Más szóval: jobb-e az E és az S annyival, amennyivel drágább?

Előzmény: BorókaI2 (21)
Dobcsi Creative Commons License 2000.05.30 0 0 23
Azt írtad hogy "amikor kijött a 190-es Merci" az pedig 1980. Az újabb szériás 190esek 5ös váltóval jöttek már ki.

És nehéz reális véleményt adni egy márkáról akkor ha, hallottad hogy eg barátod ület egyben amit kölöcsön kapott :)))

Az ilyen bérautó kaliberü kocsikat fullra felfolytják, és ennek ellenére mindenki gyilkolja őket. Ki vigyázna egy olyan kocsira ami csak pár napig van nála?!

Amúgy nekem a 190esek egyáltalán nem tetszenek, amit írtam azért írtam hogy ne torzuljanak a tények. De egy w124-es már annál inkább tetszik.

Egyébként a legutolsó széráis 123asok is már 5ös váltóval jöttek ki, asszem kb 83tól. Szóval szerintm ezen a téren semmi negatívum nem róható fel a mercinek.

Dobcsi.

Előzmény: sansalvador (22)
sansalvador Creative Commons License 2000.05.30 0 0 22
Talán te is tudod, hogy nem 1980-ra gondoltam. Inkább az évtized végére, meg a 90-es évek elejére!
Az egyik ismerősöm vmikor 96-97-ben összetörte a Lagunáját és a javitás idejére kölcsönkapta egy haverjától a 190-es Mercijét. Azt hiszem egy 5-6 éves autó lehetett akkor. No abban volt 4 sebes váltó egy 1.8 -as motorhoz rendelve. Együtt röhögtük ki az autót, de főleg ő, amikor átült a Lagunából, és főleg azután, hogy ki kellett vele autóznia Németországba az ott összetört autójáért. Lesujtó véleménye volt az autóról. De a négysebes váltó az tetszett a legjobban, negativ értelemben persze. :-(
Előzmény: Dobcsi (20)
BorókaI2 Creative Commons License 2000.05.29 0 0 21
Szegény ember! :-) Azért a Vette sem kutya! Lehet, hogy a közeljövőben viszontláthatod a Tuning & Stereoban, meghívom őket egy próbakörre. Nagyon durva a gép, bár még "bejáratós".

"És veled mi történt, hogy ha jól látom a nicked megváltozott. ???"

Van egy rovat a Politikában, amely rólam szól egy HVG-ben megjelent cikk apropóján. Benéztem, erre a Cenzor azonnal kimoderált. :-(

Előzmény: sansalvador (19)
Dobcsi Creative Commons License 2000.05.29 0 0 20
"Emlékszem, amikor kijött a 190-es Merci, akkor meg az volt a csúcs. Már akinek. Nekem spec elég volt beleülni ahhoz, hogy kiábránduljak belőle. Emlékszem más gyártóknál már nem is volt 4 sebességes kézi váltó, abba még mindig szerelték. Egyszerűen nevetséges volt. "

Szerintem 1980-ban (amikor kijött a 190es), csak a ZILen meg a versenybiciklin volt 4nél több sebbesség.

Dobcsi.

Előzmény: sansalvador (15)
sansalvador Creative Commons License 2000.05.29 0 0 19
Szia Boró!

Sok dolgom volt az utóbbi időben, sajnos nem értem rá benézni hozzátok, de most már jövök remélem gyakrabban.

Az egyik üzletfelem, cégtulajdonos, akinek cégével már 2 éve dolgozunk együtt, most jött hozzánk először. Oda kellett figyelni, hogy rendesen menjenek a dolgok! :-)
Mindenesetre a találkozónak megvolt az eredménye:
az ember nem "kispályás", saját Lamborghini csapata van, aminek egyik futamára kaptam is egy meghivást a csapathoz. Általában szerény autói vannak: többek között Ferrari, Viper aztán egy eredeti McLaren versenyautó fene tudja melyik korból.

Szóval ez történt. És veled mi történt, hogy ha jól látom a nicked megváltozott. ???

Előzmény: BorókaI2 (16)
BorókaI2 Creative Commons License 2000.05.29 0 0 18
Kedves dr. dent!

"Örülök,hogy legalább az óra ügyben azonos az izlésünk!SZVSZ tökéletesen megfogalmaztad,miről is szól az egész,csak adaptáld át az autókba!!!"

Hidd el, hogy én értem (megértem) miről szól a dolog. Ez egy képzelettársítás, amely boldogsággal és elégedettséggel tölti el a Mercedes/svájci óra tulajdonosokat. Nálam más jön be: megvettem életem első amerikai sportkocsiját, limuzinban is amerikait választottam. Egyszerűen hozzám az általuk közvetített értékrend áll a legközelebb. Még azokat is meg tudom érteni, akik a Bogarakban lelik az örömüket, bár engem egy efféle autóba csak géppisztollyal lehetne bekényszeríteni. :-)

"A-4-est említeni sem mertem,igy talán az A-6 meltó ellenfele lehetett volna a C-class-nak,ha!!!a Mercivel együtt jöttek volna ki a piacra."

Az A4-et én sem merném megemlíteni! Egyébként pedig mit keres egy Audi egy Merci mellett? Ugyan már doktor! :-))

Boró

Előzmény: dr.dent (14)
haiti Creative Commons License 2000.05.29 0 0 17
Az origo.hu autós rovatából:

AGYMOSÁS ON
Az új c merci fejlesztésére átszámolva 340 milliárd forintot költöttek, ez már sok mindenre garancia....
AGYMOSÁS OFF

A német TV-ben új opel astra reklám:
Man investiert 4 milliarden Mark....
Ami annyit jelent, hogy invesztáltunk 4 milliárd márkát----ez kb. 520 milliárd forintnak felel meg

Most akkor az astra jobb autó mint a c merci?:-))

BorókaI2 Creative Commons License 2000.05.29 0 0 16
Szia san!

Rég láttalak errefelé. Ennyire leköt az utazási biznisz?

Boró

Előzmény: sansalvador (15)
sansalvador Creative Commons License 2000.05.29 0 0 15
Sziasztok!

Bár sokat vitáztunk már máshol hasonlókról, de azért megjegyzem: van ebben az új C-ben is elég kábitás. Ugye köztudott, hogy a német autógyárak óriási összegeket költenek reklámra, agymosásra.
Emlékszem, amikor kijött a 190-es Merci, akkor meg az volt a csúcs. Már akinek. Nekem spec elég volt beleülni ahhoz, hogy kiábránduljak belőle. Emlékszem más gyártóknál már nem is volt 4 sebességes kézi váltó, abba még mindig szerelték. Egyszerűen nevetséges volt.

Kispajtás!

"Sokan elfelejtik, hogy ha valaki Mercit vagy Bömbit ( Audit) vásáról többet fizet, mintha egy azonos felszereltségű más típust venne. (Nem is kevéssel.)"

Ezt hogy érted? Szerintem ez az amit éppen nem lehet elfelejteni.

"Általába ezek a gyártók vezetik be elsőként a technikai újdonságokat (fejlesztési költségek) is."

Ez ritka nagy tévedés. Semmivel nem vezetnek be több újdonságot mint a többiek.

"Tudom, hogy egyértelmű dolgokat írtam le, de értelmetlen dolgokról nem kéne vitázni (Citroen-Merci-Micsu)."

Mitől értelmetlen ez? SZVSZ a Mercedes is CSAK(!) egy autó, és nem AZ(!) AUTÓ! A Merci sem tökéletes autó, ezt azért nem kellenne elfelejteni, még csak nem is a legjobb, merthogy ilyen nincs. Ezt csak azok mondják, akiknél jól beválik az "agymosós" tréning.

Dobcsi!

"Ha mercedest veszel azzal megveszed az egyik legjobb (vagy A legjobb) márkájú autót.A legmagasabb minőséget."

Ezt az öreg diesel Mercid tulajdonlása alapján jelented ki? :-) Ez már lejárt lemez, régi vicc, nem golndolod?

dr.dent Creative Commons License 2000.05.29 0 0 14
Tiszteletem Boroka!

Örülök,hogy legalább az óra ügyben azonos az izlésünk!SZVSZ tökéletesen megfogalmaztad,miről is szól az egész,csak adaptáld át az autókba!!!
A-4-est említeni sem mertem,igy talán az A-6 meltó ellenfele lehetett volna a C-class-nak,ha!!!a Mercivel együtt jöttek volna ki a piacra.
Üdv.a csapatnak

Előzmény: BorókaI2 (8)
BorókaI2 Creative Commons License 2000.05.29 0 0 13
Szia Dobcsi!

CLK-GTR Skoda? :-))))

Az én apámnak is ugyanilyen Lancerje van, teljesen elégedett vele, igaz, soha nem volt jobb autója. Egyébként szerintem sem rossz, de az is természetes, hogy nem nyújt olyan menetkényelmet, mint egy több kategóriával feljebb sorolt Mercedes.

A Te autód jó is és nagyon kényelmes is, de a lomhasága miatt nálam nem jönne be.

Boró

ui: Azér' egy Octavia a Merci alternatívájaként... :-))

Előzmény: Dobcsi (9)
BorókaI2 Creative Commons License 2000.05.29 0 0 12
Szia Kispajtás!

Azért ebben van egy adag költői túlzás. Otthon a téli hónapokban egy ideig hajtottam egy 92-es Galant GTI-t. A leköszönő C-osztályt (de lehet, hogy az újat sem) műszaki tartalomban, kifinomultságban egyszerűen nem lehetne egy lapon említeni vele. Abban az esetben tipikusan az autó orrán levő csillagot fizeted meg, de jóval kevesebbet kapsz érte, mint egy japánnál.

"(Audit nem tartom sokra, ezért van az elején zárójelbe; bár árba utolérte a versenytársakat...)"

Magam is így gondolok rá. Egy karikás Volkswagen, eléggé átverés-ízzel...

"És ha jól tudom a fiatalok körébe népszerűb a müncheni márka (felmérés készült: a vásárlók átlagos életkora stb...), bár ezen a mercinél már keményen dolgoznak..."

Biztos van ezen a téren változás, különösen a bukfenc-Merci (A-Klasse) megjelenése óta. Régebben olvastam egy felmérést, amely szerint a Némeországben új Mercedest vásárlók átlagéletkora 57 év. Ettől persze a Mercedes jó autó, bár néhány modellje meglehetősen unalmas, míg mások egyszerűen nevetségesek (ML, A, Smart).

Boró

Előzmény: Kispajtás (11)
Kispajtás Creative Commons License 2000.05.29 0 0 11
Sokan elfelejtik, hogy ha valaki Mercit vagy Bömbit ( Audit) vásáról többet fizet, mintha egy azonos felszereltségű más típust venne. (Nem is kevéssel.) Ez a többlet a kidolgozás minőségén (egyre kevésbé), felhasznált anyagok minőségén (ezen is egyre kevésbé) mérhető le. Általába ezek a gyártók vezetik be elsőként a technikai újdonságokat (fejlesztési költségek) is. Viszon amit meg kell fizetni az a gyártó múltja (a versenysportba elért sikerek), a NEVE, a márkát körüllengő IMAGE (motorsportba lehet építgetni). (Audit nem tartom sokra, ezért van az elején zárójelbe; bár árba utolérte a versenytársakat...). Általába ezek a márkák a hibastatisztikába előkelő helyen szerepelnek, ami számomra egy alapos, jól átgondolt tervezést jelent a legapróbb részletekig.
Na itt lehet mérlegelni! Veszek egy ilyen "jól csengő nevű" gípet, vagy veszek egy nagyobb autót, nagyobb motorral több extrával. Ezt mindenki mérlegeli, és a végén úgy dönt ahogy dönt...
Én például inkább vennék egy új 3-as Bömbit (323-tól fölfele), mint egy Renault vagy Peugeot zászlóshajót...
Tudom, hogy egyértelmű dolgokat írtam le, de értelmetlen dolgokról nem kéne vitázni (Citroen-Merci-Micsu).
Nekem tetszik az új C Merci, de motortechnikába a BMW a nyerő (azonos méretű motorok...)
És ha jól tudom a fiatalok körébe népszerűb a müncheni márka (felmérés készült: a vásárlók átlagos életkora stb...), bár ezen a mercinél már keményen dolgoznak...
CXM Creative Commons License 2000.05.29 0 0 10
Félreértettél. Nem állítottam, hogy a Xantia minősége a legjobb. Sőt...
Amit én írtam az a Xantia Activa futóművére vonatkozott (nyilván tudod, mire gondolok, ha nem akkor meg olvasd el itt: http://www.citroen.mb.ca/Documents/Car/1.html ).
Arra céloztam, hogy a C Merciben nem minden a legtökéletesebb és a legjobb, és főleg nem ezen az áron!

Mitshubisit pedig hasonló okból kifolyólag, a motojainak közismert miinősége miatt hoztam fel.

Előzmény: Prac (7)
Dobcsi Creative Commons License 2000.05.29 0 0 9
Szivemböl szóltál!

2 skodát nyúztam szét. Farmotorosokat persze. Soha többet nem vezsek skodát akkor se ha megveszik a CLK-GTR liszenszét, és csak a jelet cserélik ki rajta skodára és 200 000 Ft-ért fogják árulni akkor sem. Elvböl. :))

Hát ami pedig a többi márkát illeti. Fateromnak 100 lovas lancer-ja van, nekem pedig egy öreg diesel merci. A merci előtt amikor skodám volt, istenítettem a micsut.Most pedig már egyszerűen nem értem, mit szerettem rajta. A merci klaszisokkal jobb, annak ellenére hogy öregebb és gyengébb is.
Idegesít hogy a micsunak nem látni a motorháztetejét, hogy majdnem összér a vállam a másik emberrel aki az anyós ülésen ül, utálom hogy nincs benne a nagy pakoló a 2 ülés között (mert ugye egy felesleges kézifék foglalja ott a helyet :)) ), aztán rossz vele parkolni, mert nem látni hol van a segge, mert ugye emelkedik a hátulja, és semmit nem látni ki belőle (max az eget). A parkolást továbbá nehezíti hogy a kicsinyítős tükrökben csalóka a távolság, a hab a tortán az hogy nagyobb a fordulási köre mint a merdzsónak, és végül nincs benne szervokormány (!), leizzadok a fizikai munkától mire beállok egy kisebb helyre vele.
Folytassam? :)

Dobcsi.

Előzmény: BorókaI2 (8)
BorókaI2 Creative Commons License 2000.05.28 0 0 8
Sziasztok!

Számomra az új C-osztály eddig egészen szimpatikus, bár a mások által is kifogásolt első fényszórók nem tetszenek (a DC vezető designerei egyébként amerikaiak).

Németországban egy nemzetközi autókölcsönző cég jóvoltából többször jártam Mercedesekkel, június elején ismét fogok. A cég két féle Mercit üzemeltet: C 180-at és E 230-at. A feleségemmel magunk között csak hullazsákoknak hívjuk őket: egészen egyszerűen szánalmasan alulmotorizált autók, az ember már-már kiszállna megtolni, hogy jobban vonszolják magukat.

A leköszönő C-osztály szerintem jó autó, semmi különösebb rendellenességet nem tapasztaltam nála (leszámítva a kölcsönzői üzem miatt apróságokat). Jó az összeszerelés minősége, normális a beltér, elfogadható komfortot nyújt a futómű, de semmi egyéb, elég unalmas autó. Érdekes a 1.8 literes motor fogyasztása: városi üzem mellett simán benyakalja a 13 litert, ami SZVSZ meglehetősen sok, különösen ahhoz képest, hogy kétszer ekkora motorral szerelt autókkal is el lehet ennyiből pöfékelni.

Kíváncsi leszek az újdonságra!

Szia Prac!

"Kérdés: Lehet majd ebbe is "hűthető" (szellőztethetettő -vagy mi a szösz) üléseket rendelni?"

Nem hinném, esetleg valamelyik csúcsváltozathoz (C 430) tudnám elképzelni, olyan drága. Egyébként pedig kevésbé profi ülés, mint amit az újságok alapján várnál tőle (persze attól még nagyon jó).

Szia dr. dent!

"A Mercedes ismét bebizonyitotta,hogy az ők a non plus ultra!!!"

SZVSZ ezt inkább az S-osztállyal igyekezett bizonyítani. Szerinted mi a non plus ultra az új C-ben?

"Szerencsétlen BMW,Audi ismét nagy gondban lesznek,kinek kell ezek után az a-6 v.a E-46-os???"

Abban egyezik a véleményünk, hogy kemény ellenfele lesz az Audinek és a BMW-nek, de hogy lehet a C-osztályt az A6-hoz hasonlítani? Nem merész ez egy kicsit? Más kérdés, hogy én is inkább a C-Mercit választanám. :-))

Szia Dobcsi!

"Ha mercedest veszel azzal megveszed az egyik legjobb (vagy A legjobb) márkájú autót. A legmagasabb minőséget. Ezt nem lehet összehasonlítani egy légzsákkal vagy fejtámlával."

Tudom, hogy a Mercedes tulajdonosok jelentős részét ez az érzés motoválja a vásárláskor, de ezek az idők már elmúltak. Manapság már egész sok gyártó készít _legalább_ olyan jó minőségű autókat, mint a Merci. Persze a tulajdonosok márkaszeretetével/sznobizmusával nehéz versenyre kelni. :-) Ez valami olyasmi, mint nálam az órák kérdése: lehet bármilyen pontos és szép egy japán óra, egész hátralevő életemben svájci óráim lesznek, mert ragaszkodom ehhez, még akkor is, ha sokkal drágábbak és semmivel sem tudnak többet egy Casionál. Ha megkérdeznéd, hogy miért, nehezen tudnék rá magyarázatot adni... Hasonló okokból nem vennék soha Skodát, bármilyen csiriviri autót is hozzon ki (De hol van ettől?).

Egyébként CXM összefoglalta a lényeget:

"Drágán nem nehéz jó autót gyártani. Csinálják meg ugyanezt olcsón. Akkor le a kalappal."

Boró

Prac Creative Commons License 2000.05.28 0 0 7
CXM!

Szeretném egy kicsit bővíteni Dobcsi reagálását. Szóval. Mitsu. Király kis gépek (bár már a DC-konszernhez tartotnak :)), DE az árkülönbözet nem ok nélkül van egy Carismát és egy C-Klassét, vagy akár egy Pajerot és egy Ml-t (ami elég gyíkul sikeredett szegény Merciéknek) sem lehet összehasonlítani pl. az enteriőr, kidolgozás szempontjából. Motorok: Ok. jók a GDI-k és ennyi. Dízelfronton ismét nem lehet összehasonlítani őket.
Citroen Xantia. Nem éppen a minőség példaképe (már írtam a Terminal-on, hogy pl. egy ismerős 96-os Xantiájában 98 környékén már tönkrement a gyári klíma és hasonló apróságok...). A Dízelmotorjaik so-so, és ennyi. OK. Olcsóbb. De ha van 10 millád autóra (meggondolandó, hogy költenék e ennyit egyáltalán verdára...), akkor nem feltétlenül a Citroen az első márka, ami eszedbe jut...

Tiszteletem, Prac

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.28 0 0 6
Az új C-s merci maga a tökély. :)
Nekem nagyon bejön. Ha most hirtelen lóvéhoz jutnék (1 a millióhoz :))) akkor ilyet vennék.
Lecserélném az öreg merdzsót egy újra :)
A kézi lábfék nagyon rulez (ez van az enyémben is)

CXM: Van micsunk is, a xantiát viszont nem ismerem, de Te nagy tévhitben élsz. Itt nem arról szól a dolog, hogy mi hogyan dönthető. Ha mercedest veszel azzal megveszed az egyik legjobb (vagy A legjobb) márkájú autót. A legmagasabb minőséget. Ezt nem lehet összehasonlítani egy légzsákkal vagy fejtámlával. Itt nem egy corsát hasonlítunk egy polohoz. Ez nem arról szól. Megveszed a mercit, és nézzed a csillagot a motorháztetőn miközben autózol (míg el nem lopják :))

Dobcsi.

CXM Creative Commons License 2000.05.27 0 0 5
Egy aprócska vélemény, feltéve, hogy szabad nem csak teljesen "német-autó-imádó" hozzászólást is megjelentetni.

Nyilván ez a A Mercedes nagyon király. Pl., mint az kiderül a http://www.origo.hu/auto/nagyvilag/000419magas.html cimen olvasható cikkből, a nagyszerű fejlesztések között hatalmas újítások is megtalálhatóak, melyek méltóak a 2000 évhez, és végre: "A Mercedes igyekszik némely sokat kritizált részleten is változtatni: a hátsó üléstámla például már ledönthető, azaz a csomagtartó legalább részben variálható. A C osztály később elkészülő változatai, a ferdehátú ötajtós és a kombi természetesen szintén kapnak osztható hátsó ülést."

Nem mondom, ez aztán fejlesztés!
Egyébként meg azt nézzük meg, hogy alapáron mennyibe fog kerülni egy ilyen autó. Kb. minimum másfélszer annyiba, mint egy jól felszerelt, esetleg futóműben (Xantia Activa), motorban, kissé fejlettebb (Mitshubishi bármelyik), de más márkájú autó. Akkor meg már nem is biztos, hogy olyan nagy kunszt. Drágán nem nehéz jó autót gyártani. Csinálják meg ugyanezt olcsón. Akkor le a kalappal.

CXM

Előzmény: dr.dent (4)
dr.dent Creative Commons License 2000.05.27 0 0 4
A Mercedes ismét bebizonyitotta,hogy az ők a non plus ultra!!!
Szerencsétlen BMW,Audi ismét nagy gondban lesznek,kinek kell ezek után az a-6 v.a E-46-os???
lore!:"csakhat a mai..."még szerencse,hogy nincs rá pénzed.Ti csak maradjatok a volvónál.Üdv.fargónak.
Előzmény: lore (2)
Prac Creative Commons License 2000.05.21 0 0 3
Üdv!

Jó dolog az a lábi-kézifék, meg mellesleg amolyan tradíció Merciéknél (nagy szentségtörés is volt a "hagyományos" kézi a 190-esnél).

Szerintem szép darab az új C, de tényleg nagyon hasonlít az S-re (nincs is az az egyénisége, mint a többi Mercinek), és - nem tudom Ti hogy érzitek - olyan túl tömzsi, nincs benne az az arányosság, mint az előző C-ben, vagy a 3-asban (ez persze szubjektív). Én a 3Sat-on néztem valami bemutatót és személy szerint meglepődtem, hogy a 200CDI és 220CDI motor azonos (2,1l), csak a 220-as 30Le-vel többet tud (ez olyan VW- TDI, TDIi dolog...), a 240-es motorja pedig 2,6l-es. Egyébként ott eléggé dícsérték az autót.

Kérdés: Lehet majd ebbe is "hűthető" (szellőztethetettő -vagy mi a szösz) üléseket rendelni?

lore Creative Commons License 2000.05.21 0 0 2
Üdv.

Nekem az új C-Merci nagyon tetszik. Amúgy nagy tisztelettel vagyok az összes merci technikai tartalma iránt, csakhát a mai Magyarországon ha pénzem lenne rá akkor se vennék...

A lábféket sokan ócsárolják, szerintem nem olyan rossz. Előnye, hogy felszabadul a helye középen. Hátránya, hogy ha rosszul leszel, akkor az asszony nem tudja behúzni. A kézifékes forduló nem méltó a márkához, télen viszont adott esetben jól jöhet. Persze az ABS-ek, ASR-k és ESP-k korában nem sok embernek jut eszébe kézifékes trükkökkel egyenesbe ráncigálni az autót egy csúszós lejtőn, főleg hátsókerékhajtás esetén. Ja, szvsz...

szerényvéleményeslore

Előzmény: Asszem (1)
Asszem Creative Commons License 2000.05.21 0 0 1
Végre valahára már nem az MB 100 műszerfala köszön vissza!
A kézifék még mindig lábi?
I. Blasius Creative Commons License 2000.05.20 0 0 0

Nem semmi, hogy mennyire lekoppintották az S Klasse hátulját. Az eleje SZVSZ ronda.

Az első Auto Bild teszt szerint a váltója kicsit akadozik, egyébként szuper. Ha német autó kéne, én inkább egy 3-.mas BMW-t vennék.

boboryan Creative Commons License 2000.05.20 0 0 topiknyitó
Minden ezzel kapcsolatos véleménynek, képnek, élménynek, stb-nek itt a helye.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!