Ugyanilyen jellegű a problémám... Beindítani be lehet (bár először mintha kevesebb henger járna..), aztán pár pillanat alatt egyenletessé válik a motor járása. Amíg hideg, az automata szivató teszi a dolgát, ha meg teljesen bemelegedett, akkor már elég jól kezelhető a probléma. Ha folyamatosan haladok, pl hosszabb autóúton, pályán, nincs vele semmi baj. Viszont amíg csak kezd bemelegedni, a langyos motornak gyakorlatilag nincs alapjárata. Pontosabban ha nagyon finoman engedem vissza a "gázt", akkor talán megmarad a fordulata. Mondjuk nekem még hozzájött egy -talán ezzel összefüggő- hiba: a biztosítéktáblán rendszeresen (úgy hetente) kiment az "injector" 20A értékű biztosítéka.
Szóval én is kérnék "eligazítást", de a e-mailod nem publikus, így írni se lehet Neked :(
Szia, én évekig jártam igy egyik szerelő se tudta mi a baj. Mignem az egyik rájött. Az injectornál van egy bovdenes rész, ami telimegy olajjal, olajsárral.Ami miatt nem tudja már a szelepeket megfelelően müküdtetni. Teljes kipucolás takaritás megoldotta a hibát. De ha pontosabb infokell irj rám. Megadom a szerelőm számát, ő elmondja érthetőbben is :)
Szabolcs megyében keresek Twingóhoz (2001 16v) fekete motorháztetőt, illetve 4db gumit továbbá elakadásjelzőt (nem müködik az index, illetve az elakadásjelző sem).
Teljes körűen tudom javítani a renault quickshift váltóját. Bármelyik hibáját. Polcon van hozzá minden alkatrészem. Ha még aktuális, ezen a számon elérhető vagyok: 06-30/247 14 93
Sziasztok! CG3 (1994) olajsapka levételének van valami speciális trükkje? Elvileg felfelé kellene húzni, majd tekerni (legalább is egy videón így vették le), de nekem az istennek se sikerül. Elvileg a fordítottja, mint ahogy a babazáras kupakok működnek (azokat ugye tekerés előtt le kell nyomni). Ha felhúzom, akkor egy kicsit nehezebben tekerhető, mint alapállapotban, de ezután is csak forog és forog, de nem jön le.
Hali! Engem a felnik téligumival érdekelne. DOT számot meg tudnád nézni? A probléma az, hogy Miskolc mellett lakom. Posta, vagy futár megoldható? Szép napot!
Szép napot kívánok mindenkinek!
Egy 1999 initiale twingom van. Igen sok mindent megcsináltattam rajta, de most egy olyan hiba ütötte fel a fejét hogy nem tudom mi a gond. Szóval kuplung pedál benyomáskor akkorát reccsen mint állat. Ne nem kuplung recseg hanem a pedál. Minden sebességet tökéletesen vesz. Csak néha reccsen egy nagyot mikor bemyomom. Szerintetek mi lehet a gond? Előre is köszönöm a válaszokat. Szerelő megnézte de kimondottan nem mondta mi lehet a gond. Ezért még nem is lett javítva.
95' évj twingom 2hete gondolt egyet és nemhajlandó indulni.Aztán pár nap után gondol egyet és indul,de amint elindulnék vele leáll és megint nem indul napokig.
Valakinek ötlete?
Immo beszarhat csak úgy egyik napról a másikra minden előzmény nélkül?
Olvastam valahol hogy kikötötték az immot mert gyakran betojik és szivatja a gazdát .
Sziasztok, 4 db.használt,jó állapotú 14”-os Twingo lemezfelni valamilyen téli (használható) gumikkal,gyári (használt) dísztárcsákkal eladó. Ára 16 ezer ft.
Twingohoz keresek jobb és bal oldalra első sárvédő javító elemet. Nekem csak a kerék és az ajtó közötti alsó 15 cm kellene, mert az előző tulaj nem pucolta . Karambolos autó sárvédője is szóba jöhet.