persze, hogy össze tudják :) a türelmi időszak alatt 45 részletben is fizethetsz, csak legyen visszafizetve a teljes tartozás. rengetegszer előfordult már, hogy több részletben tettem vissza, ahogy éppen volt likvid összeg
Nem találtam egyértelmű információt erről, ezért kérdezek, hátha van valakinek tapasztalata:
A hitelkártya-tartozás törlesztése történhet több részletben? Például a türelmi időszak elején visszafizetek valamennyit, a maradékot meg majd csak napokkal később, de még a fizetési határidő előtt. Ezeket ugye össze tudják adni, és úgy könyvelni a végén, hogy a teljes tartozás vissza lett fizetve?
Üdv mindenkinek. - Bankkártyám érvényessége így: "09.20". Vagyis most szeptember. Eddig semmi értesítést nem kaptam. Hogy szokott történni a csere? - A hónap első, vagy utolsó napja számít? - Kösz.
az oke, de 2 hete rendeltem par cucott 50 ezerert akkor barion-t hasznaltam es nem kert ilyen. most szinten 50 korul rendelnek erre vmi borgun nevu csoda reklamal ilyenert. mondom wtf? fel is b.szta az agyam.
de jah utananeztem elvileg be lehet allitani netbankba szoval nemkell szemelyesen bemenni, de b.szak meg ezt a multi level security cuccukat..
Igen, ahogy TyggeR írta, ez nem új dolog, és szeptembertől még biztonságosabb (bonyolultabb?) lesz. Itt nézz szét, lehet, hogy meg tudod csinálni magadnak online is a megfelelő beállításokat a kártyához, és nem kell miatta telefonálni vagy bankfiókba menni.
mi a tokom ez a 3d secure kod? rendelnek 1-2 dolgot egy webshop-bol erre ker tolem egy ilyen kodot..wtf? megneztem most a k h oldalat elvileg ez vmi ceges cucc. akkor miert tolem keri???
hát akkor a sztori vége az lett, hogy a levélben benyújtott felmondást az ászf tartalmával ellentétben mégsem fogadták el. küldtek egy válaszlevelet, hogy menjek be egy bankfiókba. naivan azt gondoltam, állítottak valamit a rendszerben, hogy ne kelljen feleslegesen fizetni, de nem, ugyanabba futottam bele, mint az első két bankfiók-látogatás során
augusztusban aztán megvártam, hogy levonják és jóváírják a júliusra vonatkozó csomagdíjat, aztán másnap bementem egy pénztáros fiókba, hogy lezárjuk ezt a szánalmas bohóckodást. ez kb. 10-én volt, vagyis 10 napi számlavezetést kértek el. előre megírt panasszal mentem a fiókba, amiben csak a pontos összeg helye volt kipontozva. fizetés után beírtam (1860 huf volt), és a procedúra végén két példányban átadtam az ügyintézőnek a panaszt, megjelölve rajta a számlaszámot, hogy hova kérem a központtól azonnal visszautalni az összeget
kb. 10 nappal később érkezett az utalás, de nem gondoltam volna, hogy az erste szarakodásait felül lehet múlni. hát, lehetett. (nyilván elvi kérdés volt, szerencsére a csepeli pénztáras fiók felé aznap épp volt dolgom, így csak egy ilyen baromság miatt nem kellett az 1860 huf-nál sokkal többe kerülő kitérőt tennem)
Köszi! Elvileg a nyilatkozat ebből a szempontból nem számít, azt írják, hogy minden érintett ügyfélnél létrejött a számla, mert a nyilatkozatot az év végéig bármikor vissza lehet vonni, és akkor már lesz is értelme a gyűjtőszámlának. De akkor a hitelkártyáknál valami más lehet. Állítólag lesz számlakivonat ezekről a számlákról kivonat is, szeptemberben kiderül, hogy csak az online felületről maradt-e le, vagy nem jön kivonat, és nincs is ilyen számla. Vagy akár a bankot is megkérdezhetem, hogy mi a van :-)
Jelzáloghitelem van náluk, s látom mindkét (tőke és kamat) "moratóriumi" gyűjtőszámlát. A hitelkártyára-számlámra vonatkozóan hasonlót nem látok. (Mondjuk, ott eleve kértem, hogy ne vonatkozzon rám a moratórium.)
A hitelfizetési moratórium miatt állítólag minden érintett ügyfélnek nyitottak gyűjtőszámlát, akkor is, ha nyilatkozott a moratórium elutasításáról. Írtak erről e-bank üzenetet, és ma jött egy e-mail is ezzel. Valaki látja ezt a számlát az online felületeken? Nekem továbbra is csak hitelkártyám van, gyűjtőszámlát nem látok (nyilatkoztam, elvileg nullásnak kellene lenni a gyűjtőszámlának, de nem találom ezt, meg a részletes doksi sem említi a hitelkártya esetét, de a személyes üzenetben azt írták, hogy a számlát megnyitották).
a folytatás: az ászf ad lehetőséget az írásbeli felmondásra, gondoltam, megpróbálom ezt az utat
megírtam, elküldtem, ma jött egy válasz, hogy a felmondással kapcsolatban további ügyintézésre menjek bankfiókba
hogy változott valami? NEM, és most már nagyon kezdik kihúzni a gyufát. gondoltam, azért írták a levelet, hogy a felmondás kapcsán beállították a rendszerben, hogy ne kelljen fizetni semmit, de simán 5800 vagy mennyit kellett volna ma fizetnem. persze pénztár itt a városban sincs
ez már a fióki ügyintézőnek is kínos volt, de úgy tűnik, nincs más út: jövő hónapban 10. körül (akkor már meglesz a július terhelése és automatikus jóváírása) bemegyek egy pénztáros fiókba, befizetem a hülye pénzüket. egyben egy előre megírt reklamációval megyek, amibe csak a rólam lehúzott pontos összeget kell majd beírnom, és a belső postájukkal küldetem be a központba, megjelölve a számlát, hogy hova utalják azonnali hatállyal vissza
aztán meg ha ráérek, írok egy mnb-panaszt is, hogy nem élhettem az ászf-ben biztosított, írásbeli nyilatkozatba foglalt felmondási jogommal
1. mégis miért kéne bármit fizetnem, amikor teljesült a havi feltétel?
2. hogyan lehet megszüntetni ezt a számlát úgy, hogy ne kérjenek - jogtalan - befizetést?
sajnos, ezek sem tudnak válaszolni normálisan, mert ami itt le van írva, az nem válasz arra, amit kérdeztem :)
Sajnáljuk, hogy a bankszámlája megszüntetésével kapcsolatban kellemetlensége akadt. A számlazárás fióki folyamata egyértelműen rendelkezik a fióki ügyintéző felé, ha a kalkuláció negatív egyenleget ír ki Önnek és a fiók nem rendelkezik pénztárral, akkor a következő lehetőségek közül tud választani: - amennyiben rendelkezik bankkártyával a számlához, a fiók területén található ATM-ben felfelé kerekítve be tudja fizetni. - amennyiben nem rendelkezik bankkártyával, de a fióki ATM alkalmas rá, akkor a számlaszám megadásával be tudja fizetni - ha más banknál vezetett számlája aktív és van elektronikus hozzáférése, akkor azonnali átutalással tudja rendezni illetve nyilatkozni tud arról, hogyha a tényleges számlazárás mégis pozitív egyenleget hoz ki, akkor vagy lemond az összegről, vagy megadja, hogy mely bankszámlaszámra utaljuk át.
közben rájöttem, hogy ennek a prémium számlának 5766 forint a havi díja (ha nem teljesül a feltétel)
amikor hónap elején mentem, még nem volt meg a szokásos levonás/azonnali jóváírás. azért lehetett az hatezerakármennyi, mert egy havi teljes díj + a következő hónapra eső 5-6 napi részdíjat (amikor mentem) fizettette volna ki a rendszer
szóval a legkevesebb pénzért akkor kell leveleznem, ha a következő hónapban rögtön azután a nap után megyek, amikor megtörténik az 5800 levonása/jóváírása (tehát amikor kinullázzák az e havi díjat a feltétel vizsgálata után). ha mondjuk ez augusztus 8-án lenne, akkor "csak" nyolc napi számlavezetést kellene otthagynom hitelben (kb. 1500)
ma 21. van, ezért kellett volna (ha van pénztár...) háromezerakármennyit, majdnem négyezret befizetni a megszüntetéshez (186 huf-ra jön ki egy napi számlavezetés)
aki esetleg azt hinné, hogy csak az ersténél nem lehet(ett) normálisan megszüntetni számlát (privilégium), a kh is tud ilyet
tavaly nyitottam akció miatt prémium számlát, most, hogy már a fél év is letelt, megszüntetném, mert nem kell
aha, csak ezt sem lehet úgy, hogy nem hagysz ott pénzt. a hónap elején próbálkozva kb. 6000-et kellett volna befizetni (persze nincs pénztár, szóval így jártál, ügyfél), mondom, oké, akkor megvárom a szokásos havi terhelést és jóváírást, és majd utána
annyit sikerült elérnem, hogy ma már csak kb. 3000-et kellett volna befizetni, de persze pénztár ott sem volt. az ügyintéző elmagyarázta, hogy a hónap eleji levonás-jóváírás az előző hónapra vonatkozik, szóval úgy tűnik, soha nem fogom tudni befizetés nélkül megszüntetni ezt a számlát sem (vagyis pénztáras fiókba kell mennem, vagy pont annyit rajtahagyni, amennyit levonnának)
ez csak azért gáz, mert az én nevemen pont nincs hitelkártya a kh-nál, az a feleségemé, így ha megszüntetem, marad a bonyolultabb levelezés netbank és minden híján, hogy adják vissza a pénzemet - ezt iszonyúan gyűlölöm. a fióki munkatársak persze egyetértenek velem, de azzal nem vagyok beljebb :) nem egy nagy összeg, ugye, csak az elv, nem értem, miért kell szopatni az embereket
Nem tudom, hogy hogyan kezelődik a többszöri aktiválás (mert ha jól értem, többször végigmentél rajta), de azzal kezdenék, hogy ha többször van regisztrálva a telefon, akkor törölném mindet, és újrakezdeném.
beállítások -> belépési lehetőségek -> azonosító eszközök -> mobil-token
Mobilbannkal van gondom, de a telecenter nem igazán tudott mit kezdeni vele.
Ebank belépés én azonostóval+sms-sel megy.
Samsung Galaxy A6, mobiltoken aktiváláls akár az ebankon keresztül akár az appban látszólag lefut rendben, viszont belépni nem lehet mégsem enged az mpinnel.
Először azt hittem én vagyok a béne és elírtam az mpint, de nem, kb 10.szer töröltem az appot újrageneráltam tokent, semmi nem segít.
komolyan? netbankban kerdeztem meg direkt a moratorium kihirdetese utan, es akkor azt irtak, a kartyatipus modositast nem erinti semmilyen valtozas. ezek szerint megis... :) na rakerdezunk mi is majd
csere maxra. mivel kettonknek ket kulon hitelkartyaszamlaja van, igy az eddigi harom helyett hat kategoriaval gazdalkodhatunk majd. meguntam a bohockodast az egy szazalekos wizz pontokkal, a a discount klub tagsagit sem fogom mar sajnalni