Keresés

Részletes keresés

Ványi Norbert Creative Commons License 2020.09.21 0 0 2257

Köszi a megerősítést! Reméltem, hogy így van :)

Előzmény: TyggeR (2256)
TyggeR Creative Commons License 2020.09.21 0 1 2256

persze, hogy össze tudják :) a türelmi időszak alatt 45 részletben is fizethetsz, csak legyen visszafizetve a teljes tartozás. rengetegszer előfordult már, hogy több részletben tettem vissza, ahogy éppen volt likvid összeg

Előzmény: Ványi Norbert (2255)
Ványi Norbert Creative Commons License 2020.09.21 0 0 2255

Nem találtam egyértelmű információt erről, ezért kérdezek, hátha van valakinek tapasztalata:

 

A hitelkártya-tartozás törlesztése történhet több részletben? Például a türelmi időszak elején visszafizetek valamennyit, a maradékot meg majd csak napokkal később, de még a fizetési határidő előtt. Ezeket ugye össze tudják adni, és úgy könyvelni a végén, hogy a teljes tartozás vissza lett fizetve?

pgyafi Creative Commons License 2020.09.12 0 1 2254

Egyelőre a fizetési helytől függ, hogy használ ilyet, tehát kéri vagy sem.  Nem kötelező (még).

Előzmény: bob lee SWAGGER (2251)
pgyafi Creative Commons License 2020.09.12 0 1 2253

Utolsó. Alapban, kérdés nélkül postán küldik az újat.

A webes felületen látod, ha elkészült az új kártya.

Előzmény: fidelio-Pyrandus (2252)
fidelio-Pyrandus Creative Commons License 2020.08.29 0 0 2252

Üdv mindenkinek. - Bankkártyám érvényessége így: "09.20". Vagyis most szeptember. Eddig semmi értesítést nem kaptam. Hogy szokott történni a csere? - A hónap első, vagy utolsó napja számít? - Kösz.

bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.08.26 -1 0 2251

az oke, de 2 hete rendeltem par cucott 50 ezerert akkor barion-t hasznaltam es nem kert ilyen. most szinten 50 korul rendelnek erre vmi borgun nevu csoda reklamal ilyenert. mondom wtf? fel is b.szta az agyam.

de jah utananeztem elvileg be lehet allitani netbankba szoval nemkell szemelyesen bemenni, de b.szak meg ezt  a multi level security cuccukat..

Előzmény: TyggeR (2249)
Ványi Norbert Creative Commons License 2020.08.26 0 0 2250

Igen, ahogy TyggeR írta, ez nem új dolog, és szeptembertől még biztonságosabb (bonyolultabb?) lesz. Itt nézz szét, lehet, hogy meg tudod csinálni magadnak online is a megfelelő beállításokat a kártyához, és nem kell miatta telefonálni vagy bankfiókba menni.

 

https://www.kh.hu/sca

Előzmény: bob lee SWAGGER (2248)
TyggeR Creative Commons License 2020.08.26 0 0 2249

nem, nem céges cucc, hanem kötelező biztonsági elem. sms-ben kéne kapnod egy kódot

Előzmény: bob lee SWAGGER (2248)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2020.08.26 0 0 2248

mi a tokom ez a 3d secure kod? rendelnek 1-2 dolgot egy webshop-bol erre ker tolem egy ilyen kodot..wtf? megneztem most a k h oldalat elvileg ez vmi ceges cucc. akkor miert tolem keri???

https://www.kh.hu/vallalat/napi-penzugyek/bankkartya/biztonsagi-kod

 

TyggeR Creative Commons License 2020.08.25 0 0 2247

hát akkor a sztori vége az lett, hogy a levélben benyújtott felmondást az ászf tartalmával ellentétben mégsem fogadták el. küldtek egy válaszlevelet, hogy menjek be egy bankfiókba. naivan azt gondoltam, állítottak valamit a rendszerben, hogy ne kelljen feleslegesen fizetni, de nem, ugyanabba futottam bele, mint az első két bankfiók-látogatás során

 

augusztusban aztán megvártam, hogy levonják és jóváírják a júliusra vonatkozó csomagdíjat, aztán másnap bementem egy pénztáros fiókba, hogy lezárjuk ezt a szánalmas bohóckodást. ez kb. 10-én volt, vagyis 10 napi számlavezetést kértek el. előre megírt panasszal mentem a fiókba, amiben csak a pontos összeg helye volt kipontozva. fizetés után beírtam (1860 huf volt), és a procedúra végén két példányban átadtam az ügyintézőnek a panaszt, megjelölve rajta a számlaszámot, hogy hova kérem a központtól azonnal visszautalni az összeget

 

kb. 10 nappal később érkezett az utalás, de nem gondoltam volna, hogy az erste szarakodásait felül lehet múlni. hát, lehetett. (nyilván elvi kérdés volt, szerencsére a csepeli pénztáras fiók felé aznap épp volt dolgom, így csak egy ilyen baromság miatt nem kellett az 1860 huf-nál sokkal többe kerülő kitérőt tennem)

Előzmény: TyggeR (2243)
Ványi Norbert Creative Commons License 2020.08.23 0 0 2246

Köszi! Elvileg a nyilatkozat ebből a szempontból nem számít, azt írják, hogy minden érintett ügyfélnél létrejött a számla, mert a nyilatkozatot az év végéig bármikor vissza lehet vonni, és akkor már lesz is értelme a gyűjtőszámlának. De akkor a hitelkártyáknál valami más lehet. Állítólag lesz számlakivonat ezekről a számlákról kivonat is, szeptemberben kiderül, hogy csak az online felületről maradt-e le, vagy nem jön kivonat, és nincs is ilyen számla. Vagy akár a bankot is megkérdezhetem, hogy mi a van :-)

Előzmény: ezileb (2245)
ezileb Creative Commons License 2020.08.23 0 1 2245

Jelzáloghitelem van náluk, s látom mindkét (tőke és kamat) "moratóriumi" gyűjtőszámlát. A hitelkártyára-számlámra vonatkozóan hasonlót nem látok. (Mondjuk, ott eleve kértem, hogy ne vonatkozzon rám a moratórium.)

Előzmény: Ványi Norbert (2244)
Ványi Norbert Creative Commons License 2020.08.19 0 0 2244

A hitelfizetési moratórium miatt állítólag minden érintett ügyfélnek nyitottak gyűjtőszámlát, akkor is, ha nyilatkozott a moratórium elutasításáról. Írtak erről e-bank üzenetet, és ma jött egy e-mail is ezzel. Valaki látja ezt a számlát az online felületeken? Nekem továbbra is csak hitelkártyám van, gyűjtőszámlát nem látok (nyilatkoztam, elvileg nullásnak kellene lenni a gyűjtőszámlának, de nem találom ezt, meg a részletes doksi sem említi a hitelkártya esetét, de a személyes üzenetben azt írták, hogy a számlát megnyitották).

TyggeR Creative Commons License 2020.07.30 0 0 2243
Előzmény: TyggeR (2242)
TyggeR Creative Commons License 2020.07.30 0 0 2242

a folytatás: az ászf ad lehetőséget az írásbeli felmondásra, gondoltam, megpróbálom ezt az utat

 

megírtam, elküldtem, ma jött egy válasz, hogy a felmondással kapcsolatban további ügyintézésre menjek bankfiókba

 

hogy változott valami? NEM, és most már nagyon kezdik kihúzni a gyufát. gondoltam, azért írták a levelet, hogy a felmondás kapcsán beállították a rendszerben, hogy ne kelljen fizetni semmit, de simán 5800 vagy mennyit kellett volna ma fizetnem. persze pénztár itt a városban sincs

 

ez már a fióki ügyintézőnek is kínos volt, de úgy tűnik, nincs más út: jövő hónapban 10. körül (akkor már meglesz a július terhelése és automatikus jóváírása) bemegyek egy pénztáros fiókba, befizetem a hülye pénzüket. egyben egy előre megírt reklamációval megyek, amibe csak a rólam lehúzott pontos összeget kell majd beírnom, és a belső postájukkal küldetem be a központba, megjelölve a számlát, hogy hova utalják azonnali hatállyal vissza

 

aztán meg ha ráérek, írok egy mnb-panaszt is, hogy nem élhettem az ászf-ben biztosított, írásbeli nyilatkozatba foglalt felmondási jogommal

TyggeR Creative Commons License 2020.07.22 0 0 2241

megkérdeztem netbankon, hogy

 

1. mégis miért kéne bármit fizetnem, amikor teljesült a havi feltétel?

2. hogyan lehet megszüntetni ezt a számlát úgy, hogy ne kérjenek - jogtalan - befizetést?

 

sajnos, ezek sem tudnak válaszolni normálisan, mert ami itt le van írva, az nem válasz arra, amit kérdeztem :)

 

Sajnáljuk, hogy a bankszámlája megszüntetésével kapcsolatban kellemetlensége akadt. A számlazárás fióki folyamata egyértelműen rendelkezik a fióki ügyintéző felé, ha a kalkuláció negatív egyenleget ír ki Önnek és a fiók nem rendelkezik pénztárral, akkor a következő lehetőségek közül tud választani:
- amennyiben rendelkezik bankkártyával a számlához, a fiók területén található ATM-ben felfelé kerekítve be tudja fizetni.
- amennyiben nem rendelkezik bankkártyával, de a fióki ATM alkalmas rá, akkor a számlaszám megadásával be tudja fizetni
- ha más banknál vezetett számlája aktív és van elektronikus hozzáférése, akkor azonnali átutalással tudja rendezni
illetve nyilatkozni tud arról, hogyha a tényleges számlazárás mégis pozitív egyenleget hoz ki, akkor vagy lemond az összegről, vagy megadja, hogy mely bankszámlaszámra utaljuk át.

Előzmény: TyggeR (2240)
TyggeR Creative Commons License 2020.07.21 0 0 2240

közben rájöttem, hogy ennek a prémium számlának 5766 forint a havi díja (ha nem teljesül a feltétel)

 

amikor hónap elején mentem, még nem volt meg a szokásos levonás/azonnali jóváírás. azért lehetett az hatezerakármennyi, mert egy havi teljes díj + a következő hónapra eső 5-6 napi részdíjat (amikor mentem) fizettette volna ki a rendszer

 

szóval a legkevesebb pénzért akkor kell leveleznem, ha a következő hónapban rögtön azután a nap után megyek, amikor megtörténik az 5800 levonása/jóváírása (tehát amikor kinullázzák az e havi díjat a feltétel vizsgálata után). ha mondjuk ez augusztus 8-án lenne, akkor "csak" nyolc napi számlavezetést kellene otthagynom hitelben (kb. 1500)

 

ma 21. van, ezért kellett volna (ha van pénztár...) háromezerakármennyit, majdnem négyezret befizetni a megszüntetéshez (186 huf-ra jön ki egy napi számlavezetés)

Előzmény: bati67 (2239)
bati67 Creative Commons License 2020.07.21 0 0 2239

Azért, hogy ne szüntesd meg a kártyát! :-)

 

Amúgymeg én is a pénztáras fiókot javaslom...

 

Előzmény: TyggeR (2238)
TyggeR Creative Commons License 2020.07.21 0 1 2238

aki esetleg azt hinné, hogy csak az ersténél nem lehet(ett) normálisan megszüntetni számlát (privilégium), a kh is tud ilyet

 

tavaly nyitottam akció miatt prémium számlát, most, hogy már a fél év is letelt, megszüntetném, mert nem kell

 

aha, csak ezt sem lehet úgy, hogy nem hagysz ott pénzt. a hónap elején próbálkozva kb. 6000-et kellett volna befizetni (persze nincs pénztár, szóval így jártál, ügyfél), mondom, oké, akkor megvárom a szokásos havi terhelést és jóváírást, és majd utána

 

annyit sikerült elérnem, hogy ma már csak kb. 3000-et kellett volna befizetni, de persze pénztár ott sem volt. az ügyintéző elmagyarázta, hogy a hónap eleji levonás-jóváírás az előző hónapra vonatkozik, szóval úgy tűnik, soha nem fogom tudni befizetés nélkül megszüntetni ezt a számlát sem (vagyis pénztáras fiókba kell mennem, vagy pont annyit rajtahagyni, amennyit levonnának)

 

ez csak azért gáz, mert az én nevemen pont nincs hitelkártya a kh-nál, az a feleségemé, így ha megszüntetem, marad a bonyolultabb levelezés netbank és minden híján, hogy adják vissza a pénzemet - ezt iszonyúan gyűlölöm. a fióki munkatársak persze egyetértenek velem, de azzal nem vagyok beljebb :) nem egy nagy összeg, ugye, csak az elv, nem értem, miért kell szopatni az embereket

azertyq Creative Commons License 2020.07.03 0 0 2237

Elméletileg mennek a VISA kártyák is Apple Payjel, bár a VISA goldom még nem volt digitalizálható 🤔

UgyanPityu Creative Commons License 2020.06.23 0 1 2236

Tegnap este sikerült.

Közben megjött a kártya hozzá, lehet volt valami kapcsolat a kettőő között.

Előzmény: UgyanPityu (2235)
UgyanPityu Creative Commons License 2020.06.22 0 0 2235

Természetesen az előző mobil tokenek törölve lettek.

Előzmény: Ványi Norbert (2234)
Ványi Norbert Creative Commons License 2020.06.22 0 0 2234

Nem tudom, hogy hogyan kezelődik a többszöri aktiválás (mert ha jól értem, többször végigmentél rajta), de azzal kezdenék, hogy ha többször van regisztrálva a telefon, akkor törölném mindet, és újrakezdeném.

 

beállítások -> belépési lehetőségek -> azonosító eszközök -> mobil-token

 

(a törléseket külön-külön alá kell írni)

Előzmény: UgyanPityu (2233)
UgyanPityu Creative Commons License 2020.06.22 0 0 2233

Sziasztok,

 

Mobilbannkal van gondom, de a telecenter nem igazán tudott mit kezdeni vele.

Ebank belépés én azonostóval+sms-sel megy.

Samsung Galaxy A6, mobiltoken aktiváláls akár az ebankon keresztül akár az appban látszólag lefut rendben, viszont belépni nem lehet mégsem enged az mpinnel.

Először azt hittem én vagyok a béne és elírtam az mpint, de nem, kb 10.szer töröltem az appot újrageneráltam tokent, semmi nem segít.

 

 

 

 

 

mzsombi Creative Commons License 2020.05.15 0 0 2232

Írj majd kérlek mindenképp, akár e-mailben, hogy mi lett az eredmény! Itt már erősen OFF vagyunk. :)

Előzmény: TyggeR (2231)
TyggeR Creative Commons License 2020.05.14 0 0 2231

komolyan? netbankban kerdeztem meg direkt a moratorium kihirdetese utan, es akkor azt irtak, a kartyatipus modositast nem erinti semmilyen valtozas. ezek szerint megis... :) na rakerdezunk mi is majd

Előzmény: mzsombi (2230)
mzsombi Creative Commons License 2020.05.14 0 0 2230

Igen, igen, csak Visa. Nekem azt mondták telefonban, hogy jelenleg nem működik a váltás, de pár héten belül elérhető lesz. 

Előzmény: TyggeR (2229)
TyggeR Creative Commons License 2020.05.13 0 0 2229

(persze szigoruan max visara)

Előzmény: TyggeR (2228)
TyggeR Creative Commons License 2020.05.13 0 0 2228

csere maxra. mivel kettonknek ket kulon hitelkartyaszamlaja van, igy az eddigi harom helyett hat kategoriaval gazdalkodhatunk majd. meguntam a bohockodast az egy szazalekos wizz pontokkal, a a discount klub tagsagit sem fogom mar sajnalni

Előzmény: mzsombi (2227)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!