Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

azenlagunamnagyonbeteg Creative Commons License 2003.12.12 0 0 78
Üdv mindenkinek

Egy kis segítségre lenne szükségem. 2001-es Laguna II Dynamic 1.9 dci-m igencsak komoly elektromros gondokkal küzd.Olyan szakemberrel szeretnék beszélni, vagy elvinni hozzá az autót aki a kocsi teljes elektromos rendszrét ismeri mint a tenyerét. Ha tudtok olyan szervízről, vagy autóvilmossági szerelőről aki profi a Laguna II-vel kapcsolatban kérlek adjátok meg az elérhetőségét. A szakszervízekkel tele van a hócipom mivel a Baumgartneréknál már jártam a gondjaimal, de csak az ostobábbnál ostobább tanácsokat kaptam, illve azt hogy mindent kicserélnek úgy kb. 6-700.000 forintért, amiből persze szavatosságot nem érvénysítethetek. Mit is képzelek egy két és fél éves autónál.

Pár szó az általam tapasztalható, hibahalmazról:
Kezdődött azzal a történet, hogy úgy fél évvel ezelőtt az ablaktörlőm elkezdett nagyon furcsán működni, néha nem tudtam (azóta sem tudom) kikapcsolni, csak az autó leállításával, néha törlés közben a szélvédő lözepén megáll, majd ha úgy gondolja újraindul. ez még aprócsak inkább csak bosszantónak nevezheto gond volt. Jött aztán hogy a központi műszeregységem (kilóméteróra, fordulatszámméro, stb.) a kocsi indításakor egyszerűen tök süket marad, nem jelez semmit, és a komputer-t is kinullázza az áramtalansága, tehát törlodik az öszes fogyasztási adat, megtett kilóméter stb. ez most is így van hol muködik hol nem. A következő hatalmas gond pedig már az indításnál jelentkezett. Nevezetesen a hiba megjelenése előttig az autó úgy indult ahogy kell, kártya betesz, gomb megnyom autó indítózik amig kell, motor beröffen aztán indulás. Na most már így nem indul a gombot hiába nyomkodom semmi sem történik csak kattogást hallok. Csak úgy hajlandó beindulni ha folyamatosan nyomvatartom a start gombot és megvárom míg bröffen a motor aztán engedhetem csak el. A legröhelyesebb produktuma pedig a napokban történt, miszerint esti órákaban indultam hazafelé a kocsit beindítom a fent említett módon, és mit tapasztalok, hogy a belsőtérvilágytást mind a lábnál mind elöl és hátul a fejnél, nem tudom kikapcsolni, így diszkivilágításban az egész város megcsodálhatta ki vezeti az autót. :)))))

segítségeteket előre is nagyon megköszönve

Péter

mta_geo Creative Commons License 2003.11.17 0 0 77
Sziasztok ! Hogy valami jót is halljatok : nekem jöttek hátulról, a baloldali lámpa és környéke alaposan sérült (nem ez a jó rész :) ), a RB kelenföldi fényezőüzemében csináltattam meg az autót (KFB), kedvesek, gyorsak voltak, szép lett minden. Kicsit izgultam, hogy mi lesz a gond, mivel időközben rátaláltam erre a fórumra. Már egy hete nálam a saját autóm, sehol semmi probléma (lekopogtam !), remélem nem is lesz!
MTÁ - R. Thalia tulaj
szacsa123 Creative Commons License 2003.10.22 0 0 76
Sziasztok!
Én sem jártam jobban az el?ttem szólóknál. Három éve vásároltam a Clio-mat a Baumgartnernél használtan. Kaptam egy adatlapot, hogy átvizsgáltál és minden rendben van. A következ? télen majd megfagytam az autóban. A szomszéd falu autószerel?je kiderítette, hogy el van töm?dve a radiátor,és még egy apró juk is van rajta. Kés?bb kisült, hogy egy korábbi szélvéd?csere alkalmával rosszul rakták be az els? szélvéd?t, és nagyobb es?zések alklmával beszivárog a víz. Szerencsére mindezt az autószerel? olcsón javította, így nem kellett a keresked? nyakára járnom.

Más:
A múlt télen a szívócsonk fagydugó kirohadt, és elfolyt a h?t?vizem. Mivel éppen Pesten voltam azt találtam a legjobbnak, ha egyenesen a szakszervízbe megyek. Éppen karácsony el?tt jártunk, ezért már nem igazán akartak velem foglalkozni. Nagynehezen mégis rávettem ?ket, hogy legalább nézzék meg mi lehet a gond, hátha csak egy gumics? ment szét. A "szkember" kisétált a parkolóba, benézett a motortérbe, majd felírta az autó adatait és elment. Kisvártatva azzal jött vissza, hogy ebben a típusban ilyen motor nem is lehet. Az a gumics? amelynél a folyás látszik nem is lehet az autóban, s?t eggyetlen más Renault típusban sincs, így nem is tudják kicserélni. Érttetlenül álltam, hiszen az autóban tudtommal minden gyári. Ezek után behívtak, leültettek egy számítógép elé a raktárban és megmutogatták nekem az összes motor rajzát, hogy higgyem már el, ilyen autót a Renault soha sem gyártott. Csalódottan hagytam ott ?ket. Rövid nyomozás után találtam egy kis szervízt, ahol 5 perc alatt kiderítették mi a hiba, és pár órás meló után hibátlanul kaptam vissza az autómat.

Hát ennyit a Baumgartner "szakszervízr?l".

zolcsi123 Creative Commons License 2003.10.14 0 0 75
Sziasztok!

Velem egy éve történt az eset, leírom okulásként. A lényeg, hogy piros lámpánál hátulról belém jöttek, megtoltam az előttem állót is. Elöl-hátul törés. Első izgalmamban azon melegében bevittem a RB-hez, bízva abban, hogy teljes körű ügyintézéssel elintéznek nekem mindent. Nem tartottam semmitől, mert ugyan komolynak látszott ,de se az alváz, se a motor nem sérült, az elektronikának sem lett kutyabaja (akkor volt féléves, Renult Megane Berline). A meglepetés akkor ért, amikor kb egy hét múlva felhívtak, hogy sajnos az autó gazdasági totálkárosra vették. A második meglepetés pedig akkor, amikor kb 1 óra múlva egy telefont kaptam, ahol egy úriember felajánlotta, hogy megvenné az autót. Egy biztosítós ismerősöm ekkor felvilágosított, hogy az autómat egyszerűen kinézte magának valaki és összejátszva a kárszakértővel kihozták totálkárra az autót, bízva abban, hogy úgyis otthagyom. Kb. egy óra múlva már ott voltam az autóért, és el is vittem. (Megjegyzem, erősen próbáltak lebeszélni, aztán miután nem hagytam magam, majdhogynem hozzámvágták a kocsikulcsot) A történet végülis happyenddel zárult, mert egy karosszériás gyönyörűen megcsinálta az autót, és még a biztosító által kifizetett kárösszeg 40%-a is megmaradt. Műszaki, és azóta is azzal járok. Tanulságok:
1. Ne vidd a RB-hez az autódat.
2. Akárhova is viszed, az a legjobb, ha a kárfelmérésnél te is ott vagy.
3. Ne hagyd, hogy a márkaszervíz tárolja, mert mindent kiszednek belőle, ami jobb állapotban van.

oszidezso Creative Commons License 2003.09.24 0 0 74
Engem a Renault Hungária magatartása akasztott ki leginkább. Persze tisztában vagyok azzal, hogy termékekik nagy részét Baumgartner keresztnevű kereskedők adják el, és a profit az első, de talán nem kellene előkelő idegenként viselkedni ilyen helyzetekben, amikor végső soron mégiscsak a cég, a termék jó hírén eseik csorba.
A B. Zsoltra vonatkozó résszel egyetértek, sajnos nekem is nehéz elvonatkoztatni, pedig szimpatikusabb, mint apuci cége.
YaMo Creative Commons License 2003.09.23 0 0 73

"A gond ott volt, hogy bizonyos alkatrészek cseréjét elvégezték annak ellenére, "

örülj neki ha csak kicserélték.
ha peched van akkor a jó-t cserélik rossz-ra,
és 1000 km után viheted megint, persze hozzájuk.

Előzmény: I. Blasius (30)
YaMo Creative Commons License 2003.09.23 0 0 72

"Nálunk az ilyen hozzáállású, és ügyfélhez, saját cégéhez ily módon hozzáálló embert szó nélkül rúgják ki. "

sajnos ez az egész egy MAGYAR probléma.
én pl a biciglimre vettem külsögumit,
és az egyiken volt egy hupli.
(tehát gyárihibás volt)

visszamentem , attak másikat , az is olyan volt.

ezekután ott nem veszek soha többet semmit.
nyilván aszitték hogy a hülye kulcsaft nem
veszi észre , és a selejtet is rá lehet sozni.

MAGYARORSZÁGON EZ VAN.

midnen gagyi és azt is 2x olyan drágán adják
mint nyugatabbra. és a hülye magyar mindig
a LEGOLCSOBBAT veszi, a boltos meg
a legolcsobbat szerzi be és drágán adja.

mert honapok alatt akar meggazdagodni.
ennek az a következménye hogy itt csak szart kapni.

ez van.

Előzmény: hopanna (24)
Qkorica Creative Commons License 2003.09.22 0 0 71
A legnagyobb baj ebben az, hogy a B. Zsolt folyton – folyvást erről az apáról áradozik. Ez a srác lehet még F-1 bajnok, de az a szájíz nem múlik el, hogy az apja milyen módszerrel nevelte, pénzelte, pénzeli…
Előzmény: oszidezso (69)
Hogyisvanez Creative Commons License 2003.09.21 0 0 70
"Szóval csak keményen, türelemmel, jogásszal!"
Ez a lényeg!
Bár hol vásárolunk Kedves Vevők vagyunk, utána viszont megpróbálnak lepattintani, elhajtani, ha perrel fenyegetőzünk kinevetnek, mert tudják, hogy a legtöbb ügyfél ezt nem tudja végigcsinálni.
Ennek a fórumnak pontosan az kellene legyen a célja, hogy egymást segítsük a nyilvánvaló törvénytelenségek és átb@szások esetében.
Előzmény: oszidezso (69)
oszidezso Creative Commons License 2003.09.19 0 0 69
Jó érzés volt ennyi sorstárssal találkozni!

Nekünk eladtak egy használt autót, szervizkönyvvvel, sérülésmentesen.
Aztán mindennek az ellenkezője derült ki! Az autó elöl hátul sérült volt, szervizkönyvvet - Önök után küldjük! - nem találták meg, de utólag elismerték a hibájukat, egy nevetséges összegű ajánlattal próbálták kiengesztelni a kedves vevőt.
Miután nem fogadtuk el, visszavontak minden nyilatkozatot. Az általam felkeresett szervizek az tanácsolták, hogy közvetlenül a tulajdonoshoz forduljak, aki érzékeny az ilyen vevői panaszokra.
Hát nem volt az! De a Renault Hungária sem.

Végül a szakértő, kártérítési per, büntető feljelentés (csalás) megtette a hatását. Tárgyalás előtt fizettek, mire visszavontam mindent.

Azt megjegyzem, hogy a rendőrség nem találta megalapozottnak a csalás vádját, de a panaszra eljárt ügyészség elrendelte a nyomozást, ráadásul okirat hamisítás gyanúja miatt is.

Szóval csak keményen, türelemmel, jogásszal!

sdombora Creative Commons License 2003.08.28 0 0 68
Nos Igaz ami igaz, a Baumgartnernél nem vertek át, de egyszer sokat kellett várakozni. A korábbiakba olvastam, hogy er?szakoskodtak akatrészcsere miatt, ez sem fordult el?.

A Renault Hungáriánál viszont igen éspedig a Renault házban. A 30000 szervízig csak egy zárhiba volt, azt megjavították rendesen, igaz akkor nyílt meg a szalon és a szervíz. Mivel közel volt oda vittem az autót 30000-es szervízre, ott kellett hasgynom, més délután mehettem utána, ez nem nagyon tetszett, de belementem. Nem is volt gond a következ? 10000-en, de biznyos alacsaony fordulatszámon, 1000-2000 között valahol ketyegés hallatszott a motorból kb 12000 km után vagyis 42000-nél. Majd jött a 45000-es átvizsgálás, majd megnézik, csak annyit mondtam, hogy ketyeg valami jobbra el?re a vezet?ülést?l kis fordulatszámon, naná, hogy nem tualálták meg a bajt, valami egyebbütt a futóm?ben keresték ... Er?szakoskodtak már akkor amikr bevittem az autót, hogy elül fékbetétet cserélnek, nem egyeztem bele, majd kétszer is felhívtak hogy kicserélik, én meg azt mondtam, hogy cseréljék ki majd nem fizetem ki. Majd rírták a munkalapra, hogy saját felel?sségre vittem el az autót. Mivel van fékkopás jelz? gondoltam még biztosan nem vészes a dolog. Másnap ismét hallatszott a ketyegés, és nem is sz?nt meg 48000-nél elhatároztam, hogy másik szervízbe megyek, ezúttal a Békésit választottam Vecsésen, megkértem, hogy ha szükséges cseréljenek fékbetétet, persze gondoltam egyet, és olajat cseréltettem benne, Castrol 5w40-est vittem beletették, azóta nincs ketyegés :-))
A gyári ELF is jó volt, de a 30000-es szervíznél biztosan nem olyant tettek bele, mert csak 12000-et ment problémamentesen.

DOT Creative Commons License 2003.07.01 0 0 67
Huhh, milyen jó hogy nem vittem be "átnézetni" az autót :) Ezek szerint tuti örömmel találtak volna félmillió értékű sürgős javítanivalót, és azonnal meg is csinálták volna... Kár, a RB itt van pár saroknyira.. Asszem keresek inkább valami hozzáértőt. Tud valaki egy ilyet ? Opelhez volt specialista ismerős, aki korrektül dolgozott...
cHe2 Creative Commons License 2003.06.27 0 0 66
Én nem mutatnám meg nekik a csekket. Menjenek bíróságra, fizessék ki a perköltséget, és majd a bíróságon bemutatnám, hogy meglett. Kíváncsi lennék az arcukra.
Előzmény: érdekel (64)
Phoere Creative Commons License 2003.06.27 0 0 65
Ez itt tényleg OFF. De van ilyen témájú topic:
Fogyasztóvédelem, érdekvédelem
Előzmény: érdekel (64)
érdekel Creative Commons License 2003.06.27 0 0 64
Sajnos új vagyok és ezért nem nyithatok új témát egyelőre, ezért a felvetésem kissé OFF lesz itt, de sajnos semmilyen más létező topikba sem illik.

Az utóbbi időben mintha az internet-szolgáltatók új bevételi források után kutatnának. Saját tapasztalataim alapján ezt kétféle módon teszik:

Interware:
Két és fél évvel ezelőtti elmaradt egyhavi befizetésre hivatkozva fizetési felszólítást küldenek, majd közlik, ha igazolni tudom a befizetést, akkor eltekintenek a behajtástól. Kérdeztem tőlük, hogy mért csak most szólnak, ha valam nincs rendben? Ennyi idő után ki a fene őrzi meg a csekket?
Erre a nyakamra eresztették az Intrum Iustitia nevű vérszívó céget, akik bírósággal fenyegetőznek.

U.i: A csekk közben meglett, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a folytatás.

attika68a Creative Commons License 2003.06.27 0 0 63
Végül is mákom volt
3 órás veszekedésbe és idegbe került
de az a gáz, hogy ezt most is ott árulják 2 misiért ami 1et ér.
sere Creative Commons License 2003.06.27 0 0 62
Végül visszafizették a foglalót.

Nagy mákod van. Egy ismerősöm már polgári peres eljárásig jutott egy hasonló ügyben...

Előzmény: attika68a (60)
nomena Creative Commons License 2003.06.26 0 0 61
Örülök hogy a saját javításukat szakszerünek minősítette.
Pedig ez is nagy dolog ám. Nekem a saját kihangosító beszerelésüket szakszerűtlennek minősítették egy következő szerviz alkalmával. Sajnos megdöbbenésemben még az előtt elárultam nekik, hogy a papír a kezembe került volna. Így aztán gyorsan írtak másik papírt, megjegyzés nélkül. :(
Előzmény: attika68a (60)
attika68a Creative Commons License 2003.06.26 0 0 60
Drága barátim!

Én is inditani szerettem volna 1 ily topik de látom nem én vagyok az első áldozat.
Kb. 2 hete volt renő licit (ujság, rádió marketing ment 1000rel)
Van 1 tháliájuk (jól felszerelt 100lovas, abs, klima stb) licit előtti ár 2480eFt akciós limites 1999EFt. Licit megvolt, foglaló is szombaton mindenki örül. Elkérem hétfőn a forgalmi másolatát faxon. Felhivtam előző tulajt aszongya: Ő a 2. tulaj előző hölgy majdnem totálra törte 1,5 misis kár egy 2 misis autóban szerintem az is a Bgartner szerint nem. A 2. tulaj mikor megvette akkor kötött rá kötelezöt ill cascot a hungáriánál. (kizárolagos partnere a BG-nek). A Srác kapott egy levelet a hungáriátol 1 hónap múlva és közöltékl vele hogy nem kötnek vele cascot mert a kocsi már volt törve. Igy derült ki számára is a dolog. Visszavitte a szervizbe és azt mondták , h visszaveszik. A srác egyébként meg volt elégedve a kocsival csak miután kiderült a dolog (ő csak 1 évig szerette volna használni) azt mondták neki h nem veszik tőle vissza 1 év után a kocsit mert törött volt!!
Arcom leesett. Állapotfelmérő lapon az állt h hátulja sérült (nagy) javítás. Nekem nagy javítás ha kicserélik a doblemezt is. Ja és az hogy szakszerü a javítás. (Örülök hogy a saját javításukat szakszerünek minősítette.!!!).
Felmentem a honlapjukra és láttam h a karosszériások külön telephelyen vannak. Felhivtam őket és azt mondta h cserélve voltak:
J.h. sárvédő, hátfal, csomagtartó, kipufogó, hátsó ülés, hátsó nyúlvány és még sorolta. Ekkor már éreztem hogy hogy jött össze a 1,5 misis kár.
Gyakorlatilag az első ülés mögött mindent kicseréltek. Nos nem szeretnék 1 kettévágott kocsiban csücsülni.
Visszamnetem a szervízbe és egy 3 órás veszekedés volt. Az állapotfelmérő lapon nincs jelezve mint a többi sérült kocsin, a határoló lemezek festékvastagsága.
Végül visszafizették a foglalót.
Bocs a hosszúságért.

Phoere Creative Commons License 2003.05.20 0 0 59
Először is:
Látogass el a Mégane Klub fórumára, illetve a Mégane Klub honlapjára

Másodszor: az Autóklub jogászát már többen ajánlották ilyen esetekre, persze ehhez nem árt tagnak lenni. (Nálunk a Klubban vannak MAK tagok és volt már, aki hasonló esetben felajánlotta saját tagságából adódó lehetőségét.)

Előzmény: faluszája (58)
faluszája Creative Commons License 2003.05.20 0 0 58
Sziasztok!Nagyjából átfutottam az elöttem szólókon, és nem lettem boldogabb, hogy mást is madárnak néznek a Renault Hungáriánál.Három hete kezdődött a kálváriánk, amikor is a 22 hónapos Megane Break 1,9hdi-s autónk útban németország felé megadta magát.Csere autóval szervízzel (Győri Renault)semmi bajunk, annál inkább RH-val.
Ugyanis kiderült, hogy a kocsi turbója mondta fel a szolgálatot, méghozzá úgy, hogy javíthatatlan mivel anyaghiba miatt eltört benne a tengely. Az autóban 55 ezer km van, és nem hiszem, hogy ez normál meghibásodás lenne. A csere cirka 270 ezer forint, aminek a 60%-át "méltányosságból" átvállalják tőlünk.Nos mi ezt a "gesztust" nem méltányoljuk, mert úgy gondoljuk, hogy szavatosságban igyen ki kéne, hogy cseréljék.Kérem aki jó tanácsot tud adni ez ügyben
az írjon nekem a fufakft@axelero.hu címre. Kermi vizsgálatra és fogyasztóvédelemre gondoltunk, de bármi nemű jobb ötletet szívesen vennénk.Nagyon köszi előre is a segítséget!
Phoere Creative Commons License 2003.05.06 0 0 57
Így értem. Nekem a ferencvárosiról pl. jó véleményem van.
Megane Klub honlapján vannak szerviztapasztalatok is, érdemes átnézni.
Előzmény: Brandon II. (56)
Brandon II. Creative Commons License 2003.05.06 0 0 56
A Budaörsi úton lévőnél voltam. Egyébként kb 800 m-re lakom tőlük.
Előzmény: Phoere (55)
Phoere Creative Commons License 2003.05.06 0 0 55
Azért ilyenkor jó lenne, ha azt is megírnád, hogy MELYIK baumgartnernél voltál. Ugyanis van egy pár és nem egyformák.

Vezérműszíj-ékszíj: én az ékszíjról írtam, akivel megesett a baleset, annak az ékszíja szakadt el.

Előzmény: Brandon II. (54)
Brandon II. Creative Commons License 2003.05.05 0 0 54
Sziasztok!

Én egy 2002-es évj.-ú Clio II tulajdonosa vagyok. A Baumgartnerről sok jó tapasztalatom nekem sincsen. Két hónapja bementem hozzájuk egy olyan panasszal, hogy alapjáratnál vmivel magasabb fordulatnál (kb. 1200-1300) enyhe „kelepelő” zörgést lehet hallani a motor felől. Apróságnak tűnik, de zavart a dolog. Hosszasan nézegették, nem találtak semmit, aztán arra a megállapításra jutottak, hogy ez akármi lehet. Felbosszantott a dolog mert nekem egy márkaszervíz ilyet ne mondjon, főleg a legnagyobb (legsötétebb /?/ ) múlttal rendelkező ne tegyen ilyet. Úgyhogy a dolog ennyiben maradt. Szintén elpanaszoltam nekik, hogy a jobb oldali ajtó menet közben nyikorog. Arra meg azt mondták, hogy nincs értelme szét szedni, különben is szétszedés után már úgysem lesz olyan mint a gyári. Ez sem mondhatnám, hogy boldoggá tett. Aztán, hogy egy szimpla olajcserére miért akarnának 20.000 Ft-ra megvágni az is elég sötét… Nagyon esküsznek arra a bizonyos ELF motorolajra (állítólag litere 4000 Ft?), amit ugye semmi más nem tud pótolni. :))).
Viszont tudom mindenkinek ajánlani a Dabason található Renault Újvári márkakereskedést és szervízt. Csupa jó tapsztalat, alapos munkát végeznek és mérsékeltek az óradíjaik, korrektek a szerelők is a vezetők is. Érdemes oda vinni az autót, Budapesttől nincs is olyan messze, kb. 35 km az 5-ös úton (csak meg kell úszni az 5-ös utat. Annyi kamiont ami ott megy!!!…).
Ennyi voltam.
Üdv,
Brandon

frank.11 Creative Commons License 2003.05.03 0 0 53
Te a vezérműszíjra gondolsz szvsz. A dolog velem is megtörtént, nekem egy 94es Lagunám van, hát tényleg nem volt olcsó :-( Baumgartnerék 300e-t mondtak javítási költségre telefonba, magánszerelő 100 környékét. Hát az utóbbit választottam :-). Mellesleg Baumék hozzáállásáról csak annyit, hogy velem a Budaörsi úton történt meg az eset, tőlek kb 1 km-re !!! De ha trailert akartam volna kérni hogy hozzájuk vigye be, akkor az ugyanannyi, mintha a külső Váci úton lettem volna. (asszem 10e). Na menejenek már a picsába...

"elnyír egy csomó mindent a motortérben"- a henger szépen bever a szelepeknek. Vannak olyan motorok, amiknél nem, vannaok olyanok amiknél igen. Nálam bevert, 8 szelepnek Sanyi. :-(

Frank

Előzmény: Phoere (52)
Phoere Creative Commons License 2003.04.22 0 0 52
Hogy mi köze, azt nehéz elmondani, de tény: ha menetközben elszakad, akkor elnyír egy csomó mindent a motortérben, aminek köze van a motorvezérléshez. A keletkező kár kb. 200 ezer HUF.
Megtörtént eset alapján mondom, szerencsére nem velem történt.
Az eset leírása
Előzmény: Törölt nick (51)
Phoere Creative Commons License 2003.04.09 0 0 50
Annak örülük, hogy a szervizben legalább nem kellett csalódnom. Az viszont szomorú, hogy az autód sajna nincs meg. :(((
Előzmény: Citka (49)
Citka Creative Commons License 2003.04.08 0 0 49
Köszönöm a hozzászólást, és a segítséget, de nem kellett igénybe vennem. Tegnap visszakaptam a Gyáli úti Renault szervízben a teljes összeget.
Az autómról viszont semmi hír.
Erre mondják, a gomb már meg van, csak a kabát hiányzik...
Üdv: Citka
Phoere Creative Commons License 2003.04.03 0 0 48
Elkeserítő, amit írsz, de néhány észrevételem lenne:
- én többször jártam eddig a Gyáli úton és korrekt hozzáállást tapasztaltam;

- a szavatossági kérdésben tudtommal nem a szerviz, hanem a hazai dealer, azaz a Renault Hungária az illetékes. Tehát a szerviz így is, úgy is a pénzéhez jutott volna, legfeljebb nem Te fizeted a javítást, hanem az RH.
Tehát nem igazán van értelme ellopatni az autót.

- Azért mert ellopták az autót, a Fogyasztóvédelmi határozat még érvényes, tehát ezzel és a számlával igenis fordulj a Renault Hungáriához. (Ha segítség kell, írj a címre, ő szíjszakadás miatt végigcsinálta ezt a procedúrát és neki bizony szét is vert a szíj egy csomó mindent, tehát nem volt alaptalan a szerviz figyelmeztetése a szíjszakadásra. Persze a generátorról így megmondani, hogy rossz volt vagy sem, képtelenség. Jogodban állt volna a rossz generátort elhozni a szervizből, mivel Te fizetted ki a számlát!)

- A Renault-ok lopása az utóbbi időben megszaporodott sajnos, úgyhogy lehetett ez a véletlenek egybeesése. (Az "autólopás" fórumon erről sokat beszéltek az elmúlt időszakban.

Előzmény: Citka (47)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!