Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tie Creative Commons License 2012.02.22 0 0 143

Klasszikus hiba, valahol szivárog a rendszer. Kirepedt légrugó, elfáradt tömítőgyűrűk, szelep, ilyesmik lehetnek, BÁRHOL, ami miatt folyamatosan veszti a nyomást, emiatt folyamatosan dolgozik a kompresszor.

Előzmény: csabikaP38 (142)
csabikaP38 Creative Commons License 2012.02.22 0 0 142

Sziasztok vasaroltam egy p38ast lett egy kis problemam a kompreszorral vagy nem is tudom mivel minden tokeletesen mukodik csa az a baki hogy majdnem non stop megy a kompressor es nem tudom miert valaki ha tudna segitteni

koszi

 

levvagen Creative Commons License 2012.02.16 0 0 141

Mondanám, hogy dobd fel a Land Rover topicon, de akinek ilyen van az nem int vissza, és nem ir ide-sem.

Előzmény: A Dekoros (140)
A Dekoros Creative Commons License 2012.02.14 0 0 140

Sziasztok!

2003-as Range Rover Vouge-nak, hogy tudom kivenni a kilincseit? Autókat fóliázunk és ezzel a típússal

 nem boldogulunk valahogy!

Előre is köszönöm a segítségeteket!

 

A Dekoros

levvagen Creative Commons License 2012.02.05 0 0 139

Szia

Gyere a http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9111102&la=115960269

topicba itt ez egy hálás téma.

Előzmény: gulett (138)
gulett Creative Commons License 2011.12.17 0 0 138

Sziasztok!

Nem tudom, hogy valaki tudna-e segíteni. Van egy gondom a Range Roveremmel (1998).

A levegő hidraulikája (rugózása) állandó problémát okoz; a négy levegő gomba működik, egyedül a motortérben lévő 6-8 mágnesszelep állandóan betagad.

A kompresszor motor fújja a levegőt, fel is emeli az autót, de vagy az egyik hátsó, vagy az egyik első nem egyformán emel.

Az egészet kiiktattam és mechanikusan oldottam meg az első és a hátsó emelését, ezáltal lehet vele közlekedni, de nem az az igazi lágy, kellemes rugózást biztosítja.

Már azon töröm a fejem, hogy mind a négy levegő gombát kicserélem mechanikus spirál rugóra.

Szerintem azzal szintén ugyanúgy normál rugózást lehet neki biztosítani.

Ha valaki ilyet csinált már, egy kis útmutatót szeretnék kérni, hogy milyen típúsú, vastagságú, illetve hosszúságú spirál rugót lehetne bele építeni.

A dzsippet nem használom off road-ra, ha egy kicsit magassabb a kelleténél, az nem baj.

Valamilyen megoldást keresek.

Várom azt, aki ez ügyben tudna segíteni, illetve információt adni, hogy hogyan tudnám átalakítani.

 

Előre is köszönöm

János

 

A szelepek javítása, cseréje nagyon sokba kerülne, így marad a mechanikus megoldás.

zond Creative Commons License 2011.07.15 0 0 137

Sziasztok.

 

A Land Roveresekhez is írtam, de lehet, hogy nem mindenki olvassa mindkét fórumot :)

Én nem a Range Rover közösséget gazdagítom, hanem SD1 szerelmese lettem, mégis van egy közös metszéspontja az érdeklődésünknek, méghozzá a V8.

 

Eladásra kínálok fel egy ínyencséget:

3,5 V8 9:75 kompresszióarány (SD1 Vitesse blokk), 192 LE, edelbrock szívosor, edelbrock 4 torkú karburátor, 4-1 leömlők, komplett.

Kipróbálható, még autóban van.

Ára: 400.000

Alku nélkül adok hozzá egy komplett tömítéskészletet!

Ha pedig valaki a gazdaságosabb megoldást keresi:

3,5 V8 9:35 kompresszióarány (SD1 blokk), 155 LE, SU karbik, de nem indul!!! Nincs gyújtáselosztója, foglalkozni kell vele.

Ára: 90.000

Alku nélkül ehhez is adok egy komplett tömítéskészletet.

telefonszámom: 70/384-9096

Hely: Budapest

Megegyezés esetén tudok segíteni a szállításban.

Köszönöm
Szerdahelyi Dávid

 

kyiv Creative Commons License 2011.05.30 0 0 136

Szia mindenki!Par kedvcsinalo fotot osztanek meg veletek.Az Ungvari Discovery Clubbal hetvegi utvonal tisztogatast tartottunk,mert 2 het mulva elso hivatalos turank lesz, es kicsit kizoldult az erdo.:)Akit erdekel, esetleg csatlakozna, a kyiv@freemail.hu-n szivesen valaszolok barmilyen kerdesetekre.

Tie Creative Commons License 2011.05.19 0 0 135

Nehéz lesz. Ritkaság, és tetű drága. Bontókat keresgéld vadul, és reménykedj, meg nézegesd az angol e-bay-en, ott néha előfordul. Nem lesz olcsó!

Előzmény: kazmermiki_ (134)
kazmermiki_ Creative Commons License 2011.05.17 0 0 134

Sziasztok!

 

RRC '92 eshez (LHD) keresek műszerfalat és annak elemeit. A műszerfal sötétbarna.

A legfontosabb ami most kellene a bajúsz kapcsolók körüli borítás. Sajnos nagyon szét van törve.

 

Mit javasoltok, hol keressek? Van esetleg Magyarországon RRC bontó?

 

Köszönöm,

 

Miki

kyiv Creative Commons License 2011.05.11 0 0 133

 

Szia mindenki!

Tanulsag keppen szeretnek nehany tapasztalatot megosztani veletek, mint Freelander tulajdonos-imado.

En egy 2003as, benzines, V6os Freelanderrel jarok,nem mai gyerek mar, ebbol kifolyolag vannak bajai, mint minden mas autonak.Na most en Szabolcs megyeben elek,es itt szervizt talalni, hat, erdekes volt.2 evig hordtam kulonbozo szervizekbe. Mindenhol azt mondtak, minden ok,nincs gondja. Ezt azutan mondtak, hogy telen befagyott a gazpedal, nem fogott a fek..Vegul, amikor az auto megfozte a vizet ismet bevittem a szervizbe, ahol 2 nap utan azt allapitottak meg, hogy ki kell cserelni a kiegyenlito tartalyt es a kupakot. Tartaly - 19.500 ft, kupak - 2.500 ft, szallitas - 2.500 ft, hatarido - 2 het!!!Kvazi addig nincs autod. Mivel valasztasom nem sok volt, belenyugodtam. Masnap kimentem Ukrajnaba, ahol is talalkoztam 1 ismerosommel munka kapcsan. Es a talalkozora egy Landrover Discovery-vel erkezett. Tobb sem kellett, kerdeztem is, hol szervizelteti. Kinevetett hogy en a siras hataran vagyok az alkatreszek es a szervizeles miatt, es az orrom ala nyomott 1 tel.szamot. O volt a megmentom, Denisz. tartaly, kupak - durvan 8 ezer ft, gyari Landroveres, Angliabol, masnapra, egy Lengyel konszig.raktarbol. Tartalyt, kupakot elhoztam, aztan visszavittem az autot Deniszhez, hogy nezze at, tegye gepre. Kinyomtatott egy rakat hibat. MIutan alanezett, kiderult, hogy az elso kardan, elosztostol, felig le van szakadva, es nem ujkeletu dolog..mondjuk ugy, kb 1 eve lehetett, mert hallottam hogy a valto surol, de megnezettem, aztan mondtak,hogy semmi baja, ugyebar.Hosszu lenne megirni most, es unalmas is talan nektek, mennyi apro csepro baja volt, lenyeg az, hogy nevetseges aron  meg lett csinaltatva.Es nevetseges ido alatt. A srac azon kivul, hogy imadja a Landrovereket, es neki szemelyszerint 2 Range-e es 2 Landrovere van, meg ert is hozzajuk. Kijevbol es Odesszabol is hozza fordulnak emberek alkatreszekert, mert felaron es van olyan hogy 2 napon belul itt van.

Brutalis turakat szervez a Karpatokba (http://blog.if.ua/show/?id=350&crc=07a0bcc65529395d) itt talaltok rola keszult kepeket, amiket a turai soran keszitett.Magyarul nem igazan beszel,de ha barkinek barmire szuksege van, szivesen segitek,minden heten jarok Ukrajnaba, munka kapcsan. A szerviz egyebkent Ungvaron van, az ukran - magyar hatartol 25 km-re.

Remelem valakinek tudtam segiteni. kyiv@freemail.hu - itt elertek.

Tie Creative Commons License 2011.03.31 0 0 132

A finis egy olajadalék, sűrű, mint a rohadás, olyan, mint a méz. Amikor már fossá van kopva minden, akkor szokták a tróger kókányok beleönteni motorba, váltóba.

Felújítás attól függ, mi minden van szétkopva. Csapágyak, fogaskerekek, szinkronok... el lehet rá költeni pártízezer forintot. A kinél érdemes csinálni az tökmindegy. Egyszerű a váltó, mint a szög, akárki meg tudja csinálni, aki már látott ilyet. Szíjjártó Pista, vagy a Landy Car, bárki.

Előzmény: kazmermiki_ (131)
kazmermiki_ Creative Commons License 2011.03.31 0 0 131

Mi az a finish? Mennyi kb egy ilyen felujitas? Kinel erdemes csinalni?

Előzmény: Tie (130)
Tie Creative Commons License 2011.03.31 0 0 130

Hát, akkor akármi is lehet. Ha az előző tulaj már kinyírta a csapágyakat a vastagabb olajjal, aztán utána a megnőtt hézagokhoz még mondjuk barom módon öntött egy kis finist is, akkor reszeltek. A legjobb, ha szétkapod, felújítod, és akkor további 300ezer km-ig béke lesz.

Előzmény: kazmermiki_ (129)
kazmermiki_ Creative Commons License 2011.03.31 0 0 129

Igen én igy tudtam, az is lett bele rakva, de utána elkezdett szarakodni a 2-es amivel eddig nem volt gond.

Van esetleg tipped? Lehet hogy már előtte nem az volt benne? Most át lett cserelve 80/90-esre, amitől valamivel jobb lett, de nem lett olyan mint a váltó olaj csere előtt.

 

 

Előzmény: Tie (128)
Tie Creative Commons License 2011.03.31 0 0 128

5 gangos LT77 kéziváltóba ATF Dexron IID automaváltó-folyadék kell. Nagyon szűkek az olajjáratok a tengelyben, ezért kell neki ez a vékony olaj, a 80w90-es hajtóműolaj nem nagyon tud eljutni benne a csapágyakhoz, meg a mindenhova.

Előzmény: kazmermiki_ (127)
kazmermiki_ Creative Commons License 2011.03.31 0 0 127

Sziasztok!

 

Van egy 2,5 dízel VM motoros RRC-m manuális váltóval. Mióta kicserélték benne az olajat 3-ből 2-be és néha 1-ből 2-be a szinkron nem jó.

Váltó olaj csere előtt jó volt. Mi lehet az oka? Ha váltó olaj, akkor milyen kell bele? Bármi ötlet javaslat?

 

Köszönöm!

bobo33 Creative Commons License 2011.03.18 0 0 126

Üdv!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy az RRC 2495 cm3-es 98 kw-os 121 lovas motorja az milyen, hogy bírja és milyen költséges fennterású?

 

Még annyi lenne, hogy az  RRC 2496 cm3-es 83 kw-os 113 lovas motor az milyen illetve melyik a jobb, tartósabb stb...?

 

Kacérkodok egy RRC vásárlásával, igaz még csak elméleti szinten járom körbe a dolgokat. Szívesen meghallgatok minden tanácsot észrevételt, teljesen normál használatra kellene, nem túl sokat mennék vele földúton illetve erdei úton, de azért mennék, persze nem off road csak sima földutak...

 

És még egy, hol lehet letölteni javítási, karbantartási, használati utasítást?

 

Előre is köszönöm a tájékoztatást!

 

Tie Creative Commons License 2011.02.28 0 0 125

Mindegy, tudtommal ugyanannyi az óradíj itt is, ott is.

Előzmény: kazmermiki_ (124)
kazmermiki_ Creative Commons License 2011.02.28 0 0 124

Melyik helyet javasolnád?

Anyagi szempontból?

Előzmény: Tie (123)
Tie Creative Commons License 2011.02.28 0 0 123

Hát, elég érdekesen hangzik. 92-ben nem volt háromajtós, csak a CSK Edition, az viszont nem dízel. Ha mégis 92-es és háromajtós, akkor az egy CSK, amit átépítettek dízelre, akkor viszont az egyrészt barbárság, másrészt viszont ritkaság az autó, mivel alig néhányszáz darabot csináltak belőle.

 

Valószínűbb az, hogy egy régi háromajtósod van, amibe utólag dízelt raktak, és egy 92-es autó papírjával megy - amivel az ég világon senkinek sose lesz problémája. :)

 

Két helyre érdemes vinni:

Szíjjártó István - Csepel, Szállító út 4.

vodafone - 339- harminchárom-9három

 

Landy-Car KFt - X. kerület, Ökrös utca - Serpenyős utca sarok

vodafone - ötszáznégy-97huszonnyolc

 

 

 

Előzmény: kazmermiki_ (122)
kazmermiki_ Creative Commons License 2011.02.28 0 0 122

Sziasztok!

 

Lett egy '92-es 3ajtós dizel Range Roverem. Nincs sajnos szakértő javító, szerelő kapcsolatom.

Kérlek segítsetek kihez forduljak motor, hajtás, futómű, lakatos, alkatrész, külső-belső restaurálás ügyben.

 

Nagyon Köszönöm,

 

Miki

Tie Creative Commons License 2010.03.22 0 0 121
Nem, Range alatt csak egyféle híd van, 3.54:1 volt az áttétele a difinek, ha jól emlékszem.
Előzmény: jeno90 (120)
jeno90 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 120
Köszönöm a gyors választ!
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy mekkora áttételű híd lehet egy 1980-as Range Rover alatt? Az autó manuális váltós.
Gyártottak lassabb illetve gyorsabb áttételű hidakat?
Tie Creative Commons License 2010.03.20 0 0 119
Kerékkel együtt mondjuk saccra 600kg.
Előzmény: jeno90 (118)
jeno90 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 118
Üdvözlök Mindenkit!
Olyan kérdésem lenne, hogy mennyi lehet a súlya egy Range Rover komplett alváznak két híddal együtt?
80-90es közötti autókra gondolok.
A válaszokat előre is köszönöm
herceg.notesz Creative Commons License 2010.03.01 0 0 117
Keresek Range Rover 4.6 hse terepjáróhoz hátsó üveget. 2részes hátsó (csomagtér) ajtóba olcsón. Ha van valakinek elfekvőben, akkor reális áron megveszem. S.O.S.
SyRR Creative Commons License 2010.02.27 0 0 116
Kedves Kollégák!

Érdeklődöm, van-é walakinek felesleges gyári (16") alu felnije csavarokkal együtt RR 2,4 VM diesel 1992, (de szerintem 1987 modellév) évjáratra? És, ha van, hogyé adná? Ha nincs, kb mennyit érdemes érte adni hogy ne lökjék át az embert nagyon?
Előre is köszi.
gtokaji Creative Commons License 2010.02.23 0 0 115
heh ez egy eleg egyedi megkozelites :)
tulajdonkeppen igen, csak vasbol is tobb lett benne.
Előzmény: soonó (113)
gtokaji Creative Commons License 2010.02.23 0 0 114
OK, mondjuk gondolom h nincs sok Range Rover tulaj topicolvaso.
Előzmény: Tie (112)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!