Van itt köztetek aki érti nagyjából a B8 Passatot?Lenne pár kérdésem.Egy hete van nálam egy 2015.05.havi, 2literes dízel,150le, dsg ,comfortline.Erről szeretnék pár infót..
Passat B5.5 2005 évj. Jobb hátsó ajtó bezárva maradt, nem nyílik sem távirányítóval, sem a belső lezáró gombbal. Sem karral, sem sehogyan sem. Záráskor és nyitáskor is hallatszik a zár motor hangja, de a zárat nem nyitja. Hogyan tudnám kinyitni az ajtót?
Most elvben úgy van beprogramozva, hogy kb. 20km/h sebességnél zárja be az összes ajtót. Ha kiveszem az indítókulcsot, akkor engedi nyitni az összes ajtót. Ha be van dugva az indítókulcs, akkor ki lehet nyitni bármelyik ajtót, csak kétszer meg kell húzni az ajtókilincset. Azért van így beprogramozva, mert a műholdas gépjárművédelmi rendszer járó motornál a vezetőoldali ajtó nyitására riasztást küld a központba. Az indítókulcs amíg be van dugva addig nem szabad, hogy a csomagtartó zárját bárki kinyissa, ez a trükkös rablók ellen van.
Régen, ha kivettem az indítókulcsot, akkor lehetett nyitni a csomagtartót hátul az emblémával. Most csak a vezetőoldali ajtóban levő kapcsolóval és az indítókulcs középső gombjával. Ma megfigyeltem, hogy valami rejtélyes módon a csomagtartózár összefüggésben van a parkológombbal, ha nem nyomom meg az elektronikus rögzítőfék gombját, és így zárom be az autót, akkor nyitás után ki lehet nyitni hátul az emblémával a csomagtartót.
Lehet, hogy újra kellene programozni az egész hóbelevancot. Hol lehet megnézni, hogy mit lehet megadni a programozási beállításoknál? Üdv, Zoltán
Van az a beállítás, hogy elsőre csak a soför ajtót nyitja a távirányító és csak a második gombnyomásra a többit (ez okozhat gabilát a csomagtartónál). Ennek az alternatívája, amikor mindet nyitja, de 15km/h felett lezárja azokat. Illetve van az amikor egyik sincs (ez utóbbi esetben nem lehetne gond).
Sziasztok! A B6-os csomagtartó zárja megbolondult. Régen, ha kivettem az indítókulcsot, akkor simán ki lehetett a csomagtartót nyitni a VW billenő emblémájával. Most is ki lehet nyitni a vezető oldali ajtóban levő kapcsolóval, vagy az indítókulcs középső, csomagtartó gombjával. Már zárat cseréltünk a csomagtartó fedélben. Ez egy igen bonyolult és drága jószág, de a helyzet nem változott, időnként nyitható az emblémával a csomagtartó, időnként nem. Nincs ez véletlenül valami összefüggésben a programozható központi elektronikával, ahol pl. be lehet állítani hogy az ajtók automatikusan záródjanak indulás után? Már teljesen magam alatt vagyok, hogy egy ilyen látszatra egyszerű dolog így kifogott rajtunk. Lehet, hogy valami mechanikus zárbeállítási problémára kellene gyanakodni? Minden okosságot, ötletet előre is hálásan köszönök. Zoltán
Új otthonunk garázsának tetőteréből VW emblémás autóüvegek kerültek elő. Nem tudom biztosan azonosítani hogy melyik típushoz valók, de a tippem a Passat B2 kombi.
Passat 2008, kombi: Másnak is lecsapódik az automata hátsó ajtó? Az utolsó 30 centin elengedi magát. Idén vettem hozzá új gázrugókat. (ezek fél centivel nagyobbak voltak a gyárinál) UGYANÚGY lecsapódik az ajtó. A mozgatószerkezetet is cserélni kéne? Vagy ez új korában is ilyen gagyi volt? Az a fura, hogy télen (hidegben) sokkal szebben csukja le.
Hátsónál kb 5 éve az is szorult. Inekciós tűvel (nem könnyű) beszúrtam a gumiba a tengelynél és olajat fecskendeztem bele. Na azóta nincs panaszom rá. Vala rémlik hogy nem jött szét nekem, de lehet én nem tudtam hogy jön szét. :)
Kár :( Amcsi youtube videón vese alakú volt b5be mint b5.5ösön, nekem ilyen van rajta. Furcsa hogy patyolat tiszta volt a szűrő, a tankról ez nem mondható el, de a tisztítása annak rémálom másikhoz képest...:(
Sziasztok Lenne egy kérdésem mert nem leltem rá a google-n Tankban lévő szűrőt a szivattyúnál lehet e már külön kapni (vese alakú)? Régebben szakember szerint nem volt kapható, pedig könnyen különszerelhető. Nem tudom egyezik e, de b5 meg b5-5ösé is érdekel. Faterét 1 hete kitisztítottuk, már érezni lehetett hogy kihagy amikor kéne a teljesítmény 400ezer km alatt kétszer volt majdnem dugig a szűrő. Végül is nem rossza arány :)
Sajátomba (B5) 300E van de lehet sose volt tisztítva és nem szeretném magam a véletlenre bízni :)
Az első szélvédőben meg tud szakadni a fűtőszál? Egy hónapja észrevettem egy függőleges csíkot, ahol sokkal lassabban tűnt el a pára. Ma pedig megjelent a második ilyen csík. Ez már az orrom előtt. Nagyon idegesítő. Ugyanakkor reménykeltő is lehet, mert nem volt semmilyen kavicsfelverődés vagy ilyesmi. Lehet, hogy valami kontakthibás? Esetleg ázik?
Szép jó napot! Van egy olyan problémám, hogy az autó /99-es 4 motion 1,9Tdi/ leállítása után a kissebb hűtő ventillátor nem kapcsol le! Már kétszer merítette le az akkut! Ha egy pillanatra le veszem a sarut az akkumulátorról, akkor le áll és nem indul újra. Gondolom relé mehetett tönkre, vagy jeladó. Hol találom meg ezeket?
Van valami csapda, amire figyelni kell, ha veszek egy ilyen frissebb kormányt használtan?
Más: ide is leírom, hogy akinek szintén melegszik a jobb hátsó ülés alatti üzemanyagszivattyú-vezérlő, arra a megoldás, hogy kijött egy fémházas verzió, szellőzőkkel az oldalán. Még teszek rá egy mini ventilátort (laptopból, vagy VGA kártyáról), aztán reménykedek, hogy többet nem áll le a melegedés miatt a benzinszivattyú.
Hát kép az nincs, de az a cső amit keresel az a tűzfal, és az utastér között van kivezetve a szabadba.
Ha alulról keresed a tűzfal mögött középen a jobb oldalon( kesztyűtartó felől) a hővédő aluminium lemez mellett kellene kikandikálnia annak a csőnek, de mivel nagyon rövid így nehéz rátalálni.
Remelem tud vki segiteni nekem..egy 2002 b5.5 131 loeros tdi kombi passatom van es lecserelnem a kereket egy 7x16 et45-os alufelnire. A kerdesem az lenne hogy egyaltalan fel lehet e tenni? El fog e ferni? Kell valami valtoztatni? es ha igen min?..hogy tudjam hasznalni.. valaszotokat elore is koszonom!!
És ha nem véletlenül nyalódik el? Ha esetleg beteszel a hüvelybe egy imbuszt ami szerinted keményebb és akkor esetleg a hüvely fog engedni? Akkor melyiket olcsóbb cserélni?