Felgyújtom magam. Akkor vehetek bármi M-es benzines legyen az 39 vagy 60 pre vagy facelift ha már alu mind. Vagy 30D-t az még vas blokkos volt egy ideig. Igen amúgy igazad van US-ben volt vasblokkos a 39.
Miért lenne túlzás? Nyomatékosabb a 28i (2.8 liter), mint a 23i (itt már 2.5 liter). 1 lóerővel erősebb az 25i-nél. Ne félj már ennyire, ezek nem nagy lóerők.
Mindegyik motor lehet szar ennyi idősen. Állapotot kell venni nem motortípust, de ha már választani kell én az M52-t preferálnám. A gyakorlatban a nicasil hengerfallal semmi gond nincs. Persze direktszűrővel földúton használva ezt is tönkre lehet tenni.
Hát igen de E39-ből melyik motort? 30D jó cucc de mára már rengetegett futottak és az összes dizel bajjal küzd. A benzinesek meg vagy alublokkosak vagy a nikaszil réteg vékony rajtuk. Pre és facelift. Ötlet?
A poén az hogy a fejtér teljesen jó volt. Viszont maradandó károsodást szenvedett a térdem amikor megpróbáltam betolni a kormány alatt. Szóval a lábtér volt a kevés. Ajtók alja és az alváz is rozsdás volt de máshol nem. A porig ültetés a beesett kuplung pedál a berobbant légzsák és ilyenek jobban zavartak.
Amit felsoroltál, azokban már jóval nagyobb a fejtér. Az E39 lesz még klasszikus, és kellő törődésdel még sokáig fenntartható marad, ha találsz egy jó példányt. A másik kettővel én nem foglalkoznék bár ízlések és pofonok...
Hát ez nagyon nem nyert. El se férek rendesen és az állapot sem volt jó sajnos. A motor viszont szépen járt miután sikerült beinditani. Másik tipus után kell keressek de fogalmam sincs mi legyen. E60? E39? E90? Bezin? Dizel? Vagy egy teljesen másik márka? Fene se tudja..
Vasárnapra rendbe teszi az eladó az E34 és elmegyek megnézem. Beleülök körbe szaglászom megfogdosom és ha nem férek el benne vagy nem olyan mint amilyen kép él a fejemben akkor keresek egy új szerelmet. Nem kizárt az E38 sem. Amúgy pont aznap lett legyártva az autó amikor a kislányom született csak 25 évvel korábban ez nem lehet véletlen :D
Regelj E38 csopikba magyar face-n. Bátran kérdezz rá, van-e valakinek eladó. Sokan kapudrogként tartják, aztán belecsúsznak a V8-V12 lekvárba, na arra kell lecsapni. Van, hogy hahun nem is hirdetik, mert nem akaródzik tesó/báttya/főnök/more etc. megszólítást hallaniuk.
S-EDC (elektr. gátló) kerülendő, de ez 6 hengeresben elég ritka, nem biztos hogy rendelhető volt. Hátsó szintező légrugó csak a V12-eshez járt. Egyéb hibák az általános öregedés és kopás/magyar utak/tróger gazdi háromszögben fordulnak elő. Nekem, amíg fenn tudom tartani (értsd:nem adóztatják agyon) biztosan lesz egy db a háznál. Jó a hangulata, kényelmes és szíp.
Jelenleg 1 darab 96-os kézi 28i van 2 350 000-ért német okmányokkal szóval a választék itt se nagy :D Amugy mik azok az extrák amiket kerülni kell mert az életem rákölthetem? Adaptív futómű és egyebek?
Az első verzió. A hirdető esett el nem az autó balesetezett. Amugy van 5 autója most vett egy E36 328i-t ezt pedig eladja. Hogy mi a valódi oka az eladásnak fene tudja.
Jó igen de akkor is E34 kell hajhatatlan vagyok :D Aztán lehet hogy kicsinek találom akkor majd keresgetek valami nagyobbat. Ha segítenél a ceglédi autót megnézni majd valamikor azt megköszönném valahogy. Túl sok érdklődő elvileg nincs - nem mindenkinek eladó az autó. A tulaj mondta tegnap.
Napi 5 km ingázásnál nem tök mindegy, mennyit eszik? Ilyen korú autóknál nem a fogyasztást kell nézni, hanem az összes többit. Emlékszel arra a faszra, amelyik a kirepedt gumi szívócsövet szigetelőszalaggal tekerte körbe? Na az ilyenek gányolások kigyomlálására fogsz majd költeni sokat.