Valószínűleg az ülés alatti csatlakozója hibás, nem ritka eset. Próbáltam javítani ezeket a csatlakozókat, de rövid időn belül ismét hibásak lettek, így végül levágtam és összesaruztam a vezetékeket.
Ó-Ó! Lemaradt!Van még egy probléma! Légzsák! Világít a lámpa! Töröltük a hibát,de az ülés mozgatásától előjött! Oldallégzsák gyujtó áramkör,vezető oldal!Felső szabályozó korlát küszöbérték felett szakadt! 01217 kód!Mit értsek ezen?Szét kell szedni az ülést,vagy hol lehet a vezeték szakadás!Tele vagyok az elektromos hibákkal! Ezek ennyire rosszak?Javíthatók?
A fűtés állító motorokkal van bajom! Golf V Climatronic! BDO val kiolvasva meg vannak a kódok! 01809 léptető motor,hőmérséklet szabályozó.Melyik oldalon,melyik motor lehet? 01272 léptető motor,közép csappantyúja! 00710 szabályozó motor,páramentesítő!Aki tudja melyek ezek a motorok,megköszönném ha tájékoztatna! Balról van kettő,egymás fölött.Jobbról is van kettő,vagy három? Még nem szedtem szét,feleslegesen nem szeretném bontani!Mi baja lehet egy ilyen motornak?Megszorul?
Van még néhány, de ugye ennyiből is látod, hogy miért nem lehet erre a kérdésre egyértelmű választ adni.
Viszont ott a motor öndiagnosztikája, azt pont erre találták ki. Abból rögtön kiderülne legalább annyi, hogy alacsony, vagy magas nyomás miatt vált limp módba. Az máris megkönnyítené a hibakeresést.
Szép napot. 2002 évi 1.9 d. 96 kW. 4 golf. 25 km megyek az autóval és el megy a turbó nyomásom, újraindítás után pedig vissza jön és kb 1-2 km- en belül megint el megy és így tovább..... Mi lehet a probléma ? Előre is köszönöm a válaszotokat.
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy 2004-es 5-ös golfot (1.6). 2 nap után jelentkezett a hiba, időnként fordítva működik az index (ha jobbra teszem ki balra indexel és fordítva). Valaki tapasztalt már ilyen hibát? és mi lehet az oka?
A hiba a következő. Ha álló! motornál a kormányt gyorsan oda vissza "rángatom", akkor egy kattanást lehet hallani.. ha fel van emelve az autó, mindkét kerék a levegőben, és megfogom az egyik kereket, egy nagyon kicsit lehet érezni, hogy kotyog,(mindkét oldalon) van holtjátéka, de tényleg minimális. Először azt hittem a kormány összekötők mentek esetleg tönkre, de tökéletesek, kb 4 hónapja cseréltem mindkettőt (külsőt belsőt mindkét oldalon)
Ha az autó a földön van, és bent ülve tekergetem a kormányt, akkor lehet érezni bent ülve is a kis "kattanást" de a kormányon nem! Az úton egyenesen megy, nem húz semerre (voltam futómű állításon), viszont rossz úton is hallható a kopogás..Megnéztem a kutyacsontot, talpast is, de azok is rendben vannak, szintén kb. 4 hónapja cseréltem (lengőkarokat is!)
Gyakorlatilag az egész futómű ki lett cserélve, torony csapágy is rendben(az meg tavaly).
Szóval lehetséges, hogy a kormányműben van a gond? Olvastam, hogy lehet állítani az előfeszítését, de konkrétan nem találtam erről semmit.
A kormány a legkisebb mozgást is közvetíti a kerék felé, tehát a holtjáték nem onnan jön, hanem inkább magából a kormányműből.
Köszönöm a visszajelzéseket :) Amit én nézek, annak a hírdetésében is az szerepel, hogy nincs benne adblue és anélkül is teljesíti az EURO6-os normát. Gondolom akkor ez is az újabb, facelift modell. Illetve, amit én nézek abban 6 sebességes manuális váltó van. Mondjuk azt nem tudom, hogy ez "olcsósítja-e" a váltó olaj cserét az automata váltóhoz képest. Plusz ebben is LED-es fényszóró van - arra kíváncsi leszek.
Holnap megyek megnézni. Akkor majd megnézem az esetleges csomagtartó beázást. A csomagtartó beázás nálad a csomagtartó mely részénél jelentkezett?
Az enyem a Golf 7,5 verzio, mert 2018 Juniusi. 2.0 Tdi, BMT. Ebbe meg nem kell adblue, de Euro 6B ha jol remlik.
Van mar benne 203000km, raadasul automata (7 sebesseges, dupla kuplungos, tiptronic), de komolyabb baja nem volt eddig.
Egy eve vettem (akkor olyan allapotban volt mint az uj), szerviz adott ra garit. A csomagtarto beazas az elso dolog ami elojott.
Az enyemben a huzos a valto olaj csereje lesz - az ugye vagy 6 liter olaj, draga is, maceras is, de 120 ezrenkent illik.
210 kornyeken meglepem, mert hiaba volt meg az elso, jobb a biztonsag.
Ami nekem nagyon jo az az adaptiv, ledes fenyszoro. Na az egy alom. Fel/le/jobbra/balra allitgatja - oldalankent fuggetlenul.
Ezen felul meg elvileg ki is oltja a 128 led tartomanyait, igy kimaszkolja a szembe jovot.
A tobbit meg nem neztem, lehet itt is kell vezerles csere 210 ezernel. Majd szol a szerviz aprilisban, akkor viszem legkozelebb (ha nem latogatom meg oket a beazas miatt).
Autóvásárlás előtt állok. A kiszemelt autó egy 2017-es Golf VII kombi 2.0 GTD.
Van-e esetleg valakinek ilyen autója? Ha igen, mik a tapasztalatok?
Vannak-e olyan típushibák, ami miatt esetleg érdemes másban gondolkodni?
Mennyi árt neki a rövidtávos használat (heti 2-3 nap és napi 15 km oda és vissza is)? Hétvégente lenne azért hosszabb táv is.
Illetve rákérdeztem márkaszerviznél (Pécs), hogy milyen szervizárakkal lehet számolni. Azt mondták, hogy a 180-ezres szerviz kb. 150 000-180 000, ami szűrők és az olaj cseréjét jelenti. A 210-ezres szerviz, ami a vezérléscsere, az 450 000. Kicsi sokallom ezeket a számokat. Ezzel kapcsolatban van esetleg valakinek tapasztalata, tényleg ennyibe kerülnek?
Ma napos ido volt, nekialltam kideriteni honnan folyik be a viz a potkerek feszekbe.
Eloszor is kiszedtem a karpitot, kiraktam a napra szaradni.
Csak a hatso ajto alatti muanyag takaro lapot kell kiszedni, utana az also karpit egyben kiszedheto.
Az ajto muanyag boritasat leszedtem, nem volt alatta vizcsepp. Megneztem az emblema tulfolyo csovet, lehuztam, bele fujtam, nincs eltomodve.
A karpit kiszedese utan lehuztam korbe a gumi kedert, szerintem azzal lesz a gond.
A bal hatso lampanal eleg saros es koszos volt - lehet eltomodott az a kis res es ott valahogy befolyt.
A kedert lehuzva szepen korbe kitakaritottam, aztan a keder belsejet is kipucoltam ahogy kell.
A gumi keder gyakorlatilag a 2 lemez talalkozasanal levo eleket rejti el - de a 2 lemez nem tokeletesen illeszkedik.
Szerintem ott be tud folyni a viz kozejuk. Igy siman vegig raktam szigetelo szalaggal, az elen igy mar tuti nem folyik be semmi.
Visszaraktam a gumi kedert, ugyeltem, hogy mindenutt a helyere keruljon.
Ezek utan kikaptam a 2 hatso lampat - 1-1 rugos csavar tartja. A kabelet lehuzva kivettem, a lampa felfelkvo feluletenel levo tomitesek nem eresztettek at.
Most a potkerek feszek kiszaradt, a karpit a nappaliban pihen (megszaradt a napon), egy takarot berakok a feszek aljara es varom a szerdatol igert esot.
A takron majd latom, honnan azott be. Ha egyaltalan beazik.
Eladó kihasználatlanság miatt, 2db speciális, VW konszern autóiban (Volkswagen, Seat, Skoda) elhelyezhető speciális, GYÁRI gyermek fejtámla.
Nagyon hatásosan tartja a gyermek fejét, az autóban történő alvás így nagyon kényelmes, nem billen le a gyermek feje ha elalszik. Mindamellett a biztonság sem utolsó szempont.
Eladó kihasználatlanság miatt, 2db speciális, VW konszern autóiban (Volkswagen, Seat, Skoda) elhelyezhető speciális, GYÁRI gyermek fejtámla.
Nagyon hatásosan tartja a gyermek fejét, az autóban történő alvás így nagyon kényelmes, nem billen le a gyermek feje ha elalszik. Mindamellett a biztonság sem utolsó szempont.
Akkor először mindenképp le fogom ellenőrizni a nyomást. :) Ha esetleg úgy alakul, hogy a pumpa lesz a hibás alkatrész, akkor érdemes cserélni egyúttal a házával együtt?(Bár nem gondolom működési szempontból kirikus tényezőnek)