Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2023.03.03 0 0 112582

 

 Valószínűleg az ülés alatti csatlakozója hibás, nem ritka eset. Próbáltam javítani ezeket a csatlakozókat, de rövid időn belül ismét hibásak lettek, így végül levágtam és összesaruztam a vezetékeket.

Előzmény: kocsányostölgy (112581)
kocsányostölgy Creative Commons License 2023.03.02 0 0 112581

Ó-Ó! Lemaradt!Van még egy probléma! Légzsák! Világít a lámpa! Töröltük a hibát,de az ülés mozgatásától előjött! Oldallégzsák gyujtó áramkör,vezető oldal!Felső szabályozó korlát küszöbérték felett szakadt!  01217 kód!Mit értsek ezen?Szét kell szedni az ülést,vagy hol lehet a vezeték szakadás!Tele vagyok az elektromos hibákkal! Ezek ennyire rosszak?Javíthatók?

kocsányostölgy Creative Commons License 2023.03.02 0 0 112580

A fűtés állító motorokkal van bajom!  Golf V Climatronic! BDO val kiolvasva meg vannak a kódok! 01809  léptető motor,hőmérséklet szabályozó.Melyik oldalon,melyik motor lehet? 01272 léptető motor,közép csappantyúja!  00710  szabályozó motor,páramentesítő!Aki tudja melyek ezek a motorok,megköszönném ha tájékoztatna! Balról van kettő,egymás fölött.Jobbról is van kettő,vagy három? Még nem szedtem szét,feleslegesen nem szeretném bontani!Mi baja lehet egy ilyen motornak?Megszorul?

409 Creative Commons License 2023.02.24 -1 0 112579

 

 Szoruló geometria, lyukas vákuumdob, lyukas vákuumcsövek, hibás N75 szelep, hibás MAP szenzor lyukas/eldugult töltőlevegő rendszer, hibás turbó, kevés vákuum...

 

Van még néhány, de ugye ennyiből is látod, hogy miért nem lehet erre a kérdésre egyértelmű választ adni.

Viszont ott a motor öndiagnosztikája, azt pont erre találták ki. Abból rögtön kiderülne legalább annyi, hogy alacsony, vagy magas nyomás miatt vált limp módba. Az máris megkönnyítené a hibakeresést.

Előzmény: Erik Rendes (112578)
Erik Rendes Creative Commons License 2023.02.24 0 0 112578

Szép napot. 2002 évi 1.9 d. 96 kW. 4 golf. 25 km megyek az autóval és el megy a turbó nyomásom, újraindítás után pedig vissza jön és kb 1-2 km- en belül megint el megy és így tovább..... Mi lehet a probléma ? Előre is köszönöm a válaszotokat.

409 Creative Commons License 2023.02.09 0 1 112577

A vészvillogó-kapcsolóra gyanakodnék, az a közös pont a két oldalban.

Előzmény: Dorina Pozsgai (112576)
Dorina Pozsgai Creative Commons License 2023.02.06 0 0 112576

Sziasztok! Nemrég vásároltam egy 2004-es 5-ös golfot (1.6). 2 nap után jelentkezett a hiba, időnként fordítva működik az index (ha jobbra teszem ki balra indexel és fordítva). Valaki tapasztalt már ilyen hibát? és mi lehet az oka?

409 Creative Commons License 2023.01.31 0 1 112575

A kormány fogaslécét rángasd meg a jobboldalon függőlegesen. Ott szokott kiverődni a kormányház.

Előzmény: dave500 (112574)
dave500 Creative Commons License 2023.01.31 0 0 112574

Sziasztok! Van egy 2001-es Golf 4-em, AXP.

A hiba a következő. Ha álló! motornál a kormányt gyorsan oda vissza "rángatom", akkor egy kattanást lehet hallani.. ha fel van emelve az autó, mindkét kerék a levegőben, és megfogom az egyik kereket, egy nagyon kicsit lehet érezni, hogy kotyog,(mindkét oldalon) van holtjátéka, de tényleg minimális. Először azt hittem a kormány összekötők mentek esetleg tönkre, de tökéletesek, kb 4 hónapja cseréltem mindkettőt (külsőt belsőt mindkét oldalon)

Ha az autó a földön van, és bent ülve tekergetem a kormányt, akkor lehet érezni bent ülve is a kis "kattanást" de a kormányon nem! Az úton egyenesen megy, nem húz semerre (voltam futómű állításon), viszont rossz úton is hallható a kopogás..Megnéztem a kutyacsontot, talpast is, de azok is rendben vannak, szintén kb. 4 hónapja cseréltem (lengőkarokat is!)

Gyakorlatilag az egész futómű ki lett cserélve, torony csapágy is rendben(az meg tavaly).

Szóval lehetséges, hogy a kormányműben van a gond? Olvastam, hogy lehet állítani az előfeszítését, de konkrétan nem találtam erről semmit.

A kormány a legkisebb mozgást is közvetíti a kerék felé, tehát a holtjáték nem onnan jön, hanem inkább magából a kormányműből.

Előre is kösözönöm!

atuc Creative Commons License 2023.01.26 0 1 112573

Mobil 1 ESP 5W30.

Motorolaj vásárlásnál nem az ár a fő szempont.

Előzmény: Pepee84 (112570)
rvf400 Creative Commons License 2023.01.23 0 0 112572

Castrol +1 szavazat

Előzmény: Pepee84 (112570)
409 Creative Commons License 2023.01.20 0 0 112571

Valószínűleg nincs itt olyan aki mindhármat használná, így összehasonlításról sem lesz tapasztalat.

Magam a Castrolt használom évtizedek óta. Mondhatnám, hogy az milyen jó, de nem tudom a másik kettő milyen, így nem releváns a véleményem.

Előzmény: Pepee84 (112570)
Pepee84 Creative Commons License 2023.01.20 0 0 112570

Sziasztok,

 

olajcsere előtt állok. Az autó egy 2017-es Golf VII kombi 2.0 GTD (nemrég vásárolt).

 

Gyári előírás szerint 30 000km-nél lenne az olajcsere, de én azt sokallom és legkésőbb 15 000-nél szeretném megejteni.

 

Az alábbi olajok megfelelnek a VW 507.00 előírásnak (márkaszervizben egyébként azt mondták, hogy Castrol-t vagy Shellt- szoktak használni):

 

Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 (5W30) motorolaj, 5lit. 106377 vásárlás, árak: 17 643 Ft. Ft. (kauffer.hu)

 

 

Kedvező áron: Shell 5W-30 Helix HX8 ECT 5L elérhető - Kovács (alkatreszek.hu)

Kedvező áron: Castrol Edge Prof. TIT LL3 VW 5W-30 4 liter elérhető - Kovács (alkatreszek.hu)

 

Van ezekkel valakinek tapasztalata? Ki mit ajánlana?

 

Előre is köszönöm!

 

Üdv,

Pepe

 

 

Pepee84 Creative Commons License 2022.12.21 0 0 112569

 

Kedves Pdudu!

Köszönöm a visszajelzéseket :) Amit én nézek, annak a hírdetésében is az szerepel, hogy nincs benne adblue és anélkül is teljesíti az EURO6-os normát.
Gondolom akkor ez is az újabb, facelift modell. Illetve, amit én nézek abban 6 sebességes manuális váltó van. Mondjuk azt nem tudom, hogy ez "olcsósítja-e" a váltó olaj cserét az automata váltóhoz képest. Plusz ebben is LED-es fényszóró van - arra kíváncsi leszek.

Holnap megyek megnézni. Akkor majd megnézem az esetleges csomagtartó beázást. A csomagtartó beázás nálad a csomagtartó mely részénél jelentkezett?

Köszi még1x!

Pdudu Creative Commons License 2022.12.21 0 0 112568

A vezerles csere nem tunik egy nagy mutatvanynak.

Ha a szerviz ezt 450 ezerert csinalna, akkor kerdes mennyi ebbol az anyag...

 

(230) 2.0 TDI Timing belt & water pump replacement - MK7 VW Golf CRBC - YouTube

 

Amit en talaltam Dayco kit (osszes szij, vizpumpa) az 145 Euro.

KTBWP8840 DAYCO Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena ne preklopna vodna črpalka ➤ AUTODOC

 

Ahhoz kepest majdnem 400k munkadij kicsit sokkkkkk.... persze lehet ott mast is cserelnek a 210 ezernel es nem csak ezeket.

 

Előzmény: Pepee84 (112566)
Pdudu Creative Commons License 2022.12.21 0 0 112567

Az enyem a Golf 7,5 verzio, mert 2018 Juniusi. 2.0 Tdi, BMT. Ebbe meg nem kell adblue, de Euro 6B ha jol remlik.

Van mar benne 203000km, raadasul automata (7 sebesseges, dupla kuplungos, tiptronic), de komolyabb baja nem volt eddig.

Egy eve vettem (akkor olyan allapotban volt mint az uj), szerviz adott ra garit. A csomagtarto beazas az elso dolog ami elojott.

 

Az enyemben a huzos a valto olaj csereje lesz - az ugye vagy 6 liter olaj, draga is, maceras is, de 120 ezrenkent illik.

210 kornyeken meglepem, mert hiaba volt meg az elso, jobb a biztonsag.

 

Ami nekem nagyon jo az az adaptiv, ledes fenyszoro. Na az egy alom. Fel/le/jobbra/balra allitgatja - oldalankent fuggetlenul.

Ezen felul meg elvileg ki is oltja a 128 led tartomanyait, igy kimaszkolja a szembe jovot. 

 

A tobbit meg nem neztem, lehet itt is kell vezerles csere 210 ezernel. Majd szol a szerviz aprilisban, akkor viszem legkozelebb (ha nem latogatom meg oket a beazas miatt).

 

 

Előzmény: Pepee84 (112566)
Pepee84 Creative Commons License 2022.12.21 0 0 112566

Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok. A kiszemelt autó egy 2017-es Golf VII kombi 2.0 GTD. 

 

Van-e esetleg valakinek ilyen autója? Ha igen, mik a tapasztalatok?


Vannak-e olyan típushibák, ami miatt esetleg érdemes másban gondolkodni?


Mennyi árt neki a rövidtávos használat (heti 2-3 nap és napi 15 km oda és vissza is)? Hétvégente lenne azért hosszabb táv is.


Illetve rákérdeztem márkaszerviznél (Pécs), hogy milyen szervizárakkal lehet számolni. Azt mondták, hogy a 180-ezres szerviz kb. 150 000-180 000, ami szűrők és az olaj cseréjét jelenti. A 210-ezres szerviz, ami a vezérléscsere, az 450 000. Kicsi sokallom ezeket a számokat. Ezzel kapcsolatban van esetleg valakinek tapasztalata, tényleg ennyibe kerülnek?

Pdudu Creative Commons License 2022.12.18 0 1 112565

Ma napos ido volt, nekialltam kideriteni honnan folyik be a viz a potkerek feszekbe.

Eloszor is kiszedtem a karpitot, kiraktam a napra szaradni.

Csak a hatso ajto alatti muanyag takaro  lapot kell kiszedni, utana az also karpit egyben kiszedheto.

 

Az ajto muanyag boritasat leszedtem, nem volt alatta vizcsepp. Megneztem az emblema tulfolyo csovet, lehuztam, bele fujtam, nincs eltomodve.

 

A karpit kiszedese utan lehuztam korbe a gumi kedert, szerintem azzal lesz a gond.

A bal hatso lampanal eleg saros es koszos volt - lehet eltomodott az a kis res es ott valahogy befolyt.

 

A kedert lehuzva szepen korbe kitakaritottam, aztan a keder belsejet is kipucoltam ahogy kell.

A gumi keder gyakorlatilag a 2 lemez talalkozasanal levo eleket rejti el - de a 2 lemez nem tokeletesen illeszkedik.

Szerintem ott be tud folyni a viz kozejuk. Igy siman vegig raktam szigetelo szalaggal, az elen igy mar tuti nem folyik be semmi.

 

Visszaraktam a gumi kedert, ugyeltem, hogy mindenutt a helyere keruljon.

 

Ezek utan kikaptam a 2 hatso lampat - 1-1 rugos csavar tartja. A kabelet lehuzva kivettem, a lampa felfelkvo feluletenel levo tomitesek nem eresztettek at.

Most a potkerek feszek kiszaradt, a karpit a nappaliban pihen (megszaradt a napon), egy takarot berakok a feszek aljara es varom a szerdatol igert esot.

 

A takron majd latom, honnan azott be. Ha egyaltalan beazik.

 

 

Előzmény: Pdudu (112560)
409 Creative Commons License 2022.12.18 -1 0 112564

Kicsi rá az esély.

Előzmény: petya gti (112563)
petya gti Creative Commons License 2022.12.18 0 0 112563

55.000 km van azóta benne. Febi márka.Befecskendező hibát diagnosztikával esetleg meg lehet állapítani?

 

 

Előzmény: 409 (112562)
409 Creative Commons License 2022.12.17 -1 1 112562

A 3év lehet 5ekm, meg 150ekm is. ? Megeshet, hogy a magasnyomású pumpa átenged a motor felé*, vagy valamelyik befecskendező "pisil".

 

* ha le van véve, érdemes kihúzni a hengerfejből az emelő kosarát, az is durván el szokott kopni. (ha még nem lyukadt ki)

Előzmény: petya gti (112561)
petya gti Creative Commons License 2022.12.17 0 0 112561

Sziasztok.

 

2006 golf 5 tsi 1.4 blg motorkódú autómban a motorolaj benzin illatú és  fel is hígul szerintem.

Viszont az olajszint nem növekszik. Olaj csere után 1-1500 km után becsörög a lánc és a hidrotőke is.

Komplett vezérlés lett 3 éve cserélve gondolom a lánc nem nyúlt meg .

Ötlete valakinek? 

 

Pdudu Creative Commons License 2022.12.13 0 0 112560

Ipari takaritogeppel kiszivattam a vizet - jo sokaig szivta, vastag a karpit a potkerek feszek aljan.

Mindenutt volt, nem csak egyik oldalon. Oldalfalakon nem talaltam azott reszt.

 

Most beleraktam egy vekony takarot, raboritottam 10 kilo macskaalmot. Racsuktam a tetejet.

Reggel jo volt a cppekben allo jeget vakarni a szelvedo belsejerol - remelem az fenti muvelet hatasara reggel mar nem lesz ilyen meglepim.

 

Ha ez segitett, bejelentem az autot a szervizben - meg garis.

Előzmény: Pdudu (112559)
Pdudu Creative Commons License 2022.12.12 0 0 112559

Golf Variant, 2018-as verzio. Potkerek feszekben tocsog a viz. Nem all, de jo nedves a karpit. Nem jottem ra honnan folyhat oda.

 

A hatso ajto nyitojanak tulfolyo csovet megneztem, latszolag nincs lecsuszva es eltomodve sem.

Amikor tocsogott a potkerek feszek, akkor nem talaltam vizcseppet a csomagter ajtoban belul.

 

Honnan folyhat meg oda a viz?

(azt mar olvastam, hogy vezeto oldali szellozo is beazhat)

Ijedos_ Creative Commons License 2022.12.11 0 0 112558

Sziasztok!

 

Eladó kihasználatlanság miatt, 2db speciális, VW konszern autóiban (Volkswagen, Seat, Skoda) elhelyezhető speciális, GYÁRI gyermek fejtámla.

Nagyon hatásosan tartja a gyermek fejét, az autóban történő alvás így nagyon kényelmes, nem billen le a gyermek feje ha elalszik. Mindamellett a biztonság sem utolsó szempont.

 

 

https://www.vezess.hu/hirek/2006/08/11/speci-ules-a-vw-kben/

 

Amint látható, az egyik sosem volt használva, még a gyári papírcsomagolás látható rajta, a másik darab minimálisan használt.

 

Ár: 16.000Ft-a használt, 18.000Ft az új.

 

Tel: 30/27hatvan-kilenc5hetven-három

Ijedos_ Creative Commons License 2022.12.11 0 0 112557

Sziasztok!

 

Eladó kihasználatlanság miatt, 2db speciális, VW konszern autóiban (Volkswagen, Seat, Skoda) elhelyezhető speciális, GYÁRI gyermek fejtámla.

Nagyon hatásosan tartja a gyermek fejét, az autóban történő alvás így nagyon kényelmes, nem billen le a gyermek feje ha elalszik. Mindamellett a biztonság sem utolsó szempont.

 

 

https://www.vezess.hu/hirek/2006/08/11/speci-ules-a-vw-kben/

 

Amint látható, az egyik sosem volt használva, még a gyári papírcsomagolás látható rajta, a másik darab minimálisan használt.

 

Ár: 16.000Ft-a használt, 18.000Ft az új.

 

Tel: 30/27hatvan-kilenc5hetven-három

409 Creative Commons License 2022.12.09 -1 0 112556

Méretek/adatok nélkül nehéz lesz!

Előzmény: Tamas Kis12311 (112555)
Tamas Kis12311 Creative Commons License 2022.12.08 0 0 112555

Sziasztok

 

Eladnám 4 db 16 colos egy nyarat használt  toyo gumikkal dezent alufelnieimet.

 

Darabja 20 ezerért.

 

Itt el értek. Johnblack780@gmail.com 

409 Creative Commons License 2022.11.29 -1 0 112554

A házat akkor kell, ha sérült/törött. Ilyen ritkán van.

Előzmény: SDani88 (112553)
SDani88 Creative Commons License 2022.11.28 0 0 112553

Köszönöm a tanácsot!

Akkor először mindenképp le fogom ellenőrizni a nyomást. :)
Ha esetleg úgy  alakul, hogy a pumpa lesz a hibás alkatrész, akkor érdemes cserélni egyúttal a házával együtt?(Bár nem gondolom működési szempontból kirikus tényezőnek) 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!