Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WebNeo Creative Commons License 2018.08.25 0 0 487

1. utastéri biztik között COUPE CONSO, szerintem, ha nincs másik vedd ki a négy nyitott ajtós szimbólumból, az a központi záré próbáld oda.

Persze, ha kinyomja nem fogod tudni bezárni, inkább vegyél előtte.

2 volt egy nagy beázásod szarrá ment az ülés alatti 301 x csatid

3 klímatisztítás volt a bal oldali légbeömlőnél, szarrá ment az utastéri egységed

 

Ha a szivargyújtód sem megy akkor talán jobb esetben megúszod az elsővel.

Előzmény: Action70 (486)
Action70 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 486

Sziasztok.

Segítsetek ha tudtok légyszi.

Renault megane II 2004 1.4 16V olyat produkált ma ,hogy leállítottam az autót, húztam volna fel az ablakot semmi.

Kocsi beindit akkor nézem hogy nem világít a műszerfalon semmi ( rádió,fűtés kijelző.stb.). Nem működnek az órák sem(fordulatszám mérő, km.óra, víz, benzin).Nem mennek a visszajelzők sem(irányjelző,világítás). A két első ablakot nem tudom felhúzni, viszont a két hátsó az műkődik. Csamagtartó sem nyílik.

A kocsi beindul megy gond nélkül annyi hogy kétszer kell megnyomni a gombot hogy leálljon.

Biztosítékokat átnéztem a motortérben és a kabinban is, mindegyik ok.

Mesterek mi lehet a gond? Ha valaki valami okosságot tudna mondani nagyon megköszönném.

Üdv. Action70

 

Ja még annyi hogy szombat van a szerelőm nincs otthon, a kocsi lehúzott ablakkal áll a lakótelepen.

WebNeo Creative Commons License 2018.08.22 0 0 485

Nem hiszem hogy tevednel, nincs valszeg szoleonid, de kellene tobb szam a motorkodhoz, hogy megnezzem 700 es 706 eseten nincs.

7.5 liter az nem sok.

Inkabb a rangatas a baj.

Gyertyak, benzinszuro, trafok mikoriak, milyen tipusok?

Egyebkent csak villamossagi nezte?

Előzmény: anonim300 (484)
anonim300 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 484

ÜDv Mindnekinek!

Szeretnék egy kis segítséget kérni, ugyanis a villamosságszerelő megfeneklett a Renault Megane Scenic-ünk javításával.
1.6-os, benzines, 16V-es, K4M kódú, 2002-es motor van benne. 
A hibajelenség az lenne, hogy az autó zabálja a benzint, 7.5 liter körül áll meg, és gyorsítani hihetetlen kis gázadással lehet csak, mert nagyobbra szaggatni, rángatni kezd és mindez egészen 2000-es fordulatig meg is marad, ahol mintha elvágnának mindent, az autó életre kel, húz rendesen.
A villamosság szerelő azt mondta, egy Solenoid nyitva van, de akár hogy nézem, elvben csak az MK2-es Scenic-eknél volt alkalmazva a VVT szabályzó solenoid.
Valaki okosabb tudna nekem mondani valamit, mert semmit nem találtam a 2002-es motor szolenoidjáról, valamint nincs már ötletem kihez lehetne elvinni az autót.
Esetleg Bács-Kiskunban tud valaki jó szerelőt Kiskunfélegyháza közelében?

Előre köszönöm a segítséget, Ádám

WebNeo Creative Commons License 2018.08.04 0 0 483

Nem feltetlen kopott motornal, dugulas is lehet.

Előzmény: mthatvan (482)
mthatvan Creative Commons License 2018.08.04 0 0 482

Nem ugyanazt a kupakot rakták vissza (elnézést, rosszul fogalmaztam).

Kartelgáz a kopott motornál jelentkezik igaz?

Ha leveszem az olajbetöltőt, akkor ott is kell éreznem?

Előzmény: WebNeo (481)
WebNeo Creative Commons License 2018.08.04 0 0 481

Ugyanazt a kupakot nem illik visszatenni.

Azon a reszen kartergaz nyomas van csak. Ha nem volt vezerles csere akkor nem gondolhatunk a kupak rossz beszerelesere sem.

Előzmény: mthatvan (480)
mthatvan Creative Commons License 2018.08.04 0 0 480

Nagyon köszönöm a segítséget.

Visszarakták a kupakot (vezérműtengely végénél) és megvolt az olajcsere.

Vezérléscsere nem volt mostanában.

Egy elég erős hegymenet végén nyomta ki a kupakot.

A nyomás mitől lehetett nagyobb?

Előzmény: WebNeo (479)
WebNeo Creative Commons License 2018.08.03 0 0 479

Vezerlescsere rogzito helyen kinyomta a kupakot, olajcsere, uj kupak, es gondolkodas miert tortent, talan nagyobb volt a nyomas, mint kellene? Havolt vezcsere, rosszol raktak be?

Előzmény: mthatvan (478)
mthatvan Creative Commons License 2018.08.02 0 0 478

Kérlek segítsetek!

 

Renault Megane III. Berline 1.6 (2011) benzines autómmal van problémám.

Felmentünk egy hegyre, felfelé menet (melegedett a kocsi, de nem írt még ki hibajelzést).

Amikor el akartunk indulni, gyújtás ráadás után kiírta, hogy az olajszint alacsony.

A motor tér kinyitása után, láttuk, hogy az olaj beterítette a motorteret (a hűtővíz nem folyt el).

Jobb oldalon egy kerek nyíláson keresztül szórja ki az olajat, ha megforgattam a motort, a termosztátot is tartalmazó műanyag fedél felett.

Mi lehet a probléma?

Mire számítsak? Vontató vitte el és ma reggel kell hívnom, hogy mi a helyzet.

Köszönöm a segítséget előre is.

 

mthatvan Creative Commons License 2018.08.02 0 0 477

Kérlek segítsetek!

 

Renault Megane III. Berline 1.6 (2011) benzines autómmal van problémám.

Felmentünk egy hegyre, felfelé menet (melegedett a kocsi, de nem írt még ki hibajelzést).

Amikor el akartunk indulni, gyújtás ráadás után kiírta, hogy az olajszint alacsony.

A motor tér kinyitása után, láttuk, hogy az olaj beterítette a motorteret (a hűtővíz nem folyt el).

Jobb oldalon egy kerek nyíláson keresztül szórja ki az olajat, ha megforgattam a motort, a termosztátot is tartalmazó műanyag fedél felett.

Mi lehet a probléma?

Mire számítsak? Vontató vitte el és ma reggel kell hívnom, hogy mi a helyzet.

Köszönöm a segítséget előre is.

 

kerekati Creative Commons License 2018.06.12 0 0 476

Kicsi OFF, de ha valakit esetleg érdekelne:

Renault TPMS guminyomás szenzorok gépkocsira való feltanítása, gépkocsihoz programozása, SSPP funkciók (UCH / Kijelző) beprogramozása, funkció kiiktatása ill. kikapcsolása...stb  is "ON" ! (Baranya, Pécs és környéke)

WebNeo Creative Commons License 2018.06.12 0 0 475

ellenőrizd a részecskeszűrőt, befecskendezést

Előzmény: Marikaford (474)
Marikaford Creative Commons License 2018.06.10 0 0 474

Kérlek segítsetek!

 

Renault Megane 2012.11. 1.6 DCI műszerfalon szervizkulcs, kiírás narancssárga, " Check anti pollution system"

 Check Injeclion system, mit jelentenek ezek?   

EzerGramm Creative Commons License 2018.05.29 0 0 473

Sziasztok! 

 

2000 Megane 1.6 16v az alany. A fűtéspanelon cseréltem rizsszem izzókat. Egyenlőre csak a két hozzáférhetőt, majd összeraktam de annyi eszem nem volt(!!!) hogy amíg kivolt szedve megnézzem működnek -e. Tehát összeraktam és csak az egyik világított. Pár napig használtam így működött a műszerfal fényerőszabályzó is. Pár napra rá szétszedtem hogy megigazítsam a másik izzót is, panel kicsavar világítást ráadom elkezdtem mozgatni azt a foglalatot ami nem világított néha fel fel villant ahogy igazgattam aztán jött a meglepi hogy az se világit ami eddig, s így a fényerőszabályzó sem megy, viszont ha benne vannak az izzók a foglalatban akkor a műszerfal világítása megszűnik de ha kiveszem az izzókat belőle akkor jó. Járt már így valaki? esetleg tippek hogy merre kerresem a hibát?A többi cucc egyébként világit csak a fűtéspanel nem. Remélem nem túl zavarosan írtam le. A választ előre is köszönöm!

Mendoza Creative Commons License 2018.05.14 0 0 472

Csak ax 1.6-os, ami erdekel

Előzmény: WebNeo (471)
WebNeo Creative Commons License 2018.05.14 0 0 471

Elméletben :D

Ilyen időseknél már kellett lenni vezérléscserének, jó esetben 1,5 évente olajcsere. 1.6 ról beszélek.

1.4, 1.2  8 évesen már alapos odafigyeléssel érdemes megvenni, nem mondom, hogy rosszak, de ki tudja, hogyan használták.

Előzmény: Mendoza (470)
Mendoza Creative Commons License 2018.05.14 0 0 470

Koszonom szepen!

Amiket nezek, nagyjabol maximum 120E korul futottak.

 

Előzmény: WebNeo (469)
WebNeo Creative Commons License 2018.05.13 0 0 469

Ha karban volt tartva, rendesen mindegyik vállalható, de egyiknél, 1.4 tce fogyi meglehetőse nagy,  1.2 tce véleményem szerint csak az első gazdának érdekeit tudja kiszolgálni, 1.6 kiforrott konstrukció, esetenként kevesebbet ehet mint az 1.4 de természetesen szívó rendszere miatt nem annyira rugalmas. Megfelelő olaj és szűrő kell bele megfelelő idöközzel és világból kimegy. 200 e feletti ami itthon van, igaz még II -s nem III-s de motor tekintetében szinte ua. Nálam még a vezérlésmodosító kerék gyári. ha elromlik kb 50 egy új, szóval nem tétel egy turbóhoz képest.

Előzmény: Mendoza (468)
Mendoza Creative Commons License 2018.05.13 0 0 468

Koszi.

Tehat akkor mondjuk az 1.6 16V az jonak mondhato?

 

Előzmény: WebNeo (463)
WebNeo Creative Commons License 2018.05.13 0 0 467

Igy mar erheto, hogy szar minden...

Jo lenne ha ezt egyszerre irod le, nem csak azt amire rakerdeztem, gondolom szervizkonyv ben is 25 30 e km az a

Olajcsere....

 

Vezerlescsere a garazsban is kurva draga volt, ha okoskerek van benne talan, nelkule draga.

 

Előzmény: Kellett ez nekem? (466)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.05.13 0 0 466

Első tulajtól vettem, aki a Fóti Renaultba vásárolta/szervizelte végig 8 évig, mindent rögzítve a könyvébe. Én egy Fiat szalonba vettem - azt nem írnám le, hogy hol, mert itt felénk csak 1 ilyen van és a végén még rágalmazásért feljelentenek -, én pedig mivel náluk vásároltam ezért ide is hordtam karbantartásra úgy ahogy ők előirányozták.
Amikor az eset történt a vezérléssel majd -motor hibával peren kívül úgy egyeztünk meg, hogy én megveszem a motort, ők pedig kicserélik. Mivel nem bizonyított az ő hibájuk, nekik mindegy ők ráérnek pereskedni. Úgyhogy ebbe az 50-50%-ba belementem, mert akkor még mindig ott állna a gépjármű. Hozzáteszem a motor adás vételi azóta sincs meg, mert a futár hozzájuk vitte és sikeresen eltüntették, de ez már mindegy. Nem tudom majd eladni így...
Ezek után én már kizárólag csak "garázsba" hordom. Sokkal-sokkal lelkiismeretesek és olcsóbbak is. Egy komplett vezérlést 70-ért csináltak, szemben a Fiat szervizben 140-ért, és a "garázs" szerelő odaadta régit, megmutatta az újat, mindent... Ezek a nagy mágusok még a hibás motort sem adták oda, nagyon gyorsan el lett tüntetve. Egy biztos, hogy oda soha többet semmiért nem megyek és senkinek nem ajánlom őket. Simlis szarházi banda...

Előzmény: WebNeo (465)
WebNeo Creative Commons License 2018.05.13 0 0 465

Kivancsi lennek a reszletekre

Pl:

Mennyi km

Mennyi tulaj

Mo-i

Hol szervizeltek

Mikori a szetment vezerles

Miert rakta el z uj vezerlest a szerelo

Olajat a szar karbantartas miatt nyomta ki

Nem idoben es megfelelo olajjal lett cserelve

 

Nekem van ilyen, meg diesel is, mind 200 e felett, megse bajosak ennyire, persze ehez kell valodi karbantartas, hozzaerto szerelo, megfelelo nyersanyag, ha barmelyik hianyzik oda az egesz.

Mondjuk a kerdezo NEM II -s megane utan erdeklodott, de ez van, olvasni jo...

Előzmény: Kellett ez nekem? (464)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.05.13 0 0 464

Én is első tulajtól vettem a Megane II 1.6 benzinest, végig szervizelve volt, 8 évesen vettem aztán én is folyamatosan szervizeltem mégis 3 év múlva szétment a vezérlése, kinyomta az olajat, aztán a komplett vezérlés csere után hazafele jövet szétdurrant az egyik dugattyúm és komplett motorcsere lett belőle... ;)

WebNeo Creative Commons License 2018.05.13 0 0 463

Hagyomanyos motorban gondolkodtam, tce nem olyan, 1.2 tce jobb valasztas, de minden kis motor ma mar turbos. Nem egyszeruek, javitas koltseges, raadasul 1.4 tce sokat eszik, nem is gyartottak sokaig talan 2-3 evig.. Minden markanal ugyanez a helyzet. Nepiteleteket olvasgass.

Szivo benzines suzukit talalsz mai napig, mast nem nagyon.

Kifejezetten prolemas a vw, peugeott bmv benzinesei ebbol az idoszakbol, olyan 1.6 ig, de https://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/ segithet a valasztasban olykor.

Előzmény: Mendoza (462)
Mendoza Creative Commons License 2018.05.13 0 0 462

Szia,

Koszi, de van 1.4 Tce is. 2010.02. havi.

Abbol talaltam egy szepen felszereltet, de 1.6 tdci focusbol ulnek at egy viszonylag egyszerubb es benzines konstrukcioba.

Ha lehet hanyagolnek turbot is, meg kettostomegut is :)))

 

Előzmény: WebNeo (461)
WebNeo Creative Commons License 2018.05.13 0 0 461

Csak 1.6, vagy 2.0 lehetett már ekkor, 2T motorokban ha van-volt ilyen kéttömegü is van. Mint minden más márka motorja vannak hibái, de egyik sem számottevő, ha korábban karban volt tartva.

Előzmény: Mendoza (460)
Mendoza Creative Commons License 2018.05.13 0 0 460

Sziasztok,

2010 koruli Meganokat nezegetek, kizarolag benzinest.

Tudnatok segiteni, hogy melyik a leginkabb bevalt motor a benzinesek kozul?

Elore is koszonom!

Udv,

Tibi

WebNeo Creative Commons License 2018.05.12 0 0 459

A "panel" nem megy tonkre, csak a 3 bizti ami rajta van, ki lehet merni,

Biztositek lesz kontaktos vagy szakadt, amugy egy sima saru muanyaggal bevonva

Mondjuk 6.200 Ft meg szervizben is, szoval nem osszeg.

https://www.google.com/search?q=8200381280&client=firefox-b&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiWv8beyoDbAhUDCuwKHaD8C6IQsAQICw

Előzmény: Kellett ez nekem? (458)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.05.12 0 0 458

Sziasztok! Hátha valaki másnak is érdekes lehet az eset. A hibát a pozitív sarun található biztosíték panel vagy mi a fene okozta, ki lett cserélve gyári újra és az autó tökéletes. Azóta elég sokat mentem már vele, csak azért írok most, hogy tuti... :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!