Keresés

Részletes keresés

Arilian Creative Commons License 2009.06.05 0 0 3012
Igen, simában is 3 fokozat van

Easy, Normal, Expert.
Előzmény: Harvey Porter (3010)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.06.04 0 0 3011

Wizards & Warriors.

Nálam vhol a 60%-ánál maradt abba, eltévedtem egy labirintusban, és kicsit meg is untam, az arcade jellegű harc elég béna volt, de inkább az volt a fő bajom, hogy itt már nagyon könnyű lett... emlékszel azokra a zöld hernyókra, amik akkorák voltak mint egy ház?, azok meg pont a másik véglet, párosával jártak, és az összes spellem volt elég nagy nehezen egyre, és ha az egyiket kinyírtad, a másik a fél erdőn keresztülkergetett...:)

 

Ronda volt, bugos, a kasztrendszer enyhén értelmetlen, de amúgy nem volt rossz hangulata, főleg azok a baszott nagy, félelmetes dungeon-ök... de a legjobbak a hangok voltak benne, az egyik első NPC akivel találkoztál vmi temetőgondnok, nahát annak olyan akcentusa volt, hogy kapásból feküdtem...

 

Dungeon Lords nem érdekelt, a h&s-ek mindig untattak.

 

Dervis, aha, akkoriban nem nagyon irogattam ide, de vagy kétszer végigolvastam a topicot és jól emlékszem rá... nagyon lelkes srác:))...

Előzmény: fulgur (3007)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.06.04 0 0 3010

Először én is normálban (medium) játszottam végig, de akkor még csak ismerkedtem vele, és egy csomó mindent elcsesztem, pl. a ninjám volt a térképész, ezért nem jutott neki elég pont kirijutsura:)), túl sokáig vártam az átképzéssel meg ilyenek... 

 

Egyébként úgy vettem észre, hardon az eleje jóval nehezebb (sokkal több az enemy) de kb. olyan 12. szinttől már könnyebb az egész, mert jóval erősebbek a karakterek a sok XP miatt... az igazsághoz hozzátartozik, hogy a 2 Lord of the Dark Forest-nél vissza kellett vennem eggyel, kb. 15-20-szor próbálkoztam hiába...

 

Ühm, fulgur, sima verzióban az expert a legnehezebb? Csak mert goldban így vannak: easy - medium - hard.

Előzmény: Arilian (3009)
Arilian Creative Commons License 2009.06.04 0 0 3009
Én normálban játszottam szerintem a legelső játékot legvégig. Ott szinte biztosan egyedül jött a Savant trooper. És 1 Warrior egy ütést elvileg kibír tőle (néha :)) HP ja meg nincs olyan sok.

Őszintén szólva elég ködösek az emlékeim, kb 16 éve volt :)

Arra tutira emlékszem, hogy minden leírás nélkül játszottam, és binárisan irkálgattam át a save fileban a koordinátákat 1-2 helyen ahol nem jöttem rá mit kell csinálni
(pl orkoge caste, fénytükrözős móka azt tudom, hogy csak 3., 4. végigjátszásnál jöttem rá.)
Meg még volt 1-2 hely amire nem is igazán emlékszem.
Előzmény: Harvey Porter (3006)
fulgur Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3008
Expert fokozaton jött New City kapuban a Savant Trooper is (a Guard-ok voltak a pitibb fickók), na azt szinte lehetetlenség volt lecsapni level 1-en, szinte minden ütése overkill volt, nem beszélve a stunnoló rudijáról.
Előzmény: Harvey Porter (3006)
fulgur Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3007
Nekem tetszett a 8 is, mondjuk az biztos jelent valamit, hogy csak egyszer toltam végig, míg a 7-et vagy ötször.

Egyébként az öreg Bradley Wiz 7 utáni munkáit is bírtam, konkrétan a Wizards & Warriors-t, aminél mindig az volt az érzésem, hogy "3D Wiz7"-et játszom. Sajna a játék felénél bejött egy game stopping bug (asszem a hajóvak kavarogtam már, és egy ponton desktopra fagyott a game, bármit is csináltam).

A Dungeon Lords rilíze katasztrófára sikeredett, hatalmas bugok és félkész content (ahogy a bukások nagy könyvében meg van írva). Én anno megvettem az eredetit, így most pár hete lelkiismeret furdalás nélkül töltöttem le a "Collector's Edition"-t, amiben a bugokat nagyjából javították, az eredeti fícsöröket meg végre berakták, szóval ezt a verziót kellett volna megkapnom már alapból. Egyelőre ebben még nem mélyültem el, de nagy hentbajnokságnak tűnik, kafa dungorokkal, hatalmas területekkel.

No, ebből a topikból már csak Dervis maszterünk hiányzik, aki folyamatosan elfelejti a jelszavait, és mindig új nikkekel tűnik fel, hehe.
Előzmény: Harvey Porter (3006)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3006

Level 1-en, bassz?... Hát hardon én 5.-en is alig bírtam kinyírni a mocskot, behív egy csomó havert, és a fincsi kis paralizáló botja, arrgh... a 16. szint kész álom, a gorn rangereket, akik korábban megkeserítették az életemet a vakítással, meg a rohadt irritációval jobbra-balra rugdosom és egy fülestől pusztulnak... muhaha...

 

A 8. ezerszer szarabb, kb. a feléig jutottam, de halálra idegesítettek az újratermelődő szörnyek, az optimalizálás teljes hiánya és az elb*szott, belassult harcrendszer. Most egy importált party a tervem, némi combos, átvitt ütőfegyverekkel megtámogatva...

 

Nemtom, szerintem nem olyan rossz a 7. kezelőfelülete, annak a pár spellnek a helyét, amit használok, már rutinból nyomom kis idő után. A harc meg csak pár kattintás... és onnantól már lehet izgulni, na most critical, b*sszameg, na mooost...

Előzmény: Arilian (3005)
Arilian Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3005
Látom már lekéstem vele :)

Emlékszem, hogy a legelső játékomban még megöltem, tényleg vicces lvl 1 bandával nekimenni :)

a Rattkin bandát meg jól lehet ölni, ha van egy alkhamista, mert az chery bombal indul ami kiirtja az egész groupt :)

Próbáltam egyébként vele játszani, aztán felraktam a 8-at is, de az még kevésbé tetszik.

Olyanok zavarnak amig egy mai hasonló játékban teljesen természetesek, pl hotbar a karaktereknek akova ki lehet rakni a gyakran használt spelleket meg actionoket.
Előzmény: Arilian (3004)
Arilian Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3004
A Savant Troopert nem kell kinyirni :) ("paluke")

A rattkinokat meg a phootokat amugy el lehet verni lvl 1 en egy
Warr/Warr/Warr/Pri/Bard/Mage csapattal, kv 30% ban.

A starter dg meg nekem nem nagyon adott szintet (normálban)

Előzmény: Harvey Porter (2997)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3003

Nemtom, én a sleep-en meg egy-egy ritka nuclear blast-on kívül (általában ezt kapják a potkányok) már nem is nagyon használok mást, legfeljebb néha egy kis silence-t, ez utóbbit főleg most, hogy a Dane Towerben vagyok...

 

Death Wish-t sem használok, ugye ez a Divine realmből megy, és a gyógyító pontokból sose támadok, ez nálam elvi kérdés...:) Főleg, hogy az ember a Munkharama alatti templomban megtanulja becsülni a gyógyító manapontokat...

 

(Uh, és most nézem, a korábbi hozzászólásomban a CoC-nál a 'kettőt 2-őt' az csak simán 2-őt, pont a lényeget b*sztam el megint, mér is ne...)

Előzmény: fulgur (3000)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3002

CoC. Szerintem nem underpowered.

 

Mondjuk az én 16. szintű ninjám 4x4-et támad puszta kézzel, mindkét pici praclijával 2x4-et körönként. (A kéz vagy láb nem számít, teljesen véletlenszerű h. rugás v. ütés.)

 

Ha egyik mancsába beleteszed a CoC-ot, akkor azzal támad kettőt 2-őt. PLUSZ a másik kezével/lábával még simán támadja a másik 2x4-et. Ugyanott vagy, mert a CoC-al már valszeg első ütésre kampó, míg a másik kézzel még elcsapdos egypárat, mire critical. Azt hiszem, azért tűnhetett csak underpowerednek, mert kevesebb az ütésszám. Ami nem lényeg, mert a támadott (és kinyírt) ellenfél ugyanannyi, csak kevesebb ütésből. Még a csata is gyorsabban lemegy...:)

 

Egyszer kiváncsiságból beleraktam az egyik parclijába egy nunchakát, a másik pusztakéz, és a nunchakával is ugyanazt az ütészámot produkálta, csak sokkal kisebb volt a sebzés, kb. 1-9, míg pusztakézzel simán a duplája...

 

Érdekességképpen: 16. szinten 100-as kirijutsunál 25% a critical kill esélye. (A CoC-al meg ugye + 15%.)

 

Paluke. Igen, tudom, de elvből SOSE mondtam meg a nyavalyás robotnak...:) meg ott jól is jön az az XP... igaz el lehet veszkelődni vele, mire sikerül...

Előzmény: fulgur (2999)
fulgur Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3001
Naná, hogy a kép lemaradt...

Patkusok halálba menetel
Előzmény: fulgur (3000)
fulgur Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3000
A régi szép időkre.
A Hold Monster volt az egyik kedvencem, a kis patkusokat mindig fogta. Aztán persze megjött a Deathwish is valamikor, na az már egy más történet volt. :)
Előzmény: Harvey Porter (2998)
fulgur Creative Commons License 2009.06.02 0 0 2999
Ha jól emléxem (bár kurta régen volt), ha CoC van a kézben, akkor még rugdos néhányat off-hand-ként (de szép fogalmazás, haha), de így is szuboptimális (underpowered) a pusztakezes henteléshez képest.

New City-be bemenéskor meg a guardokat meg lehet szopatni (ha már a Rattkin ambush-t nem is), a kezdő dungorban lehet találni egy pergament egy New City beli szatócs (vagy mi) nevével, ha azt a nevet bepötyögjük a guard barátságos érdeklődésére, akkor békésen beengednek. (Kábé mint O. v. Kenobi csinálta: "Ti nem ezeket a robotokat keresitek.")
Előzmény: Harvey Porter (2998)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.06.02 0 0 2998

Hm, én is ezen tűnődök... igazából ha a mi kis ninjánk 4-et támad a Cane-nel és kinyír mindenkit elsőre, akkor is ugyanott van, mintha pusztakézzel 4-et támad és minden támadásnál 4-et üt, mivel legjobb esetben a 4x4 ütéssel is csak ugyanannyi embert nyírna ki: 4-et.

 

(Ugyebár a támadások száma határozza meg, hogy hány ellenfelet tud támadni, egy támadáson belül az összes ütés mindig ugyanarra az ellenfélre megy...)

 

De izé, jut eszembe, a Cane egykezes fegyver, tehát eleve feleaanyit támad vele mint pusztakézzel. Viszont a másik kis praclijába még mindig tehetünk egy másodlagos fegyvert... vagy ha üresen hagyjuk, akkor azzal puszta kézzel megy?

 

Mrrr, most kénytelen leszek kinyírni szegény Blienmeist, hogy csekkoljam a dolgot, hiába játszok szerepjátékban mindig Guardian of the Wastes és Savior of the Damned típusú karaktert... mindegy, no, a tudományért mindent...

Előzmény: fulgur (2995)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.06.02 0 0 2997

Hár mennyél be a begginner dungeonba, az direkt arra van kitalálva, ott simán el lehet érni a 4. szintet, ha ez megvan, csak akkor kezdjél el kolbászolni az erdőben a map kit-ért, mert ott útközben van egypár nagyon kemény phoot, aki 4. szint alatt simán kinyír.

 

Emlékeim szerint az erdőben max. 5. szintig bírsz felfejlődni (hardon nyomom) ha ez is kész, indulhatsz new citybe. (Más kérdés, hogy útközben a város előtt van egy gyilkos erejű rattkin támadás:), meg a kapunál a még gyilkosabb savant, ott egypárszor biztos vissza kell tölteni...

Előzmény: Arilian (2996)
Arilian Creative Commons License 2009.06.01 0 0 2996
Egyenlőre a 2. szintig nem jutok el mert mindig kihal egy emberem és felb* magam.
Azért fura mert mikor a játék megjelent én ezt expert fokozatban végigtoltam minden karaktert teljesen maximalizáva és nem emlékszem, hogy az elején ennyit kelett visszatöltenem. Persze lehe, hogy mégis.

Előzmény: fulgur (2995)
fulgur Creative Commons License 2009.05.31 0 0 2995
Kőkemény. =)

Cane of Corpus: mindenféle komolyabb experimentáció nélkül nekem mindig az volt az intuitív meglátásom, hogy hiába nyiffan ki szinte 100%-ban az, akire a CoC-vel rásózok, a kirijutsu miatt a pusztakezes pofon-ofonra ugyanez jellemző volt, csak sokkal többször támadt íly módon derék katonám...
Előzmény: Harvey Porter (2993)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.29 0 0 2994

Ühm, asszem ez hasznos lehet azoknak, akik a Gold verziót nyomják:

 

Az alábbi linken leírják, hogyan lehet lelassítani a szöveg nagy részét:

http://www.softwarespecialties.com/dcforum/DCForumID6/1211.html#

Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.27 0 0 2993

Elírtam, bakker, a monk 13. szinten 4-et támad, sőt már a 11. szinten is, míg a ninja egészen a 14. szintig csak 3-at...

 

Ööö, remélem nem untatok senkit ezekkel a statisztikákkal:)

 

Naszóval, ugyebár nijna és monk esetében a támadások száma sokkal fontosabb, mint hogy hányt ütést osztanak ki egy támadás alatt, már csak a criticalok miatt is, mivel magas szinten elméletileg a legtöbb támadás criticallal végződik... ezek alapján nagy szomorúsággal tapasztaltam, hogy nem véletlenül húzott el annyira a felpurr monk. Egészen a 15. szintig kellett várni, hogy a faerie ninja utolérje támadásokban. 15. szinten tehát jobb a ninja, no de vajon mi lesz a 16. szinten, muhaha? (Micsoda izgalom. Minő kiváncsiság.)

 

(Most már arra is nagyon kiváncsi vagyok, hogy a ninja mit produkálna a Cane of Corpus + másodlagos fegyver kombóval... mert ha ugyanezt a támadás/ütésszámot hozná...)

 

Ööö, alább következik, ha vkit esetleg érdekelne:), a felpurr monk és a faerie ninja összehasonlítása támadás/ütés szám tekintetében, szintenként lebontva, muhaha:

 

Sz Mon Nin

11 4x2 3x2

12 4x3 3x4

13 4x3 3x4

14 4x3 3x4

15 4x3 4x4

 

 

Előzmény: Harvey Porter (2992)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.16 0 0 2992

Úgy tűnik, nem csak a "végsebességük" számít. Az inkább csak bónusz.

 

Letöltöttem egy character editort (http://www.angelfire.com/magic2/madgod/CosmicForge.html)

amivel csekkolni lehet a tulajdonságokat, és az alábbiakat fedeztem fel:

 

A monk 13. szinten 18-as sebességgel körönként 3-at támad, támadásonként 3 ütéssel.

A ninja 12. szinten 17-es sebességgel körönként 3-at támad, támadásonként 4(!) ütéssel. (Ninja le van maradva kb. 100.000 XP-vel, asszem a 11.-ennyivel kell neki több.)

 

Tehát egész biztosan race feature. Főleg, hogy a wikipédián eztet írják:

 

"Each race has a certain statistic value attached to them, before bonuses:

  • Strength determines carrying capacity and melee damage.
  • Intelligence affects the number of skills learned, and the strength of spells.
  • Piety affects the amount of spell points a character has to use.
  • Vitality determines HP, and resistance to disease.
  • Dexterity determines number of attacks per round and thieving skills.
  • Speed determines number of total attack rounds available and initiative.
  • Personality determines how likely a character is to make friends with neutral or hostile NPCs. "

Tehát a kezdőérték a lényeg, egy dracon 20-as speeddel se lesz sose olyan gyors mint egy fearie mondjuk 16-os speeddel... Ámen.

fulgur Creative Commons License 2009.05.15 0 0 2991
Hát ha csak nincs valami "race feature", amitől a faerie gyorsabb lehet, mint a dracon, akkor egyforma volt a sebességük, mindkettőnek huszas (szintlépéseknél felment ugye 18-ra, meg voltak valami tárgyak, amiket használva húszig lehett felvinni az alaptulajdonságokat).
Előzmény: Harvey Porter (2989)
Arilian Creative Commons License 2009.05.15 0 0 2990
Nincs benne beszéd :)

Én is gondolkodom egy újra kezdésen, először 1994 ben játszottam vele kb 1 teljes évet azán 2003 körül is végigjátszottam egyszer megint.
Előzmény: andorr (2971)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.14 0 0 2989

Ühüm, a dracon elég lassú, asszem 7-es vagy 8-as a speed-je, míg a fearie-nek 14, a felpurrnak pedig 12. Legközelebb felpurr monkkal nyomasd.:)

 

Most már 13. szintűek és a monk kezd még jobban elhúzni. Érdekes, hogy kezdettől fogva a legtöbb körben ő támad elsőnek...

 

Ja és meg vmi: a fearie ninja néha körönként 4-et(!) üt a 12. szinttől. Azér bízok benne, hogy magasabb szinten mégiscsak többet támad majd mint a felpurr. Bár elég nehéz számolni, mert a vége legtöbbször critical, de azt azér nagy öröm látni, amikor a pici kezeivel és lábacskáival 3x20-at belebikázik egy böhöm umpani orrszarvúba és a végén még meg is küldi egy instant kill-el... állat ez a játék...

Előzmény: fulgur (2988)
fulgur Creative Commons License 2009.05.13 0 0 2988
Nem rossz. =)

Én anno végignyomtam egyszer két karakterrel, egy faerie ninjaval és egy dracon monkkal, az előtápolás után váltottak a végleges classukba (ninja, monk), mindketten puszta kézzel aprítottak, maxos kirijutsuval. A ninja magasan vezette végig az MKS-t.

Igazából csak az insanity-t okozó spellek voltak veszélyesek, ha az elkapott valakit, egy pillanat alatt lecsapta a másikat, ha betalált. =)
Előzmény: Harvey Porter (2987)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.07 0 0 2987

Figyi, fulgur, ezt kapd ki:

 

a felpurr monkom nagyobb király mint a faerie ninja (pedig ez utóbbi a kis

kedvencem). Most vagyunk Ukpyr-ban, mindketten 11. szintűek, a monk kb. 1150

MKS-el, míg a ninja kb. 1040-el.

 

Teljesen egyformán fejlődtek, előtte mindketten szamurájok voltak a kirijutsu

(critical kill) skill növelése miatt. A monk szamurájként elég jól elhúzott, mer

ugye katanával többször talált és nagyobbakat ütött mint a picurka kis faerie a béna

pálcikájával, aztán a jelenlegi kasztjukban, puszta kézzel és ahogy nőtt a kirijutsu, a fearie elég jól kezdte behozni, de a 11. szintlépést követően ez megállt. Nagyjából 40 a 30-hoz az összes gyilkosságok %-ában a monk javára. (Ketten tehát együtt kb.

az enemy 70-75 %-át nyírják ki.)

 

Jelenleg mindketten 3x támadnak egy körben, minden támadásnál 2-t ütnek/rúgnak. (11. szint után néha elvétve mindegyiknél becsúszik egy-egy extra 3. ütés is.) És

valószínüleg a monk a ninjához hasonlóan meg fogja kapni a 3x3-as támadás/ütést

következő szinten.

 

Asszem ez azt jelenti, hogy a felpurr monknak és ninjának is jobb lehet mint a

faerie. Kézikönyvben írják is, hogy ők ketten a két leggyorsabb faj. Annyi

talán, hogy a faerinek vmivel jobb a natural AC-je, de a Felpurrnak meg ugye ott

van a Dodge Missile trait.

Előzmény: fulgur (2982)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.07 0 0 2986
Na, mi a helyzet andorr, megtaláltad azokat a nyomorult cilindereket má?
Harvey Porter Creative Commons License 2009.04.03 0 0 2985

Gugli a te barátod:

 

http://www.cheaty.com/db/dbase.cgi?sys=pc&letter=s&game=4712

 

8. Be expecting snakes (Snakes...why did it have to be snakes?). Go north, turn west. Slog west, and take your second turn south. Go south till you hit your first right turn. Take it, and slog west, through probably about a gazillion snakes. Go one north at the wall, then keep going west to the wall. Go north to the wall. Turn west again. Go west, and take your first left. Follow that to the wall, and turn right. Follow that passage west, south, west, south (through a slime) to the wall, then west, and south again until Drake screams "OW! My foot!" He just kicked a control cylinder. Grab it. Go all the way back to the stairs up and climb back up to the lower ruins of Stonekeep. You might want to go visit the fountain to heal up now. Assuming you do, go north from the fountain to the intersection, then turn west. Go to the wall, and turn south. Go to and through the door. Go south to the wall, and turn west. Walk up to that funny looking thing in the wall. Use the cylinder on it. You've just opened a few floodgates below, which you needed to do to get the other cylinder.

 

Go back to the sewer (SHEESH!) and go as follows: North, west, second corridor south, first left, second left (through the now-open floodgate) and proceed south. Turn west, go 1 square, head south. STOP one square before the south wall (there should be a passage on your right). Trust me; you do NOT want to go one more square south. Just trust me. Go west, north, take your west turn, to the wall, south to the wall, west one square, and south. Proceed south. When you come to the little room, turn right (west) and deal with the Sharga captain. He's pretty tough. Once you finish him off, go south to the wall. Turn west, and go that way. Waste the two Sharga guards, then turn south. Go to the wall, turn east. Go to the wall, and turn south. Right ahead is the other cylinder...

Előzmény: andorr (2983)
fulgur Creative Commons License 2009.04.03 0 0 2984
Hi!

Szerintem ne fáraszd magad a Stonekeep-pel, amíg a Betrayal at Krondort vagy a Wizardry 7-8-at le nem nyomtad. :)

Godzilly és kirijutsu meg a Wiz 7-ben volt. De lehet, hogy a 8-ban is visszatértek valamilyen formában, már nem emlékszem.

Előzmény: andorr (2983)
andorr Creative Commons License 2009.04.03 0 0 2983
Te a Wiz7-ről beszélsz most ? A 8-ba nincs kirijutsu meg godzylly.

Senki se játszik Stonekeeppel ??? Akit érdekel, le lehet tölteni 10 dollárért a www.gog.com oldalról. Hibátlanul működik xp-n is, nem kell semmi marhaságot letölteni hozzá, csak install és kész.

De elakadtam a csatornában. Már megtaláltam az egyik cylindert, de azt olvastam, hogy kell egy másik is. De az hol a túróba van ??? Már mindent átkutattam, de a víztől semmit se lehet látni.
Előzmény: fulgur (2982)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!