Keresés

Részletes keresés

Vibalazs Creative Commons License 2023.08.23 0 0 27025

Kimentem tekerni egyet terepre. Így a köpeny kirúgta magát nagyjából. Viszont az első kerékben lévő csapágy golyók tönkre mentek. Így a szervizesre bízom, hogy megint rendbe szedje. Pedig már otthon találtam egy 20 éves hintőport.

 

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: xrami (27024)
xrami Creative Commons License 2023.08.20 0 0 27024

Kint a füvön porozd-szereld össze, nehogy a pvc padlón mert eltaknyolsz.

Előzmény: Vibalazs (27022)
xrami Creative Commons License 2023.08.20 0 0 27023

Drága oda.

Előzmény: cucu (27021)
Vibalazs Creative Commons License 2023.08.19 0 0 27022

Köszönöm a segítséget! Így már értem miért volt belül poros mikor belsőt kellett cserélni. Teljesen kitakarítottam, nehogy legyen még benne valahol tüske.

Előzmény: xrami (27020)
cucu Creative Commons License 2023.08.19 0 0 27021

A szilikon spray-hez mit szólsz? Arra az esetre, ha nem volna otthon hintőpor, csak az.

Előzmény: xrami (27020)
xrami Creative Commons License 2023.08.19 0 0 27020

Hintőporozd be a belsőt és a külső (belsejét) is, de főleg a gumiperemnél. Felniszalagot, felnit is, nem fog összedőlni a világ. Összeszereléskor 2 bart fújj és ütögesd végig, majd emelj nyomást és megint. Utána pedig fújd túl. Nem kell beszarni, nem ülsz rá. Ha mindenhol helyén van, visszaengeded a nyomást.

Lehetne szappanlével, folyékony szappannal is mókolni, de az trutyis dolog, nekem nem szimpatikus.

Előzmény: Vibalazs (27018)
cucu Creative Commons License 2023.08.19 0 0 27019

Szerintem menjél vele, majd beáll használat közben. 

Előzmény: Vibalazs (27018)
Vibalazs Creative Commons License 2023.08.19 0 0 27018

Szervizes mondta nekem is így. Gumi peremet jelző csík nem látszik, csak a szelepnél és onnantól kezdve eltűnik. Találtam róla egy képet, ez nem az enyém. Ennyire közeli képet nem csináltam.

https://i.ytimg.com/vi/AklERx9cSsM/maxresdefault.jpg

Előzmény: cucu (27017)
cucu Creative Commons License 2023.08.19 0 0 27017

Segítenék, de nem értem. A perem beesik amikor felfújod?

Előzmény: Vibalazs (27016)
Vibalazs Creative Commons License 2023.08.19 0 0 27016

Hali!

 

Kellene egy kis segítség kerék szerelés miatt. Szépen sikerült felrakni, viszont mikor felfújom a perem mindig beesik. Első keréknél tökéletesen rajta van. Felnik azonosak. Próbáltam vízszintesen, függőben lógatva felfújni is. Drót peremes esetleg elhajlott volna annyira, hogy már kuka. 2 hónapja használom. Sajnos egy 2mm tüske beleállt. Ezért kellett szétszednem megint. :)

Randall28 Creative Commons License 2023.07.31 0 0 27015

A lánc feszítő csavarra gondolsz? Amennyiben igen, akkor természetesen azt is állítottam már az összes létező pozícióba, de sajnos nincs eredmény, ahogyan a mások által írt tippeknél se.

Próbálok írni a Shimanonak, hátha ők elárulnak valamit.

Előzmény: irreverzibilis (26988)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.31 0 0 27014

Hülyeségeket beszélsz Vajk!

Előzmény: halaloszto (27013)
halaloszto Creative Commons License 2023.07.30 0 0 27013

Dehogy lényegtelen. A kerwskedőt meg a gyártót szidja, miközben egy 5-10 éves bringáról van szó. Ha a 10éves suzukim defektet kap, hadd ne merüljön már fel a gyártó felelőssége.

Előzmény: xrami (27012)
xrami Creative Commons License 2023.07.30 0 1 27012

A váz teljesen lényegtelen.

Előzmény: halaloszto (27007)
SzeZo Creative Commons License 2023.07.30 0 0 27011

Köszönöm!

Már annyi, alig használt célszerszám van itthon, hogy némelyikről nem is tudom, mire való.

Van pl. SPD pedálhoz eszköz (egyszer gyógyítottam ilyen pedált). Most lesz egy újabb.

Előzmény: RadiX (27010)
RadiX Creative Commons License 2023.07.30 0 0 27010
Előzmény: SzeZo (27009)
SzeZo Creative Commons License 2023.07.30 -1 0 27009

Esett az eső, nem lehetett bringázni, ezért nekifogtam a tripla hajtómű középtányérjának cseréjéhez.

Az ideg akkor kezdett belém állni, mikor a négy csavart meg akartam húzni. Az ellenoldali bizbasz elforgott. Van rajtuk horony, de olyan széles fejű csavarhúzóm nincs, ami átérné. Ha lenne, sem érne semmit, mert a csavar olyan hosszú, hogy kitolná a horonyból.

Hármat sikerült végül elég jól meghúzni, de a negyedik még mindig elforog. Létezik ehhez valami célszerszám? Olyan, mint egy cső, csak van rajta két bütyök?

Bobbin Creative Commons License 2023.07.30 0 0 27008

Köszi!

Sokéves.

Előzmény: halaloszto (27007)
halaloszto Creative Commons License 2023.07.30 0 0 27007

Megy itt a rugózás, közben az senkinek nem tűnik fel, hogy ilyen vázas schwinn cruisert nem árulnak sehol? Ez a bringa vagy sokéves, vagy egy kézműves felújító egyedi gyártmánya.

Előzmény: Bobbin (27006)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.30 0 0 27006

Én 50 éven keresztül így csináltam, ahogyan mondod, és sosem volt belőle gond. Nem dörzsölődött ki a belső, igaz, még defektet sem kaptam szerencsére, így nem is nagyon kellett lelki életet élnem a belsővel... :) 

Akkoriban benzinkúthoz jártam felfújni, az utóbbi 25 évben van légnyomásmérőm, (a zsiguliból maradt) de csak nagy ritkán mértem. Úgy állítottam be, hogy amikor ráülünk a bringára, ne lapuljon a kerék.

 

Ellenben az 5 bringám közül van egy, amit az Aldiban vettem. Ennél nem szabad 2-nél nagyobbra fújni, mert kinyomja a külsőt a felniből. Nyilván ocsó a felni is amivel vettem. Mivel keveset tekerek, és van több bringám, ezért még nem cseréltem ki a felniket rajta, de tervbe van véve. (Rozsdásodik is...)

Előzmény: főgóré (27005)
főgóré Creative Commons License 2023.07.29 0 1 27005

kár ezen rugózni!

akinek nincs mérője, vagy útközben , hogyan méri meg?

úgy kell, ahogy korábban mutattam!

 érezni azt amikor jó a guminyomás, ha  puha nehéz tekerni, ha kemény ráz mint állat.

hacsak nem tükörsimaságú aszfalton haladsz, van ilyen is, ritkán.

Bobbin Creative Commons License 2023.07.29 0 0 27004

Nem akarnám ismételni magamat. Már rég szédszedtem, megvizsgáltam, és mindent rendben találálta... Meg is írtam, csak nem figyelsz.

 

 

2,5 Bar-ra fújtam, sosem mondtam, hogy ragaszkodok a 2-höz. De ezt nem neked mondom, hanem annak, aki félre magyarázza. Lapos gumival amúgy sem közlekedünk...

üdv

Előzmény: xrami (27001)
xrami Creative Commons License 2023.07.29 -1 0 27003

Mert a kocsiját is csak 2 barra kell fújni...

Előzmény: lomposlompos3 (27002)
lomposlompos3 Creative Commons License 2023.07.29 -2 0 27002

Ha ezt a bringát 2 bárra fújod, akkor egyrészt a bringát tekerő hölgyek lefossák a bokájukat, annyira nehéz tekerni, másrészt megágyazol a képeken látható kicsípődéseknek. Nem értem, miért ragaszkodsz ahhoz, hogy laposan menjen a bringa.

Előzmény: Bobbin (26999)
xrami Creative Commons License 2023.07.29 -1 0 27001

Nem selejtes. MINDEGYIK ilyen kaliberű csak össze van hányva. Leszarják. A felniszalag a gumi beszerelésekor garantáltan elmozdul, hiszen nincs rögzítve. Pár alkalommal mennek lapos gumival akkor szépen gyűri-dörzsöli és előbb-utóbb megunja a kínzást.

Szedd szét ha érdekel mi okozta, ne feltételezgessél már mindenféle hülyeséget. Vagy hagyd a fenébe és vegyél új belsőt majd a bevált módszereiddel rakd össze.

Előzmény: Bobbin (26999)
főgóré Creative Commons License 2023.07.29 0 0 27000

nem dupla , hanem duplafalú

amúgy meg gugli a barátod, részletesen le van írva 

 

a belső gumikra  

nagyon úgy néz ki, hogy ki van csípve

nem kell hogy kiálljon a küllő vége, az anya is ki tudja dörzsölni

                                                                                                                                       éles a vége

olyan védőszalag kell amely elég vastag, és teljes mértékben , és mindenhol takarja a felni belső felét

Előzmény: Bobbin (26999)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.29 0 0 26999

Erről a bringáról van szó:

 

Meggyőződésem, hogy a gyárból sérülten jött ki.

 

Ha tudott róla a gyártó és selejtesként adta el fillérekért amiről a vevőt tájékoztatta, akkor a kereskedőnek meg kellett volna ragasztania. (Vettem már úgy "kedvező áron" belsőt gyári dobozban, hogy ragasztva volt.)

Itt a kereskedő lehet a hibás, mert nyilván nagyon olcsón jutott hozzá ehhez a szériához. Ennek ellenére nem gondolta, hogy rosszat vásárolt.

 

Ha pedig nem tudott róla a gyártó, az nagy blamázs a minőségbiztosítására nézve.

 

Beszerelés előtt -sajnos- nem ellenőriztem a belsőket, vagyis nem fújtam fel egy keveset sem, pedig akkor látható lett volna a felületi sérülés. Így csak következtetni tudok a sérülés kialakulására.

 

A felni nem hibás, mert a korábbi belsőkön semmi ilyen sérülés nyom nem látható. Az azért eresztett le hátul kb 10 év után, mert egy fa tüske beleállt. Az elsőt pedig azért cseréltem le, mondván, hogy akkor legyen az is cserélve...

 

Részemről a témát kitárgyaltam, többet nem tudok hozzá tenni. 

 

Azt pedig nem tudom, milyen a "dupla" felni...

Köszönöm a tippeket mindenkinek!

 

 

 

Bobbin Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26998

Hagy ne szedjem már ezért szét megint.

Nem hinném, hogy dupla lenne. 

 

A gyárban, csomagoláskor megsértették a belsőt, ez lehet az oka. A boltos meg megvette olcsón.

 

Előzmény: xrami (26997)
xrami Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26997

de ez dupla felni, vagy sima?
Tényleg dobjál már róla egy képet lehet nem kóser, csak nem veszed észre.

Előzmény: Bobbin (26996)
Bobbin Creative Commons License 2023.07.28 0 0 26996

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=164939044&t=9035892

 

Csak így lehet, mert a felninek semmi baja. 

Előzmény: xrami (26995)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!