Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szicso1 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 15088

Semmit nem használt!

Kivettem a stiftet, nincs határolás, és a kattogás is elmaradt!:)

Előzmény: FIAT 900 (15087)
FIAT 900 Creative Commons License 2019.02.25 0 0 15087

WD40 (pl.) , jó mélyen be kell dugni a szárát és megáztatni kicsit. Nekem is volt ilyen hangja, de már tudom amikor előjön, hogy ez egy pár hónapra megoldja a problémát.

Előzmény: Szicso1 (15085)
RangerJoe Creative Commons License 2019.02.25 0 0 15086

Szia!

Szerintem, ha nem a zsanér, akkor az ajtóban van szétesve/eltörve amibe belemegy a határoló.

Előzmény: Szicso1 (15082)
Szicso1 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 15085

De ezt úgy értsd, hogy hallom a lakásban hogy a feleségem a kapu előtt  kiszáll!!! Csukott ablaknál persze!

Előzmény: FIAT 900 (15083)
Szicso1 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 15084
Előzmény: FIAT 900 (15083)
FIAT 900 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 15083

Csattogás alatt mit értesz? 

 

Előzmény: Szicso1 (15082)
Szicso1 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 15082

Urak!

Ajtóhatároló csattogással küzdöttem( küzdök). Vettem bontottat-visszavittem csattogott! Megrendeltem az újat! Lezárt zacsi, Lengyel származás. Csattog mint a barom! Valakinek ötlete? Ezt már nem viszem vissza!

Jobb oldala mint a vaj!

FIAT 900 Creative Commons License 2019.02.15 0 0 15081

Hecht=hengst 

 

Jó lesz.

Előzmény: FIAT 900 (15079)
Willbour73 Creative Commons License 2019.02.13 0 0 15080

Sziasztok!

Esetleg tud valaki valami infót erről a hátsó lámpáról? Melyik gyártó gyárthatta?  Vennék egy szett ilyet ha fel lehetne hajtani valahol...Köszi

FIAT 900 Creative Commons License 2019.02.13 0 0 15079

Fucsh Titan Syn MC 10W-40  ezt használjátok 900 seicentoba? Mann, vagy hecht szűrő jó lesz bele? 

Gerg993 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 15078

Hali :) Az lenne a kérdésem hogy a seicentóban a fütőradiátort a helyén ki lehet szedni ? :)
Mármint hogy nem szeretném az egész fütés rendszert szét szedni. Hanem az aksi tálca mellett ki lehet huzni az egészet ?

Willbour73 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 15077

Na akkor az biztos nem lesz szétpergetve :)

Előzmény: cartmenn2 (15076)
cartmenn2 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 15076

Nekem is 900as van, egyszer próbáltam 130at biztos  ment (amúgy 70-80al használom városon kívül :) )

Előzmény: Willbour73 (15075)
Willbour73 Creative Commons License 2019.01.24 0 0 15075

A végsebességre kihegyezve a 0.9-es vígan tudja a 110-115-öt úgy hogy 4000 alatt pörög kicsivel. Könnyedén felszalad 125-re is innen még és valahol 140 fölött fogy ki a szuflából.Amelyik ezt nem tudja azzal valami nem oké... 39LE ennyire képes.

 

 

Előzmény: Panzermeyer (15073)
Willbour73 Creative Commons License 2019.01.24 0 0 15074

Ami a lényeg, az 1,1-es motorral természetesen sokkal fürgébb, erősebb és nyomatékosabb is(pláne a hengerenkénti befecskendezős), viszont többet is fogyaszt. Aki egy ilyen kis autónál a gazdaságosságot tartja szem előtt(mert mondjuk leginkább egyedül használja vagy max. ketten és nem dombos/hegyes vidéken) annak szerintem a kicsi is bőven elég. Én is kipróbáltam az erősebbeket is vétel előtt, de amennyivel ez gyengébb, annyival igénytelenebb fenntartású is és pont úgy elvisz A-ból B-be. Aki nem szerelői vénájú vagy nem akar ilyesmivel foglalkozni(pláne vétel után), annak szintén előny a vezérműszíj hiánya és az egyszerű, külső vízszivattyú.

Mindenki annak függvényében válasszon amire és ahogy szeretné használni. Ez nem egy családi autó, így a lehetőségei eleve behatároltak. Nem is értem egyébként hogy hogyan tud 5 személyes lenni ez a kategória mikor pl. egy Twingo csak 4 :)

Előzmény: Panzermeyer (15073)
Panzermeyer Creative Commons License 2019.01.23 0 0 15073

Én pusztán a motor teljesítményéről beszéltem, nem a 187 centiről, meg a fűtésről. A polskiban is van fűtés, épp egy lehegesztett termosztátház van nálam beépítve :-P

Polskival 85-95 között járok, vége 105.

 

Cinquével 90-95 haladás, végre viszont sosem ment 115 fölé.

 

Sík terepen lakom, emelkedőkről nem tudok nyilatkozni.

Előzmény: Willbour73 (15072)
Willbour73 Creative Commons License 2019.01.23 0 0 15072

Mert a Kispolák utazója mennyi volt? Vezettem én is eleget és javítottam is bőven, de a kettő egy napon sem említhető. 110-120 közt járok ezzel 300 kilómétereket és a f@szára sem veszi. Azért ez a vízhűtéses négyhengeres motor ég és föld ahhoz képest, rádásul a szél sem dobja le az elejét úgy és én a 187 centimmel vígan férek benne. Van rendes fűtés, nem ráz szét alapjáraton és még sorolhatnám. 

Ne akarjuk már a kettőt egymáshoz hasonlítani mert fényévek vannak köztük. A motor nem egy erőmű a 900-asban, de amit kell azt vígan tudja. Nem hegyekbe, szerpentinekre való, de a nullás emelkedőit könnyedén leküzdi. Ennyit tud, erre való.

Előzmény: Panzermeyer (15070)
cartmenn2 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 15071

.Csapágyak(6201-6203 koyo-skf  it is valami magasfordulatú kell talán),csúszógyűrű(valamelyik bosch generátornak van ilyen méret)meg a szénkefék  szétszedéssel-alkatrészekkel együtt 8000be volt ismerős villanyossal --- a ki-beszerelést én csináltam  meg talán 1800volt a szíj (conti)

Előzmény: Gerg993 (15043)
Panzermeyer Creative Commons License 2019.01.20 0 0 15070

Ilyen ez a 29 kW, én is meglepődtem, mikor megvolt a 900-as cinquecentom, hogy milyen gyenge. Volt előtte és utána is több kispolszkim. Hát végsebességre sincs sok különbség.

Előzmény: Pale72 (15060)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.01.16 0 0 15069

Minden szava pontosan :)

Előzmény: Pale72 (15067)
FIAT 900 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 15068

Tudom hogy megy ez. ;) 

Előzmény: Pale72 (15067)
Pale72 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 15067

Van másik is. Az kétszer nehezebb és majd háromszor erősebb, de nem ilyen szerethető. :)

Előzmény: FIAT 900 (15065)
Pale72 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 15066

OK, köszönöm! :(

 

FIAT 900 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 15065

Pl másik auto.. 

Előzmény: Pale72 (15063)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.01.15 0 0 15064

Ez a blokk fénykorában, az Autobianchi A112 Abarthban 70 lóerös volt szériállapotban, tehát vannak ismert módszerek a teljesítményének a növelésére, azonban:

 - az injektoros-katalizátoros verziókon ezek csak eléggé korlátozottan alkalmazhatók,

 - amik pedig érdemi teljesítménynövekedést hoznak, azok annyira költségesek, hogy eleve értelmetlenné teszik az akciót.

Legyen lehetösége a motornak a normális keverékképzésre (tiszta légszürö, minöségi gyújtógyertya, tisztességes benzin), aztán nyomjad neki, ami a csövön kifér! :)

Előzmény: Pale72 (15063)
Pale72 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 15063

Lehet valahogy némi lóerőt kicsiholni belőle? Valami szokásos, bevált módszer, alkatrész? Motorcserén kívül akármi?

Előzmény: FIAT 900 (15062)
FIAT 900 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 15062

Ilyen, nem 1.1 -es.

Előzmény: Pale72 (15060)
szasza0211 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 15061

Köszi

Arra sajnos nem szoktam járni!

Előzmény: Törölt nick (15059)
Pale72 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 15060

Tiszteletem! 900-as Cinquecento-t vettem. Városban, sík úton elégedett vagyok a gyorsulásával, sebességével, de emelkedőn megdöbbentően elmegy az ereje. Enyhe emelkedőn még felmegy, de egy kicsit is meredekebb, akkor még 3-ba is vissza kell kapcsolnom. Mindegyik ilyen, ennyit lehet várni 40LE-től vagy az autóval lehet probléma?

Előre is köszönöm a válaszokat! Tudom, hogy nem Seicento, mégcsak nem is Sporting, de ez az egyetlen működő fórum.)

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.14 0 0 15059

Szia !
Helyileg Szolnokon vannak a gumik .

Előzmény: szasza0211 (15057)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!