WD40 (pl.) , jó mélyen be kell dugni a szárát és megáztatni kicsit. Nekem is volt ilyen hangja, de már tudom amikor előjön, hogy ez egy pár hónapra megoldja a problémát.
Ajtóhatároló csattogással küzdöttem( küzdök). Vettem bontottat-visszavittem csattogott! Megrendeltem az újat! Lezárt zacsi, Lengyel származás. Csattog mint a barom! Valakinek ötlete? Ezt már nem viszem vissza!
Hali :) Az lenne a kérdésem hogy a seicentóban a fütőradiátort a helyén ki lehet szedni ? :) Mármint hogy nem szeretném az egész fütés rendszert szét szedni. Hanem az aksi tálca mellett ki lehet huzni az egészet ?
A végsebességre kihegyezve a 0.9-es vígan tudja a 110-115-öt úgy hogy 4000 alatt pörög kicsivel. Könnyedén felszalad 125-re is innen még és valahol 140 fölött fogy ki a szuflából.Amelyik ezt nem tudja azzal valami nem oké... 39LE ennyire képes.
Ami a lényeg, az 1,1-es motorral természetesen sokkal fürgébb, erősebb és nyomatékosabb is(pláne a hengerenkénti befecskendezős), viszont többet is fogyaszt. Aki egy ilyen kis autónál a gazdaságosságot tartja szem előtt(mert mondjuk leginkább egyedül használja vagy max. ketten és nem dombos/hegyes vidéken) annak szerintem a kicsi is bőven elég. Én is kipróbáltam az erősebbeket is vétel előtt, de amennyivel ez gyengébb, annyival igénytelenebb fenntartású is és pont úgy elvisz A-ból B-be. Aki nem szerelői vénájú vagy nem akar ilyesmivel foglalkozni(pláne vétel után), annak szintén előny a vezérműszíj hiánya és az egyszerű, külső vízszivattyú.
Mindenki annak függvényében válasszon amire és ahogy szeretné használni. Ez nem egy családi autó, így a lehetőségei eleve behatároltak. Nem is értem egyébként hogy hogyan tud 5 személyes lenni ez a kategória mikor pl. egy Twingo csak 4 :)
Én pusztán a motor teljesítményéről beszéltem, nem a 187 centiről, meg a fűtésről. A polskiban is van fűtés, épp egy lehegesztett termosztátház van nálam beépítve :-P
Polskival 85-95 között járok, vége 105.
Cinquével 90-95 haladás, végre viszont sosem ment 115 fölé.
Sík terepen lakom, emelkedőkről nem tudok nyilatkozni.
Mert a Kispolák utazója mennyi volt? Vezettem én is eleget és javítottam is bőven, de a kettő egy napon sem említhető. 110-120 közt járok ezzel 300 kilómétereket és a f@szára sem veszi. Azért ez a vízhűtéses négyhengeres motor ég és föld ahhoz képest, rádásul a szél sem dobja le az elejét úgy és én a 187 centimmel vígan férek benne. Van rendes fűtés, nem ráz szét alapjáraton és még sorolhatnám.
Ne akarjuk már a kettőt egymáshoz hasonlítani mert fényévek vannak köztük. A motor nem egy erőmű a 900-asban, de amit kell azt vígan tudja. Nem hegyekbe, szerpentinekre való, de a nullás emelkedőit könnyedén leküzdi. Ennyit tud, erre való.
.Csapágyak(6201-6203 koyo-skf it is valami magasfordulatú kell talán),csúszógyűrű(valamelyik bosch generátornak van ilyen méret)meg a szénkefék szétszedéssel-alkatrészekkel együtt 8000be volt ismerős villanyossal --- a ki-beszerelést én csináltam meg talán 1800volt a szíj (conti)
Ilyen ez a 29 kW, én is meglepődtem, mikor megvolt a 900-as cinquecentom, hogy milyen gyenge. Volt előtte és utána is több kispolszkim. Hát végsebességre sincs sok különbség.
Ez a blokk fénykorában, az Autobianchi A112 Abarthban 70 lóerös volt szériállapotban, tehát vannak ismert módszerek a teljesítményének a növelésére, azonban:
- az injektoros-katalizátoros verziókon ezek csak eléggé korlátozottan alkalmazhatók,
- amik pedig érdemi teljesítménynövekedést hoznak, azok annyira költségesek, hogy eleve értelmetlenné teszik az akciót.
Legyen lehetösége a motornak a normális keverékképzésre (tiszta légszürö, minöségi gyújtógyertya, tisztességes benzin), aztán nyomjad neki, ami a csövön kifér! :)
Tiszteletem! 900-as Cinquecento-t vettem. Városban, sík úton elégedett vagyok a gyorsulásával, sebességével, de emelkedőn megdöbbentően elmegy az ereje. Enyhe emelkedőn még felmegy, de egy kicsit is meredekebb, akkor még 3-ba is vissza kell kapcsolnom. Mindegyik ilyen, ennyit lehet várni 40LE-től vagy az autóval lehet probléma?
Előre is köszönöm a válaszokat! Tudom, hogy nem Seicento, mégcsak nem is Sporting, de ez az egyetlen működő fórum.)