Én még csak barátkozom egy 2.2d megvásárlásának gondolatával, ezért tapasztalat nincs ez ügyben, viszont, ha esetleg jaguaros oldalról nem találsz segítséget, szerintem próbálkozz ford vonalon is, motorikusan ugyanazokat a nyavajákat produkálják.
Nekem egy 2006-os xytpe-om van 2.2d-s. Olyan problémám merült fel, hogy a kocsiban az izzítógyerta lámpa villog és vészüzemben megy csak az autó. (van, hogy nagyon vész). Pár napig ömlött hátulról a füst, majd egy megszűnt. Voltam motordiagnosztikásnál, a porlasztókkal nincsen gond.
Hibakódra azt írja ki, hogy a beszívott levegő hőmérséklete -40 fok. Van valakinek hasonló tapasztalat, hogy esetleg a DPF csinálja a műsort (korábban volt vele gond de ki lett ganézva), vagy turbóelektronika mehetett gajra?
Örülnék, ha valaki tudna segíteni, mert már minden nagy okos küldött mindenhova, és a jaguar szervizben egyből annyit mondtak, hogy ez turbócsere sok százezer forint...
Vagy ha valaki ismer jaguar specialistát aki tényleg ért ehhez kérem írjon. Akár itt, akár a danielboros90@gmail.com-ra.
14 éve vettem egy Jaguar X-Type 3.0 V6 Executive 4x4 autót, azóta használom. Nagyon meg vagyok elégedve vele, beletettem 350000 km-t. El szeretném adni. Tippeket tudtok adni?
Nézegettem egy fiatalabb 2.2 dieselt mindennapos használatra.
Az is masszív motor mint a 3.0 V6, vagy egy nyűgös darab?
Befecskendező, részecskeszűrő, dieseleken hamarabb megdöglő kettőstömegű, EGR, stb ... rosszabb-e mint a nagy átlag, a megbízhatatlan jaguarokról szóló legendák alapján?
Úgy látszik, ez is tipikus macskabetegség. Nekem a jobb oldali tompított kivan támasztva, hogy a megfelelő szögben álljon. Még nem szántam rá magam, hogy levegyem a lökhárítót.