Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zogobacsi Creative Commons License 2015.08.11 0 0 10231

A rögzítőfék oldallemezét és közönséges, színes (fekete) farostlemezből vágattam ki. 5-6 féle alapszínt lehet kapni minden falemez-üzletben. 4-5 mm vastam, az egyik oldala színesre van fóliázva. Filléres tétel.

Előzmény: R Zé (10230)
R Zé Creative Commons License 2015.08.08 0 0 10230

Sziasztok,
pár apróság érdekelne.

Van az a belső papír oldallemez a rögzítöfék pedálnál, annak a javításáa/pótlására, (újonnan történő beszerzésére?) van tippetek?


Ezen kívül szeretnék végre két fém ablaktörlő lapátot. Van esetleg valakinek?

Letörött a csillagom is, annek a pótlására javasoltak valamiféle levehetőt/mágnesest. Ettől kicsit idegenkedem, ezért kíváncsi lennék a véleményetekre, tapasztalatotokra.

Üdv: Zoli (240D 3.0)

marcsi9515 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 10229

Sziasztok.1975-os allolampas mercihez heresek elso szelvedot.....surgos......ezen az emailen jelentkezzetek: haltiner4@gmail.com

 

Koszonom.

narkisszosz Creative Commons License 2015.07.11 0 0 10228

ezt szinte gondoltam... egy német oldalon találtam, 133 euro... akkor sose világítson többet... legfeljebb megpróbálom "szétfúrni", mivel szerelhetetlennek gyártották, nagy kárt már nem tehetek benne. aztán, ha nem sikerül, bekötöm egy kapcsolóval a műszerfal alá. ha akarom majd működik :) 

 

azért köszönöm ;)

504LACI Creative Commons License 2015.07.11 0 0 10227

Kormányváltós tolatókapcsoló olyan ritka, hogy leszáll érte a repülő...

Két évig vadásztam külföldi börzéken, mire sikerült találni.

Előzmény: narkisszosz (10226)
narkisszosz Creative Commons License 2015.07.11 0 0 10226

Kedves Fórumozók!

 

Kormányváltós 200D-hez keresnék tolatólámpa kapcsolót, illetve a váltókaron lévő műanyag perselyt keresnék. Szét volt repedve és a váltókar tolató fokozatban mindig "kirúgta" magát valahova, ahonnan semmit nem lehetett vele kezdeni, csak a váltó rudazat motortérből való kiakasztása jelentett megoldást :) okozott kellemetlen helyzeteket forgalomban :D

 

segítségeteket előre is köszönöm.

 

Üdv: Tamás

b_bokonon Creative Commons License 2015.06.03 0 0 10225
w115tuning Creative Commons License 2015.06.01 0 0 10224

 

Ha valakit érdekel eladó a számomra megfelelő ajánlatért!

 

06 hetven 9 negyveven 78 kilenc nulla.

 

képek itt:  

zoy1976 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 10223

Eladó w114 sedan alkatrész katalógus gyári cikkszámokkal e-mailen várom az érdeklődést.

b_bokonon Creative Commons License 2015.04.20 0 0 10222
b_bokonon Creative Commons License 2015.04.20 0 0 10221

Garázs-söprés 2:

 

Eladó komplett klasszikus gyári eredeti Mercedes Barock felni garnitúra

4 db felni + gumik + kupakok + csavarok.


Felnik:

2 x 6xJ14 H2, 5x112, gyári Mercedes cikkszám a felniken: 1084000902, ezek voltak elől.

2 x 6,5J14 H2 5x112,  gyári Mercedes cikkszám a felniken: 1264000902, ezek voltak hátul.

Gumik:

Mind a négy felnin W114 - W115 - W123 gyári méretü gumik, Hankook Optimo 175/80 R14 88T. A gumik nem Mercedes gyártásúak, de cserébe Made in Hungary :-). Profilmélység 7 mm tolómérővel mérve, DOT 1210 vagyis 2010 12. heti gyártásúak.

Kupakok:

Gyári Mercedes, cikkszám: 1074000025

Jár még hozzá 20 db hosszú csavar is (normál lemezfelni csavarja rövidebb).

Szép felnik jó gumikkal, a saját W123-as Mercesedemen voltak rajta, nagyon keveset voltak használva, de már nincs rájuk szükségem.

 

Nem tudom mennyiért mennek ezek mostanában, ezt is a vaterára raktam fel:

 

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/gumi_felni_disztarcsa/felni/mercedes_gyari_barock_felni_gumi_kupak_4_db_2069108756.html

 

b_bokonon Creative Commons License 2015.04.20 0 0 10220

Garázs-söprés 2:

 

Eladó komplett klasszikus gyári eredeti Mercedes Barock felni garnitúra

4 db felni + gumik + kupakok + csavarok.


Felnik:

2 x 6xJ14 H2, 5x112, gyári Mercedes cikkszám a felniken: 1084000902, ezek voltak elől.

2 x 6,5J14 H2 5x112,  gyári Mercedes cikkszám a felniken: 1264000902, ezek voltak hátul.

Gumik:

Mind a négy felnin W114 - W115 - W123 gyári méretü gumik, Hankook Optimo 175/80 R14 88T. A gumik nem Mercedes gyártásúak, de cserébe Made in Hungary :-). Profilmélység 7 mm tolómérővel mérve, DOT 1210 vagyis 2010 12. heti gyártásúak.

Kupakok:

Gyári Mercedes, cikkszám: 1074000025

Jár még hozzá 20 db hosszú csavar is (normál lemezfelni csavarja rövidebb).

Szép felnik jó gumikkal, a saját W123-as Mercesedemen voltak rajta, nagyon keveset voltak használva, de már nincs rájuk szükségem.

 

Nem tudom mennyiért mennek ezek mostanában, ezt is a vaterára raktam fel.

sgabo Creative Commons License 2015.04.20 0 0 10219

Sziasztok! Itt egy újabb meghívó, találkozzunk a Vadása tónál! Szeretnéd megismerni az Őrség szépségeit? Indulj a VII. W123 Csillagtúrán! Szeretettel várunk mindenkit!

 

 

 

pontiac Creative Commons License 2015.04.17 0 0 10218

Köszönöm!!

 

Írok e-mailt.

 

 

Laci

Előzmény: 504LACI (10216)
504LACI Creative Commons License 2015.04.16 0 0 10217

Állólámpásból bontott szervokormánymű és tartály eladó. Csövek vannak, szivattyú és a tartály konzolja nincsenek meg. A szivattyú tartó konzol és a szervós ékszíjtárcsa is megvan. Állapotáról nincs infóm, nem mentem vele egy métert sem. Adataim publikusak.

 

504LACI Creative Commons License 2015.04.15 0 0 10216

Műanyag perselyem biztos van új, biztosító lemez is talán akad de az használt. Csak elég messze vagy...

Előzmény: pontiac (10215)
pontiac Creative Commons License 2015.04.15 0 0 10215

Sziasztok!

 

Azt a biztosítólemezt ami a váltórudazatban van illetve a műanyag perselyt ami szintén a rudatat része (autómata váltó) miként lehet beszerezni? Cikkszám alapján megrendelhető valahol? A cíkkszámát sem tudom sajnos.

 

Köszi :

 

 

Laci

b_bokonon Creative Commons License 2015.04.12 0 0 10214

Garázs-söprést tartottam, így eladóvá vált ez a könnyűfém felni garnitúra:

 

Mahle BBS RS 6 1/2 J14 H2 osztókör 5x112 (vagyis Merci méret :-)). Középfuratra 65 mm-t mértem.

 

Mivel tényleg nem kell, vaterára tettem fel 1 Ft-ért, legmagasabb licit viheti :-).

Egy alapos pucolás-polírozás után nagyon szép mutatós klasszikus felni, Mercire is.

 

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/gumi_felni_disztarcsa/felni/mahle_bbs_rs_6_1_2_14_5x112_klasszikus_alufelni_2066699201.htm

 

l

b_bokonon Creative Commons License 2015.04.12 0 0 10213

Garázs-söprést tartottam, így eladóvá vált ez a könnyűfém felni garnitúra:

 

Mahle BBS RS 6 1/2 J14 H2 osztókör 5x112 (vagyis Merci méret :-)). Középfuratra 65 mm-t mértem.

 

Mivel tényleg nem kell, vaterára tettem fel 1 Ft-ért, legmagasabb licit viheti :-).

Egy alapos pucolás-polírozás után nagyon szép klasszikus felni.

 

zogobacsi Creative Commons License 2015.04.06 0 0 10212

Hát igen,.. a regulátor. A pillangószelep csavarja teljesen alapállásba van, az álligításkor még ki is vettem. A motor nem áll le. A cső teljesen ép, tehát az sem. marad a kecskebőr, illetve egy , szerintem fontos dolog, amit észrevettem. Mégpedig, hogy a pillangószelep tengelye igencsak lóg. Kb. 1mm játéka van, ha megrángatom fel-le. Talán perselyezni kellene? Ha a pillangószelep jó, akkor annak annyira kell zárnia, hogy lefullassza a motort?   Még egy kérdés! Ha a kezemmel befogom a regulátor szívónyílását, akkor ha falsot szív valahol, nem fog leállni a motort.  Így van?

Előzmény: Szabóbobó (10211)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.04.06 0 0 10211

Nna akkor  menjünk tovább  a regulátorhoz.  Vedd le a gumicsövet,nézz bele. A pillangószelepnek teljesen zárnia kell. Ha nem akkor engedd vissza az ütközőcsavarral.   Ekkor oly nagy kell legyen a vácuum,hogy  leáll a motor.    Ha nem, akkor falsol a regulátor,és kecskebőr között, vagy a kecskebőr mellett.  Ezt neked kell megkeresni,én csak személyesen tudnám.

 

Ja és még egy.     A tápszivattyú  mellett van 1 csavar.   Kivesz, beléhajt 1-10x1-es csavar( pl. .kardáncsavar)  ezzel meg tod fogni az adagolótengelyt a

 jelnél,és be tudod dugni.   Középállásba,    utána finombeállítás.

Előzmény: zogobacsi (10210)
zogobacsi Creative Commons License 2015.04.06 0 0 10210

Szia! Köszönöm a segítséget. Teljesen ésszerű, amiket írtál. A kis tengely tömítéseit kicseréltem, ott már nem kap falsot. A bazi nagy rugó alatt volt két vastag (Kb.1mm) és két vékony (kb.0,2 mm) hézagoló alátét. Egy vastagot kivettem, és mintha fürgébb lenne kicsit az autó.  A kecskebőrt kivettem, teljesen épnek tűnt. Kiszakadva nem volt.  Viszont észrevettem egy aggasztó dolgot is,  mégpedig azt, hogy ha lecsavarom az adagoló olajbeöntőjét, és a lyukat kézzel befogom, akkor kicsit  tovább emelkedik az alapjáratom. A nagy rugó alatti hézagolókkal szívesen operálnék, csak ne tudom hogyan, mennyit kell hozzárakjak, vagy elvegyek belőle.

Előzmény: Szabóbobó (10209)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.04.06 0 0 10209

Vagyon benne egy hülye nagy rugó  az ad anyagot a vákuummal  összehangolva.  Ált. akkor szok.  nagy lenni az alapjárat ha elszökik a vákuum a csatlakozóknál. az adagoló farkán lévő kereszttengely gumigyűrüinél.  Ha ez mind jó akkor ki kell venni a rugó alatt lévő beállító alátétekből.

 

Km.ben  hol lakozol?

Előzmény: zogobacsi (10208)
zogobacsi Creative Commons License 2015.04.06 0 0 10208

Ok! A motor amúgy szerintem tényleg szépen jár, bár kicsit kopogósabb szerintem a kelleténél.  De nem jutottunk sokkal közelebb ahhoz a témához, amiért elkezdtük ezt a kis diskurzust. Mégpedig ahhoz, hogy magas az alapjáratom. A pillangószelep teljesen alaphelyzetben van, az adagolón a töltésmennyiséget félig rá kellett húznom, hogy kicsit lejjebb menjen az alapjárat. Így viszont nagyon sokat eszik. Vegyesben 10 liter!! Az előtöltés hogyan befolyásolja az alapjáratot?? Közelítsük meg innen a beállítási problémákat!

Előzmény: Szabóbobó (10207)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10207

Mindent jól csináltál.  Jónak kell lenni.   Én úgy emlékszem, hogy van lehetőség a fordszám szab. háznál megfogni a tengelyt.   Rég volt, ha tévedek bocs.  ha kemény lesz  2--3--fokot vegyél vissza.

Előzmény: zogobacsi (10206)
zogobacsi Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10206

Na én pont így csináltam!  Ugyanis hiába raktam az adagolót a saját jelére, és raktam fel -26 fok főtengely állásnál, mert a adagoló mire a helyére csúszik, szinte biztos, hogy elmászik valamerre. A 123-asnél egy csavarral lehet rögzíteni az adagoló tengelyét ez ellen, de a 115-ösnél ilyen csavar nincsen. Szóval főtengely -26 fokon, az adagoló a saját jelén, és én elkezdem forgatni a még fellazított adagolót, amíg a kapillárisban megjelent a gázolaj. Ekkor meghúztam az adagoló csavarjait és kész. Visszaellenőrzéskor a főtengelyt egy krovával lassan forgattam, és pontosan -26 foknál a kis üvegkapillárisban megindult a gázolaj. Szerintetek mit vétettem el, ha vétettem egyáltalán?

Előzmény: szabi0905 (10205)
szabi0905 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10205

Az adagoló tetején nem -26 nál jelenik meg a gázolaj az csak azt mondja meg hogy az 1-es dugattyú elem mikor kezdi el sűríteni a gázolaj mennyiséget az adagolóba. A szállítás kezdet meg azt mutatja hogy mikor jön ki a gázolaj a nyomószelepből.

 

Az egész folyamat úgy működik hogy beállít mindent a könyv szerint főtengely -26 fok utána adagolón van egy jelölés azt felfele mutasson függőlegesen, majd függőlegesen tegye a helyére az adagolót. Ezután kell a Szállítás kezdetet beállítani vagyis hogy mikor kezdjen az adagoló szállítani. Ezt egy kapilláris csővel tudja megcsinálni ez egy közel olyan átmérőjű üvegcső ami a nyomófej közepén lévő furat, és ilyenkor kell az adagolót forgatni kifele addig a pillanatig mig az üvegcsőben megmozdul a gázolaj.

Ezután az adagoló csavarjait le kell húzni és kész is van.

Előzmény: zogobacsi (10201)
504LACI Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10204

Ha valakinél kallódik egy tetőablak lemez akkor érdekelne. Csak maga a tetőablak kell szerkezet és tálca nélkül.

Kösz!

csabais Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10203

-26 nál teszed be az adagolót, az akkor még nem jelenhet meg az elem tetején a gázolaj.

Sacc 21 nél ha megjelenik,akkor jól is megy.

Előzmény: csabais (10202)
csabais Creative Commons License 2015.04.05 0 0 10202

21-nél jelenjen meg.

Előzmény: zogobacsi (10201)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!