A rögzítőfék oldallemezét és közönséges, színes (fekete) farostlemezből vágattam ki. 5-6 féle alapszínt lehet kapni minden falemez-üzletben. 4-5 mm vastam, az egyik oldala színesre van fóliázva. Filléres tétel.
Van az a belső papír oldallemez a rögzítöfék pedálnál, annak a javításáa/pótlására, (újonnan történő beszerzésére?) van tippetek?
Ezen kívül szeretnék végre két fém ablaktörlő lapátot. Van esetleg valakinek?
Letörött a csillagom is, annek a pótlására javasoltak valamiféle levehetőt/mágnesest. Ettől kicsit idegenkedem, ezért kíváncsi lennék a véleményetekre, tapasztalatotokra.
ezt szinte gondoltam... egy német oldalon találtam, 133 euro... akkor sose világítson többet... legfeljebb megpróbálom "szétfúrni", mivel szerelhetetlennek gyártották, nagy kárt már nem tehetek benne. aztán, ha nem sikerül, bekötöm egy kapcsolóval a műszerfal alá. ha akarom majd működik :)
Kormányváltós 200D-hez keresnék tolatólámpa kapcsolót, illetve a váltókaron lévő műanyag perselyt keresnék. Szét volt repedve és a váltókar tolató fokozatban mindig "kirúgta" magát valahova, ahonnan semmit nem lehetett vele kezdeni, csak a váltó rudazat motortérből való kiakasztása jelentett megoldást :) okozott kellemetlen helyzeteket forgalomban :D
Eladó komplett klasszikus gyári eredeti Mercedes Barock felni garnitúra
4 db felni + gumik + kupakok + csavarok.
Felnik:
2 x 6xJ14 H2, 5x112, gyári Mercedes cikkszám a felniken: 1084000902, ezek voltak elől.
2 x 6,5J14 H2 5x112, gyári Mercedes cikkszám a felniken: 1264000902, ezek voltak hátul.
Gumik:
Mind a négy felnin W114 - W115 - W123 gyári méretü gumik, Hankook Optimo 175/80 R14 88T. A gumik nem Mercedes gyártásúak, de cserébe Made in Hungary :-). Profilmélység 7 mm tolómérővel mérve, DOT 1210 vagyis 2010 12. heti gyártásúak.
Kupakok:
Gyári Mercedes, cikkszám: 1074000025
Jár még hozzá 20 db hosszú csavar is (normál lemezfelni csavarja rövidebb).
Szép felnik jó gumikkal, a saját W123-as Mercesedemen voltak rajta, nagyon keveset voltak használva, de már nincs rájuk szükségem.
Nem tudom mennyiért mennek ezek mostanában, ezt is a vaterára raktam fel:
Eladó komplett klasszikus gyári eredeti Mercedes Barock felni garnitúra
4 db felni + gumik + kupakok + csavarok.
Felnik:
2 x 6xJ14 H2, 5x112, gyári Mercedes cikkszám a felniken: 1084000902, ezek voltak elől.
2 x 6,5J14 H2 5x112, gyári Mercedes cikkszám a felniken: 1264000902, ezek voltak hátul.
Gumik:
Mind a négy felnin W114 - W115 - W123 gyári méretü gumik, Hankook Optimo 175/80 R14 88T. A gumik nem Mercedes gyártásúak, de cserébe Made in Hungary :-). Profilmélység 7 mm tolómérővel mérve, DOT 1210 vagyis 2010 12. heti gyártásúak.
Kupakok:
Gyári Mercedes, cikkszám: 1074000025
Jár még hozzá 20 db hosszú csavar is (normál lemezfelni csavarja rövidebb).
Szép felnik jó gumikkal, a saját W123-as Mercesedemen voltak rajta, nagyon keveset voltak használva, de már nincs rájuk szükségem.
Nem tudom mennyiért mennek ezek mostanában, ezt is a vaterára raktam fel.
Sziasztok! Itt egy újabb meghívó, találkozzunk a Vadása tónál! Szeretnéd megismerni az Őrség szépségeit? Indulj a VII. W123 Csillagtúrán! Szeretettel várunk mindenkit!
Állólámpásból bontott szervokormánymű és tartály eladó. Csövek vannak, szivattyú és a tartály konzolja nincsenek meg. A szivattyú tartó konzol és a szervós ékszíjtárcsa is megvan. Állapotáról nincs infóm, nem mentem vele egy métert sem. Adataim publikusak.
Azt a biztosítólemezt ami a váltórudazatban van illetve a műanyag perselyt ami szintén a rudatat része (autómata váltó) miként lehet beszerezni? Cikkszám alapján megrendelhető valahol? A cíkkszámát sem tudom sajnos.
Hát igen,.. a regulátor. A pillangószelep csavarja teljesen alapállásba van, az álligításkor még ki is vettem. A motor nem áll le. A cső teljesen ép, tehát az sem. marad a kecskebőr, illetve egy , szerintem fontos dolog, amit észrevettem. Mégpedig, hogy a pillangószelep tengelye igencsak lóg. Kb. 1mm játéka van, ha megrángatom fel-le. Talán perselyezni kellene? Ha a pillangószelep jó, akkor annak annyira kell zárnia, hogy lefullassza a motort? Még egy kérdés! Ha a kezemmel befogom a regulátor szívónyílását, akkor ha falsot szív valahol, nem fog leállni a motort. Így van?
Nna akkor menjünk tovább a regulátorhoz. Vedd le a gumicsövet,nézz bele. A pillangószelepnek teljesen zárnia kell. Ha nem akkor engedd vissza az ütközőcsavarral. Ekkor oly nagy kell legyen a vácuum,hogy leáll a motor. Ha nem, akkor falsol a regulátor,és kecskebőr között, vagy a kecskebőr mellett. Ezt neked kell megkeresni,én csak személyesen tudnám.
Ja és még egy. A tápszivattyú mellett van 1 csavar. Kivesz, beléhajt 1-10x1-es csavar( pl. .kardáncsavar) ezzel meg tod fogni az adagolótengelyt a
jelnél,és be tudod dugni. Középállásba, utána finombeállítás.
Szia! Köszönöm a segítséget. Teljesen ésszerű, amiket írtál. A kis tengely tömítéseit kicseréltem, ott már nem kap falsot. A bazi nagy rugó alatt volt két vastag (Kb.1mm) és két vékony (kb.0,2 mm) hézagoló alátét. Egy vastagot kivettem, és mintha fürgébb lenne kicsit az autó. A kecskebőrt kivettem, teljesen épnek tűnt. Kiszakadva nem volt. Viszont észrevettem egy aggasztó dolgot is, mégpedig azt, hogy ha lecsavarom az adagoló olajbeöntőjét, és a lyukat kézzel befogom, akkor kicsit tovább emelkedik az alapjáratom. A nagy rugó alatti hézagolókkal szívesen operálnék, csak ne tudom hogyan, mennyit kell hozzárakjak, vagy elvegyek belőle.
Vagyon benne egy hülye nagy rugó az ad anyagot a vákuummal összehangolva. Ált. akkor szok. nagy lenni az alapjárat ha elszökik a vákuum a csatlakozóknál. az adagoló farkán lévő kereszttengely gumigyűrüinél. Ha ez mind jó akkor ki kell venni a rugó alatt lévő beállító alátétekből.
Ok! A motor amúgy szerintem tényleg szépen jár, bár kicsit kopogósabb szerintem a kelleténél. De nem jutottunk sokkal közelebb ahhoz a témához, amiért elkezdtük ezt a kis diskurzust. Mégpedig ahhoz, hogy magas az alapjáratom. A pillangószelep teljesen alaphelyzetben van, az adagolón a töltésmennyiséget félig rá kellett húznom, hogy kicsit lejjebb menjen az alapjárat. Így viszont nagyon sokat eszik. Vegyesben 10 liter!! Az előtöltés hogyan befolyásolja az alapjáratot?? Közelítsük meg innen a beállítási problémákat!
Mindent jól csináltál. Jónak kell lenni. Én úgy emlékszem, hogy van lehetőség a fordszám szab. háznál megfogni a tengelyt. Rég volt, ha tévedek bocs. ha kemény lesz 2--3--fokot vegyél vissza.
Na én pont így csináltam! Ugyanis hiába raktam az adagolót a saját jelére, és raktam fel -26 fok főtengely állásnál, mert a adagoló mire a helyére csúszik, szinte biztos, hogy elmászik valamerre. A 123-asnél egy csavarral lehet rögzíteni az adagoló tengelyét ez ellen, de a 115-ösnél ilyen csavar nincsen. Szóval főtengely -26 fokon, az adagoló a saját jelén, és én elkezdem forgatni a még fellazított adagolót, amíg a kapillárisban megjelent a gázolaj. Ekkor meghúztam az adagoló csavarjait és kész. Visszaellenőrzéskor a főtengelyt egy krovával lassan forgattam, és pontosan -26 foknál a kis üvegkapillárisban megindult a gázolaj. Szerintetek mit vétettem el, ha vétettem egyáltalán?
Az adagoló tetején nem -26 nál jelenik meg a gázolaj az csak azt mondja meg hogy az 1-es dugattyú elem mikor kezdi el sűríteni a gázolaj mennyiséget az adagolóba. A szállítás kezdet meg azt mutatja hogy mikor jön ki a gázolaj a nyomószelepből.
Az egész folyamat úgy működik hogy beállít mindent a könyv szerint főtengely -26 fok utána adagolón van egy jelölés azt felfele mutasson függőlegesen, majd függőlegesen tegye a helyére az adagolót. Ezután kell a Szállítás kezdetet beállítani vagyis hogy mikor kezdjen az adagoló szállítani. Ezt egy kapilláris csővel tudja megcsinálni ez egy közel olyan átmérőjű üvegcső ami a nyomófej közepén lévő furat, és ilyenkor kell az adagolót forgatni kifele addig a pillanatig mig az üvegcsőben megmozdul a gázolaj.
Ezután az adagoló csavarjait le kell húzni és kész is van.