Ültem már eleget E46-ban, kisebbre emlékeztem. Most a sajátban egész jól elférek, nem így rémlett. A fejem felett nem sok hely maradt, az igaz, de be lehet lőni, hogy elférjek meg mögöttem a poronty se szoruljon be az ülésbe. Megtartjuk, már a nevemre is vettem.
Most komolyan, ha csak annyit skarsz tőle, hogy A-ból B-be eljuss, akkor miért kell neki BMW-nek lenni? Miért nem inkább egy Toyota Corolla, vagy esetleg pl. egy Suzuki SX4?
E46-ig ér a takaróm, szóval olyan lesz a masina. Két szempont: benzin és vonóhorog. A többi mindegy, felőlem még az ablak is lehet tekerős, nem érdekel. A-ból B-be kell mennie minden nap, arra pont elég. Néztem más autókat is, de ennyi pénzért...hát... csodák nincsenek, ez van. Na jó, még egy szempont: előny ha nem szürke vagy fekete.....
Azokat nem szeretem, nekem ez a Wartburg a Wartburg. Ez is gyárilag kétszínű volt, több más ismerősömnek van még gyári kétszínűje. Kb 1978-79-ig volt rendelhető más színű tetővel.
ha már "szucialista" autók, ott a korábbi Wartburg, az véleményem szerint még szép is, ráadásul abból gyárilag is készült kétszínű. Olannal nem foglalkoztál? Csak ezekkel a kockákkal?
Svéd teljesen o.k., japán elmegy, ha nincs más, na de olasz? Na jó, az Alfák legalább szépek, nem mint a franciáké, akik ötven éve csak bűnronda autókat képesek tervezni....
A Renault-kra elég rágondolnom, hogy elkapjon a hányinger, a Citroenek is pfújjj, a Peugeot-k pedig inkább Koreába valók, mint Európába :)