"Van rá valami esély,hogy az elektromos tükörnek és a tükör fűtésnek előre kivan építve a csatlakozása?"
50%-50%
Én inkább arra számolnék, hogy nincsen kiépítve, mert nem szerettek már akkor sem felesleges vezetékeket betenni, de ugyanakkor láttam már olyat, amiben a bővebb köteg volt bent.
Admin állította helyre, de sajnos kibertámadás érte évekkel ezelőtt az oldalt, így ő is csak külső segítséggel tudta helyreállítani. Sajnos elég régi a motor is, nem nagyon vállalja senki szívesen a piszmogós munkát vele... :(
Ehhez még egy adalék: Ha nem világít a műszerfalon a lámpa, attól még a motorvezérlő jelezhet hibát. Nekem több visszajelző is ki volt égve a műszerfalon, cserélni kellett őket. (Illetve lehet, hogy kiégve nincs, csak érintkezési hibás...)
Üdv! Segítséget szeretnék kérni van egy Peugeot 306 1.4 benzin kfx motoros. Gondom hogy egyenletlenül jár a motor menetközben megtorpan néha gyújtótrafó új gyertyák újak alapjárati motor új és a folytószelep érzékelő is új. A másik hiba hogy gyorsitásnál remeg a váltókar és a műszerfal meg kicsit a kormány.Mik lehetnek ezek a problémák?
Sziasztok.
Lenne e Peugeot 306 1.4benzin
Veletlen dizel lett bele tankolva egy 7 liter.hasznalva lett es csak utanna jott ki hogy rangat ugral stb ra lett tankolva benzin meg injektor tisztító de meg mindig rangat nimcs ereje es ki gyulladt az olajvisszajelzo is... Tanacs mit tegyek vele ?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, mivel van egy furcsa elektronikai problémám: az s1-es csapotthátum időnként azzal a meglepetéssel fogad, hogy ha égve hagyom valamelyik villágítást (pl. A vészvillogót), utána nem hajlandó beindulni. Minél tovább égett a lámpa, annál később hajlandó elindulni. Gyanakodtam az utólagos immóra is, de az kattan, mikor kikapcsolom, viszont az autó továbbra sem indul. Szívesen fogadok tippeket, mivel így elég kellemetlen megállni az autóval árut kipakolni.
Én konkrétan tegnap, vagy tegnap előtt láttam először ezt az üzenetet, azóta akár hányszor próbáltam, nem tudtam belépni. Megköszönöm, ha szólsz az "illetékes elvtárs"-aknak. :-)
Sajnos nagyjából két héttel ezelőtt sem működött, akkor jópár napon át nem volt elérhető. Egyik adminnal beszéltem telefonon, és ő intézte tovább a szolgáltatónál, hogy hozzák helyre a hibát.
Ha most is több napig nem lesz elérhető, ismét jelezni fogom neki...
Valaki tudja, mi történt a 306klub oldalával? Már egy-két napja nem elérhető, csak a nyitó oldal (főoldal). Remélem, nem vész el, jó kis közösség van ott is! Annyit ír ki, hogy:
"Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later."
Szerintem nézd át a vezetőoldalon elöl a motortérben a nyúlványban lévő körcsatlakozó-párt. Könnyen lehet, hogy ott vannak az érintkezők agyon-oxidálódva.
Aztán van még egy kisebb körcsati a hűtő aljánál, a vezetőoldalon is, ugyanilyen érintkezőkkel. Ámbár ez utóbbi lehet, hogy csak klímásoknál van.
A következő a problémánk.Sogoromnak vagy egy 306-osa régebbi kiadás.Két hőgombája van egy zöld és egy kék.A ventillátor még 110 fokon se indul el.Külön a reléket tesztelve elindul a venti minden fokozaton.A gombákról a csatikat leszedve semmi nem történik.A bitront cseréltük.Mi lehet a baj?A kék gombat kellene cserélni vagy a zöldet is?Mekkora ellenállást kellene rajtuk mérni?