Keresés

Részletes keresés

erdlako007 Creative Commons License 2012.04.14 0 0 4187
Előzmény: CAT IIIc (4185)
uhb129b Creative Commons License 2012.04.14 0 0 4186

És akkor most mi a helyzet telekadó ügyben? Tököl mennyire érintett?

 

CAT IIIc Creative Commons License 2012.04.13 0 0 4185

Ez mennyire érdekes nem?

Diplomáciai ügy lett a Zöld Pardon építkezéséből

A német nagykövetség minden eszközt bevet, hogy felhívja a magyar politikusok figyelmét a milliárdos német érdekeltségek szomszédságában engedélyek nélkül betonozó szórakozóhelyre. Tovább »

forrás: Index.hu

pgpetike Creative Commons License 2012.04.12 0 0 4184

Részben off: Van valaki Tököl vonzáskörzetében aki dolgozott a PG-ben Mi-24-esen sárkányosként?

uhb129b Creative Commons License 2012.03.28 0 0 4183

Dehogy örülnék.

 

Én semmi mást nem látok ebben az adó-ügyben, mint a magyar állam (most éppen önkormányzati formában) élősködését a társadalmon és a gazdaságon. Az utóbbi években kezd meggyőződésemmé válni, hogy az ország legnagyobb kerékkötője maga az államaparátus és a politikai osztály, amely ezen uralkodik. És ez az eset csak megerősít ebben a hitemben.

Előzmény: Rep-Air-rer (4182)
Rep-Air-rer Creative Commons License 2012.03.27 0 0 4182

Örülnél ha érintené?

Előzmény: uhb129b (4181)
uhb129b Creative Commons License 2012.03.27 0 0 4181

Tökölt, mint magántulajdonban lévő repteret nem érinti ez az adózási kalamajka, ami Ferihegyen most gondot okoz?

Trog_Air Creative Commons License 2012.03.26 0 0 4180

Hat, engem rendszeresen kerestek ilyen gyorsulos gyerekek, 100-as benyaert... aztan mondtam, hogy kedveskeim ott a kut, 650 penz/liter. Nem tetszett nekik.

Előzmény: Törölt nick (4174)
Trog_Air Creative Commons License 2012.03.26 0 0 4179

A Cessna akkor, ha STC-t kersz arra, hogy MOGAS-al uzemeltesd (persze annak is van egy rakat feltetele, bizonyos motoroknal olompotlo adalek, habzasgatlo, kereskedelmit nem repulhetsz vele, meg ilyenek). A 142-esnel meg alapbol min. 78-as oktanszamu (tropusi uzemeltetesnel min. 80-as) benzint tolthettel bele.

Aztan a gengsztervaltas utan jott, hogy csak AVGAS, mostanaban engedte meg a gyar, hogy nyugodtan kulon STC nelkul mehet bele a 95-os.

 

(Ebbol a szempontbol a Gawron a legdurvabb, az megelegszik a 62-es oktanszammal is, ami kb. a mosobenzinnel egyenlo.)

 

A Diamondnal alapbol gondoltak erre, ott gyarilag 95-osrol megy a repulo. (Persze a Rotaxos).

Előzmény: Pitrinkó (4178)
Pitrinkó Creative Commons License 2012.03.26 0 0 4178

Ne keverjuk,

Cessna SEP cucc jo eséllyel mehet normál benzinel.

Előzmény: Vgyuri (4176)
uhb129b Creative Commons License 2012.03.26 0 0 4177

Csak tudnám, hogy miért.

 

A VPOP-s is csak ember. Mi munkája lenne és miből élne, ha nem lenne ennyi szabály? :-)

Előzmény: Vgyuri (4173)
Vgyuri Creative Commons License 2012.03.26 0 0 4176

Debrecenben hivataols kűt is van, mégis sokan tankolnak marmonkannából. Legtöbben nem repbenzint, de a cessnások, 142esek azt is.

Előzmény: Törölt nick (4175)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.19 0 0 4174

Ez hivatali fafejűség szerintem is.

Nehezen tudok olyat elképzeni, hogy valaki a 100LL-t a tankautóból másnak adná el, mint repülő.

680.-/l volt tegnap LHTL-en. A keró 425.-

 

Előzmény: Vgyuri (4173)
Vgyuri Creative Commons License 2012.03.19 0 0 4173

Csak tudnám, hogy miért. Nert anno az átkosban a repbenzin olcsóbb volt, mint az "igazi". Meg féltek, hogy az MHSZ benyát "köztulajdonként" kezelik. De ma már, amikor drágább és van gazdája...

Előzmény: Törölt nick (4169)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.18 0 0 4172

Nyilván. Ahol van állandó VPOP bizonyára más a helyzet. Meg egy havi illeték is máshogy veszi ki magát egyik és másik helyen.

Előzmény: Kaktusz08 (4171)
Kaktusz08 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 4171

Nem itt keresendő a különbség?

 

Tököl: Repülőtér kat. / Airport Category Nem nyilvános fel- és leszállóhely/Non public take-off and landing Ground

Pér:    Repülőtér kat. / Airport Category Nyilvános kereskedelmi repülőtér határnyitási joggal/Public commercial aerodrome with customs

Előzmény: jbravo3467 (4170)
jbravo3467 Creative Commons License 2012.03.17 0 0 4170

Nem tom Péren, hogy oldják meg:

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.16 0 0 4169

Nono! Egy tankautó jövedéki szempontból istentelen adminisztrációt követel. Nem véletlenül állt felbakolva Tökölön is évekig. Talán nehogy kint a városban adják el 700 HUF-ért a repbenyát?????!!!!!!!!

Előzmény: jbravo3467 (4168)
jbravo3467 Creative Commons License 2012.03.16 0 0 4168

Tökölön már régen kész a kút, bár az is igaz, hogy először bárhova elég egy mérővel ellátott üzemanyagszállító LKW

Előzmény: Vgyuri (4167)
Vgyuri Creative Commons License 2012.03.14 0 0 4167

Miért ne lenne? Szigorúan jövedékadós alapon egyenrangúak Tököl és Lacháza. Kérdés, hogy van-e vevő.

Előzmény: Törölt nick (4166)
Vgyuri Creative Commons License 2012.03.12 0 0 4165

Végre egy jó hír, egy befektető, aki tudja, hogy mit akar. (Szemben a tököli tulajdonossal, aki inkább azt tudja, hogy egyenlőre mit nem akar.) Bárdi eredetileg főleg raktártelepnek használta a repteret (betonfedezékeket) az autóalkatrészeinek, de ezek szerint új pénzt is fektet bele. Valószínüleg nem keresztezi senkinek az (ingatlanfejlesztési) érdekeit, ezért még nem jelentek meg a környezetvédők, hogy tiltakozzanak az A380-asok tervezett éjszakai leszállásai ellen :-)

 

Érdekes verseny alakulhat ki Budaörs, Tököl és Lacháza között, mert azért (egyelőre) annyi gép nincs, hogy mindhármat megtöltse.

 

 

Előzmény: jbravo3467 (4164)
jbravo3467 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 4164

Magyarország legkorszerűbb kisgépes reptere?

 

http://www.kiskunlachaza-airport.hu/

Vgyuri Creative Commons License 2012.03.02 0 0 4163

Nem egy mai darab :-)

Előzmény: jbravo3467 (4161)
cesh Creative Commons License 2012.02.28 0 0 4162

Akkor világosíts fel, légyszíves!

Előzmény: Rep-Air-rer (4154)
jbravo3467 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 4161
Előzmény: Vgyuri (4159)
Budairport.info Creative Commons License 2012.02.25 0 0 4160

M-CHLG, CL600

Előzmény: Vgyuri (4159)
Vgyuri Creative Commons License 2012.02.25 0 0 4159

Ez melyik?

 

Előzmény: HB4 (4158)
HB4 Creative Commons License 2012.02.24 0 0 4158

Konkrétan 3 bizjet (Challenger 600, Cessna Citation III, Hawker 400xp) van most ott. Egy sincs a Master Sky tulajdonában vagy üzemeltetésében.

Tulajdonosi kört tekintve mindhárom gép céges tulajdonban van.

Hogy miért vannak ott, mert sokkal olcsóbb tárolni és onnan üzemelni vagy átrepüni LHBP-re utasért.

Előzmény: Vgyuri (4155)
Vgyuri Creative Commons License 2012.02.24 0 0 4157

A langyos víz meg nem a bérlők és az üzemeltető miatt van. Most túlélni kell, nem forradalmárkodni.

 

A langyos víz sokkal jobb, mint a jeges - ha az egészet megszüntetné a valódi tulajdonos, tartva attól, hogy a "felszántani-besózni" tábor miatt a megálmodott középgépes repteret akkor sem tudnák megvalósítani, hogyha valamikor üzletileg jó lenne.

 

Még mielőtt az ellenkezőjét olvasnád ki a hozzászólásomból, én a "főkolomposokkal" és egyéb bentlakókkal jóban vagyok. Én örülük annak, ha így vagy úgy, működni tudnak.

 

Előzmény: cesh (4153)
Vgyuri Creative Commons License 2012.02.24 0 0 4156

Pardon, Cesh a címzett.

Előzmény: Vgyuri (4155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!