A német nagykövetség minden eszközt bevet, hogy felhívja a magyar politikusok figyelmét a milliárdos német érdekeltségek szomszédságában engedélyek nélkül betonozó szórakozóhelyre. Tovább »
Én semmi mást nem látok ebben az adó-ügyben, mint a magyar állam (most éppen önkormányzati formában) élősködését a társadalmon és a gazdaságon. Az utóbbi években kezd meggyőződésemmé válni, hogy az ország legnagyobb kerékkötője maga az államaparátus és a politikai osztály, amely ezen uralkodik. És ez az eset csak megerősít ebben a hitemben.
Hat, engem rendszeresen kerestek ilyen gyorsulos gyerekek, 100-as benyaert... aztan mondtam, hogy kedveskeim ott a kut, 650 penz/liter. Nem tetszett nekik.
A Cessna akkor, ha STC-t kersz arra, hogy MOGAS-al uzemeltesd (persze annak is van egy rakat feltetele, bizonyos motoroknal olompotlo adalek, habzasgatlo, kereskedelmit nem repulhetsz vele, meg ilyenek). A 142-esnel meg alapbol min. 78-as oktanszamu (tropusi uzemeltetesnel min. 80-as) benzint tolthettel bele.
Aztan a gengsztervaltas utan jott, hogy csak AVGAS, mostanaban engedte meg a gyar, hogy nyugodtan kulon STC nelkul mehet bele a 95-os.
(Ebbol a szempontbol a Gawron a legdurvabb, az megelegszik a 62-es oktanszammal is, ami kb. a mosobenzinnel egyenlo.)
A Diamondnal alapbol gondoltak erre, ott gyarilag 95-osrol megy a repulo. (Persze a Rotaxos).
Csak tudnám, hogy miért. Nert anno az átkosban a repbenzin olcsóbb volt, mint az "igazi". Meg féltek, hogy az MHSZ benyát "köztulajdonként" kezelik. De ma már, amikor drágább és van gazdája...
Nono! Egy tankautó jövedéki szempontból istentelen adminisztrációt követel. Nem véletlenül állt felbakolva Tökölön is évekig. Talán nehogy kint a városban adják el 700 HUF-ért a repbenyát?????!!!!!!!!
Végre egy jó hír, egy befektető, aki tudja, hogy mit akar. (Szemben a tököli tulajdonossal, aki inkább azt tudja, hogy egyenlőre mit nem akar.) Bárdi eredetileg főleg raktártelepnek használta a repteret (betonfedezékeket) az autóalkatrészeinek, de ezek szerint új pénzt is fektet bele. Valószínüleg nem keresztezi senkinek az (ingatlanfejlesztési) érdekeit, ezért még nem jelentek meg a környezetvédők, hogy tiltakozzanak az A380-asok tervezett éjszakai leszállásai ellen :-)
Érdekes verseny alakulhat ki Budaörs, Tököl és Lacháza között, mert azért (egyelőre) annyi gép nincs, hogy mindhármat megtöltse.
A langyos víz meg nem a bérlők és az üzemeltető miatt van. Most túlélni kell, nem forradalmárkodni.
A langyos víz sokkal jobb, mint a jeges - ha az egészet megszüntetné a valódi tulajdonos, tartva attól, hogy a "felszántani-besózni" tábor miatt a megálmodott középgépes repteret akkor sem tudnák megvalósítani, hogyha valamikor üzletileg jó lenne.
Még mielőtt az ellenkezőjét olvasnád ki a hozzászólásomból, én a "főkolomposokkal" és egyéb bentlakókkal jóban vagyok. Én örülük annak, ha így vagy úgy, működni tudnak.