Keresés

Részletes keresés

bervas Creative Commons License 2023.10.05 0 0 229245

A szikra jellemzően az adott felületről legjobban kiemelkedő pontban jelentkezik. A gyertya középelektródája és a test elektróda egyaránt felület. Ezeken a felületeken bárhol felléphet a szikra. A szikra elporlaszt egy kis anyagot ott, ahol létrejön. Emiatt mászik a szikra a felületen, mindig másutt lesz a legkiemelkedőbb csúcs.

Előzmény: Joleszta Joleszta (229243)
Thomas8607 Creative Commons License 2023.10.05 0 0 229244

Befogtuk kettő csúcs közé a főtengelyt és tökéletes, 3század alatt van.

Szeretnék kérdezni tőled, mert láttam youtube-on a videót ahol az 5 sebességes váltó van beszerelve.

Erről bármi publikus információ létezik?
Mi van beépítve, mekkora átalakítás az egész, stb?

Köszönöm!

Előzmény: bervas (229242)
Joleszta Joleszta Creative Commons License 2023.10.04 0 0 229243

Miért van az hogy bármilyen gyertya, szikránál össze vissza ugràl a szikra.Ngk gyertyák lennének.

 A gyertya hézagnál is meg össze vissza.

bervas Creative Commons License 2023.09.29 0 0 229242

Lehet, kicsit meg kell kopogtatni bronzzal, és helyre jön, kisebb lesz az ütés. Rossz tárolás, szállítás közben ejtés is okozhat deformációt.

 

Előzmény: Thomas8607 (229241)
Thomas8607 Creative Commons License 2023.09.29 0 0 229241

Rendben, akkor az nem gond. 

 

Az a gond hogy ahol fúrták a hengeremet ott ránézettem a tengely ütésére mivel a sonkák között nem ugyanakkora hézagot mértem. Ha a primer lánc felöl be van fogva és a sonka mellett kinullázva órával, a másik tengelyen 0,21mm a csapágy helyén.

 

Pedig még blokk közelében nem volt, kalapácsot se látott. 

Előzmény: abes (229240)
abes Creative Commons License 2023.09.29 0 0 229240

Egyhengeresé annyira nehéz, hogy még jót is tesz neki.

 

Előzmény: Thomas8607 (229239)
Thomas8607 Creative Commons License 2023.09.29 0 0 229239

Pont ez aggaszt. Azt se ajánlja senki hogy robogó lendkerék legyen, mert megváltozik a karakterisztikája,gyári főtengellyel. 

 

Akkor 1,2kgal könnyebb fótengellyel gyári gyújtással is megfog, nem? Alul nyomatékszegényebb lesz. 

 

Illetve gyári új dugóval kell súlyozni a főtengelyt? 

Általános használatra lesz a motor, nem szobába. 

 

Köszönöm 

Előzmény: abes (229238)
abes Creative Commons License 2023.09.29 0 0 229238

Rakd nyugodtan a Misijével.
Ha a gyári gyújtás helyett CDI kerül fel még könnyebb lesz.

Előzmény: Thomas8607 (229237)
Thomas8607 Creative Commons License 2023.09.29 0 0 229237

Na igen, de még most lesz összeszerelve. Ezt rakjam vagy maradjak a gyárinál 😀

Pedig nagyon sokan használják ezt a Vasadi félét

 

Köszi 

Előzmény: bervas (229236)
bervas Creative Commons License 2023.09.28 0 0 229236

Ha nem rezeg a motor fordulaton, nincs gond.

Előzmény: Thomas8607 (229235)
Thomas8607 Creative Commons License 2023.09.28 0 0 229235

Sziasztok 

 

Van itt olyan akinek vasadi M féle főtengelye van a motorban? 

A gyárit 8,6kgra, a vasadi félét 7,4kgra mérem. 

 

Ez nem túl nagy eltérés? 

 

Köszönöm 

David880609 Creative Commons License 2023.09.28 0 0 229234

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy van valakinek netàn p21-hez való 2db elfekvő lábtartója  amit el is adna?

tutus1 Creative Commons License 2023.09.21 0 1 229233

Csak kinézetre volt ugyan az! Az MZ 6 v/60W-os, a Trabant 6V/220 W-os szabályzóval volt szerelve.

 

Előzmény: Baltássy (229232)
Baltássy Creative Commons License 2023.09.21 0 0 229232

A 6 V-os Trabantban ugyan ez volt.

Előzmény: p21-feri-tb2 (229229)
Törölt nick Creative Commons License 2023.09.21 0 1 229231

Sziasztok! 

 

Látom kicsit alulertékelt most a forum. De megprobálom. 

Saját részre keresek, papiros felújított vagy akár felujítandó kéthengerest.  Árban kb max 1,5 millió amit rászánnék. Hatha lapul valakinél olyan amit nem hírdet. Köszönöm

R100 Creative Commons License 2023.09.17 0 0 229230

Köszi mindenkinek!

Előzmény: p21-feri-tb2 (229229)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2023.09.13 0 0 229229

Előzmény: R100 (229223)
Zoli_t5H Creative Commons License 2023.09.13 0 0 229228

Szia, halvanyak az emlekeim, de hatarozott remlik, hogy a kis 6V-os TS150-es MZ-mben volt ilyen (tudom, tudom, fiatal voltam meg es tudatlan... de valamivel el kellett kezdeni a motoros palyafutast. :D)

 

 

Előzmény: R100 (229223)
triplaharom Creative Commons License 2023.09.12 0 0 229227

Az alján van írás is ...

Előzmény: R100 (229223)
Thomas8607 Creative Commons License 2023.09.12 0 0 229226

Sziasztok!

Mostanság hol és milyen dugattyút szabad megvenni, fúrással együtt persze. T5 motorba.
Tábori, Berta, Wittmann?

Köszönöm!

Peti251 Creative Commons License 2023.09.03 0 0 229225

6V MZ

Előzmény: R100 (229223)
Baltássy Creative Commons License 2023.09.03 0 0 229224

Trabant...?

Előzmény: R100 (229223)
R100 Creative Commons License 2023.09.03 0 0 229223

Sziasztok!

A fiókban találtam, mire aló ez a fesz szabályzó?

 

 

Laxibá Creative Commons License 2023.08.30 0 1 229222

http://users.atw.hu/pancsimania/letoltes/pannoniakez.pdf       Itt olvasgathatsz vagy nyomtasd ki

Előzmény: Don Michael Corleone (229221)
Don Michael Corleone Creative Commons License 2023.08.30 0 0 229221

Sziasztok!

Egy Pannónia P10 felújításába kezdek.

Szükségem lenne egy szerelési könyvre, robbantott ábrákra.
Ebben kérem a segítségeteket.

Örök hála!!

trafo2000 Creative Commons License 2023.08.18 0 1 229220

Nagy köszönet cznorbert és csepelzon fórumtársaknak a bakelitért,mindketten hoztak ebből a kincsből.

Nagy lendülettel beszereltem,némi átalakítás kellett,a tőcsavarokat kiszedtem,a helyükre olyan nyolcas csavarokat tettem amiknek tizes kulcsnyílású feje van,így kényelmesen elfér és könnyen szerelhető marad.Került új ngk b10hs gyertya,új megszakító(a régi is tajvani volt,csillió kilóméterrel),a bakelit átvezető kiszedve,pucolva ellenőrizve,minden szipi szuper.Pöcc röff a gép.

Nosza,teszt kör,irány Sásd.El is ment mánfáig,az kb 40 km,ott megállt mit szög.

Kicsit már ideges lettem.

Jó,transittal haza szállít.Szerelés ismét.Ledobtam az átok hengerfejet,túrtam a raktárban egy gyárit,brisk n14c gyertya berak,új teszt.(12 es brisket nem kaptam)

Irány Magyarszék,Orfű,kapuccino,vissza Magyarszék,Pécs,Mohács.Kb 120 km hiba nélkül.

Ezúttal jött velem Imre barátom Yamahával,ki is derült egy furcsaság,10kilométerrel kevesebbet mutat az órám,végig kilencvenen a mutató,itthon mondja Imre,százzal jöttünk végig):

Öröm boldogság.

CsA Creative Commons License 2023.08.16 0 1 229219

OFF

Sziasztok! Aki benne van a Veterán Motor-, Autó , Traktor,Alkatrész LICIT (adok-veszek)! csoportban, és nyom egy lájkot a rendőrségi bukósisakomra, és esetleg ír egy építő jellű kommentet, azt megköszönöm előre is, mert nagyon alul van. Jó lenne, ha megtalálná valaki, akinek van rendőrségi Pannóniája, vagy ilyen jellegű relikviákat gyűjt. Vagy 20 éve vettem Frundzitól (akkor se volt olcsó, de a ritkaságához képest korrekt Áron :-) vettem), de rájöttem, hogy ezt elengedem, jó lenne, ha jó helyen landolna, és rátalálna az aki ilyet keres.

ON

 

SoronicsTamás Creative Commons License 2023.08.15 0 1 229218

Írtam facebookon, hogy stroboszkóphoz nem kell járnia a motornak. 

Azzal simán megtudod csinálni. 

Én is csináltam magamnak ducati energia gyújtást és így állítottam be hogy hogy kell állnia a lendkeréknek a főtengelyen. Utána az alaplap ívével pontosan betudtam. 

De végig stroboszkópot használtam.

 

Belső jeladóson nem látod szemmel hogy hol van a gyújtás trigger

Előzmény: szilárd84 (229216)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2023.08.12 0 0 229217

Csak tipp: fhp jelölése a forgórészen és állórészen, meghajtás, gyújtási villanáskor fhp jel helyzete a forgórészen az állórész fhp jelhez képest?

Előzmény: szilárd84 (229216)
szilárd84 Creative Commons License 2023.08.11 0 0 229216

Az van, de addig el kell jutni azzal már csak ellenőrzől.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (229215)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!