Van egy pár bontásban lévő Sanyim amiket nemsokára likvidálnék, mert nincs helyem.
Van egy szövetbelsős, két barna bőrös, és egy makulátlan gyönyörű szép fekete bőrös. Ha valakinek kell belölük valami olcsó pénzért, kérem jelezze. A fekete bőrös belső viszont csak egyben eladó 150ezer forintos irányáron. Ez utóbbi a Jófogáson is megtalálható képekkel.
Az elsők rendesem mutatják a 2,4-2,6 ot. A bal hátsó 2,3 at a jobb hátsó most 2,2 mutat és pirossal küld a szervizbe. Három szinte sose jelez de a jobb hátsó az meghülyült.
A szabad kezes funkciót, a szabad kezes kártyával lehet működtetni, abban az esetben, ha nincs ott a másik kártya, és a szabad kezes kártyában, a beépített akumlátor fel van töltve, amit rádióhullám tölt fel amikor be van dugva a kártyaolvasóba,és a kártya kódolásnál az elsődleges kártyának a szabad kezes kártya lett beállítva.A cserélhető elemet ki lehet cserélni CR1620 attól lehet javul a távolság, ha nem, a kártyában, elszokott fáradni, gerjesztő tekercs, amit kártya felvágásával, cserével lehet javitani. Kapcsolási rajzot valahogy át tudom küldeni
Es a tobbiben mennyi van? Nem azt mondja, hogy tul magas a nyomas? 2.3-nal nem kellene, hogy jellezen, bar ha jol emlekszem, nekem 2.5-nel lesz stop, meg piros. Clipben lehet allitani.
Szerbiában Szabadkán a Renault kereskedésben sokkal olcsóbb az új kártya mint itthon.Ezt már ott mondták de közelről tökéletes.De van még egy gondom a jobb hátsó kerékben a nyomás szenzor 2,8
at mutat és elküld a servicé-be, ha lejjebb engedem akkor ugyan azt teszi kiírja ,hogy Pl. 2,4
és küld a servicé-be csak most pirossal. Ezt defekt javítás óta teszi és nitrogénnel van töltve.
At megvan, a 10A-es bizti, ami a belso vilagitasert is felel. Azert gondolom, hogy ledes lampa megoldas ide vagy oda, lehet az ajtokapcsolo lesz az. Es van ezen a koron a dobozban levo elektronika is :(.
nyitott állapotban, a vezető ajtót, csavarhuzoval a klikkfület bekattintod 2őre,bezárod az autót, bezárása után úgy rakd rá az aksira az ampermérőt, hogy az áramkör ne szakadjon meg, és kezd el mérni az ampert, közben kihúzogatod 1enként a műszerfal oldalan a biztiket, lehet úgy, hogy nem is dugod vissza, vagy 1et kihuzol s vissza, majd a másikat. amikor megvan a leszívás köre azt rajzban elküldöm, ha kell.
Sajnos most nem fer bele. A belso vilagitas reszen ette valami. Nem ismerem a mukodesi elvet, az nem segitett, hogy minden ajtot lehuztam. De lehet pont egy zart kapcsolo kapcaolna le valamit. Igy a benti dobozbol kijovo kabeleket kell mernem, az azert nem annyira egyszeru. Az is lehet, hogy maga az elektronika...
Passz, majd nagyvizit lesz az osszes ajtoerzekelonel. Regen vegigneztem, megtalaltam. Az ules alatti legzsakcsatlakozo is kontaktos, de most ez a ket aktiv hibam van. Az atvezeto konnyu lesz, az akksileszivas nem. Vagyis ha az ajtoerzekelok miatt, akkor igen. A fura, hogy akkulevetel, visszarakas megoldja az akkaiszivast. Bezart allapotban tuti(a motorhazteto nyilvan nincs lecsukva ilyenkor).
En is kezdem akkor az elektronikai mizeriat. Megint lemerult 1.5 nap alatt. Es megint a taviranyitos garazskapu mellett. Atnezem megegyszer, mi megy arra a biztire, ami meriti. Ha arra csatlakozik a szabadkezes antenna, lehuzom a fenebe, ugyse hasznalom. Ha megoldatlan marad, mennie kell. En nem fogok zsebbikarol inditgatni, meg akkusarut levenni mindig, ha fel napnal tovabb all. Es ma nagyon kellett volna sietni, 5 perc rahagyas volt, abba nem fer bele egy akksitoltes.
Vegre beaktivaltak a gyari nyomasszenzort. Kell egy olajszintmero, a klimakompresszort vegul cserelem(rendszermosas, huto, parologtato csere, meg amit kell), meg egy klimamotort kell meg cserelnem, es egy darabig talan jo lesz. Van egy remeges 130-nal, elso korben gumis, aztan meglatjuk. Ha kikuplungolom ia marad a remeges.
Eddig csupán néhány száz km-t tettem meg vele. Feltűnt, hogy rosszabb a zajszigetelése, mint a Sanyinak.
Függetlenül ettől nekem nagyon nehéz objektiven összehasonlitani a 2 autót. Le kell szögeznem, ha a Sanyiban bármilyen más minőségű elektronika lenne, mint ami van, akkor sosem válnék meg tőle. A Superb azért kompromisszum a Sanyihoz képest, ezt tudva vállaltam a cserét. Belül kisebb, alacsonyabban ülsz, peresebbek a gumik (225/40r18). Viszont érződik rajta a németség, egyben van 10 év után is (2011-es), nincsen úgy szétcsúszva, nem zörög a futómű, jobb a kanyartartása, nem billegős. Mivel kombi, nagyobb a csomagtartó, de ez részletkérdés. De ami a leglényegeseb: ez a szerelőm egyik nagy erőssége, a Skoda-VW. Ez olyan, mintha valaki fogná a kezedet :) A Sanyival utóbbi időben már annyi rossz élményem volt, hogy értelemszerű volt a csere. Autó kell. Viszont megszerettem a nagy szivóbenzineseket, ezért választottam ezt.
Hasznos volt a videó az tuti, bár tény hogy ijesztő :D
Írtam espace34-nek, remélem összejön a dolog, ha nem, biztos fogok jelentkezni, hogy merre máshova van még ötletetek, kihez lehetne akkor vinni. De meglátjuk ő mit szól :)
Azt is neztem, mint lehetsegest. Azt irta valaki, hogy csapnivalo a zajszigetelese. Nekem a VelSatis utan a hatulrol jovo utzaj a furcsa a tobbi autoban. Peugeout 307-ben meg az ajton atjovo is fura volt. Lexus GS450h valoszinu az akksihutes miatt volt hatul hangos. Neked mik a tapasztalataid, 15 ev Sanyizas utan?
Megtalaltam a "nyelvi" cd-t. Nav5, meg nav6 verziokhoz. Passz, hogy mukodott, ha valakit erdekel, el tudom kuldeni. Nincs magyar nyelv, angol, nemet, francia biztos, a tobbi passz.
Azt, hogy sikerült, elrakni a vezérlést? Azt tény, nekem is 140 felett let h. fejes 2xis,de amikor unonan vettem 180km/h huzamosan sem okkzott bajt, aztan elérte 125ezer kmert, és csapágyas lett, ez most másik motor ami benne van. de most is ha kész lesz, pályára kell huzamosan. Tudnia kellene 140 ethuzamosan.
esp hiba a legkevesebb... Nem tölt rendesen az alternátor, hol tölti az akksit, hol nem, ezért bármikor lemerül menet közben. Állitólag vezérlés csere.
Én már ezen nem csinálok semmit. Igaz, eddig se én csináltam, de már a szerelőnek se engedem, hogy hozzányúljon.
Most ugy nez ki, a vezerlesem raktak el licit. Legalabb 1 literrel tobbet fogyaszt az auto, mint korabban. Es hibas szoghelyzetjeladoakarmi is volt a computerben, remelem, nem probaltak ugy elinditani, csak attekertek. De akkor minek irta be a komputer? Benne volt a kartya, mikor vezerlest csereltek? Remelem nem utottek meg a dugattyut a szeleppel... Jovo heten viazem vissza. Viszont olaj seholse jon. Tenyleg kellett a sgelepfedelnel a menetrogzito ahhoz az x csavarhoz, igy nem jon ott se olaj.
Ha tenyleg komolyan gondolod, akkor tomiteseket csak gyarikat rendelnek a motorhoz. Legalabb a fobb reszeket. Nem lesz olcso. Illetve a blokkot is sikba huzatnam, hengerfejet is felujittatnam, porlasztokat bemeretnem, turbot akkor mar szetszedetnem, felujittatnam vmi megbizhato helyen. Egy helyen lattam gyari ujat, vagy 400e ft volt, hagyjuk...
Az origamis fogaskerekek, olajpumpa, stb is kerdes. Meg a motor huteset neznem meg. Hatul a vizcso is erdekesen szokott kinezni belul, de ezt Espace34 mind tudja. O mondta talan, hogy palyan halnak be ezek. 130-140 max, esszel hajtva, meg emelkedok elett mapcsold ki a tempomatot. En sokat tanultam Espace34-tolnis. Most mar tudom, hogy ha javitunk, vagy mindent, vagy utana add el, amig meg megy.
Ja, az orosz videot nezd vegig, azok is jo tampontok.