Nem tudom volt e már valakinek hasonló problémája, hátha tudtok segíteni.
Az autó paraméterei: Renault Clio 2004 1.4 (98LE) 5 ajtó
A problémám az, hogy ha esik az eső a csomagtér bal oldalán valahol beázik az autó. A víz végigfolyik a hátsó ülés alá, így a hátsó ülések tocsognak a víztől. Szétkaptam amennyire tudtam a csomagtér burkolatát és amit tapasztaltam, hogy a víz a hátsó lámpa felől jön valahonnan. Elsőre a lámpánál gondoltam, de feljebb van a probléma. A zsanérok melletti kábelvezető szigetelése rendben van, alatta száraz a kaszni. a zsanérokra alatt gondoltam volna, hogy befolyik a víz. körbeszilóztam, de még mindig meg van a jelenség. Esetleg a teleszkóptartó alatt folyhat be a víz? Teljesen tanácstalan vagyok. Mielőtt kasznishoz vinném a kocsit kibelezni, gondoltam írok hátha van valakinek ötlete, tapasztalata.
Van egy 2000es évjáratúk 1.2 8v cliom. Távirányítóban elemcsere után immobiliser probléma adódott, van egy "trükk" amivel ki lehet iktatni, de az sem működik tökéletesen.
Mi segíthet, autóvillamossági? Vagy van ennek gyorsabb megoldása is?
sziasztok!! van egy csomó hibakód a kocsimba (renault clio k9k 700 -delphi dci Mt/at)
DF116 -vezérműtengely szenzor áramkör , nincs jel
-szakadt
DF137-elosztócső nyomás szabályozás funkció, nyomás maximum fölött
-szakadt
DF116-vezérműtengely áramkör összefüggés
-szakadt
DF133-égés 4 sz henger
-szakadt
DF131-égés 2 sz henger
-szakadt
DF132-égés 3 sz henger
szakadt
DF021-üzemanyag hőmérséklet érzékelő áramkör, rövidzárlat testhez
-szakadt
DF130-égés 1 sz henger
-szakadt
DF137-elosztócső nyomás szabályzás funkció, alacsony áramlás áram maximum fölött
-szakadt
DF137-elosztócső nyomás szabályzás funkció, nypmás minimum alatt
-szakadt
az az igazság tökéletesen működik a kocsim és ezeket irta ki egy motorbak csere volt nem rég olajcsre stb..semmi baja de mégis ezeket irta ki...talán nem lett kitörölve a hiba a gépből?? nem igazán értek hozz légyszives segitsetek mennyire valószinű hogy ezek a hibák fenn álnak!?? jarunk vele semmi bajt nem tapasztaunk..
Sziasztok, clio 2,98-as 1.2 v8 lemerult akku bikazasa kozben kisult a motorhazterben talalhato kapcsolotablan a kis zold 30as biztositek, azota hiaba csereljuk azonnal kisul, akkut csereltunk a biztositek akkor is kisul. Milehet a problema? Segitsegeteket elore is köszönöm
Motor mosás történt ( feltételezett olaj folyás miatt ). Alsó felső, szakszerűen elvégzett. Már mosás után nem indult, a telepen betolták, aztán indult, később haza jöttem vele. Egy órával később itthon már nem indult, sárga elektromos hiba jelző lámpa villogott. Másnap próbáltam ismét, mármint majdnem beindult, de mégsem, viszont a lámpa megszünt villogni. Trafók, gyertyák, minden kifujva, kábel csatlakozások minden kifujva kompresszorral. Csak teker az indító motor de nem pöccen be. Mi történhetett?
Szia! Ugyanez a hiba nalam is. Kicsereltettem a gyertyakat es a fojtoszelep hazat is, de nem maradt el. Eleinte azt hittem sebesseghez kötött, de mar 80 km/h eseten is csinálja. Neked mi lett a megoldás?
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a sofőr oldali tükörbe a tükör "fityeg" a motor mozgatja meg minden de egy kátyúba bele megyek akkor így elmozdul. Hogyan tudom szét szedni mi lehet a baj ?
Sziasztok! immobilizer gondom van és megköszönöm hogy ha tudsz valahogy segíteni. Összetörtem az elejét a clionak 2002-es,benyomódott az eleje, a computert is hozzátolta a tűzfalhoz, kicsit behorpadt!, eleinte indítgattuk vele, de amikor ráadtam a gyújtást és azonnal indítottam akkor pörgette a motort, de amikor megvártam hogy minden elaludjon hogy a rendszer mindent végig ellenőrzött akkor utána nem akarta indítani a motort. Már régebben akkor vettem hozzá egy másik angol cliot és abból át tettük a immikulcsból a csippet a törött autó kulcsába, kicseréltük a computert, a közötte átvezető biztonsági dobozt és most sem akar indulni de meg sem pörgeti a motort. Ilyenkor rá kell tanítani, vagy érdemes vissza tenni a régi computert és azzal újra kezdeni valamit?
Sziasztok.Renault clio 2 1.5dci-m van.A következő a próblémám.Menetközben leáll,de utána újra lehet indítani.Ezt már többször is csinálta.Köszönöm a segítségeteket
Sziasztok! Renault Clio 2003 év járatú 1.2 autóm van. A probléma a következő néha indul néha nem..... :O tipp esetleg valakinek mit kell rajta cserélni!????( vissza jelző nem világít hogy valami hibás lenne!) a segítséget köszönöm
Németben csináltattam, de csak az olajcserét náluk. Mivel egy gyertya cserére 80€ot mondtak. Van egy passatunk, azt is az atuba szoktuk vinni olajcserére és még soha nem volt ilyen gond. A többlet olaj pedig csak pár napra rá derült ki, mivel megbíztam bennük és nem néztem. Nem fogok visszamenni, hogy üssem az asztalt, hogy ez az ő hibájuk, (részben lehet) de egy 15éves kocsiról beszélünk. Köszi a képeket, csütörtökön kiderül, mert akkor szét lesz szedve a motor és jobban lehet majd látni.
igaz ez 1.4 de nagy különbség nincs, - akár 2 akár 4 hengerhez készúlteket nézzük. lehet repedt a trafó háza, leszeded megnézed, szerintem
az már más tészta, hogy ha elbaltázták az olajcserédet én egy fillért nem fizetnék a hiba javításáért, főleg ugy hogy osztrákok? az is más kérdés, hogy olajleszívó is van a világon.
Szia, ebay.de-en vettem 2.6€ volt kb minőségre nem rossz. Beirod, hogy renault clio schlüssel, és ott találsz a kedvednek illetve a pénztárcádnak valót :)
Két hónapja vettem egy clio 2 1.2 16v. Kb. 4 napja volt meg a kocsi, amikor volt egy nagy eső, és menet közbe az egyik henger leállt. Utána minden napossá vált. Rá pár napra elvittem olaj illetve gyertya cserére (NGK). Megszünt a probléma. Csak az volt a baj, hogy több olajat töltöttek rá (A.T.U-ba csináltattam az olajcserét). Azután elkezdett folyni az olaj a szelep dekni tömítésnél. Most már a nívópálca felénél jár kb az olajszint és ma megint elkezdte a 3 hengerezést... Csütörtökön viszem a dekni cserére, de szerintem ez nem oldja meg a problémát. Amúgy a hibakód kiolvasásakor a 3. gyertya volt a hibás. A szerelő azt mondta, hogy a trafo burkolata repedt meg és ha párás vagy vizes az idő, akkor ezt csinálja. De igazából én nem találtam az időjárással összefüggést. Nem akarok rá sokat költeni, mert második atuó ("munkábajárós"). Első teljes fék, kormányösszekötő, akku és még pár apróság ki lett cserélve és lassan a kocsi értékét ráköltöttem. Ha volt már veletek ilyen, akkor kérlek osszátok meg velem a tapasztalaitokat, hogy merre induljak el, mit kell cserélni, hogy újra felmarja az aszfaltot a 75ló.
Én a testvéri Megane klubból jöttem, hogy megkérdezzem, hogyan lehet megtanítani a ClioII-t az elfelejtett távkapcsolóra?
A lányom használja ezt a kölcsön kocsit, és egyik napról a másikra nem működik a kulcsba épített távkapcsolóval. A régi elemmel is villogott a kulcson levő Led, de a biztonság kedvéért elemet cseréltem. Így se működik. Mi a teendő?
1998-as Clio 2 1.2 RL-hez keresek kis kiegészítő elemeket. A kérdésem az lenne felétek, hogy a neten található árak mennyire reálisak, illetve bontóban is ilyen árak vannak-e.
- jobb oldali belső kilincs (2500 Ft)
- középső szellőző rostély párban (6500 Ft)
- első lökhárító alsó kis fekete kopóléc (nem tudom a nevét és külön nem is találtam)
Szép estét .segitsegeteket kérem .2004 .06.benzines thaliam van .édesapám balesete szenvedett vele és az egyik kulcs az eredeti közül totalkarra tőrt a masiknak a haza ment tönkre .kérlek benneteket jól tudok új kulcsot és új kulcshazat venni . Elmentem szervizbe de ott horror árakat mondták .előre is koszonom segitsegeteket repteres@citromail.hu
Nekem a felső holtponti jeladó hibája okozta ezt a jelenséget. A megoldása a jeladó cseréje csatlakozóstól. Ideiglenesen segít ha indítás előtt sebességbe téve megmozgatod az autót, (először mindig be lett tolva, húzatva aztán rájöttem hogy elég megmozgatni.) ez a jeladó amúgy 20 -30 ezrenként tönkremegy nekem. Ha jól tudom típushiba.