Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2021.03.02 0 0 14389

Azt sajnos nem tudom megmondani, hogy a két vezérlő cserélhető-e egymással. Talán ha mindkét autó alvázszáma megvan, akkor esetleg megnézhető, hogy ugyanolyan vezérlővel szerelték-e.

A csere nem csak begudom és indítom, mert az immo miatt tiltani fog a másik vezérlő. Vagy töröltetni kell és felprogramozni az autóhoz vagy klónoztatni a régi vezérlődből vagy töröltetni belőle az immo-t.

 

Előzmény: BPeter11 (14387)
BPeter11 Creative Commons License 2021.03.02 0 0 14388

Kétszer csatoltam ugyan azt a képet.

Szóval a másik modul ez:

BPeter11 Creative Commons License 2021.03.02 0 0 14387

Kedves FeZ!

 

Segítségedet kérném abban, hogy megítélésed szerint a két képen látható PSA modul kompatibilis-e egymással.

 

 

Remélem minden infó kivehető a képeken. C3 1,4 benzines autóba lenne a csere, motorkód KFV.

Ha cserélhető egymással, akkor a cserén kívül még kell programozás is, vagy csere után működnie kell?

Illetve elég csak ennek a modulnak a cseréje (most hibától függetlenül), vagy más egységet is kell cserélni ilyenkor?

Segítséged előre is köszönöm!

BPeter11 Creative Commons License 2021.02.16 0 0 14386

Köszönöm az infót. Igen, azért nem akart lejönni, mert a fékpofa beleakadt a fékdobba.

Visszaraktam a kereket, és erősen húzva és forgatva egy félórás küzdelem árán lejött.

Előzmény: FeZ_ (14385)
FeZ_ Creative Commons License 2021.02.15 0 0 14385

Legtöbbször azért nem szokott lejönni, mert a pofák már bele vannak kopva a fékdobba és a kopás miatti perem nem engedi át a pofákat. 

Az önbeálló visszatekerésével összébb mennek a fékpofák, de azt elmondani online, hogy hogyan lehet visszatekerni, nem egyszerű. Az egyik kerékcsavar helyén kell benyúlni és a kis ricnis kereket kell csavarhúzóval visszapöckölgetni. Azután viszonylag könnyen lejön a dob.

A másik variáció, hogy 2 nagy csavarhúzó, nagykalapács és lefeszegeted úgy, hogy vagy engednek a pofák vagy valamelyikről leszakad a kopó felület. Azért ez utóbbi nem feltétlenül professzionális megoldás. 

 

Előzmény: BPeter11 (14384)
BPeter11 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 14384

Kedves Fórumtársak!

Kérnék egy kis segítséget. Szerettem volna leszerelni a hátsó dobféket felújítás végett.

Viszont sehogy nem jön le a burkolat. Teljesen könnyen mozog, de csak kb 3mm-t jön kifele.

Valószínű a fékpofákban akad el, és nem bírok vele. A kézifék bowdent is már teljesen kilazítottam, de ez sem segített. Milyen módszert tudnátok ajánlani, ami segítene a ház leszedésében? 

immortal100 Creative Commons License 2021.02.10 0 0 14383

Sziasztok. Lehet e valamilyen módon hűtőfolyadék hőmérséklet kijelzőt varázsolni 2009-es 1.4 C3-ba?

 

A hozzászólásokat,esetleges ötleteket előre is köszönöm.

mikomi13 Creative Commons License 2021.02.08 0 0 14382

Sziasztok Tudna segíteni valaki Citroën c3 1,4 hdi  16v 90 le hol van az izzítása

Diag írja izzítás testzárlat de nem találom ha megmondaná valaki hol keressem vagy mit keresek elöreis köszönöm

 

 

Krisztián Krivács Creative Commons License 2021.02.05 0 0 14381

Üdv mindenkinek.voltam citroenéknél diagon, és azt mondták gyujtás kondenzátort kell beépíteni, valakinek erröl valami okosság, hogy mit és hova? C3 1.4 benzinn 2002

Előzmény: Krisztián Krivács (14377)
F.antee Creative Commons License 2021.01.17 0 0 14380

Sziasztok!

Nemrég vettünk egy c3 1.1 kisautót. A minap várakoznom kellett, s az autóban ücsörögtem a rádiót hallgattam (nem gyári). S a rádió időnként kikapcsol, majd vissza...közben a műszerfal mögül, érdekes zaj, mintha egy motor hajtana valamit, surrogó hang hallatszik pár másodpercig. Ez normális???
Még egy észrevétel: Ha a kocsi áll hoszabb ideig , akkor a távkapcsoló nem nyitja. Viszont ha kulcssal a kinyitom, akkor utána kb 10 percig a távkapcsoló is nyitja zárja, de csak kb 10 percig! ...esetleg van összefüggés a titokzatos hang és a jelenség között???

FeZ_ Creative Commons License 2021.01.11 0 0 14379

Legelső körben egy diag kellene neki, de a jelenségek alapján komolyan esélyes, hogy a kormánykapcsoló egység sz@r. Amiatt villoghat, kapcsolhat le fel a lámpa, stb. és a légzsák is jelezhet. (A kormányrásegítés szerintem más tészta lesz, de tévedhetek is. Talán a diag mutatna valamit.)

Gyárilag csak komplett egység kapható, de kici kínaiak gyártanak hozzá kart is külön, de amúgy vannak akik javítják ezeket a kapcsolóegységeket. (com2000 néven futnak a kapcsolók)

 

 

Előzmény: Ákos 1212 (14378)
Ákos 1212 Creative Commons License 2021.01.11 0 0 14378

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni nekem azhal, hogy mi lehet a gondunk? 

Augusztusban vásároltunk egy 2002-es C3-as 1.4 HDI-t. 

Kijött olyan gond, hogy menet közben kigyullad a légzsák lámpa aztán el is múlik, az olajszint elkezd sípolni, a szervó megszűnik de van, hogy csak az egyik irányba. Ergo balra kanyarod a kormányt akkor oké de jobbra már nincs szervó. 

Pluszban ha leállítod a kocsit és lekapcsolod az izzokat azok nem kapcsolnak le és az autó se jelez vissza, jogy ninca lekapcsolva az izzó. Ha kulcs nélkül a bajuszkapcsolón felkapcsolod az izzókat, majd le akkor le kapcsol rendesen. 

Lehet, hogy a nagy hideg zavart be az autónak? Csak nem kéne, hogy minusz 5 fok így hazavágja....

Krisztián Krivács Creative Commons License 2020.12.09 0 0 14377

Elvileg a bontott alkatrész rendesen működött. Most a jelenség inkább dadogós gázadásnál, alapjárstingadozás is megvan, a régi fojtószeleppel is ezt csinalta. Az érzet olyan mintha gyujtáskimaradás lenne, gázadásnál nem fulladós hanem hebegős. Fals levegőt nem találtam, ez volt még a tipp, vagy mondták szelephézagot kellene megnézni. Kipufogónál is hallatszik alapjáraton kis puffogás.

Zotyusz73 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 14376

Köszi. Leszedtem, de tényleg kevés jött le. Akkor úgy tűnik, marad a szerelő

FeZ_ Creative Commons License 2020.12.08 0 0 14375

Nem mindig van csap, különösen, ha esetleg már nem is a gyári a hűtő. Az alsó csövet szoktuk ilyenkor levenni, de ez közel sem elég a teljes rendszer leürítéséhez. Némelyik blokkon van hátul leeresztőcsavar, de főleg emelőről hozzáférhető.

Előzmény: Zotyusz73 (14374)
Zotyusz73 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 14374

Sziasztok! 2004-es c3-nál megmondanátok hol találom a hűtővíz leeresztő csapot. Gondolom a hűtőn alul. De akárhogy nézem nem leltem 😏 köszönöm

FeZ_ Creative Commons License 2020.12.07 0 0 14373

Nos, a diagnosztika nem  merül ki hibakód kiolvasásban, paramétereket sem árt ilyenkor átnézni, hátha elkapható a probléma okozója. Persze ezzel sem mindig lehetséges, de kihagyni nem érdemes.

Bonyolítani tudja a dolgot az is, hogy milyen alkatrészt tettél bele ? Talán a biztosan működő bontott egyedül a tuti, bár átszerelésnél ott is történhet ez-az, de nem egy új alkatrésszel sz..m be már, így az sem mindig ad 100%-os biztonságot. Azért írtam, hogy méregetni is kellhet. Akár oszcilloszkóppal is, ami azért nem mindenkinek van és nem mindenki tudja mit kezdjen vele.

 

Előzmény: Krisztián Krivács (14372)
Krisztián Krivács Creative Commons License 2020.12.07 0 0 14372

Voltam diagon, tulsokminden nem derült ki hibakód nincs , gyujtáskimaradás nincs, a hátsó lambdaszondánál valami nem kerek, zárt és szakadt áramkört irt felvàlva. Fojtószelepet cseréltem, nincs változás.

FeZ_ Creative Commons License 2020.12.07 0 0 14371

Ezt így nem lehet sajnos, el kell vinni diagra, lehet, hogy méregetni is kell, stb.

1001 oka lehet, a gyújtástól kezdve a lambda-szondán keresztül a befecskendezés egyéb alkatrészeiig. 

Előzmény: Krisztián Krivács (14370)
Krisztián Krivács Creative Commons License 2020.12.06 0 0 14370

Üdvözlet. Alapjárat ingadozási problémára keresnék megoldást mi lehet a gond Alany: citroen c3 1.4 benzin. Fojtószelepet már cseréltem. Valakinek tapasztalat?

FeZ_ Creative Commons License 2020.11.18 0 0 14369

"Hűtőventillátor nem kapcsol be, akkor sem ha klímát használjuk. 

Erre tud valaki írni valami okosat vagy hasonló tapasztalatot? "

 

Lehet kábel hiba vagy "csak" simán a ventilátor behalt. Lehet a ventilátor vezérlő elektronika hiba is, ha van olyan benne. Egy csomó oka lehet. (remélhetőleg a biztosítékokat azért végignézted, a motortérben a BSM aljában levő óriás biztosítékokat is)

Első körben diaggal meg kellene próbálni bekapcsolni a ventilátort ill. megnézni, hogy nincs-e beírva hibának a motor hűtés. Azután lehet továbblépni.

 

Előzmény: blendi83 (14367)
DJSchwartz Creative Commons License 2020.11.18 0 0 14368

Sziasztok,

 

2003-as C3-as elektronikus kormányszervó javítására keresek szakműhelyt. Tudtok valakit ajánlani?

 

Köszi.

 

DJ

blendi83 Creative Commons License 2020.11.01 0 0 14367

Sziasztok! 

Mi, 2 éve - 60e km óta rohangálunk egy C3 1.6 16V Exlusive-el.

Első évben feltűnt, hogy a hűtővíz lassan melegszik télen. Egy termosztát csere egyből más viselkedést eredményezett. 

Nemrég a folytoszelepház problémázot, azaz az elektronikus gáz-pillangószelep. Ebből csakis BOSCH-t szabad rendel!

Na de most! 

A motorja elkezdett megint a városi araszolgatásban néha túlmelegedni. Hűtőventillátor nem kapcsol be, akkor sem ha klímát használjuk. 

Erre tud valaki írni valami okosat vagy hasonló tapasztalatot? 

Mendez75 Creative Commons License 2020.10.13 0 0 14366

Sziasztok!

2011 évjáratú Citroen C3 1.4 VTI vásárlásán gondolkozom. Kíváncsi lennék ilyen típussal rendelkezők véleményére. Mennyire megbízható ez a motor, illetve milyen jellegű problémái vannak? Előre is köszönöm a választ.

 

steve2464 Creative Commons License 2020.10.12 0 0 14365

Köszönöm! Megoldódott!

FeZ_ Creative Commons License 2020.10.06 0 0 14364

Az alvázszám utolsó 8 karakterének ismeretében meg lehetne mondani.

Előzmény: steve2464 (14363)
steve2464 Creative Commons License 2020.10.06 0 0 14363

Sziasztok! Citroen C3 1.2 Puretech Origins 2020-as autóhoz vennék új acélfelniket,de nem tudom a felni paramétereit. A nyári gumik méretei:205/55 R16 Ha valaki tud,kérem segítsen. Köszönöm.

önindítópersely Creative Commons License 2020.09.28 0 0 14362

Sziasztok!

Jóemberek! Van valakinek plüriel hátsó ablakemelő javításhoz valami anyag? Ki van szerelve már, ki van cserélve a műanyag, amibe a bovdent be kell akasztani. Vannak uj csúszókák, bovdenek, kerék a motorba, de a bovden hosszakkal nem bírok. Van valami trükk, de nemmtudom, mert szetszedesnél nem volt lehetőség megnézni, mert szét volt esve. 

Köszi a segítséget, Havasi R

hugoneni Creative Commons License 2020.09.28 0 0 14361

Szevasztok!

2004-es.1,4 es benzines autó.

Szombat reggel feleségem zuhogó esőben ment vele dolgozni.

Menet közben az első ablaktörlő lapátok középen megálltak!

Nézem a biztit 30A szakadt.Csere, próba csett!

Leszedtem a burkolatokat,hogy hozzá férjek az ablaktörlő motorhoz.

Csatlakozó lehúzva,új biztosíték,kapcsolás,csett!

A vezetékeket átnézve nem láttunk hibát pedig valahol hatalmas zárlat lehet!

Mit tudnátok javasolni?

Előre is köszönöm!

 

Gábor Mihály Creative Commons License 2020.09.18 0 0 14360

Sziasztok!

 

C3 1,4 2004-es . Indításkor gond nélkül indul. Pár száz méter után fogyasztása megugrik, 10 felettit jelez, elkezd rángatni, gázadásra nem reagál, leáll. Azonnal újraindítható. Ezt eljátsza párszor, majd beáll a fogyasztás és simán megy. Lassításkor, sebváltás után gyakran újra ugyanez. Hibajel lamdaszondát jelez, már cserélve. Hasonló problémát orvosolt már valaki?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!