Azt sajnos nem tudom megmondani, hogy a két vezérlő cserélhető-e egymással. Talán ha mindkét autó alvázszáma megvan, akkor esetleg megnézhető, hogy ugyanolyan vezérlővel szerelték-e.
A csere nem csak begudom és indítom, mert az immo miatt tiltani fog a másik vezérlő. Vagy töröltetni kell és felprogramozni az autóhoz vagy klónoztatni a régi vezérlődből vagy töröltetni belőle az immo-t.
Legtöbbször azért nem szokott lejönni, mert a pofák már bele vannak kopva a fékdobba és a kopás miatti perem nem engedi át a pofákat.
Az önbeálló visszatekerésével összébb mennek a fékpofák, de azt elmondani online, hogy hogyan lehet visszatekerni, nem egyszerű. Az egyik kerékcsavar helyén kell benyúlni és a kis ricnis kereket kell csavarhúzóval visszapöckölgetni. Azután viszonylag könnyen lejön a dob.
A másik variáció, hogy 2 nagy csavarhúzó, nagykalapács és lefeszegeted úgy, hogy vagy engednek a pofák vagy valamelyikről leszakad a kopó felület. Azért ez utóbbi nem feltétlenül professzionális megoldás.
Kérnék egy kis segítséget. Szerettem volna leszerelni a hátsó dobféket felújítás végett.
Viszont sehogy nem jön le a burkolat. Teljesen könnyen mozog, de csak kb 3mm-t jön kifele.
Valószínű a fékpofákban akad el, és nem bírok vele. A kézifék bowdent is már teljesen kilazítottam, de ez sem segített. Milyen módszert tudnátok ajánlani, ami segítene a ház leszedésében?
Üdv mindenkinek.voltam citroenéknél diagon, és azt mondták gyujtás kondenzátort kell beépíteni, valakinek erröl valami okosság, hogy mit és hova? C3 1.4 benzinn 2002
Nemrég vettünk egy c3 1.1 kisautót. A minap várakoznom kellett, s az autóban ücsörögtem a rádiót hallgattam (nem gyári). S a rádió időnként kikapcsol, majd vissza...közben a műszerfal mögül, érdekes zaj, mintha egy motor hajtana valamit, surrogó hang hallatszik pár másodpercig. Ez normális??? Még egy észrevétel: Ha a kocsi áll hoszabb ideig , akkor a távkapcsoló nem nyitja. Viszont ha kulcssal a kinyitom, akkor utána kb 10 percig a távkapcsoló is nyitja zárja, de csak kb 10 percig! ...esetleg van összefüggés a titokzatos hang és a jelenség között???
Legelső körben egy diag kellene neki, de a jelenségek alapján komolyan esélyes, hogy a kormánykapcsoló egység sz@r. Amiatt villoghat, kapcsolhat le fel a lámpa, stb. és a légzsák is jelezhet. (A kormányrásegítés szerintem más tészta lesz, de tévedhetek is. Talán a diag mutatna valamit.)
Gyárilag csak komplett egység kapható, de kici kínaiak gyártanak hozzá kart is külön, de amúgy vannak akik javítják ezeket a kapcsolóegységeket. (com2000 néven futnak a kapcsolók)
Tudna valaki segíteni nekem azhal, hogy mi lehet a gondunk?
Augusztusban vásároltunk egy 2002-es C3-as 1.4 HDI-t.
Kijött olyan gond, hogy menet közben kigyullad a légzsák lámpa aztán el is múlik, az olajszint elkezd sípolni, a szervó megszűnik de van, hogy csak az egyik irányba. Ergo balra kanyarod a kormányt akkor oké de jobbra már nincs szervó.
Pluszban ha leállítod a kocsit és lekapcsolod az izzokat azok nem kapcsolnak le és az autó se jelez vissza, jogy ninca lekapcsolva az izzó. Ha kulcs nélkül a bajuszkapcsolón felkapcsolod az izzókat, majd le akkor le kapcsol rendesen.
Lehet, hogy a nagy hideg zavart be az autónak? Csak nem kéne, hogy minusz 5 fok így hazavágja....
Elvileg a bontott alkatrész rendesen működött. Most a jelenség inkább dadogós gázadásnál, alapjárstingadozás is megvan, a régi fojtószeleppel is ezt csinalta. Az érzet olyan mintha gyujtáskimaradás lenne, gázadásnál nem fulladós hanem hebegős. Fals levegőt nem találtam, ez volt még a tipp, vagy mondták szelephézagot kellene megnézni. Kipufogónál is hallatszik alapjáraton kis puffogás.
Nem mindig van csap, különösen, ha esetleg már nem is a gyári a hűtő. Az alsó csövet szoktuk ilyenkor levenni, de ez közel sem elég a teljes rendszer leürítéséhez. Némelyik blokkon van hátul leeresztőcsavar, de főleg emelőről hozzáférhető.
Nos, a diagnosztika nem merül ki hibakód kiolvasásban, paramétereket sem árt ilyenkor átnézni, hátha elkapható a probléma okozója. Persze ezzel sem mindig lehetséges, de kihagyni nem érdemes.
Bonyolítani tudja a dolgot az is, hogy milyen alkatrészt tettél bele ? Talán a biztosan működő bontott egyedül a tuti, bár átszerelésnél ott is történhet ez-az, de nem egy új alkatrésszel sz..m be már, így az sem mindig ad 100%-os biztonságot. Azért írtam, hogy méregetni is kellhet. Akár oszcilloszkóppal is, ami azért nem mindenkinek van és nem mindenki tudja mit kezdjen vele.
Voltam diagon, tulsokminden nem derült ki hibakód nincs , gyujtáskimaradás nincs, a hátsó lambdaszondánál valami nem kerek, zárt és szakadt áramkört irt felvàlva. Fojtószelepet cseréltem, nincs változás.
Üdvözlet. Alapjárat ingadozási problémára keresnék megoldást mi lehet a gond Alany: citroen c3 1.4 benzin. Fojtószelepet már cseréltem. Valakinek tapasztalat?
"Hűtőventillátor nem kapcsol be, akkor sem ha klímát használjuk.
Erre tud valaki írni valami okosat vagy hasonló tapasztalatot? "
Lehet kábel hiba vagy "csak" simán a ventilátor behalt. Lehet a ventilátor vezérlő elektronika hiba is, ha van olyan benne. Egy csomó oka lehet. (remélhetőleg a biztosítékokat azért végignézted, a motortérben a BSM aljában levő óriás biztosítékokat is)
Első körben diaggal meg kellene próbálni bekapcsolni a ventilátort ill. megnézni, hogy nincs-e beírva hibának a motor hűtés. Azután lehet továbblépni.
2011 évjáratú Citroen C3 1.4 VTI vásárlásán gondolkozom. Kíváncsi lennék ilyen típussal rendelkezők véleményére. Mennyire megbízható ez a motor, illetve milyen jellegű problémái vannak? Előre is köszönöm a választ.
Sziasztok! Citroen C3 1.2 Puretech Origins 2020-as autóhoz vennék új acélfelniket,de nem tudom a felni paramétereit. A nyári gumik méretei:205/55 R16 Ha valaki tud,kérem segítsen. Köszönöm.
Jóemberek! Van valakinek plüriel hátsó ablakemelő javításhoz valami anyag? Ki van szerelve már, ki van cserélve a műanyag, amibe a bovdent be kell akasztani. Vannak uj csúszókák, bovdenek, kerék a motorba, de a bovden hosszakkal nem bírok. Van valami trükk, de nemmtudom, mert szetszedesnél nem volt lehetőség megnézni, mert szét volt esve.
C3 1,4 2004-es . Indításkor gond nélkül indul. Pár száz méter után fogyasztása megugrik, 10 felettit jelez, elkezd rángatni, gázadásra nem reagál, leáll. Azonnal újraindítható. Ezt eljátsza párszor, majd beáll a fogyasztás és simán megy. Lassításkor, sebváltás után gyakran újra ugyanez. Hibajel lamdaszondát jelez, már cserélve. Hasonló problémát orvosolt már valaki?