Nekem egy 1996 os 1,6 vw polo classic -om van. Voltak, vannak vele problémák, pár dolgot megosztanék veletek.
Hideg indításkor a motor le akar fulladni, rövid ideig pörgetni kell, utána okés. A szerelő szerint ez a dúsítás miatt van. Régebben azt csinálta, hogy ha ráadtam a klímát, leállt. Mint kiderült, az alapjárati szabályzó motor már kissé el van kopva (csere kb 80-120 ezer lenne) plusz még fals levegőt is szívott. A fals levegő szívást megszüntették, az alapjárati szabályzó motort megtisztították, így megfelelően működik.
Fűtés kapcsoláskor kb 10 percig büdös, utána okés, plusz valószínűleg könnyezik a fűtés. Lehet ez is cserés lesz, mert a tömítő folyadék nem segített rajta.
Az ABS lámpa világít, mert a központi egység vezérlője meghibásodott, persze ettől még megy(fékez) az autó.
A zárakkal eddig nem volt problémám.
Megvétel után 3 héttel elszállt a motorban két szimmering,azokat cserélték.
A sebváltó hátramenetben, ha nem tartom a kezem a karon, kilöki sebességből, mert meg van kopva.
170000 km van benne, kb 5000 km alatt eszik meg 1 l olajat. Lehet hogy kipróbálom a xado motor ill. sebváltó revitalizálóját. Ha lesznek tapasztalataim, még írok.
Arra van valami ötleted, hogy a 167-es számozású relé miért kattog de olyan sebességgel h berregésnek is nevezhetném? Meg miért csak úgy nyomja a benzint ha húzok neki külön kábelt az akkuról ha ráadom a gyújtást egyből szarakodik a relé és nem csinál semmit sem :( sajnos egyik ismerős sem jelez vissza h segítene kideríteni a problémát már aki ért hozzá.
Rendben köszönöm szépen a tanácsot. Ha lecserélem a trafót nem ütheti ki semmi? mert nem szeretném h a működő autó is tropa legyen. Mert napi használatban van... Lekopogjam csak egy olyan jelensége van h 1-2 havonta indítás után gondol egyet és leáll aztán újra beindítom és teszi a dolgát. Zavaró de ahogy olvasgattam elég sok ilyen van...
értem közben nézegettem az árát hát most nem fussa rá, mennyire biztos h ez halt meg? E miatt kerreg a relé is? meg ha kiveszem a relét és ráadom a gyújtást valami kis zörgő hang jön a motorból ami pár másodperc után meg is szűnik. Ezt elfelejtettem leírni az első bejegyzésemben.
üdv! van egy törött polo classicom 1.4 16v 2001-es évjárat elkezdtem bontogatni a belsejét saját célra alkatrésznek mert van egy ugyan ilyen autóm színben is egyezik, csak a vázat akarom bontóban leadni mert deformálódott az alváz meg a kaszni kuka. a motor elvileg jó olaj víz minden meg van benne 65000km-es na most hülye voltam h elkezdtem bontani és nem indítani akartam először.... a motorvezérléshez meg a motortérben semmihez sem nyúltam. belül a benzinpumpát sem kötöttem ki és a gyújtáskapcsolót sem vettem le a többi cuccot kibeleztem belőle. Most be szerettem volna indítani, de mikor ráadom a gyújtást a pumpa nem megy, csak ha diretre kötöm akkor pumpál. ha csak a gyújtást adom rá a 167-es számozású relé csak kattog mint egy géppuska. ha indítózok a motort tekeri az indító, de sajnos nincs szikra :S mi lehet a probléma mit nézzek meg? az autó 4 éve nem volt beindítva... ha nem tudom beindítani van értelme megtartani a motort? az én autómban 240000km van ezért vettem meg ezt a törött autót. Köszönöm a segítséget!
Sziasztok bár nem Pólóm van hanem Ventóm de remélem tudtok segíteni ma tankoltam a kocsiba 23 litert és a mutató tankolás előtt a piros előtt állt ,tankolás után sem változott a helyzet mitől lehet ez ?
Hali !!Van egy 2000 es évjáratú 1.6 benzines polo classicom nincs hidegen alapjáratom de kicsit bemelegszik és már van is alapjárat!Pár napja kezdte el csinálni!Valami jó ötlet ,hogy mi lehet???
Sziasztok. Van egy 97es SDi polonk. Az izzitogyertyak rosszak voltak, ettol fuggetlenul indult a gep. Ki lett mind a negy cserelve es igy sem izzit. Ha lehuztuk a hogomba kabelet akkor izzit. Ebbol gondoltuk hogy a gomba rossz. Tettunk bele uj gombat e a heyzet ugyanaz. Talalkozott mar valaki ezzel? Mi lehet a bibi? koszi
Nem régen vettünk a feleségemnek egy 2001-es VW polo sedan gépkocsit. Legutóbb menet közben hiába nyomtam a gázt (sebességben volt) nem ment . A motor járt, majd kijelzett az akkumulátor lámpa, miközben volt világítás. Az aksi nem rossz. Szerencsére "megjavult",majd később ujra megtörtént. Valamilyen érintkezési hibára gyanakszom. Aki tud segíteni, kérem adjon tanácsot.
Tanácsra lenne szükségem! Van egy VW Polo classic variantom, a jobb első féltengely belső csuklója felől van egy gumigyűrű aminek a pontos szerepét még nem értem. A problémám az hogy ez a gumi gyűrű levált és menet közben jön-megy és hülye hangot hallat. Ahogy néztem a gumiharang ettől még fixen áll. Szerintetek levághatom ezt a gyűrűt vagy javítani kell? Előre is köszönöm!
bár nem Classic téma, de hátha tudtok segíteni... Tudjátok, hogy a IV-es Pólóknál az 1.4-es benzines 75 lovas motor miben különbözik a 100 lovastól? És a motoron kívül van-e eltérés futóműben, kuplunkban, váltóban? Őrült ötlet lenne a 75 lovas helyett 100-as motort belerakni? Vagy a 75 lovasat felhúzni 100-ra? Köszi
Ha még nem oldódott meg, akkor a levegőszűrő alatti pillangószelepet kellene megnézni. Hajlamos kormolódni, és akkor a fedél a kiszáradt kemény korom miatt megakad. Nem kerül elégséges levegő (vagy éppen túl sok, ha "kipattan" a helyéről) a dúsításhoz, a motor lefullad.
Nálam minden levegőszűrő csere alkalmával kipucolják.
Seat Cordobám van, vagyis 90%-ig Polo. A csomagtérfedélbe futó kábelköteged nagy valószínűséggel szakadt, és valahol letestel. Sajnos csak a kiszerelés és a szigetelés segít.