Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

János Vojtek Creative Commons License 2015.01.21 0 0 135

Üdv mindenkinek!

 

Keresek vw polo (2000) 1.4-es mpi akk kódú motort.

 

zuzmo56 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 134

Generátor a probléma oka.

Szénkefe csere!

Előzmény: Demo20 (117)
kinaisas Creative Commons License 2014.12.16 0 0 133

Sziasztok

Nekem egy 1996 os 1,6 vw polo classic -om van. Voltak, vannak vele problémák, pár dolgot megosztanék veletek.

Hideg indításkor a motor le akar fulladni, rövid ideig pörgetni kell, utána okés. A szerelő szerint ez a dúsítás miatt van. Régebben azt csinálta, hogy ha ráadtam a klímát, leállt. Mint kiderült, az alapjárati szabályzó motor már kissé el van kopva (csere kb 80-120 ezer lenne) plusz még fals levegőt is szívott. A fals levegő szívást megszüntették, az alapjárati szabályzó motort megtisztították, így megfelelően működik.

Fűtés kapcsoláskor kb 10 percig büdös, utána okés, plusz valószínűleg könnyezik a fűtés. Lehet ez is cserés lesz, mert a tömítő folyadék nem segített rajta.

Az ABS lámpa világít, mert a központi egység vezérlője meghibásodott, persze ettől még megy(fékez) az autó.

A zárakkal eddig nem volt problémám.

Megvétel után 3 héttel elszállt a motorban két szimmering,azokat cserélték.

A sebváltó hátramenetben, ha nem tartom a kezem a karon, kilöki sebességből, mert meg van kopva.

170000 km van benne, kb 5000 km alatt eszik meg 1 l olajat. Lehet hogy kipróbálom a xado motor ill. sebváltó revitalizálóját. Ha lesznek tapasztalataim, még írok.

Bandibácsy Creative Commons License 2014.10.30 0 0 132

Sziasztok 2002-es polom csak hideget fúj.Climatronic klima van benne.Van valami trükkje a dolognak,mivel érdemes kezdeni?Biztosíték,ilyesmi játszhat?

Előzmény: RenaVikó (131)
RenaVikó Creative Commons License 2014.10.19 0 0 131

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségünk. VW POLO Classic 1998-as évjárat 1,4 benzines autóhoz kellene nekünk tengelycsonk állvány és gólyaláb.

Milyen típusú/évjáratú autók alkarésze lenne még jó ehhez az autóhoz?

 

Köszi,

Reni

Kobra87 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 130

Sziasztok! 

 

Keresek újabb típusú  komplett műszerfalat  Vw Polo Classic-ba. Hajdú-Bihar megye vagy közelében

 

 

Email. címem: szakal87@freemail.hu

dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.07 0 0 129

hahó jár még erre valaki?

Előzmény: dagadtmadar (128)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 128

Arra van valami ötleted, hogy a 167-es számozású relé miért kattog de olyan sebességgel h berregésnek is nevezhetném?
Meg miért csak úgy nyomja a benzint ha húzok neki külön kábelt az akkuról ha ráadom a gyújtást egyből szarakodik a relé és nem csinál semmit sem :(
sajnos egyik ismerős sem jelez vissza h segítene kideríteni a problémát már aki ért hozzá.

Előzmény: bambi942 (126)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 127

vágás nincs csak a csatlakozókat húztam le az utastérben a dolgokról

Előzmény: bambi942 (126)
bambi942 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 126

ha nincs szétvagdosva a kábel köteg akkor,szerintem nem lehet semmi gond.

Előzmény: dagadtmadar (124)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 125

Erre a kérdésre még várom a választ addig nem merek hozzányúlni...

Előzmény: dagadtmadar (124)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 124

Rendben köszönöm szépen 
a tanácsot.
Ha lecserélem a trafót nem ütheti ki semmi? mert nem szeretném h a működő autó is tropa legyen. Mert napi használatban van... Lekopogjam csak egy olyan jelensége van h 1-2 havonta indítás után gondol egyet és leáll aztán újra beindítom és teszi a dolgát. Zavaró de ahogy olvasgattam elég sok ilyen van...

Előzmény: bambi942 (123)
bambi942 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 123

Ez csak 1 tipp.De azt írtad van egy másik ilyen motorod???próbára vedd le arról a trafót.

Előzmény: dagadtmadar (122)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 122

értem közben nézegettem az árát hát most nem fussa rá, mennyire biztos h ez halt meg?
E miatt kerreg a relé is?
meg ha kiveszem a relét és ráadom a gyújtást valami kis zörgő hang jön a motorból ami pár másodperc után meg is szűnik.
Ezt elfelejtettem leírni az első bejegyzésemben. 

Előzmény: bambi942 (121)
bambi942 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 121

Első kép...Gyújtótrafó

2.képen a hengerfej végén láthatod a trafót felszerelt állapotban SÁRGA X van a tetején!!!Na az a trafó.

Előzmény: dagadtmadar (120)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 120

nem vagyok nagy zseni tudnál egy oldalt linkelni ahol meg tudom nézni h mi is az a gyújtó trafó?

Előzmény: bambi942 (119)
bambi942 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 119

Gyújtó trafót cseréld ki.Valószinű az halt meg.Ha elromlik a trafó,akkor nincs szikra és nem indítja az el ac-t.

Előzmény: dagadtmadar (118)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 118

üdv! 
van egy törött polo classicom 1.4 16v 2001-es évjárat
elkezdtem bontogatni a belsejét saját célra alkatrésznek mert van egy ugyan ilyen autóm színben is egyezik, csak a vázat akarom bontóban leadni mert deformálódott az alváz meg a kaszni kuka.
a motor elvileg jó olaj víz minden meg van benne 65000km-es
na most hülye voltam h elkezdtem bontani és nem indítani akartam először....
a motorvezérléshez meg a motortérben semmihez sem nyúltam.
belül a benzinpumpát sem kötöttem ki és a gyújtáskapcsolót sem vettem le a többi cuccot kibeleztem belőle.
Most be szerettem volna indítani, de mikor ráadom a gyújtást a pumpa nem megy, csak ha diretre kötöm akkor pumpál.
ha csak a gyújtást adom rá a 167-es számozású relé csak kattog mint egy géppuska.
ha indítózok a motort tekeri az indító, de sajnos nincs szikra :S
mi lehet a probléma mit nézzek meg?
az autó 4 éve nem volt beindítva...
ha nem tudom beindítani van értelme megtartani a motort? az én autómban 240000km van ezért vettem meg ezt a törött autót.
Köszönöm a segítséget!

Demo20 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 117

Nekünk ugyanez a probléma az autóval.

Sikerült megoldani a problémát?

Előzmény: kiklac (112)
kurtha Creative Commons License 2014.03.20 0 0 116

Sziasztok bár nem Pólóm van hanem Ventóm  de remélem tudtok segíteni ma tankoltam a kocsiba 23 litert és a mutató tankolás előtt a piros előtt állt ,tankolás után sem változott a helyzet mitől lehet ez ?

Válaszotok előre is köszi

 

kipi75 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 115

Hali !!Van egy 2000 es évjáratú 1.6 benzines polo classicom  nincs hidegen alapjáratom de kicsit bemelegszik és már van is alapjárat!Pár napja kezdte el csinálni!Valami jó ötlet ,hogy mi lehet???

sunce777 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 114
Sziasztok. Van egy 97es SDi polonk. Az izzitogyertyak rosszak voltak, ettol fuggetlenul indult a gep. Ki lett mind a negy cserelve es igy sem izzit. Ha lehuztuk a hogomba kabelet akkor izzit. Ebbol gondoltuk hogy a gomba rossz. Tettunk bele uj gombat e a heyzet ugyanaz. Talalkozott mar valaki ezzel? Mi lehet a bibi? koszi
zsozsoca Creative Commons License 2014.02.28 0 0 113

Sziasztok! Van nekem egy Volkswagen Polo autóm bontva.

(KLÍMÁS ALUFELNIS 1.4 BENZINES 2000-ÉVJÁRATÚ)

AKÁRMILYEN ALKATRÉSZ KELLENE HÍVJATOK!
ÉRD.: 06307469338 SZÁMON.

Az autó helyileg Hajdúböszörményben található!

 

kiklac Creative Commons License 2014.02.09 0 0 112

Nem régen vettünk a feleségemnek egy 2001-es VW polo sedan gépkocsit. Legutóbb menet közben hiába nyomtam a gázt (sebességben volt) nem ment . A motor járt, majd kijelzett az akkumulátor lámpa, miközben volt világítás. Az aksi nem rossz. Szerencsére "megjavult",majd később ujra megtörtént. Valamilyen érintkezési hibára gyanakszom. Aki tud segíteni, kérem adjon tanácsot.

bambi942 Creative Commons License 2014.02.08 0 0 111

Nyugodtan levághatod.nincs annak semmi lényegi szerepe.csak egy idő után leszakad a rúdról.

Előzmény: Csabivok (110)
Csabivok Creative Commons License 2014.02.06 0 0 110

Sziasztok!

 

Tanácsra lenne szükségem! Van egy VW Polo classic variantom, a jobb első féltengely belső csuklója felől van egy gumigyűrű aminek a pontos szerepét még nem értem. A problémám az hogy ez a gumi gyűrű levált és menet közben jön-megy és hülye hangot hallat. Ahogy néztem a gumiharang ettől még fixen áll. Szerintetek levághatom ezt a gyűrűt vagy javítani kell?
Előre is köszönöm!

Üdvw: Csabi

 

MA1970 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 109

Sziasztok,

bár nem Classic téma, de hátha tudtok segíteni... Tudjátok, hogy a IV-es Pólóknál az 1.4-es benzines 75 lovas motor miben különbözik a 100 lovastól? És a motoron kívül van-e eltérés futóműben, kuplunkban, váltóban? Őrült ötlet lenne a 75 lovas helyett 100-as motort belerakni? Vagy a 75 lovasat felhúzni 100-ra?
Köszi

vanRobert Creative Commons License 2014.01.31 0 0 108

Ha még nem oldódott meg, akkor a levegőszűrő alatti pillangószelepet kellene megnézni. Hajlamos kormolódni, és akkor a fedél a kiszáradt kemény korom miatt megakad. Nem kerül elégséges levegő (vagy éppen túl sok, ha "kipattan" a helyéről) a dúsításhoz, a motor lefullad.

Nálam minden levegőszűrő csere alkalmával kipucolják.

Előzmény: adamsjkl (78)
vanRobert Creative Commons License 2014.01.31 0 0 107

Szia!

Seat Cordobám van, vagyis 90%-ig Polo. A csomagtérfedélbe futó kábelköteged nagy valószínűséggel szakadt, és valahol letestel. Sajnos csak a kiszerelés és a szigetelés segít.

Előzmény: Norbi0208 (99)
hantorish Creative Commons License 2014.01.03 0 0 106

Sziasztok!

 

Olajcserére készülök a 1999.12. havi polo classic-ommal. (Új belsős, kék-piros fényes). 1.4-es 44 kw-os, 60 LE változat.

 

Azt szeretném kérdezni, hogy:

- szerintetek melyik webáruházból érdemes rendelni a hozzávalókat?

- levegőszűrőből egy, vagy kettő darab kellene az autóba?

- és jól tudom-e, hogy 4 liter olajat kellene bele venni?

 

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!