kb5 éve pihenőbe rakott elő fényszóró pár eladó. Autót eladtuk így már nem kell tartalékba. Füleik épek, állító motor benne. az autó garázsban volt tárolva bígy még polírozni sem kell. Pátyon tallható 25.000.- csak egyben a pár.
A 0170-es sajnos elég sokféle hibát jelölhet, lambdaszondára és légtömegmérőre is szokott mellette lenni külön hibakód (én cseréltem mindkettőt), a légtömegmérő okozhat alapjárat ingadozást. Az egyenetlen motorjárás lehet egyszerűen öreg gyertya vagy rosszabb esetben gyújtótrafó hiba. Alapos diagnosztikával érdemes kezdeni és gyári vagy gyárival egyező alkatrészekkel (Bosch).
Most vettünk egy 2002es opel corsa c 1,2es benzines.
Mikor elmentünk megnézni az első beindítás után kigyulladt a
szervíz lámpa (sárga autó, kulccsal). Jah és egyenletlen motorjárás.
Az eladó azzal magyarázta hogy biztos azért mert lemosta a motort. Kifújta a motornál aztán levette az aksi sarut az eltünt a lámpa. A kipróbálásnál nem vettünk észre semmit.
Így megvettük. Még 100 km-t se mentünk vele, kigyúlladt a motor vissza jelző lámpa. De nagy tünet nem volt, csak nem járt egyenletesen. Az se durván és talán nem mindig.
P0170es kódot olvasta ki haver. Ő lambdaszondára gondolt. Más légtömegmérőre,majd szóba jött az EGR szelep. Itthon kitakarítpttuk a folytószelepet. Ezután beindítottuk a motor ugyan úgy furán járt. Aztán kb egy40 perc múlva. Nehezen indult, rángatott a motor, nem állt be az alapjárat, adtam neki gázt majd leállt. Újraindítás picit nehézkesen majd nem volt alapjárat, a fordulatszámmérő nem ment, és hiába nyomtam a gázt nem reagált rá. Ekkor már nem próbálkoztam tovább.
Üdv! Opel Corsa C 1.0 140.000 km. kb. évi 4-5000 km-t fut rövid távokon 4-20 km. A jelenség: a kiegyenlítő tartályba apró olajfoltok vannak és világosbarnás kevés trutyi. A hűtőcső falán, ami a kiegyenlítő tartályhoz megy, trutyis olaj található Mikor vizsgára vittem ott a szervizes azt mondta, hogy a vezérlésnél található nagy tömítést megeszi a fagyálló és onnan kerül a tartályba az olaj, másik szerelő szerint lehet hengerfejes. Most nem tudom mit higgyek? Az olaj szép tiszta, nincs benne fagyálló, két olajcsere között 10.000 km nem kell után tölteni. A fagyálló kicsit fogy a rendszerből. Tud valaki okosat mondani?
4-5 éve csináltam egy havernak ilyet, akkor az anyag gépműhellyel együtt 230e körül volt emlékeim szerint. Fúrni, köszörülni nem kellett, kapott egy hónolást, új dugók/gyűrűk csapágysorok, vezérlés és minden más, ami ilyenkor kell. Egy teljes hengerfej felújítás is benne volt ebben az összegben. A vezérműtengelyek maradtak, a hidrotőkék viszont cserélve lettek.
Mennyibe kerülhet egy 2002-es C-s Corsa (Z10XE) motorfelújítása?
Elvileg maszek megcsinálná, nem szervízbe vinném. Gondolom erre nem lehet egyből válaszolni, valami -tól, -ig is jó, vagy ha van valakinek konkrét tapasztalata, legyen szíves ossza meg velem, nagyon hálás lennék! :)
A feleségem összetörte az első lököst. Az autó egy Corsa c Facelifts verzió. Kérdésem a következő volna erre a ráncfelvarott verzióra felmegy a régebbi kiadású lökös vagy kel valamit mokolni rajta ?
Sajna jelenleg sehol nincs színazonos a fachliftes verzióból.
Sziasztok, adott lenne egy 2003 as 1.7 dieseles c corsa , eléggé olajos ,olajsáros a blokk alja képeket mellékelek, létezhet ,hogy két részből áll az olajteknő? onnan szivároghatna így? Illetve ha váltó felől főtengelyszimeringes , az olaj kijuthatna így? Aki tud valami okosságot mondani,szívesen fogadnám! köszönöm
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.Nem rég vettem egy 2002 es C Combo -t 1.6 8v z16se motorral.Higen jól indul szépen megy nem rángat nem áll le menet közben .De ha melegen le állítom és àll 15-20 percet nem indul be az önindító teker de nem indul . Ha fel nyitom a motorháztetőt és várok 10 -15percet hül aztán beindul .Szikra ,van üzemanyag szivattyú megy olyankor mikor csak teker ,De nincs befecskendezés mert szárazak a gyertyák.Cserélve lett már: főtengely jeladó ,veztengely jeladó EGR .gyújtás kapcsoló, AC relé.Benzin nyomás 3.8bár ,és nincs hibakód ,az óracsoport csatija is vol már tisztitva .Miehet a baja? Segítsetek mert már kifogytunk az ötletekböl.
C corsara 4*100.as 14.es ET45ös felnik megfelelnek szerintetek? 4*100ok, de az ET45? Illetve beleérne-e bárhova ha a 175/65R14 helyett 165/70 R 14 lenne rajta?
Z14 XEP motorba nem szabad 10W40-es olajat tölteni! A gyári ajánlás 0W30, 5W30, 0W40, 5W40, és ami még fontos, hogy teljesíteni kell a Dexos2 előírást.
Egy 160 00km-es Z14 XEP Opel motorban olajcserekor 10-40 olajat öntöttek az 5-30 helyett. .Hidegen szépen megy a motor míg kijárok a garázsból ,beteszem az ajtókat.
10 km után a munkahelyemen hangosan dízelesen jár. Miért? Elméletileg a sűrűbb olajnak jobban kellene tartani a nyomást a hidró tőkékben .
NAgyon szépen köszönöm! Nekem gyárilag van benne egy kis Led kijelző amit rendeltem azon meg nincs. Az nem befolyásolja majd a mukodésében? Köszönöm előre is a választ.