Keresés

Részletes keresés

Veszpremi Creative Commons License 2018.05.29 0 0 533

Hát igen, lehet gondolkodni sokféle "megoldáson", de a probléma az emberi agyban van kódolva. Hihetelten sok primitív ember vezet. Épp ma nézem oda is meg vissza is, hogy a választások előtt közvetlenül átadott várpalotai kerülőn már hány helyen ütköztek a szalagkorláttal. Hihetetlen, száraz, sima széles út, 2x2 sáv, kunszt ott összetörni egy járgányt, mégis megcsinálják. Nekem ez félelmetes, immár 1.3 millió megtett km után is félelmetesnek/veszélyesnek látom, ami az utakon megy.

Előzmény: Fradista Utazó (532)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.05.29 0 0 532

Rengeteg tábla jelzi a magasságkorlátozást. Mégis bemenni, az nem egyszerű hiba, az súlyos felelőtlenség.

Előzmény: Éva Vadnai (531)
Éva Vadnai Creative Commons License 2018.05.29 0 0 531

Értem, köszönöm a magyarázatot. Azért én a szakemberek helyében elgondolkoznék valami más megoldáson, mert most OK, megvédtünk valamit, ami drága és nekünk az, de másnak se volt olcsó az, ami meg neki ment tönkre. És csak valami csoda lehetett, hogy nem haltak meg emberek a fedélzeten.

Amíg meg sofőr van, addig hibázó is lesz.

Előzmény: t.lantos (530)
t.lantos Creative Commons License 2018.05.29 0 0 530

A kapu oka, hogy ezt torjek ossze, ne a sokkl dragabb cuccot utana. Ami ugyanigy lenyesne a tetejet.

Mondjuk elotte lehetne egy csilingelos, de ezeknek az idiotaknak nyilvan mindegy lenne.

Persze 21. század, lehetne egy digitalis mero, meg egy marha nagy ledfal, hogy allj meg paraszt, tul magas

Előzmény: Éva Vadnai (529)
Éva Vadnai Creative Commons License 2018.05.29 0 0 529

Látom ezen a fórumon szakemberek is beszélgetnek, hát megkérdezem azt, ami a tegnapi ukrán buszos baleset kapcsán felmerült bennem: ezeket a magasságkorlátozó kapukat muszáj ilyen anyagból készíteni? Hogy ha egy figyelmetlen sofőr behajt, akkor le legyen borotválva a jármű teteje? Emlékezhetünk, pár éve egy szerb busz is így járt ferihegyi gyorsforgalmin, most meg ez a boldogtalan ukrán busz... Értem én, hogy oka van a kapunak, de nem lenne elég, ha mondjuk csak láncokkal megsértenénk a járművet, muszáj rögtön kivégezni? Pusztuljon, aki benne ül?

Valaki biztos tudja, hogy mi a szabály.

Veszpremi Creative Commons License 2018.05.07 0 0 528

Az anno itt is leírt M7 Szfvár előtti anno teljesen jó, és szándékosan elrontott szakaszt ma elkezdték felmarni, és újra buherálni. Nincs rá jobb szó, mert az építést nem ismerik ezek. Csak barmolni tudnak. Ma reggel az 51-es km-től a 45-ig állt a sor, azaz 6 km. És ezért fizetni kell, nem is keveset! Sok napig tart tutira. Rohadnának meg! A terelést sem ismerik, eszméletlen mit csinálnak, csoda, hogy nem sturcoltak a kocsik.

Előzmény: Veszpremi (466)
t.lantos Creative Commons License 2018.04.21 0 0 527

A legszebb, hogy ezekre igeny sincs. Hatvanban csinaltak valami bringas parkot, ami nem latogathato, mert le van zarva. Meg milliardokbol osvenyt a retekbe, ahova senki se megy.

Előzmény: Veszpremi (526)
Veszpremi Creative Commons License 2018.04.21 0 0 526

OFF. Na de hová megy a zsé?! Kínjukban már nem tudják hová elb...szni a lóvét, idézek párat (a halálozásunk meg Afganisztán szintjén az eü állapota miatt):

"A felcsúti Pancho Arénában Puskás Ferenc életét, fennmaradt tárgyi emlékeit bemutató új kiállítási helyszín jöhet létre. A projekt támogatási igénye 1,5 milliárd forint a tervek szerint.
A Vál-völgyi Kisvasút nyomvonalán zöldfelületi fejlesztéseket terveznek és egyedi élménypontokat alakítanának ki. Mindezek támogatási igénye 2,5 milliárd forint.
 van itt pénz !
A Váli-záportározó turisztikai hasznosítása. A vízfelületbe illeszkedő szigeten, félszigeten tematikus játszótér kap helyet, kirándulóutak kerülnek kijelölésre, továbbá vízi kalandparknak is otthont ad a terület. .... A projekt támogatási igénye 1,5 milliárd forint."

Előzmény: t.lantos (525)
t.lantos Creative Commons License 2018.04.21 0 0 525

Az M0 - 11-es ut feloli felhajtojanal is ezt csinaltak. Ahelyett, hogy csinalnanak jo minosegu, nem csuszos burkolatot.

Megdobbento es felhaborito.

Vonal meg nincs, minek is.

Előzmény: Veszpremi (524)
Veszpremi Creative Commons License 2018.04.20 0 0 524
Veszpremi Creative Commons License 2018.04.06 0 0 523

Fene tudja, de tényleg nem kéne a 8-asért lóvét szedni, még más okai is vannak, csak úgy szubjektíve.

Vannak kriminálisan rossz állapotban lévő szakaszok még a megcsináltakon kívül, pl. Herend után a Bakony nyúlványain át, na az kriminális, azt hiszem majdnem egészen a vas megyei szakaszig (kb. Tüskevár), ahol megint van egy jó rész. Ami nekem feltűnő, hogy egyáltalán nincsenek pihenők rajta hosszú kilométereken keresztül, max. pár benzinkút van a közelében (elvileg azok a pihenők?). Pl. most Szfvár és Vp között nincs egy sem (egy kút van Hajmáskérnél eléggé kint), ha az embernek meg kellene állnia, bizony kínban lenne (Csór előtt lenne egy hely, de tilos kiállni!), hová is álljon meg, ki kéne mennie Csórra, Inotára, Várpalotára, Ösküre v. Hajmáskérre, jobbat nem tudok. Ez akkor is gáz szerintem, ha nem fizetős, egy ilyen 2x2 sávos úton úgy 20 km-ként illene beiktatni valami egyszerű kiállót.

 

Ja a várpalotai kerülőn megvolt az első baleset a múlt héten. De nem mérnek rajta, ápr. 8-ig tutira nem, a nagy vezírrel készült videó miatt sem :)

Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (521)
t.lantos Creative Commons License 2018.04.06 0 0 522

Nem szokta ez oket zavarni

Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (521)
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2018.04.05 0 0 521

Szerintem azért nem matricás mert nincs párhuzamos szakasz.
Elvileg fizetős szakasz kijelölésének feltételei: 
- fizetés nélküli szakaszon is el lehessen jutni a kezdőpontból a célpontba
- adjon valami többletszolgáltatást (magasabb sebesség, pihenők, biztonság stb.,,) 


Amúgy az egyéb elkerülők fizetőssé válása is nagy szakma politikai  szégyen.

Előzmény: t.lantos (514)
Veszpremi Creative Commons License 2018.03.31 0 0 520

Én a németeknél láttam olyant, hogy egy buszmegállót bódástul mindenestül egy nap alatt felhúztak. Nem kontármunka volt, mint nálunk általában.

Előzmény: Fradista Utazó (519)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.03.31 0 1 519

Attól függ, az a "Nyugat" pontosan melyik ország. Hollandiában max. egy hónap. Németországban öt év. 

Előzmény: Veszpremi (518)
Veszpremi Creative Commons License 2018.03.31 0 0 518

"Az építéskor a tervekben szerepelt az a csomópont"

Azaz lenyúlták a lóvét már egyszer erre, de nem építették meg.

Most meg 3 évig húznak egy ilyen szart? Pár hónap alatt megesznek egy ilyent nyugaton.

Előzmény: t.lantos (517)
t.lantos Creative Commons License 2018.03.31 0 0 517

https://www.napi.hu/magyar_gazdasag/jo_hirt_kaptak_az_m3-ason_autozok.659614.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

 

Talan ha egyszer jartam arra, nem nagyon emlekszem.

De gyorsan raneztem a terkepre. Nekem az az erzesem, hogy ennek semmi ertelme nincsen. De aki jobban ismeri a kornyeket, cafoljon nyugodtan.

Veszpremi Creative Commons License 2018.03.09 0 0 516

Teszt megvolt, végigsuhantam rajta, klassz:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=147136452&t=9010347

Előzmény: Veszpremi (515)
Veszpremi Creative Commons License 2018.03.09 0 0 515

Most jött a hír, hogy megvolt: https://hir.ma/kozlekedes/atadtak-a-8-as-fout-varpalotat-elkerulo-szakaszat/730598

Reggel a tábláknál már matattak létrákkal, gyanús volt. De a forgalom elől elzárt belső sáv még trutymós volt, azt csak lekefélték átadásra!?

Délután tesztelem :)

Előzmény: t.lantos (514)
t.lantos Creative Commons License 2018.03.08 0 0 514

Epp akartam kerdezni, hogy all, de akkor meg mindig sehogy.

Amúgy miert nem matricas a 8-as egyetlen szakasza sem?

Előzmény: Veszpremi (513)
Veszpremi Creative Commons License 2018.03.07 0 0 513

https://www.penzcentrum.hu/utazas/gigadugo-var-az-autosokra-marcius-kozepetol-az-m1-es-autopalyan.1064505.html

Gigadugó, hónapokig szöszmögnek majd egy ideiglenes megoldáson, siralmas. A minap 5 kocsi kapott egymás után defektet rajta! Életveszélyes.

 

A várpalotai még mindig nincs átadva. Ma reggel egy ember partvissal söprögette. Megaszégyen, amit ezek csinálnak.

Előzmény: Veszpremi (512)
Veszpremi Creative Commons License 2018.02.27 0 0 512

M1. És ezért kell fizetni! Ez megaszégyen a 21. században. Ez a nyugat felé a kirakat sztrádánk!

https://index.hu/video/2018/02/23/m1_autopalya_katyu/

Veszpremi Creative Commons License 2018.02.22 0 0 511

Szerintem érted: egy projekt minden szakterületen sok más szakasz mellett legfőképpen a tervezésből, majd az építésből áll, legyen az informatika, v. pl. útépítés. "Magyarul" úgy mondják: design, build/implementation. És ugye azt szokás és úgy megépíteni, amit és ahogy terveznek.

 

De hogy ON is legyek, ma kocsikáztam kicsit, a 8, 84, M86... utakon. A 8 és 84-es utak bizonyos szakaszai balkáni állapotban vannak, úgy 15 éve sokat jértam rajtuk, akkor még jók voltak, most olyan szakaszok vannak, ahol már sebességkorlátozás kéne, mert veszélyesek, főleg a mai útviszonyok között. A 8-as helyén sok éve minimum autóútnak kéne lennie Ausztria irányába (Herendig megvan). Tervben sincs a további része?

Előzmény: Balikaa (510)
Balikaa Creative Commons License 2018.02.22 0 0 510

Akkor most tervezni, vagy építeni kellene nagyobb forgalomra?

Előzmény: Veszpremi (509)
Veszpremi Creative Commons License 2018.02.22 0 0 509

Ühüm ja, minőségben és a forgalomnak megfelelő terheltségre tervezve kéne építeni, nem kilopni a lóvét az útépítéseinkné! Akkor nem kéne állandóan az összes pályánkat buherálni. Álom...

Előzmény: Balikaa (508)
Balikaa Creative Commons License 2018.02.21 0 0 508

Ühüm, tehát lezárások ne legyenek, de legyen felújítva. Akkor javaslom, hogy minde pálya mellé építsünk egy párhuzamos másikat, és akkor lehet felújítani az épp nem használtat. Egyébként az M1-nek nem az a baja, hogy szarul építették meg, hanem, hogy bőven a tervezett forgalmi terhelés felett üzemel, hiányos karbantartás és felújítás mellett.

Előzmény: Veszpremi (507)
Veszpremi Creative Commons License 2018.02.21 0 0 507

Hogy a pályáink milyen szar minőségben épülnek, arra példa az M1. Más sincs, mint buherálás évtizedek óta. Most meg ez lesz:

https://www.portfolio.hu/ingatlan/varos/tarthatatlan-a-legforgalmasabb-autopalya-allapota-marciustol-kezdodhet-a-javitas.4.277297.html

 Gyalázat az egész.

Nem lehet nyáron úgy autózni a pályákon, hogy ne lennének lezárások.

Veszpremi Creative Commons License 2018.02.11 0 0 506

De az ürümi körforgalom is állandó téma az útinformban! Ha majd eccer meeglenne az M0 ott, az javítana? Tényleg horror onnan bejutni a nagy faluba.

 

A palotai kerülőn még mindig buherálnak a melósok, pedig állítólag már jó ideje folyik a műszaki átadás. Itt egy műszaki átadás annyi ideig tart, ami alatt máshol komoly építést elvégeznek. Ez most egyértelműen politikai téma lett, az ellenzék már hónapok óta mondja, hogy rég át kellett volna adni, és nem kampány témaként. Talán febr. 25.? http://www.veszpremkukac.hu/elmult-16-ev-elkeszult-a-varpalotai-elkerulo/

Előzmény: t.lantos (505)
t.lantos Creative Commons License 2018.02.01 0 0 505

Es a tetu lassu epites utan is dizel jar, mert a villamositas kimaradt. Majd kesobb. Az uromi lámpánál is 20+ evet sz.ptak az arra jarok, mire végre lett valami megoldas ra.

Előzmény: Veszpremi (504)
Veszpremi Creative Commons License 2018.01.31 0 0 504

A 10-es egy borzalom, laknak arrafelé ismerősök, hogy ott mi megy, azt még hallani is rossz, ráadásul ártatlan emberek halnak meg szinte hetente az áldatlan forgalom miatt. Az esztergomi vasút, na arról meg jobb el sem kezdeni beszélgetni, iszonyatosan drága és pakisztáni minőség, dől össze az egész. TGW áron "épült", én úgy hallottam. Elszomorító mi pénzt herdálnak el ebben az országban, és senki sem vonható felelősségre... Kánaán lenne, ha lenne kontrol.

Előzmény: t.lantos (503)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!