Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsoltmester Creative Commons License 2024.04.25 0 0 28120

sziasztok.

ismét segítség kellene. WV T-Roc 2.0 TDI .2022. megemelkedik az olajszint a nívó fölé kb. 5mm-rel 6000km-rel olajcsere után.a használata nem változott a két év alatt, kb 40 km napi szinten városok között .szerviz regenerációt véli hibásnak.olajcsere nem volt csak "beállították" a szintet.hibakód nincs.ismertek esetleg valamilyen tipushibát?

cam aro Creative Commons License 2024.04.21 0 0 28118

autodata nem tudja a tipust. 

holnap /utan?/ megnezem mashol, hatha nem kell reader mert tudja a flash codet.. 

 

( ha nem indul, en nem diag eszkozt keresnek, hanem kapcsolasi rajzot. ) 

Előzmény: Haláli Lali (28113)
rfc Creative Commons License 2024.04.21 0 0 28116

Milyen hibát javított a csatlakozón? Ugye nem zárlatos volt? Mert akkor lehet, hogy az küldte haza a WDS-edet. (Ha van a WDS-en bármilyen soros kommunikációs szál, pl. K-Line, akassz rá egy szkópot, és nézd meg jön-e ki bármilyen jel egyáltalán mikor az autóval próbál kommunikálni, vagy teljesen halott.)

Az AM húsz évig a Ford család tagja volt, ahogy egy ideig a Jaguar is, ezért a GDS3500-hoz volt Jaguar és AM bővítmény is. Ott szerintem sokkal könnyebb beszerezni a vasat, de a szoftver kemény dió lesz. Azért sok sikert.

Előzmény: Haláli Lali (28114)
rfc Creative Commons License 2024.04.20 0 0 28112

Aston Martin WDS-ed van, vagy a Ford GDS tablet AM bővítményekkel? Mit javíttattál rajta?

Előzmény: Haláli Lali (28110)
cam aro Creative Commons License 2024.04.20 0 0 28111

tipus ? 

motor ? 

legzsak van ? 

 

hany polusu a diag csatlakozoja ? 

Előzmény: Haláli Lali (28104)
mica-r Creative Commons License 2024.04.20 0 0 28109

miért nem csináltattad meg?

Előzmény: Haláli Lali (28108)
mica-r Creative Commons License 2024.04.20 0 0 28107

Várd meg este camaro angliából hátha mond valamit. 
De ahogy nézem, nem mindben van onboard diag.

 

Előzmény: Haláli Lali (28106)
mica-r Creative Commons License 2024.04.20 0 0 28105

Meg kell keresni (ha van interneted), hogy milyen eszközzel áll szóba az adott autó, az a sejtésem, hogy nem lesz végtelen a lehetőségek tárháza :-)

Előzmény: Haláli Lali (28104)
rfc Creative Commons License 2024.04.20 0 0 28103

Az OBD1 nem standardizált. Hogy milyen interfészre van szükséged, az leginkább attól függ, milyen gyártóhoz milyen szoftvert akarsz használni. De abban a korban az sem volt ritka, hogy célhardverrel ment a diagnosztika, és lehet, hogy semmiféle számítógépre dugható diagfej nincs az adott autóhoz.

 

Előzmény: Haláli Lali (28102)
cam aro Creative Commons License 2024.04.19 0 0 28101

nincs ehez semmi, az mar nem divat. 

de ha lenne is.. 1000 csavart mire vegig bogaraszol hogy mi hol lehet/ett/... 

a kabel koteg  (generator.onindito  csak ) harom oramba kerult mire ki talaltam hogy merre fekszik.. 

(a nagy koteg az adta magat ) 

es akkor meg csak motor oldalrol van meg.. 

 

na mindegy.. en szeretem az ilyesmi melot.. csak en egysegenkent dobozolni szoktam, meg jelolni amit lehet. 

nem azert mert hulye vagyok, hanem mart a jeloles dupla biztonsag. 

egyreszet emelkezhetsz ra, masreszt meg piros a pirosal.. azt kiss. nincs fejtores.. 

ez itt... na mindegy.. 

Előzmény: Paco155 (28100)
Paco155 Creative Commons License 2024.04.19 0 0 28100

Ilyenkor jön jól egy rendes szervizdokumentáció.  Próbálj meg letölteni egyet a netről - hátha van.

Előzmény: cam aro (28099)
cam aro Creative Commons License 2024.04.19 0 0 28099

vege a ford saganak.""

 

nincs. :)

2020 ford ranger, 4x4, automata valto, dupla turbo. eco'blue' engine. 

egy mini morrisban tobb a hely mint ebbe a motorterbe. .

 

az hogy a fordnak mennyi esze van nem reszleteznem, de maradjunk annyiban hogy keves. 

pl lehegesztett zarhid/radiator tarto, szvsz a motor csak felfele jon ki. 

 

okosgyerek kivette a motort, es szetboritotta. 

illetve be... mindent egy dobozba.. 

ez ugye reszben kasztni, reszben motor munka. 

a teherautos 4 post lift mindketto emelolapja  vegig van rakva random alkatreszekel/ csavarokal. 

(valahol felsohajt egy pd motor egyszerusege. ) 

 

jott hozza gyari uj motor. (a regire nincs csere, felujitonak nem kell megy a szemetbe ) 

az okosgyereket kirugtak. (mas miatt) 

a fonok hozta a kesztyut, hogy majd o ossze rakja.. 

ket napja az irodaban ull.

en ket napja a hajam tepem mert egy kurva daralthus pusle-t egyszerubb osszerakni ujra malacnak mint ezt a szetbombazott szart fordnak.. (addig sincs olajcsere. :))    

 

Előzmény: cam aro (27924)
Paco155 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 28098

Igen, az 5.7 Bosch pont emiatt raktam be, hogy más szoftver is ugyanazt adja rá  (az 5.3 nál még nem volt ilyen funkció a szoftverében). 

A  Mark C1 Continentalt  meg azért, hogy ez húsz év múlva is pont ugyanúgy van más ABS gyártónál is.  (A TRW Lucas  meg egy köztes de annál is ugyanúgy)

Előzmény: cam aro (28096)
Paco155 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 28097

"visszanezem a kepeid hatha kiderul milyen abs verziorol van szo.. de gyanitom nem mai darab."

 

Ott van alul zölddel, az autó után. A verziója is.  De írtam a dátumokat.   Bosch '97 (156), TRW '09 (159), Continental '17 (Stelvio).     

 

Előzmény: cam aro (28095)
cam aro Creative Commons License 2024.04.18 0 0 28096

tied is , titane is bosch abs 5.7. 

ha jol tunik ezt utoljara 2006-ben szereltek be. 

 

 

szvsz.. 

emelkezhetek mar rosszul is. 

Előzmény: cam aro (28095)
cam aro Creative Commons License 2024.04.18 0 0 28095

ABS kocka cserénél kötelező, folyadékcserénél ajánlott a hidraulikus egység "bleeding" az ott van előtted. Ha te nem értesz ezzel egyet "" 

 

nem ezzel nem ertek egyet. 

ez nyilvanvalo. 

 

azzal nem ertek egyet hogy ezt a folyamatot ket szakaszra bontottak.  * 

en nem latok ebben ertelmet.

 nem is talakoztam meg ilyenel, esetleg osregi japoknal ** , pedig kts, meg meg par diag eszkoz azert megfordult a kezemben,. mint ahogy abs kocka csere is egy jo par.

 

* ott a leiras. 

az egyikben  (** ) legtelenito nyitas nelkul legteleniti a mastert, es az abs kockat ' visszaforgatva' a reservoirba a fluidot. 

 

a masiknal pedig a legtelenitokon keresztul. 

 

mindegya. 

visszanezem a kepeid hatha kiderul milyen abs verziorol van szo.. de gyanitom nem mai darab. 

 

Előzmény: Paco155 (28094)
Paco155 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 28094

Itt egy Bosch KTS  és egy másik "nevezzük olaszspecifikus" Multiecuscan diag szoftver, nem egyféle ABS-hez hanem legalább háromfélét látsz a képeken.   

Vitatkozhatsz a procedúrákkal ha akarsz de akkor ne velem hanem írj a Boschnak, hogy szerinted ez nem így van és faszságnak tartod. 

 

Amit én írtam azaz, hogy ABS kocka cserénél kötelező, folyadékcserénél ajánlott a hidraulikus egység "bleeding" az ott van előtted. Ha te nem értesz ezzel egyet én akkor sem tudok mit tenni veled, belédverni nem tudom azt hogy elfogadd a gyártói előírást* maximum csökönyös vén szamárnak tudlak nevezni. 

 

 

 

* tudod, beszélgetésindító kérdés, Bosch KTS a Bosch ABS egységhez.... 

Előzmény: cam aro (28093)
cam aro Creative Commons License 2024.04.18 0 0 28093

oke.. 

nezzuk. 

 

az egyik  funkcio

- legtelenites. 

 

masik. 

-folyadek csere. 

 

szerinted melyiknel NEM nyitja ki az osszes szelepet , nem aktival pumpat.. stb ?

ertem ami levan irva, de szerintem ez valami sajatos olasz elkepzeles lehet

 

nem emlekszem minden esetre, de ugytunik sehol nem volt szet valasztva a ket egyseg

 mint abs/esp, es fekkorok kulon legtelenit/ folyadek csere procedurara.. 

Előzmény: Paco155 (28089)
Titanium101 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 28092

Köszi, hogy utána néztél.

Előzmény: Paco155 (28091)
Paco155 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 28091

Mindkettőt.

Előzmény: Titanium101 (28086)
Paco155 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 28090

De itt van egy régebbi autó szintén Bosch ABS-el 1997-ből,  illetve egy másik 2017 ből aminek viszont Continental ABS-e van. 20 év fejlődés után is ugyanaz a procedúra.

 

 

Előzmény: Paco155 (28089)
Paco155 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 28089

Szoftverbug, na persze. 

Alább 3 kép egy 2009-es autó légtelenítési procedúráiról. Másk szoftverből, csak hogy ne az legyen hogy két szoftver is ugyanazt a hibát tartalmazza.

Olvasd el jobboldalt a leírást is:

 

 

 

Előzmény: cam aro (28087)
cam aro Creative Commons License 2024.04.17 0 0 28088

kiprobalod, kiderul....

 

szerintem u.a a ket funkcio.

( mar ha egyaltalan eliindul mindketto, .

sztem az egyik nem fog. vagy u.a mint  a masik. )  

Előzmény: Titanium101 (28086)
cam aro Creative Commons License 2024.04.17 0 0 28087

errr... 

nincs kulon legtelenitesi procedura .

a legtelenites, AZ legtelenites. 

nincs -szoftveresen - vagy ez a resz , vagy az a resz.. 

 

az ott valoszinu egy szoftver bug, de esetleg kikellene probalni.. 

Előzmény: Paco155 (28084)
Titanium101 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 28086

És am kocka cserénél mind a kettő folyamatot végig kell csinálni, vagy elég csak a felsőt, mert az magában foglalja az alsót is?:

Előzmény: Titanium101 (28085)
Titanium101 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 28085

Ohh értem, köszi a tájékoztatást.

Előzmény: Paco155 (28084)
Paco155 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 28084

Az ABS kocka egy része légtelenítődik akkor is. De a nyomástároló kamrák nem. Fékszereléskor oda nem juthat be levegő mert alapállapotban a szelepek zártak, de kockacserénél, javításnál igen.

Előzmény: Titanium101 (28083)
Titanium101 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 28083

Azthittem abs-es fék esetén gépi légtelenítéskor alapból légtelenítődik az abs kocka... :S

Előzmény: Paco155 (28082)
Paco155 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 28082

ABS kocka javítás vagy csere után annak a belsejét is kötelező légteleníteni. 

Előzmény: Titanium101 (28081)
Titanium101 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 28081

Hi.

 

Mi a különbség a két jobboldali lehertőség között a gyakorlatban?

Meg nem találkoztam ilyennel.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!