4ből egyiknek rossz volt az elektronikája, szóval lett egy új, a másik 3at is bevizsgálták, és azok kaptak új kódot is. Amúgy simán elfogadta a több karakteres kódot a bosch az egyik régebbi injektorra.
ezek biztonsági elemek, szerintem azért A szar motorok, váltók , szoftverek és egyebekre nincs kapacitás. Alkatrész is alig van, a régebbiekhez jobban van. Hónapokig állnak fiatal (3 év alatt) kocsik alkatrészre várva
A legnagyobb különbség az, hogy a gyári egy adott anyagból van, felkeményedik oszt kiss. Nem tehetsz semmit ellene. Ez viszont sima O gyűrű, és abból lehet találni olyan anyagút ami viszont nem keményedik meg a forró olajtól. Valószínűleg ilyen van a készletben. De ha nem akkor is semiség már a beszerelés előtt kicserélni megfelelőre.
egy nyomas /?/ szenzort talaltam az olaj huto felett , harom drotos..valoszinu ket nyomast figyel.
viszont vissza neztem, ebben is ott lakott a P0521, es az olajpumpa, karter kozti tomites fel van kemenyedve... (ahogy szokott, ahogy enyem is , meg ahogy sok ezer. )
----------------------
Máshol írták, hogy az olajszívó kosár és az olajszivattyú közti o-gyűrű vagy ajakos tömítés felkeményedése is gond lehet, hogy indításkor lassabban jön meg a nyomás.""
ez szinte 100%.. .a tobbi meg jon utanna ha nincs idoben elkapva..
ismet nem emlekszem * , de inditas/beindulas utan szamolni kezd az ecu, ha x (5-7sec ?) alatt nem kapcsol az olajnyomas gomba, kuldi a figyelmeztetest.
egyszer.. hogy baszodnanak meg.
*iszonyat mennyisegu valtozat van ebbol a motorbol.
csak a nyomaskapcsolo poziciojara talaltam 4 verziot.. a mai az otodik.
Ha pwm-el van vezérelve akkor nem kötelező on-off nak lennie és enm a csak a max fordulatszám lehet lényeges. Simán lehet bármilyen karakterisztikát állítani hozzá mondjuk a fordulatszámhoz illesztve. Persze ez nem szabályozás hanem vezérlés, de ennél nagyobb hibákat is láttunk már diag eszközök hibaleírásaiban.