Ehhez érdemben csak annyit tudnék hozzászólni, hogy aki ma kotonszökevényként él, az valójában a legstrapabíróbb, legügyesebb, legjobb egyed volt a milliónyi társa közül! Lehagyta minden riválisát, és még a gumifalon is átjutott, és elérte a célt - szerintem ez a legnagyobb teljesítmény!
Na várjál! Fussunk ennek neki még egyszer! Azok negáltak, akik azt gondolták B Omegát akarok venni? Hát akkor nem csak kotonszökevények, hanem kurva hülyék is! Persze ezt eddig is tudtam, mert tényleg keresek valami benzineset. Persze a tied sem teljesen felel meg az elvárásoknak, de mivel spanok vagyunk irányodban van kompromisszum kézség...
Amúgy komolyan ilyen világot élünk: olyan kocsit kell tartanom amihez van egy megbízható szerelő gárda.
A másik fele: váltót amin rajta van a gumiharang, ajtó fogantyú betétet vagy kesztyűtartó kilincset soha nem fogok kapni se utángyártottat, se gyárit. :) Aztán előbb-utóbb így lesz egyéb dolgokkal. Van másik szerelő, de mikor fogja ő is azt mondani, hogy "na neeee..."? :(
Hát Urak, rá kell döbbennem, hogy lassan nincsenek alkatrészek. A kuplung tárcsa cseréjét nem meri vállalni a szerelőm, mert "ha törik valami akkor semmit nem kap hozzá". ... Lassan meg kell barátkozni a gondolattal, hogy nekem sem lesz Omegám :(
Köszönöm a jó tanácsokat! ... Még nem bontottam le de a legtöbb valóban így van. .. Sajna a gumibetéteim nagyon kijárnak.
Nagy szívfájdalmam, hogy ezeket - és a hasonló beltéri cuccokat - nem tudom pótolni mert most megint rám jött, hogy nagyon szeretném rendbe rakni a gépet. De tudomásul ell vennem, hogy lassan kifutunk az alkatrészekből :( Fényszórós említette ma, hogy ha meg akarom tartani akkor lassan át kell térni a projektoros Xenonra, mert kezdenek kikopni a H7, H1 izzók is :(
Hm... ez is egy megoldás. ... De azért inkább leszedném a kárpitot és megnézném! Régen fel volt töltve valahol a "szerelési kézikönyv", de semerre sem találtam sajna.
Őrült módon párásodik a kocsi és nem értem, hogy miért?
Illetve, úgy tűnik a klíma kompresszorom meghalt (gondolom a teljes klíma javítás cca 60-ba belefutna) ez az első ok.
A második, hogy a belső keringtetés kapcsolása nem működik és elképzelhető -bár valószínűtlen - hogy egy darabig csak csak a belső keringtetés ment. Bár úgy tudom, hogy pneumatikus módon kapcsolta a belsőt, tehat ha nem működik akkor csak külső levegő van.
Viszont tegnap rájöttem, hogy az első ajtókban rengeteg pára (és víz) lehet. Garázsban álltam lehúzott ablakokkal és amikor indulásnál felhúztam az ablakokat vízfilm borította azokat. Soha nem szedtem le az első ajtók kárpitját, mennyire bonyolult ez? Vagy keressek lakatost inkább? :)