Próbálom összerakni az E36-ot, és az egyik vízcsövem nem passzol, egyenlőre képet nem tudok feltölteni a problematikáról, de rakok pár cikkszámot, hátha vkinek lesz 1 jó ötlete.
E36 sedan az alany '96-ból.
Hűtőm: 17112227281 (asszem euró M3 és 325tds)
vízcsonkom: 11531740478 (E39 28i)
Azt a felső vízcsövet keresem ami a hűtő tetejéről megy a hengerfejen lévő műanyag csonkra, szemből nézve a jobb felsőt, 90 fokban kanyarodik. Amit vettem csövet az az E36-okban lévő kis vízcsonkra lett volna jó, azaz hosszabb lett volna mint kellene nekem, de girbe-gurba is volt, így méretre nem tudtam vágni..
E36 m50b20 single vanos az alany. Olyan problémám van, hogy az autó olyat csinál hogy álló helyben csökken a vízszint és jelzés alatt van, de ha megyek vele egy kicsit és bemelegszik akkor nől a folyadék szintje. És néha egy keveset kell utána tölteni. Jól indul, jól húz fehéren csak a hidegbe füstölt, melegben nem látnám, hogy füstölne. A kipufogógáz szagá én nem érzem édeskésnek, víztócsa nem áll alatta, nem látnám, hogy csepeg vagy cseppen. Illetve az olajbeöntő sapka se "kávés".
Mit nézzek még meg rajta hirtelenjében?
A tippem az volna, hogy hengerfejes mégiscsak bár nem vagyok benne biztos, ebbe kérek tőletek megerősítést vagy cáfolást. Néztem a neten lehet kapni hengerfej tesztert ami a kipufogógáz hatására elszineződik, hogy ténylegesen meggyőződjek.
Ti mit gondoltok erről? Hengerfejes, vagy mi lehet a probléma?
Állítólag 100-as benzin volt a kocsiban már rég, de ezt se nagyon hittem el. 12-es sűrítéshez már minimum az kell. De vígasztal, hogy nagyon könnyen indult, és pici gáz pöccre isazonnal harapna, jó lesz az, na, csak még mindig foglalkozni kell vele....
No, ma beindiult az az e34. De, a hócipőm tele volt. A cimbora egy ismerőse audira specoalizálódott műhelyében történt, a srác bármit kerestem, biztos, hogy odébb rakta, a Bárdiból hozott a hűtőhöz két új csövet, de a hűtő pozícióhoz nem egészen jó, a bal alsó hűtőcső vége le van vágva, így nem megy rá a kis csonkra.... Nem találtam szerszámokat, bilincsek eltűntek.... Á, ez nagyon szar munka volt.
Ráadásul a motor ugyan első pillanatokban azonnal beugrott, de a rózsaszín injektorokra nem futotta, így a 25i zöldjeivel elég kopogós az égés....
El is ment a kedvem, ilyet már csak magamnak fogok csinálni.
Tényleg, nincs valakinek eladó 28i 240 ccm-es injektora, vagy azzal egyenértékű?
Van az 1975-ös, Kenguru című magyar kultfilm, ahol a főszereplő egy ZIL teherautóval járja az országot. Néhány jelenetben látható a ZIL utastere, ahol a kabin hátulján néhány matrica van felragasztva, köztük egy BMW is. Alig látható, de ott van.
Sajnos én is egyre többször érzem értelmetlennek az ágyúgolyó-futamot. :) Odafelé, meg első nap még nagy élmény, de aztán meg lehet unni és onnantól egy ringatózó, önvezető bálnára vágyik az ember.