Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Charleeeees Creative Commons License 2004.06.23 0 0 31
Nem. De jó lenne ha az enyém lenne az első ilyen:))

Egyébként érdekelne egyéb kiegészítő is hozzá. Pl: spoiler

Nem tudom hogy miért nem csinál a mazda, hasonlóan a suzuki R+hoz, "sport" változatot.

És az is érdekelne ha ehez nincs ilyen, és én csináltatok hozzá, akkor mit szól a mazda a garanciához.

SzaboZE Creative Commons License 2004.06.23 0 0 30
Szia, láttál már ilyen színtelen búrát más Mazda2 tipusú járművön?
Előzmény: Charleeeees (29)
Charleeeees Creative Commons License 2004.06.22 0 0 29
Sziasztok!

Mazda2-eshez keresek hátsó lámpaburákat. Nem kell hogy gyári legyen, de olyat szeretnék mint amilyen a mazda6-é. Ha valaki tud bővebb infot, azt megköszönöm..

SzaboZE Creative Commons License 2004.06.13 0 0 28
Tali infók! ;)

Mazda tali oldal a Mazda Klub oldalán. Jelezzétek a szállásigényt lehetőleg, hogy tudjunk vele kalkulálni és kapjunk kedvezményt!

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2004.06.09 0 0 27
Srácok lefixálva a helyszín, Mazda tali június utolsó hétvégéjén! Regisztráljatok a mazda fórumon!

http://tasztal.inventra.hu/forum.cgi?a=t&t=9021848&uq=18

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2004.05.31 0 0 26
Az Ignis kisebb mint a Mazda2, tehát a szó szerinti vetélytárs nem állja meg a helyét.
Előzmény: ARPI01 (1)
SzaboZE Creative Commons License 2003.10.16 0 0 25
Ez a csapágyhang tipikus fordos jelenség és tényleg normális! A fiestával ugyanez a helyzet.
Előzmény: Charleeee (24)
Charleeee Creative Commons License 2003.10.15 0 0 24
Sziasztok!

Én még nyár közepén vettem meg (talán elsőként) a Mazda 2-esemet 1,25CE. Nem sok rosszat tudok róla mondani. Hozzáteszem arra számítottam amit kaptam. Kényelmes és nyugodtan vezethtő kis gép. Nem egy aszfaltszaggató, de 160Km/h nyugodtan autoztam vele autópályán. Talán egy kellemetlen dolgot tudok felhozni ami egyébként a Mazdaszervízesek szerint normális. A kuplungnak van némi csapágyhangja ami szerintem nem jó dolog, de a szervizesek szerint ez normális. Hozzáteszem egy ismerősőm aki egy honappal később vett egy Fábiát annak a váltójának nincs hangja, sőt a Wagoner+ nak sem volt ami már 1 éves is elmult.

Ezen kivül megvagyok elégedve, én ajánlom a kiscsaládosoknak. 4-en bőven el lehet férni.
Azon kivül az utazás élménye elmondhatatlan a hasonló kategoriáu autokhoz képest.

És még valami. Mondtátok hogy nem rendelhető egy kisebb árszintü mazda 2-eshez egy magasabb árszintü extra. Én a CE-hez megkaptam ingyen a cd-lejátszot amit rendelni nem lehetett de megkapni igen:)

Scott Creative Commons License 2003.08.04 0 0 23
Megvan a kicsike ( Mazda 2 1.4 GT ) . 3 nap kocsikázás tapasztalatai : nagyon finom váltó , futómű, igaz egy kicsit érzékeny a gödrökre ( gondolom a 15-ös felni és a per 50-es gumi is közrejátszik ) . A gyári hifi ( CD-vel ) meglepően jól szól. Motor : hát... igen... klímával igencsak pörgetni kell, hogy erőre kapjon ( 80 LE ). Sajnos itt jön elő a mondás, hogy egy klímás autóba a min. 100 ló illene . Egyébként városban elég dinamikus, csak hát idegesít, hogy nem nyomhatom neki :-)) . Amíg nincs meg az 1500 km, addig kímélni kell. Nagyon jó érzés vele közlekedni, abszolút olyan érzés, mintha egy alsó középkategóriás autóban ülnék. Egyetlen negatívum, hogy 130-nál szitál egy kicsit a kormány. Kedden viszem vissza, hogy centirozzák ki rendesen a kerekeket. Röviden ennyi.
SzaboZE Creative Commons License 2003.07.28 0 0 22
Fusion 4020x1721x1488 Lábtér elöl 1045, hátul 953 váll 1358, 1324, csomagtér 337L
Mazda2 3925x1680x1545 Lábtér elöl 1057, hátul 913 váll 1358, 1348, csomagtér 267L
Fiesta 3917x1683x1417 Lábtér elöl 1058, hátul 885, váll 1355, 1300, csomagtér 284L

Valóban 9,5 centivel rövidebb a Mazda2, ez a csomagtér és a hátsó lábtér rovására ment. Azonban még 4 centivel a fusionnál is magasabb a Mazda és az első fej és lábtér kínálata a Fusionnál nem sokkal nagyobb, a hátsó nem sokkal kisebb, sőt hátul 2,4 centivel több váltér is jutott cserébe a kisebb lábtérért :).
Visszatérve a fiestához láthatjuk, hogy ugyan a hossz, szél valóban hasonló, de a magasság már igen figyelemre méltóan majd' 13 centivel több! A Fusion annyiban különbözik, hogy a puttony nagyobb. de ha különbségeket megnézzük, a térkínálat inkább a Fusionhoz közelit (csomagtartót leszámítva). Kb akkora különbség, mint a Wagon-R és az Ignis közt. Én továbbra is állítom, hogy a Mazda2 nagyobb teret kínál mint a Fiesta, és sokkal magasabb, így nem nem azonos kategória.

Előzmény: smith (21)
smith Creative Commons License 2003.07.28 0 0 21
:))
Az OFF Fiesta 3 és ötajtósa is azonos méretű, viszont a Fusion hosszabb még az ON mazda 2-nél is majd 10 centivel. Akkor meg ők sem egy kategória? :)))
Előzmény: SzaboZE (20)
SzaboZE Creative Commons License 2003.07.28 0 0 20
Mert a Fiesta kisebb mint a Mazda2 ;) A Mazda2 magasabb (akárcsak a fusion :)) Gondolom ezért is létezik a Fiestából 3 ajtós kivitel. Hasonlítsd össze a Fusion-nel.

SzaboZE

Előzmény: smith (17)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2003.07.28 0 0 19
Gratula! Várjuk majd a tapasztalatokat!
Előzmény: Scott (18)
Scott Creative Commons License 2003.07.28 0 0 18
Szeretnék pontosítani : Csak a motorblokk-ok ugyanazok, a vezérlést már a japánok csinálják.
Sajnos én nem tudtam ellenállni a "kis" jószágnak : Csütörtökön veszem át az 1.4-es GT-met :-))).
Előzmény: smith (17)
smith Creative Commons License 2003.07.25 0 0 17
"A Fiesta tudtommal nem egy kategória a Mazda2-vel. A Fusionnal összehasonlítva meg vannak árkülönbségek :) "
Nem egy kategória? Motorválaszték ugyanaz, hossza széle centiméteren belül azonos, a magasságban persze a Fusion jobban hasonlít az Mazda2-re.
A belső esztétikumáról nem érdemes vitázni, mert az leginkább ízlés dolga.
Előzmény: SzaboZE (15)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2003.07.25 0 0 16
A Fiesta/Fusion sajnos túl drága ahhoz képest, amilyen siralomvölgy a belseje. A Mazdával egy napon sem lehet említeni. Emellett, ha jól tudom, fizethetek külön a 3 év garanciáért is. Szóval nem nyert... A Ford bár próbálkozik, de sokadszorra is egy rendkívül fapados és ehhez képest drága autó benyomását sikerül csak bennem keltenie. (Akkor már inkább egy Punto, a Fiatok amúgy is több, mint egy évtizede beváltnak számítanak a családban.)
Előzmény: smith (14)
SzaboZE Creative Commons License 2003.07.25 0 0 15
A Fiesta tudtommal nem egy kategória a Mazda2-vel. A Fusionnal összehasonlítva meg vannak árkülönbségek :)

Mazda2 - Fusion



SzaboZE

Előzmény: smith (14)
smith Creative Commons License 2003.07.23 0 0 14
Off Ford Fiesta? (gyanítom) ugyanazon padlóra építik, ugyanaz a motorválaszték, a felszereltséggel pedig igen szépen lehet zsonglőrködni.
Előzmény: Az Utolsó Európai (13)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2003.07.23 0 0 13
Hali smith!

Még nem tudom. Végeredményben a Mazda2-est sem zárom teljesen ki, legföljebb lejjebb hangolom az igényeimet kissé - a jelenlegi kényszerjárgányom (Swift) után mindenképp luxusautó lesz, bármit veszek...:-)
Az autóhasználati szokásaim miatt leginkább egy dízel 2-es illene hozzám, alternatívaként fölmerült az új Punto MultiJet (ezt is próbáltam, és elégedett voltam vele), de ez sem olcsó mulatság, úgyhogy lehet, hogy ennyi pénzért inkább egy megbízható, aránylag keveset használt alsóközepes gépet veszek (pl. egy Corollát).

Előzmény: smith (12)
smith Creative Commons License 2003.07.22 0 0 12
Én ma vezettem egy 1.4 GT-t, de nem írom le, amit gondolok, mert mindenben egyezik a véleményünk. Összesen annyi,hogy a kivitelt szvsz nem lehet az Ignissel még csak egy napon említeni sem.
Ha lehetek kíváncsi, mit választasz helyette?
Előzmény: Az Utolsó Európai (11)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2003.07.21 0 0 11
Tegnapelőtt alkalmam volt kipróbálni egy 1.4 GT-t.

Nagyon kellemes, minőségi benyomást keltő kisautó, engem leginkább a Mazda6-ra emlékeztetett belülről - nem véletlenül, a szalon alkalmazottja szerint szándékos igyekezet eredmény a hasonlóság. A hely tágas, az ülések igen kemények, de alapvetően kényelmesek - ez a karakter leginkább az Astrákban lévő ülésekre hasonlít. A GT felszereltség részeként rikító kék betétek láthatóak az üléseken és az ajtókon - némiképp meghökkentő esztétikai hatást keltve. Én szeretem a kéket, de ez kissé túlzás, semmi módon nem illik az autó alapszínéhez - mellesleg a fekete-ezüst belsőhöz sem.
Menet közben a pozitív hatások erősödnek, a motor visszafogott, ám kellemes tónusban pörög, s megfelelő a dinamizmusa. A váltó élményszerűen pontos és határozott, az áttételezés középutas, az ötödik kissé hosszabb az átlagnál (80-nál úgy 2300-at forog ötösben, 130-nál 3600-at); sokkal jobban megy érzetre, mint pl. egy Ignis, aminek ráadásul jelentősen rövidebb az ötödikje (kb. 4000-es fordulat 130-nál).
A futómű is remek, gyors és biztonságos manőverezést tesz lehetővé anélkül, hogy igazából keménynek érezné az ember. A menetpróba alapján minden szempontból igényesen átgondolt és jó színvonalon megvalósított járműnek tűnik.

A hideg zuhany az árak és felszereltségek böngészése során érkezik. Nem is az a gond, hogy a gép meglehetősen drága - ez tulajdonképpen magától értetődő, a színvonalat sehol nem adják ingyen -, hanem az a porbléma lényege, hogy jó japán szokás szerint árukapcsolással kényszerítik az igényesebb vevőket fölösleges pénzköltésre.
Ha pl. az ember
- ködfényszórót
- fűthető/elektromos tükröt
- 6 hangszórós audiorendszert
akar a Mazda2-esébe, kénytelen mindjárt a csúcsmodellt, a GT-t megvásárolni, aminek horribilis az ára. A józanabb árképézű modellekbe ilyesmik nem rendelhetőek, de egyáltalán: nem rendelehető semmi semmibe. Vagy benne van, vagy nincs. Nem vehetsz klímát Base modellbe, nem ABS-t a CE Klima kivitelbe; és mindegyikbe, még a GT-be is külön meg kell venni a magnó avagy a CD modult, mert az "audiofelszerelés" a Mazda szerint a hangszórókat és a rádiót kell hogy jelentse.
Mindez elég lehet ahhoz, hogy vevők tucatjait kényszerítse más márkákhoz - köztük pl. engem is, mert bár nagyon vonzó autót ismertem meg a 2-esben, ilyen feltételek mellett egy általam megfelelőnek tartott felszereltségű modell ára egy nagyobb kategóriájú autó ellenértékével egyezne meg.

chromax Creative Commons License 2003.06.11 0 0 10
én most érdeklődtem utána a hétvégén, azt mondták ha most megrendelem, akkor augusztusban..ígyhát nem ezt az autót fogom megvásárolni :)
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (9)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2003.06.11 0 0 9
A név azért érdekelt, mert van egy ilyen márkanevű forrasztóállomás :)
Előzmény: Metcal (8)
Metcal Creative Commons License 2003.06.11 0 0 8
A Mazda2 ára 3 milli volt , plusz 80 a metál.
Kedvezményt nem adtak , a Swiftet beszámították ha nem is túl jól.Extrákat nem kértem , nem volt rá (fiz.képes) igényem. A rádióhoz magnó és CD modult lehet venni,a magnó állítólag 68000.
Két A2 újságcikket találtam a www.freewebs.com/mazdacikk lapon.
A név fantázia terméke.
Előzmény: Az Utolsó Európai (3)
BX_thomas Creative Commons License 2003.06.11 0 0 7
grrrr! :)))
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (6)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2003.06.11 0 0 6
Gófos_Thomasnál lejjeb nem csúszhatok :)
Előzmény: BX_thomas (5)
BX_thomas Creative Commons License 2003.06.11 0 0 5
mazdásokkal haverkodunk? :))
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (4)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2003.06.11 0 0 4
Szia!
Megkérdezhetem, hogy honnan jön a neved? :)
Előzmény: Metcal (2)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2003.06.11 0 0 3
Na végre...:-) Már azt hittem, senki nem vesz Mazda2-őt.
Metcal, meg szabad kérdezni, hogy mennyi volt a végösszeg, amit fizettél, és kaptál-e valamilyen kedvezményt? Továbbá az érdekelne, hogy igaz-e a hír, hogy extrákat gyakorlatilag nem is lehet rendelni hozzá, csak felszereltségi fokozatokat?
Előzmény: Metcal (2)
Metcal Creative Commons License 2003.06.11 0 0 2
Tegnap vettem át a Mazda2-met.1250-es motor,CE klímás felszereltség.Az első benyomások alapján tetszik (Suzuki 1.3 GLS után).Nyugodt , csendes futású ,a kanyart jól viseli , fékek igen jók ,nem kifejezetten ugrálós (75 LE , 1100 kg).A klíma is kellemes.Nagyon kevésnek találom a kiadott tájékoztatókat,a gépkönyv sem mond többet.Ha tudtok valamilyen fellelhető műszaki anyagot (motor , futómű , klíma , stb rajzai, műk.leírása,ill. ezek egy-egy részlete)írjatok !
Előzmény: Genesis_Mazda6 (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!