Szerintem ebből a leömlőből volt sok nekik és ide sütötték el Európába. Az amerikai quad4 alapból 150-160 lovas, amíg itt 136 ill. 147. A motorvezérlő epromja megegyezik mindkét változatban (137 ill 147), ezért gondolom a teljesítményt a leömlő átmérő korlátozhatja.
Kiolvastam az epromot az enyémből és összevetettem az amerikai változatok epromjával, vannak lényeges különbségek. Az előgyújtás táblázata nagyobb előgyújtás értékeket tartalmaz gondolom az üzemanyag oktánszáma miatt. Később megpróbálom megnövelni az előgyújtást és kicsit több üzemanyagot adni neki. Tibi,lecsökkentettem a gyertyahézagot korábban, akkor nem volt javulás, de az injektor tisztítás után sem közvetlen. Miután kisebbre vettem a gyertyahézagot baromi sokat javult. Elképzelhető hogy a gyújtótrafó energiája kevés v. a gyújtókábelek ellenállása nagy az eredeti gyújtásház vezetőihez képest, amely csak pár ohmos.
Lehet fojtás, de más autók hiba nélkül üzemelnek ugyanolyan leömlővel, szóval valami csak ezzel az egy darabbal lesz, és szerintem a tűzkarikán még innen....
Ezen akadtam fenn én is de láttam a fotót az ominózus leömlőről és az "gyárinak tűnt" de akkor is fojtásnak tűnik számomra mert a hiba amit üldöz Jaki az olyan mint amit az eltömődött katalizátor eredményez. Kirkypaolonál ez volt
There are four exhuasts... 4-2-1 header style found on pontiac LD2's. not sure which years, but early models like 88-89 . These are rumored not to flow the best, but i dont think anyone has actually flow benched them.
LD2 regular manifold- This is the basic manifold. its small and looks like crap. Has a 1 7/8" downpipe... i think.
Vin A manifolds- There are manifolds that look very similar to the LD2 version, except they are much bigger in runner size. These are supposed to flow the best out of all available stock pieces. Also has a 2" downpipe
then there is Ron's tuned lenth 4-2-1 header. Gains are supposed to be in the 20HP range, and dyno proven.
A csőcsatlakozó belső átmérője akkora kellene legyen. A korábbi Grand Am-eken használtak ilyen kis leömlőt. Egy USA-s ismerősöm mondta, hogy normálisan 2.2" a csőátmérő. Szerintem teljesítmény korlátozásra használták. Sikerült beolvasnom az epromot, már hozzáférek a motorvezérlő összes paraméteréhez. Nemsokára remélem tudok neki adni egy kis plussz anyagot, de le kéne cserélnem a leömlőt és a csövet a katalizátorig.
Akkor a nap talán legvalószínűtlenebb kérdése a mindenki utált 2.3-ast illetően: Grand Am vagy Beretta 55mm-es kipufogó oldali leömlője akad-e valakinek?
Minden attól függ, mi a cél, nem vagyunk egyformák, én az autókat használati eszköznek tekintem, nem is érdekelnek különösebben, de azért van egy szint, ami alá én se megyek. Az automata kockázatos mindig, de egy komolyabb, fiatalabb dízelnél már mindegy, ahol a kettőstömegű lendkerék és a kuplungszett 200-250 ezres, ott egy váltó i9s lehet 300, az már nem olyan nagy különbség. A régieknél is van pár jó megoldás, lehet olyat találni ami tuti. Felétek épp mondjuk nem a legolcsóbb az autógáz, 400 körül már vannak gázos tojás Voyagerek, azokat is megnézheted, még mindig nem rossz választás.
Kösz a választ! Megvan az Espace és végülis teszi a dolgát, nem panaszkodhatok, habár a váltója elég vacak (olyan "rönós"), legalábbis ezt utólag hallom a Renault váltókról (hogy már vettem egyet). Pont ezért is hiányzik az automata és a régebbi évjáratokban, amik számomra megfizethetőek lennének, még csak ezekből a benzinfalókból volt automata. Az Espaceból is csak 3.0 V6, de ennél is a váltó a gyenge pont, illetve ritka! Nade úgysem tehetném most ezt meg, mert "azasszony" ki is nyírna :-) hogy már megint autót akarnék cserélni. Amúgy meg a nagy álmom egy T4 Caravelle/Multivan, vagy Merci Viano (akár automata)!
Ismerem, motorikusan nem rossz, formailag nekem annyira nem jön be, a váltó ott is a gyenge pont. Szóval ha nem frissen felújított, papíros garis a váltó alatta, akkor vedd készpénznek, hogy majd nálad adja be a kulcsot. Mi lett a mostani géppel? Nem teszi a dolgát?
Az Alhambra elég jól összerakott kis gép, teszi szépen a dolgát, a tiptronik váltóval szépen összedolgozik. Ha nem nyomom neki, 5.6 liter körül megáll a fogyi, ha jobban nyomom, meg van egy kis BP is, még mindig 7 alatt vagyok. :-))
Üdv! Bocs Fiúk, hogy itt kérdezek ilyesmit, de a Ford Windstar 3.0-ás változatot ismeri-e valaki közelebbről? Vagy kerülendő? Na persze ez állapot függvénye elsősorban. Meg nem is nagy a felhozatal belőlük, most is csak kettőt hirdetnek. Most 3.8-asból nincs is eladó. Annyira hiányzik az automata, hogy folyton ezen jár az eszem, de sajna egy "jó kis" Sharan/Galaxy 1.9 (PD)TDI-automata még mindig drága nekem. Bocs az Off-ért!
Van egy kiváló, hibátlan állapotú karosszériám, az alja is totál rendben van, alváz és üregvédelmet is kapott. Ha bárki utánfutót akar csinálni, most szóljon, mert ha megindul az orrfűrész, késő lesz. Sőt, tulajdonképp van 6 db ilyenem. Máshol a vizsgáztatott, Trans Sportból csinált utánfutót közel 1M-ért kínálják, én ennyiért 6-ot adok...
Szerencsére fog az átkom, direkt vártam 3 napot, hogy szalonképes legyen a hozzászólásom, nos, erről az emberről nem nyilatkozom, viszont hogy más, értelmesebb dolgokról is beszéljünk:
Van egy vadiúj, 2.3-ashoz való gyújtásmodul eladó, made in usa, nem a kínai vackok, 35-ért vihető, ennyiért nagyon jó áron van. A története rövidke: Egy szarházinak hoztam, akiben annyi gerinc nem volt, hogy átvegye a megrendelt terméket, a futárra a telefont is rábaszta, nekem nem vette fel, sms-re nem válaszolt, akkor persze jó voltam, mikor a saját költségemre hívtam, és próbáltam segíteni neki, hogy a problémás autója jó autó legyen. Persze mikor vitte a futár, még azzal jön, hogy neki van 8 nap elállási joga. Csak ugye ha valakinek van esze, tudja, mitől beszél. 14 napja van, csak persze onnan számolva, miután átvette és kifizette a terméket, de semmi jelentősége sincs, tőlem soha többé semmit se kap, legalábbis az autójához biztosan nem.
Ha már megrendelted, akkor jó lenne ha át is vennéd, ahogy megbeszéltük. A futár a mai napon viszi a terméket, nála a garanciapapír is, amit megrendeltél, azt fizesd is ki. Köszönöm, hogy ha másoktól korrektséget vársz el, magad is korrekt vagy.
Szia!Köszönöm kérdésed, megoldódott,bár a régi levételével akadt egy 2 napos program :D mert sehogy nem akart lejönni a helyéről. Úgy vettük észre,talán be volt ragasztva a féltengely a kerékagyba. Mindent bevetettünk,így sikerült leszedni. Sajnos most bontott került fel rá, de amit írtál, az tényleg nagyon jó árban van.
Bocsi hogy csak most reagálok, de nem jön értesítő :(
1. ehhez a motorhoz itt nincs nagyon vélemény de amit már itt is leírtak azt olvasd el.
2.Mire kell figyelni?! hát konkrétan a féknek fogni kell, a motornak húzni, a futóműnek futni, a kormányműnek meg kormányozni. Ám mielőtt azt hiszed viccelek, hozzá kell tennem, hogy mindezt zaj, zörej, rángatás mentesen. Aki ennél okosabb az szóljon.
3.Ja meg persze a tulajdonosára aki szerinted "figyel az autóira" ám a klíma " valamiért" nem működik.... Hát én mivel figyelek az autóimra ezért nagyon bosszantana ha a klíma nem működne, pláne akkor ha meg akarnék szabadulni a járgánytól!....
4. Tudod mi a piaci érték? amennyiért meg tudod venni (le tudod alkudni) az árat, nem?!
Biztos néztél már Discovery adást ami autókról szól és adják veszik őket!? Hát éppen úgy csináld aztán meg is lesz a piaci ár:)
5. Ne vegyél "amerikai " autót, sok a nyűg vele, ha szerelni kell tized annyi azon műhelyek száma ahova betolhatod a gépet, azokon belül meg tized annyi a hozzá is értő szerelő....