Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vidi313 Creative Commons License 2023.06.19 0 0 67864

A Jazz-em 2003-as, elmúlt 20 éves, 98.000 km-el. Sokat áll garázsban, másik autót is használok mellette. Olajfogyasztása nulla. Gondolkodtam már rajta, normális ez így? Karosszéria rozsdamentes. Eladni nem érdemes, mert a használati értéke messze fölötte van a piaci árának.

Előzmény: thomaska76 (67863)
thomaska76 Creative Commons License 2023.06.19 0 0 67863

Hello!

 

Egy kis információ....

Nekem a 2007 es 1.4 es Jazz- em  245e km ep a háta mögött

beállt a 4-5 dl / 1000 km es olajfogyasztásra.

Én ezt már elfogadtam magambam, 16 éves autónál már nem akarok

feltétlen motorbontást, pláne hogy a karosszériája nem az örökkévalóságnak készült

, Itt a rozsdára gondolok...  

 

 

Előzmény: fehérlófia001 (67860)
szucsi1 Creative Commons License 2023.06.16 0 0 67862

Miért nem veszed fel a kapcsolatot Wastegate topiktárssal ? Jobban jársz ha vele csináltatod mint a márkaszervízzel.

Előzmény: laca1313 (67861)
laca1313 Creative Commons License 2023.06.16 0 0 67861

Hát időpontot a jövő hónapra adtak, addig mennie kell és még a szervizig is el kell jutnia. :) Egyelőre csak alacsonyabb fokozatokban tűnik föl, vagy meredekebb lassú emelkedőkön.

Viszont a szerviz nem szerénykedett, az utángyártott 80 ezres (a gyári 120 lenne) kuplungszett mellé még 120 körüli munkadíjat saccolt. Jó, tudom hogy a fél autót szét kell szedni, kivenni a váltót, de azért ez elég durva.

Mindegy, ez van. :(

Előzmény: rezgaras (67859)
fehérlófia001 Creative Commons License 2023.06.15 0 0 67860

Szia!

 

Rendben, így lesz. Köszi!

 

(Egyébként az előző olajcsere óta, 12 hónap alatt 9.000 km- mentünk vele. Az olajcsere alkalmával betöltött 3,6 liter (5w-20) fölött 2,4 liter olaj lett beletöltve. Most a nívó pálca közepén van a két pont között.)

Előzmény: kisfo (67857)
rezgaras Creative Commons License 2023.06.15 0 0 67859

Nagyon úgy néz ki, hogy elfgyott a kuplung. Velem ilyesmi már többször előfordult. Az "előnye", hogy kuplungolás nélkül is sebességet tudsz váltani :-)) Régebben azt mondták, nem szabad a cserével sokat várni, mert ha annyira elkopik, hogy kilóg belőle a szegecs, akkor szétkaristolja a lendkereket és akkor azt is lehet cserélni. Vagy esetleg esztergálni, ha még van mit, de az sem olcsó. De nem tudom, hogy még ma is van-e benne szegecs.

Előzmény: laca1313 (67856)
kisfo Creative Commons License 2023.06.15 0 0 67858

erre is wastegate-et javaslom; korrekt diagnozisra es korrekt javitasra/cserere/megoldasra

Előzmény: laca1313 (67856)
kisfo Creative Commons License 2023.06.15 0 0 67857

ez keves info, de nem is forum fogja megoldani, de egy velemenyhez is keves

 

pl. "eszi" - ez mennyi ? 1000km-en 0.1 l ? 1 l ? ...

elöélet ? (ismert, elsö tulaj, finoman banva, ismert nem kimelt, ismeretlen, ...)

cél ?

....

 

keresd fel szerintem wastegate forumtarsat

Előzmény: fehérlófia001 (67855)
laca1313 Creative Commons License 2023.06.15 0 0 67856

Sziasztok!

Van egy 2006-os benzines Jazz-ünk. Az utóbbi napokban azt tapasztaltam, hogy alacsonyabb fokozatokban teljesen felengedett kuplungnál hiába lépek rá a gázra, fölpörög a motor de az autó nem gyorsul ugyanabban a tempóban, csak késéssel. Szerintem a kuplungja fogyott el, ami a 170 000km mellett nagyjából érthető is. De úgy gondoltam, mivel ez a mutatvány nem két forint, megkérdezek másokat is. Szóval mi a véleményetek? Más nem lehet, csak a kopott kuplung? Csináltam egy olyan tesztet (végét járó kuplunggal elég nagy hülyeség) Hogy csontra behúzott kézifékkel próbáltam elindulni vele, de az autó nem mozdult és nem fulladt le teljesen felengedett kuplungnál se, úgyhogy én hajlok afelé, hogy kimondjam hogy elfogyott a kuplung. :(

Szerintetek?

fehérlófia001 Creative Commons License 2023.06.14 0 0 67855

Üdv!

 

A 2004-es Jazz-ünk eszi az olajat. A szerelőmmel beszéltem róla, és felvetette, hogy mi lenne, ha most 10w-40-es molibdénes olajat tennénk bele. Ti mit gondoltok erről? Lehet egyáltalán ilyen félszintetikus olajat beletenni? Köszönöm előre is!

 

Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2023.06.12 0 0 67854

Nem, nem! 67851 = sikerült!

 

A kövi hsz-ban csak a helyesírási hibámat javítottam. Szóval minden f....a. 

 

Köszi mégegyszer!

Előzmény: BekeToni (67853)
BekeToni Creative Commons License 2023.06.12 0 0 67853

Rendszerbeállítások - - 》Gyári alapbeállítás...

 

Ha ez nem oldja meg, akkor hardverhiba van.

Előzmény: Hattori Hanzo69 (67852)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2023.06.12 0 0 67852

visszaállt...

Előzmény: Hattori Hanzo69 (67851)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2023.06.11 0 0 67851

Istencsászárkirály vagy! Az útmutatásod szerint megoldódott/ megoldottam/ megoldottad/ -tuk a problémát. Köszönet & hála! (Külön azért is, mert a fiamnak leesett az álla, hogy "egyedül" meg tudtam javítani.) :)))

Megjegyzés: a procedúra után, be sem kellett kapcsolni a Bluetooth-t; azonnal visszaált a "Be" helyzet(be)... és mindent újra felismert.

Előzmény: BekeToni (67850)
BekeToni Creative Commons License 2023.06.08 0 1 67850

Az alábbiak szerint indítsd újra, akkor nem veszíti el a már megszokott beállításokat.

Gyújtás I.

Power gomb 5mp nyomva tart

Látod a 2d Honda logót

Látod a 3d Honda logót

Sokáig forog, mire betölt. Ne szakítsd meg ezt a folyamatot.

Látod, kódot kér. Hagyd figyelmen kívül.

Gyújtás 0

Gyújtás 2

Lopásgátló kéri, 2mp power gomb nyomva tart

Az óra szinkronoz és kész.

Nézd meg a Bluetooth kapcsolót.

Előzmény: Hattori Hanzo69 (67849)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2023.06.07 0 0 67849

Még annyi adalék, hogy a mosás után legközelebb a fiam próbált rácsatlakozni, és neki NEM Android telója van, hanem Apple.

Az összekavarhatta????

Előzmény: Hattori Hanzo69 (67848)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2023.06.07 0 0 67848

Kipróbáltam, de sajnos ugyanúgy "lelöki'" itt is, mint a másik beállítási lehetőségnél. Bekapcsolom, de inaktív marad a Be "fülecske", majd pedig visszadobja "Ki" állásba... és annyi.

 

 ->  visszavált, illetve

 <--> nem aktiválódik itt se' / illetve visszakapcsol "Ki" állásba.

 

Szóval: egyik helyen sem hagyja magát bekapcsolni. Pedig korábban már működött. :(

 

Úgy is próbáltam, hogy a WiFi közben ki van kapcsolva / hátha egyszerre nem működik.

 

Van olyasmi, hogy Bluetooth "modul", vagy - "egység", vagy valami ilyesmi, ami külön el tud romlani?

Előzmény: BekeToni (67847)
BekeToni Creative Commons License 2023.06.07 0 0 67847

Settings --> Android --> Wireless & Networks 

 

Nézd meg hogy áll a Bluetooth kapcsoló az Android beállításokban.

Előzmény: Hattori Hanzo69 (67846)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2023.06.07 0 0 67846

Üdvözletem/ Sziasztok!

 

2018/2019-es Honda Jazz-ünknél, alapos - de belül nem vizes!- külső-belső takarítás után elszállt a Bluetooth...

(Autókozmetikában történt, nem mi mostuk.)

 Ilyen érintőképernyős az "infotainment" (vagy minek nevezik) egység. (Ez netes kép, de ilyen...)

Hiába navigálok oda a menüben, hogy Bluetooth Be/Ki, - miután bekapcsolom, utána nem fogadja el; "Ki" állapotba vissza-szexuálja. Ezt eddig nem csinálta..., sőt nagyon könnyen csatlakozott akármelyikünk telefonjához.

Az akku- saru levételét még nem próbáltam. Szerintetek segíthet ez, vagy mi lehet a baj? (Lehet, semmi köze a kocsimosáshoz...)

stefi001 Creative Commons License 2023.04.25 0 0 67845

Tudomásom szerint ilyen a kinézete:

 

 

Előzmény: Vitara+ (67843)
stefi001 Creative Commons License 2023.04.25 0 0 67844

Ha kapok e-mail elérhetőséget, úgy tudok küldeni angol és orosz nyelvű javítási kézikönyvet.  

Előzmény: Vitara+ (67843)
Vitara+ Creative Commons License 2023.04.23 0 0 67843

sziasztok. 2005 ös 1,2 Honda Jazznél az ablaktörlő motor állandóan megy. Annyit sikerült kikutatnom, hogy valószínűleg az ablaktörlő motor relé halt be. Hol találom pontosan és melyik az. A külső biztosíték táblát végig néztem. ott nincs. Az utastériben lehet. De melyik?

Köszi

fackalak Creative Commons License 2023.04.21 0 0 67842

Sziasztok, 

HONDA JAZZ II (GD) 1.2 14 col dísztárcsát (akár több darabot is) keresek megvételre, köszönöm segítségeteket.

Keeper83 Creative Commons License 2023.04.13 0 0 67841

Köszi a tapasztalat megosztását, ez elég jónak tűnik.A pontos belevaló típust természetesen ellenőrizni fogjuk.

 

Egy ismerősnek folyamatosan gondja van a tárcsa hullámosodásával , ezért érdekelne más tapasztalata is.

 

Előzmény: h.c.s (67840)
h.c.s Creative Commons License 2023.04.13 0 0 67840

És a 2007-esre a nagyobbik tárcsa kell

Előzmény: h.c.s (67839)
h.c.s Creative Commons License 2023.04.13 0 0 67839

Szia! Én BluePrintet raktam bele, 7 év. 70e KM után azzal adtam el. Hátul kellett közben betétet cseréni, az első még bírta.

Előzmény: Keeper83 (67837)
Farkaszoltan1968 Creative Commons License 2023.04.13 0 0 67838

Köszönöm! Ilyet keresnék! Esetleg?

 

Előzmény: csjmadar (67836)
Keeper83 Creative Commons License 2023.04.11 0 0 67837

Sziasztok!


Szüleim meglehetősen megkímélt 2007. szeptemberi évjáratú 1.2 Jazzén nagyjából 120.000 km-nél most jött el az első fék (betét + tárcsák cseréje). A gyári szett nyilván a legjobb választás lenne, azonban egyéb utángyártók termékei is szóba jönnek a jóval moderáltabb árak miatt.
A kérdésem az lenne, hogy milyen gyártó termékeit ajánljátok, amivel pozitív a tapasztalat nyikorgás, hullámosodási hajlam és kopási gyorsaság tekintetében. Saját tapasztalatom az, hogy gyakran érdemes vegyítve használni különböző gyártók termékeit a betét és tárcsa tekintetében, hogy jó, halk és tartós megoldást kapjunk.

 

Nektek mi a jól bevált párosítás? Negatív tapasztalat is érdekel!

 

Köszönöm!

 

csjmadar Creative Commons License 2023.04.11 0 0 67836

Csak a sofőr oldalon van.

Előzmény: Farkaszoltan1968 (67823)
LSE7 Creative Commons License 2023.04.03 0 0 67835
Előzmény: feketefelhoo (67834)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!