Az oszak-on szoktam indulni egy kis peugeot 106-tal. Nem RX-8, de az is 1.3-as. :) Versenyen kívül pár éve voltam utoljára Kakucson tesztelni, szóval a kérdésedre a válasz: nagyon ritkán.
Jó ötlet. Bár nekem most az egy óra is több mint elég.
10L olaj, az neked elég 20e km-re ... elég optimista vagy :) Én mindig csak 1 L-t veszek, ami épp adódik szintetikusban. Mondjuk mostanában erre se kell költeni :(
Nem tudom, hol itt a hideg?? Egy hete már nyitott tetővel lehetett autózni Sirok felé!
Kösz az infókat. Látom neked nem annyira idegen a pályázás már mint nekem. Az MX-5-ös srácok gyorsak, volt hozzájuk egyszer szerencsém. Te milyen időközönként szoktál lemenni pályázni és lehet hülye kérdés itt, de milyen autóval?
Csaphatjuk neki hamarosan. Húsvét után egy hétköznaphoz mit szólnál? Sajnos a mostani két hétvégém elég zsúfolt. ha meg megyünk, akkor az úgy sem 1 órás lesz csak. Csak ez a fránya hideg múlna már el. Megtörni meg most épp nem kellene a kicsikét, mert a héten vettem 10 liter 2T olajat hozzá. Azt még el akarom vele pörkölni. nem szeretném, ha feleslegesen ruháztam volna be rájuk.
Kakucson 13000Ft egy egész napos pályahasználat, 10000 egy félnapos. Az egész pályát lefoglalni egy találkozó kedvéért szerintem nem érdemes (hacsak nem gyűlik össze több mint húsz autó), inkább autós pályanapra érdemes oda a talit szervezni. Abból a motoros szezon előtt van sok, nyáron már szinte csak motoros napot tartanak. Ne kérdezd miért...
Az MX-5 ös klub tagjai közül elég sokan az oszak-ra járnak (országos szlalom amatőr kupa www.oszak.hu) Ott is lehet beszélgetni, autót próbálgatni csak éppen versenykörülmények között. RX8-ast oszak-on ritkán látni...
Igen. Ez úgy érzem magas labda volt :-) Ősszel majdnem volt egy RX-8 találka a Kakucsringen, ha jól emlékszem, de végül valami foglalási probléma volt és nem lett megtartva. Na egy olyanban benne lennék.
Sajnos még nem voltam pályán vele. Előző nyáron vettem, eddig a hiányosságait pótoltam és szoktam. Azért felmennék kipróbálni magam, de egyenlőre a pályagumik meg sem fordultak a fejemben. Ha nem hagynak le az 1.4-es Polók, akkor valószínűleg lesz önbizalmam és akkor lehet kipróbálom a slicket. De kösz a tippet! Amúgy pálya használtarta egy melegebb nyári nap, lehet nem lesz elég a 0w30-as motorolajam sem...
Udv Urak, mai nap rovidtavu hasznalat utan,bementem a boltba majd mikor visszaertem zugo hang es egett szag jott a motorterbol.5perc utan abbahagyta:O ez mitol lehet? Arra is gondoltam,h valahova viz jutott esetleg.
Annyira nem drága a használt slick. Ha a Pilot 4-essel mész pályára, pl a Hungaroringre, ott egy alkalom elég ahhoz, hogy millimétereket kopjon (már ha tolod neki de gondolom pályára azért vágyik az emberfia) Kakucs az barátságosabb, nem annyira nagy a gumi iránti étvágya.
Az az érdekes, hogy ez a két Dunlop se nem kemény, se nem repedezett. Pedig láttam már olyan 3 éves gumit is, ami repedezett volt. na mindegy. Rallis barátom mondása volt: "új guminak nincsen párja"
Azért veszik nálunk a legtöbben az MX-et, mert az a legolcsóbb sportkocsi. Meg a BMW - ha elég öreg.
Ja a piros csak véletlen, jobb szeretem a szürkét, zöldet, kéket - de hát nem válogathatunk mindig.
Az Mx-klubos túrák elég kemények. 8-10-12 óra tempós vezetés egy megállóval, árkon-bokron át. Mondjuk mostanában ott is puhulnak már, egyre több a lötyögés-tötyögés-fecsegés :)
Egyszer egy évben mi is nyomhatnánk egyet, ahogy mondod. Egyébként jobb egyedül menni, nem vagyunk lemmingek :)
Michelin Sport Cup-ra gondoltál, nem? Annyira nem vagyok vastag, hogy ilyen gummákat tartsak pályára sajnos. A nyárim amúgy pilot sport 4, az megteszi arra a néhány alkalomra, amikor kipróbálom a vasat majd a pályán. Amúgy ellened mennék pár kört mondjuk a Kakucson. Lehet elkennéd a számat, még nem voltam versenypályán soha.
Szóval nálad a piros a nyerő szín! Szép kis NA. Az első képen neked is jó magasan van az autó segge. Az utóbbi egy évben hihetetlen mód sok lett MX-5-ből. Szinte minden nap láttam egyet. Sokan kezdték el keresni. Gondolom az egyszerűsége és az élvezeti értéke miatt. Ja és tavaly belefutottam egy összejövetelükbe Csákváron egy péntek délután véletlenül. Jó kis összetartó bagázs. Azt mondták fórumtali volt. Tény, hogy ők többen vannak, de mi is csinálhatnánk egy ilyet tavasszal. Valahova legurulni, kajálni, beszélni egy jót, aztán egy kis örömautózással hazagurulni. Remélem azért vagyunk itt még páran, akikben van hajlandóság. Illetve lehet FB csoportban is megejtem a dolgot. Abroncsról meg annyit, hogy lehet rajta még 5mm mintha, ha kőkeményre összeállt az idők során. Időnként kell, hogy víz érje, Nap, vagyis UV meg minél kevesebbet. Idővel bekeményszik, kirepedezik és már nem fog úgy, mintha meglenne a rugalmassága. Úgyhogy csak óvatosan vele! :-) Én a pacskerekkel nem szórakoztam. Azt hiszem 2010-es 4 évszakossal vettem az autót. Első dolgom volt lecserélni és a gumis is mondta, amikor tette rá az újakat, hogy ez már csak füstölésre lett volna jó. Én inkább nem reckíroztattam.
Te egy állat vagy! :-) Semmi kedvem, hogy a rendőrök minden 5 percben kivegyenek a forgalomból, meg szigorított műszakira küldjenek minden szerdán. 6 centi... Pályára biztos jó, de én igazából csak egy jót akarok autózni vele a hegyekben. Egy egészséges 1-2 centit gondoltam a gyárihoz képest + kicsit keményebbre hangolást, de az már megvan. Amúgy poénból egyszer kipróbálnám, hogy SUV-osítom. Tökig felcsavarni maxra és felpuhítani :-) Bár valószínűleg azonnali kitiltással járna a fórumról.
Na, én meg a nyári gumikkal voltam vele a jeges Mátrában 2 hete :)
1 hete meg Szlovákiában másik nyárigumissal - kíváncsiságból meg is néztem rajtuk az évjáratot: 2002 :) Hát nem vagyok egy DOT-huszár...téligumit is csak terepjárón használok.
Hú, MX talán januárban ment egy kört, amikor sütött a nap - de most már abba az irányba is viszket a tenyerem :) Ma láttam is pár nyitott tetejű autót...
Karosszériással egyeztettem tegnap, másik autó ügyében meg ma az illetékessel, szóval próbálom szinten tartani őket.
A rugó egy fél év alatt összeül 1 - 1,5 centit, ha nem nyúlok hozzá és ott megmarad, szóval automatába van téve az ültetés. Egyenlőre így hagyom a magyar utakra. De még nincs koncepcióm. Az elsődleges teljesült, hogy a hátulján a 2 centis süllyedést kivegyem. Lehet ha jó idő lesz, nekiállok csavargatni. Te hogy állítanád be, ha a tied lenne?
A visszahíváson a következőket csinálták: - Légzsákoknál a patronok cseréje olyanra ami felfújáskor nem robban az ember arcába - Hővédő paplan a tank és a kipufogó közé
- valahol benzincsövet cserélték ki újra, mert a régi a hő hatására ennyi idő alatt elöregedhet - erről sokat nem tudok
- alsó gömbcsukló csere az első futóműnél.
Amúgy a hétvégén felpattintottam a nyári gummát, erre természetesen minden órában változtatnak a hétvége előrejelzésén. ha így marad akkor újabb jégkorszak érkezik az országra.
Az RX-ről tudok, de mi a helyzet a ménes többi tagjával, pl az MX-xel? Mikor volt utoljára elindítva?