Ha vkit érdekelne ,van egy 2005-ös 1,0 LX YOUNG eladó,megkímélt állapotú) egyben,v alkatrésznek.(jelenleg a 15.kerben van) Motor (főtengely) hibás. Még forgalomban lévő,törzskönyves. Ár megegyezés szerint.Továbbá 4db gyári acélfelni, téli gumival,keveset futott. Kleber Krisalp HP,165/70/R13 (made in U.K.) 40e/4db (csak egyben)
Kia picantóval járok már 1 ideje (évjárat 2005). Remek verda, az 1000 köbcentis motor fogyasztása nagyon jó, van úgy, hogy 5 liter alatt marad. Kérdésem az lenne: a sebváltóval volt már valakinek gondja?
ti már az új, 'nagykerekű' Picantóból vettetek, vagy ez még a kifutó széria modellje?
Hogyan jutottatok arra a döntésre, hogy Kiát válasszatok? (azért kérdezem, mert úgy látom, ebben a kategóriában Magyarországon csak a Suzuki Celerio tud szabad szemmel is látható eladásokat produkálni, természetesen annak a típusnak is elvitathatalan érdemei vannak)
Május eleje óta hajtok egy ilyen, szintén háromhengeres kisautót, bő négyezer km ment bele eddig. Az átlagfogyasztás nálam 4,8 liter, ez napi 2x35 km-es, főként országúti munkába járásból adódik így - nagyon pozitívan csalódtam, mert az előző modellnél sokan panaszkodtak túlfogyasztásra, tisztán városi üzemben 7 liter feletti értékek is előfordulnak.
Véleményem szerint az autó a kategóriáján sok szempontból túlnő, a kidolgozása pl. egy kategóriával feljebb is a jobbak közé tartozna, a belső tere kényelmes, remek az útfekvése, nekem a dinamikára és a zajra sincs panaszom (országúti sebességekig szerintem kifejezetten csendes, nem tudom, nálad mi az összehasonlítási alap). Az Aygo mellett a Picanto úgy hat, mintha kétszer annyi alkatrészből szerelték volna össze, összehasonlíthatatlanul igényesebb szinte minden szemponból.
Közel egy hónapja vettünk és használunk egy 1 l-es KIA Picanto LX-et. Második - városi - auto szerepet szántunk neki. Egy olyan autót kerestünk ami befér a családi autónk mellé a garázsba és a ház asszonyát kisegíti a bevásárlásoknál. Ugyanakkor a csomagtartójába nemcsak egy esőkabát fér be. Végülis ezt a feladatot jól betölti. Eredetileg Toyotát akartunk venni, de az Aygo már abnormálisan kicsi csomagtérrel bír a Yaris pedig túl hosszú a garázsunkhoz. Mivel szerintünk már nem luxus, hogy rádió és klíma legyen egy bevásárló autóban is ezért az exlusive ( 400 e Ft-os) csomagot is megvettük amivel már 3 milka fölé ment az ár. A kocsihoz pótkerék nem jár, de a helye ki van alakítva. Mi ezt is plusszként kifizettük, de az átadás/átvételkor (!) derült ki, hogy kb 2 cm még hiányzott ezért pótkerék nélkül vittük haza az új családtagot. Később felajánlották, hogy adnak egy kisebb méretű virsli pótkereket (relatíve horribilis) 50000 Ft-os áron. Ez az ügy még függőben van. Otthon derült ki a garancia füzetből kifelejtettek egy fontos érvényesítő matricát és a használati utasítás egy fontos fejezetét lengyelre fordították. :) Az első benyomások az üzembe helyezett Picantoról: 1970 óta van jogosítványom és ezalatt jópár autót helyeztem üzembe és használtam. Féltem attól, hogy a Picantó ezzel az 1l-es (67 LE-s) motorral túl lomha lesz, de szerencsére ez nem jött be. Mivel a feleségemmel nem vagyunk kövérek ezért a komfortra sem lehet panaszunk. Korábban már volt 3 hengeres kisautónk, de ennek a zaja mintha erősebb lenne. A fogyasztásról talán túl korai beszélni, de erősen kétlem, hogy tartani tudná a 4,5l-es vegyes üzemet. Városban is derekasan hörpöpli az üzemanyagot, de - ismétlem - ez egy új autó első 1000 km-es üzeme (nem szabványos körülmények között). A csomagtere elegendő üléslehajtás nélkül is egy szokványos hétvégi bevásárlásra. Hajtottuk autópályán is, de ez a kocsi nem erre a feladatra lett szánva. Összességében a KIA Picantó a maga 3+ milliós árával ár érték arányos, szerethető kisautó.
Üdv mindenkinek és továbbra is kellemes húsvéti ünnepeket kivánok mindenkinek.
Igaz,hogy itt nem szerepeltem még,csak a Kia Rio topicban.Azóta vásároltam egy Kia Picanto kiskocsit tavaly Novemberben és (gond egy szál se azóta) 1.0 literes benzines motorral 2008-as évjáratú.Akartam egy tolató kamerát felszerelni,hátul.Áramot a tolató ízzótól kellett volna vennem a kamera gyártója és több fórumon is írták.Azzal nem is lett volna gond,csak sikerült rövidzárlatot okoznom az ízzót amikor kivettem és azóta nem kap áramot az ízzó.Az összes biztosítékot átnéztem,de mindegyik jó,nincs benne az ellenállás megszakadva elégve,Hol és mi mehetett tönkre?Mielőtt szervizbe vinném hátha tud valaki segíteni,járt már így,mint én.Nem tudom hol keressem a hibát.A gépkocsi használatiben nincs benne semmi infó a tolató biztosítékról,meg kapcsolóról,amikor hátramentbe kapcsolok,semmi :-( A netem sem találtam semmit erről :(Segítségeteket előre is köszönöm.
nekem egy 2004-es Picantom van. Eddig nem volt vele baj, most viszont elkezdett hisztizni. Ekőször azt gondoltam, aksi, de elvileg nem az. Nem indul be, ezért gondoltam az aksit. Most ott tartunk, h beindítom,s üresbe gázt adok, akkor beindul. Márkaszervízbe nem merem vinni, mert elvileg ott kezdődik, hogy begurulok, s 50.000ft. Veresegyházon lakom, Pest közel van. Tud valaki megbízható, nem túl drága szervizet ajánlani?
Jó reggelt mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni: szarvassal ütköztem, összetört a baloldala az autónak. Kérdés: ajtócsere esetén számít az évjárat vagy jó pl. 2004-es autóról származó az ajtó? előre is köszönöm
Sziasztok! Adott egy 2006-os 1.0-es Kia Picanto. A kérdés az lenne, hogy rakott e már valaki utólag ködlámpát bele, és ha igen akkor, hogy kötötte be :)
Bocs, az autót 67000 km- el vettük, mot 90000 km van benne, mindig jól karbantartott volt az autó, mindent időben kapott meg, legalábbis nálunk. Egy szerelő látja mindig.
Lehet nem aktív a fórum túlságosan, de hátha látja ezt valaki, és válaszol rá. A feleségem 2006- os Pianto- ja következőt csinálja. Induláskor, amikor gázt adsz fullad, majd felmegy az alapjárat. Ezt megcsinálja kétszer, majd megy rendesen. Gyertyák cserélve, alapjárati szervó motor cserélve(autószerelő ezt a hibát sejtette, de nem teljesen jött össze). Szerintem jó benzinnel jár(Shell adalékolt, bár lehet az se jó). Az autó csak városban megy szinte, napi 10 kilométert. Tettem bele STP üzemanyag adalékot, az nem sokat hozott. A szerelő még Spuri adalékot javalot, aztán esetleg EGR szelep cserét. Alapjárat motor csere előtt 7 l- t kajolt, most lement 5- 6 közé és jobban is megy, mint annak előtte. Nagyobb fordulatnál szerintem egy tartományban enyhén rántgat, de megy.
Hali mindenki Kicsit kihalt a fórum mostanság gondoltam írok pár sort. Micike7711-es észrevétele nem tudom, hogy azóta javult e a dolog, de nekem is ez a gondom és most kiderült kuplung szerkezet csere megoldja a dolgot. Hála égnek 40000 körül megúszom a cserét munkadíjjal együtt. A kérdésem az lenne, hogy van e köztetek aki huzamosabb ideig használja pályán a kocsit? Észre vettem, hogy az olaj az rendesen fogy belőle, és bár szerintem nem a pálya miatt, de nem mindig indul elsőre mióta többet járok vele pályán, teszem hozzá 4000 fordulat a max tehát nem hajtom szegény ezrest. Valakinek van e tapasztalata ezzel kapcsolatban?
A hozzá adott karbantartási kézikönyv szerintem mindazt tartalmazza, amit otthon egyszerű eszközökkel cserélni, javítani tudsz. Minden mást én szervizben (ha nem is szakszervizben) csináltatnék. Csapágykinyomót találhatsz pl. lincos.hu-n, muhelynet.hu-n.
Kérlek segítsetek, hol tudok vásárolni használt, olcsó hidraulikus prést (csapágykinyomó prést), és Javítási kézikönyv és karbantartás című könyvet, (útmutató a gépjármű javításához és karbantartásához), magyarul (angolul nem), ki is tudnám nyomtatni.
Az alábbi problémát tapasztaltam 2006- os Kia Picanto gépkocsimnál. A két első ülés közötti térben, pontosabban a pedálok mellett lezárt fűtésnél forró a ?radiátor?. Ennek ellenére a szellőzőnyílásokból lezárt fűtésnél hideg levegő áramoltatható. Alánéztem, ami látszik, hogy a bovden nem szakadt, és működteti a ?fűtéscsapot? . Normális ez a melegedés, vagy hibás működés eredménye? Ha tapasztalt valaki hasonlót, mi volt a megoldás, illetve milyen költséget jelent a javítás? Meglehetősen kellemetlen ez így nyáron.
Kérlek benneteket, hogy segítsetek, ha tudjátok, hogy a Kia Picanto váltójába hol kell beönteni az olajat, vagy kell-e, és ha igen, milyen olajat?
A másik kérdésem pedig az, hogy a tárcsafék tájolócsapjával mit kell csinálni zsírozni kell-e, ha kell akkor hogyan? Megpróbáljuk mi is amit lehet otthon elvégezni rajta, persze, ha tudjuk.
Lacilee, köszi a jó tanácsot, és a jó leírást, a benzinszürőt ez alapján ki tudtuk cserélni.
Két problémám lenne,van egy 2004-es Picantom,torony szilent kellene hozzá,de nagyon sok helyen nincs,vagy csak szervízböl és horror áron,szeretném kérdezni tőletek tudd e ebben valaki segíteni?
A másik kérdésem,tapasztaltam hogy az egyes és a hátramenetet nagyon nehezen veszi be néha,és négyesben kicsit remeg a a váltókar és zörgös hangot ad ki,ez mitöl lehet?Kuplung?
Lenne még egy kérdésem,hogy Picantohoz javító könyv online létezik e?