Van rá egy gomb valahol (a D3-ban is elektromosan kapcsolod) A diffik nem önzáróak és nem is zárhatóak:
- Az első nyitott, mindig.
- A középső elektronikusan szabályozható zárású, mindig.
- A hátsó alapból nyitott, felárért lehetett elektronikusan zárható (alámászol, és ha van a hátsó difi tetején egy jó kétöklömnyi villanymotor, akkor zárható ;)
A diffiket elektronika vezérli - te nem tudod zárni őket -, ami emellett a kerekek fékezgetésével is dolgozik. És qrva jó. Sokkal(!) jobb terepen mint a TLC KJ90-em volt a két fixre zárható difijével. Korlátozó tényező a méret (olyan széles, hogy beszorulna az IMO mosóba), és a tömeg (2650kg üresen). Meg a legalább 17"-os felni. Cserébe csendben és stabilan(!) utazhatsz vele akár 150-160-al is.
Nem több, mint bármi másnak a kategóriájában. Igényli a törődést, cserébe olcsóbb hozzá az alkatrész. Haverom a Land Cruiserére (bocsi, az csak egy Prado :-) többet költött már, mint én a Disco-ra, igaz én meg sokkal többször nyúlok hozzá.
Alapvetően nem zavar a fogyasztás de gondolom ezek a benzinesek ekkora tömeg mellett nem jönnek ki 20 literből ha tempósabban halad vele az ember....Mellesleg elég ritka a piacon.....Meg fogok egy ilyet is nézni
A V6 dízel zsákbamacska, nem tudhatod, hogy mennyit fog bírni, 50-500ezer km között bármi lehet.
Vegyél benzinest ha tényleg keveset mész (és találsz), vagy ha nem kell a sok hely, akkor egy V8 dízel Range Rover Sport-ot, az műszakilag ugyanaz, csak más a ruhája.
Nekem D3 TDV6-om van valami 320ezerrel és bontatlan motorral (Isten tartsa meg jó szokását :-) amit nagyon is szeretek.
Discovery 3-4 vásárlásban gondolkodom .3. autó lenne a családban túra ,vadászat,horgászat.
Mi az amit kerülni kell?Tényleg annyira betegágy a 3 literes motor?.Tudom hogy nem kis rezsivel van egy Lendi,de ezzel együtt tudok élni,viszont 3-4 milliós motorfelújítást nem szeretnék...
A találkozó a szokott helyen, ld. térkép. Ez az M3 autópálya északi oldalán van, Gödöllőtől Pest felé pár km-re, ott kb., ahol a két Lukoil benzinkút van az autópályán. Az autópályáról a kutaknál nem lehet lejönni, vagy Gödöllőnél, vagy a mogyoródi lehajtónál lehet lejönni, és az autópálya mellett az északi oldalon fut egy kis út, ami Szadára vezet, azon kell jönni. A piros X a találkahely, az egy újonnan épült aszfaltút, ami valami gázcsőállomáshoz vezet be, ennek az útnak az elején tudunk felsorakozni. A hely megközelítése a kék nyilak mentén lehetséges, továbbhaladás irányunk a zöld nyíl lesz. Találkozó időpontja: 2022-04-30, de. 10:00 óra
GPS: 47.60726975999279, 19.291940306957816
Mivel kis késések szoktak lenni, 10:30 körül fogunk tudni elindulni. Aki sokat késik, ne aggódjon, hanem csörögjön rám. Telefonszámot ide most nem írok, aki nem ismeri, az email-ben keressen a hét folyamán, az email címem nyilvános.
Benzinkutat nem érintünk az út során, tehát tankoljatok előtte (a találkahely egy benzinkút!!!). Mindenki készüljön egész napra étellel, szendviccsel, innivalóval egyéni igényei alapján. Aki éjszakára is marad, az meleg cuccot, enni-innivalót, alvós felszerelést hozzon, nem szállodában leszünk, hanem szabad ég alatt! Az esti sütős/főzős program önellátó, mindenki azt eszi, amit hoz/főz, és mindenki dobjon be egy pár hasáb fát a kocsiba, hogy legyen száraz fa a tűzre. Vasárnap reggel (ha megérjük :) ébredezés, reggeli (igény szerint, önellátó alapon), majd irány haza. Tányér, pohár, evőeszköz, fejlámpa, szék legyen! Továbbá: bakancs/túracipő, megfelelő réteges öltözet, esőkabát, meleg ruha, sapka. Alváshoz sátor, derékalj, hálózsák, takarók, párna, sapka, polifoam/szivacs, stb.
PMR rádiót mindenki hozzon.
Biztos, hogy kihagytam 1-2 dolgot, majd még írom, illetve akinek kérdése van, keressen. Kutyát, gyereket, asszonyt is lehet hozni! Mint tudjátok, az ott alvás nem kötelező, sőt, útközben is be lehet csatlakozni, illetve ki lehet válni. Tehát még egyszer: FAGYHALÁL túra április 30-án szombaton !
Több esetben nem engedett ki, csupán fizikális ráhatással... Most ki van kötve, biztosíték el van távolítva a táblából. A szerelőm azt tanácsolta, hogy vegyek egy teljesen új szettet, motorral, bovdenekkel stb.
Van esetleg valakinek tapasztalata kézifék kapcsán?
Megelégedve ? Egyes mást már cserélnem kelett rajta ,kardántengely,kompresszor a légpárnáktol ,erösitö a rádiotol anyos ülés alatt,kormánymü,fékek meg stb, na jo ezek benne vannak a pakliba ,per pilanat füstöl mind az állat mikor odataposok neki föleg hegyen felfele ,multkor kihasadt jobb oldalt a hosszu gumicsö ami megy a turbohütöhöz,gondolom most bal oldalt a rövidebb de még nem jutottam hozzá.
Na ja fogyasztás 11-13 között van ,attol függetlenül hogy most jön ki lassan minden baja 200.000 km után megvagyok vele elégedve föleg hogy automatta ,finoman vált és az elötti grand cherokkéhoz képest sokkal halkabb is,igaz az csak 5 henger volt,ez meg 6
Ez van aki ilyen autot bevállal számitania kell ennyi kilométer után hogy egyes mást cserélnie kell rajta,alkatrészt eddig csak netröl vettem olcsobb mind Land Roveréknél és mindet magam cseréltem javitottam ,meg azt is hozzákell tennem hogy ez a forum is sokat segitett nekem hiba ellháritásban ,tisztelet a segitöknek
2007-es Range Rover 3.6 Tdv8-at szeretnék vásárolni.
Az a kérdésem, hogy mekkora szopórollerre ülhetek fel? 😀
Amit kell egy autónak, azt megadom nem a költségektől félek. Tudok együttélni a szervízig ha mondjuk feladja az ülésfűtés. De ha reggel nem indul az autó-a héten már másodszor- na az bosszantana. 😊
Kiderült, hogy mán régebben volt az alvázszámmal macera, ezért kapott másikat, más helyre és a motortérbe is került tábla. Szóval nyugodtan lehet fűrészelni a szekér végét.