Hello!
Nekem az OTPnél van számlám, de nagyon nem vagyok megelégedve velük. Gondoltam, hogy átmegyek a CIBhez, mert róluk még nem hallottam rosszat, igaz lehet, hogy ez csak véletlen...
Aki esetleg használ CIB bankot az mondja meg, hogy mennyire jó, jobb-e az OTPnél, magyarul nem esek-e csöbörből vödörbe, ha bankot váltok? Ja, lakossági számlám van.
Kösz!
Ez érdekes. A QR. Én utaltam ma és tegnap, kis mobiligazítgatás után bevette mindig a QR-t a netbank képéről.
(csak hogy utána minek megint a pin-t megadni, mikor a withkey-be is már pin-nel jutottam .... ááááá ... ezt a push-os "koppintson ide" jóváhagyásnál is gyűlölöm, hogy bemegyek jóváhagyni eleve a pin-nel, aztán megint kéri a pin-t. tudnám ütni, aki ezt kitalálta)
Más. Ismerős nem a withkey-ből QR-ezett, hanem a withQR-rel, és amikor pipa lett a QR-en, akkor kihajította a netbank, tranzakciót bukta. :-) Aztán mondtam neki, a withkey-ből kellene QR-ezni.
Nálam az az agyvérzés, hogy a QR kód beolvasása egyszerűen nem működik, nem fókuszál, hiába próbálom. Lényegében nem tudok a böngészősben utalni.
Vagyis "elhalasztom" az utalást, majd appban előkotrom újra, ott hagyom jóvá. (Ha nem kell sokat pötyögni vagy copy-pastelni, akkor eleve appban kezdem.)
Ki akartam törölni a régi partnerlistát, mielőtt szinkronizálást kérnék, de úgy láttam, csak egyesével lehet: ehhez egyesével kell kódot generálni és bepötyörészni. Nóóórmális? (Igen, természetesen kellene a közlemény is.)
Viszont a közlemény rovat, tartalmával együtt elveszett.
Ja. Na de ez milyen !"+"!+@@#^ˇ már?? Ekkora balfaszok nem lehetnek ott, hogy ez a rovat, hja, nem is köll. Mer minek. ???? Hát annak funkciója van. Nem véletlen írt oda valamit az ember. Krucifix.
Most derült ki nekem, a netbankban a partnerlista nem tartalmaz közlemény mezőt, tehát a partner kiválasztása nem tölti ki azt a mezőt. Ügyes. Gratula.
Az utalás az eddigi egy kódkérés (push) és beírás helyett egy jelszó appban withkey-hez, QR beolasása, majd jelszó megint jóváhagyáshoz. Szuper. Gratula. Én elleszek vele, mert havi hármat utalok, amiből kettő akár automatikus is lehetne - de akik napi rengeteget utalnak, azok miért nem fognak agyérgörcsöt kapni?
Plusz lassú, mint a dögvész, az a halálom. (250-es a netem)
Drága jó jávás, de kár érte!
Viszont egy talán jó hír: 18-ig elérhető a jávás, nem használható, de a partnerek még most is exportálhatók, most néztem meg. Plusz emiatt hátha a szinkronizálást is lehet még kérni telefonon.
Azt tudnod, kell, hogy minden banknál az előtörlesztésnek különböző feltételei vannak. Ezt a kondíciós listában megtalálod.
Ha túl hamar törleszted, akkor jellemzően a kezdeti költségeket, amiket adnak kedvezményként 0ft-ért, vissza kell fizetned. Azt hiszem ez 2 év.
A bankmonitor mivel több ügyfelet is közvetít könnyen lehet, hogy jobb kondíciót ad, mint amit simán besétálva a bankba megkapnál. De! Ha magnfica ügyfél vagy, akkor érdemes a személyi bankárodat megkeresni, és kérjél bankfiók kedvezményt, (bankfiókban kell kötöd a szerződést) Már adja úgy az ajánlatot. Bár az összeg nekem túl kevésnek tűnik, hogy nagyon belemenjen ilyenbe.
Változó kamatozású hiteleket (5 évnél rövidebb kamatperiódussal) nem találsz.
Ami esetleg megérheti, ha az összeg alacsony, néha érdemes lehet a személyi kölcsönt is megnézni, mert az ügyintézési idő sokkal rövidebb (nekem néhány perc volt), nincs értékbecslés meg ilyenek. De a jelentősen leesett lakáshitelkamatokat látva, lehet, hogy megéri még mindig küzdeni a normál lakáshitellel.
Valaki tudja, hogy az online bankban megcsinált sablonokat hogyan lehet használni a mobilbankban? Mert a sablonban legalább ott van a szokásos közlemény szöveg.
Én keresnék egy független hiteltanácsadót ezzel a kérdéssel. A kiszamolo blog ajánlgat egyet. (bár nekem ő annyira nem szimpatikus, de ez előítélet. Lehet jó szakember) Linket szándékosan nem rakok be, nehogy direkt reklám legyen.
Gondoltam ide írok, mert látom a lakáshiteles topik eléggé döglött.. De egyébiránt CIB-es vagyok én is.
Szóval a konkrét kérdésem az lenne, hogy lehet hogy fel kellene venni egy 5-7 milla lakáshitelt, de elképzelhető hogy később vagy vég, vagy előtörleszteni tudnám, viszont nem értem, nem egyértelmű hogy ez hogy működik (netet gyorsan átfutva).
Szóval akkor legyenek konkrétumok, mondjuk legyen 7 milla lakáshitel 10 évre, bankmonitor szerint
Mondjuk legyen a CIB hitele (mi ez a bankmonitor kedvezmény, meg mi az h új ügyfeleknek? Akkor én nem vehetem fel?), 9 746 920 Ft a teljes visszafizetés. Ha én mondjuk 1 év múlva visszafizetem a felét a 7 millának, 3.5 millát, ugye marad 3.5 milla hitelem, akkor mennyire jön ki a teljes visszafizetés? Mondjuk nézzük meg mindkét esetet, hogy mondjuk változatlan marad a futamidő, meg legyen az hogy 5 évre csökkentem a futamidőt.
Illetve, egyéb tanácsok is jöhetnek, pl lehet változó kamatozású jobban megérné, mivel ugye várhatóan mostmár csökkeni fognak a kamatok valamelyest... (?)
A Kezelő egy kattintással : "csináltam egy szinkronizálást"
Nálam is ennyi volt.
Csak halkan kérdezem: ezt miért nem lehet automatikusan??
Vagy mondjuk a nyüves netbankba belépéskor egy kérdést feldobni, hogy "Aztán tetszik-e kívánni áthozni a jávából a partnereket? Mert elvesznek ám, ha nem."
Jóvan, telefonáltam, 2 perc az egész, megvan a listám.
Igaz, a régi és az aktuális lista össze lett fésülve, de még mindig jobb kigyomlálgatni majd valamikor, mint beírogatni, amiket használok. Duplikáltak nem lettek benne, a régebbi néven maradtak meg, ha az aktuálisban eltérő volt a név az adott számlaszámhoz.
Nagyon köszönöm annak, aki(k) itt felvetette ezt a dolgot, mert én simán elbuktam volna a listámat, ha itt nem olvasom.
A netbankban és az appban ott a partnerlistám! Helyből. Na mondom, nem is kell küzdeni export-import.
Nézem .... hmmmm .... egy évekkel ezelőtti állapotú partnerlistám van ott... Hát ez meg WTF?? Amikor indították a netbankot vagy az appot, akkor áttették a jávásból az akkori partnereket? Nagyon úgy tűnik. De azóta nem lettek szinkronizálva.
A netesben importálást nem találtam, a jávásból az export megtörtént.
Ha ők se látják,hogy lehet bizonyitani, hogy calaki megadta, nem adta meg, stb...
FONTOS!
Tájékoztatjuk, hogy 2024. január 1-től a CIB Internet Bank kivezetésével a 2024. január 1. napját követő időszakra a CIB Internet Bankban, bankfiókjainkban, valamint CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül a korábbiakban megadott értéknapos átutalásait nem fogja tudja elérni. Ennek következtében a meglévő csatornáinkon (CIB Bank Online, CIB Bank Mobilalkalmazás, CIB Business Online) nem fogja tudni megtekinteni, módosítani, illetve törölni ezen értéknapos átutalásokat.
A CIB Internet Bankon értéknapos utalást rögzíteni csak 2023. december 31-ig van lehetősége.
A fentiek ellenére az Ön által megadott átutalások teljesülni fognak a megjelölt értéknapon, amelyről a megszokott módon push üzenetben értesítjük, és a tranzakció történetében is megtekintheti a teljesült átutalást.
Amennyiben viszont módosítani vagy törölni szeretné értéknapos átutalási megbízását kérjük, keresse fel a CIB24-et a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon, vagy fáradjon be fiókjaink egyikébe.
De tudtommal csak az utalási partnereket lehet exportálni. A beállított csoport beszedési megbízásokat nem. Úgyhogy azokat kénytelen voltam egyesével kiscreenshotolni. Röhej.
Ne izéljetek már, jól értem, hogy a javabankos utalási partnerek és adatok elvesznek, ha nem állok neki telefonálni...??? Ennyire gáz, g.ci, nem lehet a cib.
Te próbáltad már ezt a partnerlista migrálást kérni?
Sikerült? Áthozták a közlemény rovatot is?
Ez sokszor nagyon fontos és informatív lenne.
Botrányos, hogy ezért külön kuncsorogni kell.
Nekem kb. a 30%-át rakták át a régiből automatikusan.
Egy rakás régi partnert, néhányukkal vagy tíz éve volt egyetlen tranzakcióm.
De, a rendszeresen használt utalásokhoz tartozóan egyetlen ügyfél sem volt közöttük, se szolgáltató, se közüzem, senki olyan, akiknek havonta utalok.
Pötyöghetem be amikor éppen sorra kerül egy utalás mindegyiket.
Ennyi erővel ezt megtehetném egy másik banknál is, ahol nulláról indulnék.
Nagyon gondolkodom rajta ...
Többszörös kör után ma derült ki, hogy az új oldalról szándékosan lehagyták a lekötött betétekről való rendelkezés lehetőségét. Hiába kerestem nem találtam. Azt hittem béna vagyok.
Hívjam adott esetben a cib24 ügyintézőt, majd az megoldja a feltörést.
A JAVA-s felületen egy kattintás volt. Még van három nap.
Az én reklamációmra nem ezt válaszolták, hanem, hogy megcsinálják. Mondjuk bosszantó lenne, mert elveszne, amit kézzel megcsináltam már. Lesz nekik bajuk az új évben, még mindig tele van hibával (minden észrevételem jogos volt szerintük is).