Új vagyok a fórumon. Most tervezem Trooper vásárlását, amit családi autóként, vadászatra és lószállító vontatására használnék. Elsősorban 2,8-as dízelben gondolkodom az 5 ajtós változatban, de ha igazán jó árban találnék esetleg a hosszabb 3 ajtóst akkor ideiglenesen az is megtenné, feltéve, ha annak az alvázára rátehető az 5 ajtós kaszni. Gyakorlott Troopereseknek a véleményét kérném, hogy az ilyen kasznicsere kivitelezhető-e?
Továbbá esetleg a 2000-es benzines motor fogyasztásáról és egyéb tulajdonságairól (dinamika, erő, fordulat, nyomatékosság) is írhatnátok, valamint ez létezik-e 5-ös váltóval?
Új vagyok a terepjárók világában, nem is vagyok autószakértő (bár azért az alapfogalmak megvannak nagyjából).
Kérdésem: van egy 2.6 benzines Trooper DLX 1990es, valószínűleg ingyen odaadják, jó autó volt valaha többel elmondása szerint is, de 2 éve lerobbant a motor (valószínűsítik hogy hengerfejes de nem biztos persze), leállították az udvarra anyagi okok miatt. Viszont most talán ingyen el tudom hozni. A szerelő szerint 200-300K-nál kisebb összegre ne számítsak incl. műszaki. Szerintetek érdemes ezzel foglalkozni? Mondjuk tudom hogy bitang erős állítólag 120 paci. Mivel keveset használnám a fogyasztás nem kardinális kérdés. Terepre ill. városba melyik a jobb, a dízel v. a benzin? A belseje viszont nagyon szép állapotban van és le lett alvázvédőzve is állítólag.
Néztem a neten, van Ssangyong Korando Family ami állítólag egy az egyben ugyanez, abban fele ilyen erős moci van viszont dízel, és 200-300K körül már műszakival is lehet szerezni.
Érdeklődnék,hogy 87-es Trooperen van e esetleg valami téli-nyári fűtés állítási lehetőség,mert nagyon nyomja befelé a hideget aztán most valamilyen kartronpapíros megoldással van berhelve a dolog...Valakinek esetleg tanksapkája ,és hátsó lökhárítója van e eladó??