semmilyen relé nincs a műszerfal alatt aminek köze lenne az alapjárathoz,normális műszerezettségű és felkészültségű helyre kell elvinni ahol csinálnak diagnosztikát és tudnak alapjáratot is tanítani
Sziasztok! Lacetti 1.6 gázos járgányok erősebb fékezésnél leáll. Persze a kellemes része ekkor az, hogy a kormány és fékszervó azonnal megszűnik. A gázzal vélhetően nem összefüggő hiba, mert benzin üzemben is csinálja. Korábban is volt már ilyen problémám, amikor 6 éve megvettem, de nem emlékszem mi is volt a megoldás. Mintha, a műszerfal alatt valami relét cserélték volna akkor, de nem biztos. Sajnos eddig már két szervíz nem tudta orvosolni a hibát. Valakinek van ötlete? Előre is köszi!
Olcsón fenntartható autó, az 1.4 kicsit kevés a súlyhoz, pár ár gyári minőségű féktárcsa+betét előre 32.000,vezérlés klt + vízpumpa olcsóbb 28500, gyári minőség 45.000,küszöb rohadására kell figyelni
Nincs vele különös gond, csak szeretném tudni az előéletét. Mit cseréltek, mire kel számítani, mire kell figyelni stb.
A féltengelyek motor felőli végei, eléggé lógnak. (belső csuklók)Nem voltak szétszedve, csak kézzel megmozgatva. Mennyi a tűrés, mennyit lóghat kb?. Menet közben okozhat ez morgást, rázkódást stb? Sajnos a jobb oldali az jobban lóg. A belső csukló tengelye, vagy a difiben levő csapágy szokott elkopni? Melyik a gyakoribb? mert ha a dificsapágy van kikopva, az sajna komolyabb műtét.:-(
GM 5w40 nek 5000 a literára azt nem tettél bele 195/65 felejtős!!! miért kell rohadtúl nem rávalót tenni rá ami még bele is ér kitekert kormánynál?? És még a futómű geometriát is elcseszi!
Köszi a választ. Asszem valami GM 5w40 amit vettem bele. A gumikat át akarom tenni, 195-65-15 re. Szerintem az jobban állna neki, meg nem pörögne annyit a motor. Remélem a lehajtás nem nagyon változik meg. Valaki esetleg próbálta már a nagyobb gumit? Sztem ez a 195 55 15, ez hülyén áll neki:-)
60.000 vagy 4 év ,taxisra ne hallgas 2ft ért körbehajtaná a csigát a ringen az összes,tovább mehetsz de az sokkal többe fog kerülni. Kilincset festesd le ,5w40 gyáriba csak a dizelhez van aminek liter
ára cirka 5-6000 nem hiszem,hogy azt tetted volna be a mannol OEM 5w40 meg sose volt gyári mosóolajnak jó másra nem.
Klima szelep kupakot klimásoknál keress más a kis és nagynyomású oldalé
Egy 1.6 LACETTI boldog tulaja lettem. Van néhány dolog amit szeretnék megcsinálni rajta. PL: a kilincsfészkek lemattultak, lekoptak rendesen. Ha volna valakinek elfekvőben 4 db kék(metál) színű, azt átvenném.
Mikor szoktatok vezérlést cserélni? Mi az a km, amit még kibír? Tudom, hogy 60.000km-ként kell cserélni. Beszéltem nem 1 taxissal, akik 100.000km-ként cseréltek, és nem volt megkopva a szíj.
Érdekelnének a főbb tipushibák is. Ki milyen tipusú olajat használ, Én 5-40 gyárit tettem bele.
Hirtelen ennyi.
Előre is köszi a válaszokat. UI: Kellene egy klíma szelepsapka is.