Kérdésem lenne. Valakinek van még az itteni csapatból 2000 -es Accord aerodek 1987-es ex-es automatája, jó lenne vele beszélni. Szerintem nagyon kevés van itthon ami jár a saját lábán / mit jár repül / Én imádom ezt a bringát.
Szia Olvastam a válszod. Én is bele szaladtam a bállítások hibáiba. A kiépített rádió és a beszerelt fej egység is azonos.A problémám az hogy leírást sem kaptam hozzá. Megpróbáltam beállítani de a klima vezérléssel nem bírtam és jelenleg is a régi rádióval járok, hogy legyen fűtésem. Tudnál segíteni hogy az új fejegység "normálisan" működjön. Üdv handli
Mivel én is úgy gondolom, hogy ártani semmiképp nem fog, ezentúl 0W-20-at kap. 8-éves koráig volt a gari+hosszabbítás+premium quality akármi, addig volt márkaszerviz, és amikor épp feltüntették a számlán, akkor 5W-40 volt ráírva mindig (néha típus szerint Helix ultra). Felteszem, nem tettek bele helyette drágábbat...
Hát épp ez az, hogy a gyári ajánlásban a 0W-20 meg a 10W-40 is benne van. Amíg garis volt, addig évente volt csere, ami kb. 4000 km-t jelentett, most én cserélem 2 évente, ami 7-8 ezer km-t jelent. A rövid utak pár km-t jelentenek, köztük mondjuk fél órás szünetekkel, egymás után 5-6x, hetente 1-2 alkalommal. Hidegben ez nem igazán elég a stabil bemelegedett állapothoz. Volt egy sokrészes tanulmány a neten, annak pár részébe beleolvastam, de nagyon mélyen belement a viszkozitás dolgokba, ami megmaradt konklúzió, hogy az ajánlott olajok közül mindig a leghígabbat tegyük...
A sok rövid út mit jelent? Nem éri el az üzemi hőfokot, vagy csak épphogy, vagy eléri de sokszor indítod és állítod le?
"A nagykönyv szerint szinte bármit megeszik" javaslat, hogy olyat tegyél bele ami benne van a gyári tartományba,... max ha nagyobb az igénybevétel, bármilyen irányba, én sűrűbben cserélném,...
8-10e kilométerenként cserélem a 0-20ast, sok tapasztalat nincs kb 1,5 éve van 2004 accordom 2.4 es.
Ha már szóbakerült az olaj, inkább itt kérdezem meg, márkatársak csak nem dobtok ki :)
Gen 3 CR-V, 2.0 benzines, 12 éves, 40e km (nem röhögni, nem elírás) motorolaj a kérdés. Eddig mindig 5W-40 ment bele, szervizben is, sk cserénél is. Viszont a sok rövid út miatt (főleg télen) lejjebb váltanék. A nagykönyv szerint szinte bármit megeszik 0W-20-tól 10W-40-ig. Eredetileg valami márkás 0W-30-at gondoltam, de a gyári 0W-20 olaj sem annyival drágább. Egy ilyen jó állapotú motorba talán érdemes belerakni. Mit gondoltok?
tőlük rendeltem, lehet jót és rosszat is olvasni roluk a facebookon,.. nekem sem jó a tapasztelatom,.. a honlap a raktárkészleten lévőre 2 napot ír kiszállítási időnek, a visszaigazoló emailban ők már 2-3 napot írtak majd a következőben azt hogy nincs a belsőraktárukon,... ezért 7-10 nap mire a raktáron lesz és 5-10 nap a kiszállítás.... 15 munkanap és meg is érkezett. Ha hasonlót szeretnél nézz jól körbe. Nekem amit lentebb írtam az az egyik problémám,.. hogy van egy + csati ami hasonló mint az antenna kábel, csak fele olyan vastag, na azt nem tudtam hová bedugni... ezért nincs a műszerfalon kinti hőmérséklet visszajelzés. Amit adnak angol és egy "magyarnak" nevezett leírás, van amit a magyar ír az angol nem és fordítva.. 2-3 napot szívtam mire beállítottam. (nem tudok angolul) Azzal csesztem el az elején hogy beállítottam a magyar menüt,... így nem találtam meg az automnak megfelelő tipust amit be kellet volna ahhoz állítani hogy a kezelőgombok; hőmérséklet, venti sebbesség, klioma, stb látszodjon a monitoron,... ez is egy szívás volt,... + a leírás mutatja hogy ki lehet kapcsolni a gps hangot, na ezt én nem találtam meg,... írtam is nekik válaszoltak, de mindegy,... rakassam be szervízbe... csak ez ugye nem szervizes probléma..
kb ennyi,... tudok sokat mesélni róla,.. nagyon sokat keresgéltem, ha teheted valami márkásat vegyél, azzal lehet nincs ennyi gond, a linken egy kinait fogsz kapni, vannak apró hülyeségei, alapból ha leállítod a kocsit akkor megjegyez mindent, na ezt nem mindig csinálja... ritkán leállítás után, idításnál újraindul. És kezdetben lefagyott a gps is, most mindig adok neki wifit a teloról és így tökéletes.
Nem navis, sima gyári cd-s rádió.. csatolok egy netről szedett képet ami olyan mit az enyém, egy kis eltéréssel ahol ezen hangjegy/hangszóró ikon van ott nekem csak hangjegy...
De akár le tudom az enyém hátulját holnap fényképezni..
Van egy 2004 2.4 benzin Honda Accord Tourerem, a gyári fejegységet lecseréltem egy androidos fejegységre.
Amikor kiszereltem a gyárit volt az antenna csati mellet egy hasonló mint az antenna csatlakozó, csak átmérőben kissebb csati,... erre lenne a kérdés, hogy ez mi célt szolgál, ezt a jelenlegi androidosba nem tudtam bekötni..
A szerelés utáni változás, hogy a műszerfalon a kinti hőmérsékletet nem mutatja.. ennek következtetése képpen gondolom ahhoz tartozik,... ezt lehet e valahogy orvosolni, működésre bírni?