Valaki nem tudja honnan lehetne olyangumitömítést szerezni amiben az ablakmosó motor van bedugva az ablakmosó tartályban enged és a beleöntött folyadék szép lassan elfolyik .
Sziasztok ! Tanácsot szeretnék tőletek kérni .Van egy AHW motorkódos 1.4 16v négyes golfom. És bár nem mondok vele újat, de csattogó hidrotőke hangja van, főleg hidegen, de melegen is ,és nem mindig. Már az egész sort kicseréltem és olajokkal is próbálkoztam 5-40,10-40, castrol,mobil 1 . De továbbra sincs javulás. Egy szervizben azt mondták hogy hengerfejet le, kibelezni és alaposan kitakarítani az olaj furatokat, CO-dróttal a kis furatokat,és utána egy új sor hidrotőke és jó lesz. 220-ezer van a motorban és nem tiszta olajsár a belseje. Mit tehetnék ! Válaszotok előre is köszönöm.
Sziasztok. Van egy 1,6-os golt 4-em és egyre nehezebben veszi a sebességeket és nagyobb fordulaton már többször bent maradt a kuplung pedál, de csak nagy fordulaton, ha szépen járok vele 2-3 ezer akkor nem. Valaki találkozott már ilyennel? Szerintetek kuplunk vagy munkahenger csere? Köszi.
Valamiért időközönként kivágja a 3-as biztimet. (napocska szimbólum)
Megnéztem a használatiját a kocsinak (netről szedtem le egy négyes golfét), a "Köd lámpa relé, és a műszerfal világítást ír, ha jól értelmeztem.
Namost ezt vágja ki nekem időközönként. Szerintetek hol lehet a bibi? esetleg valami gyenge pont ahol megtörhetett a kábel?
-Miért van az hogy most meg megáll benne a 7,5 A bizti? multiméterrel is rámértem.. 6A nem volt nagyobb az áramfelvétel, akárhogy kapcsolgattam a belső műszerfal világítást. Emlékszem anno egyszer kivágta mikor pl beinditottam a kocsit akkor, volt olyan is mikor a szivargyujtóba bedugtam a telot akkor vágta ki. namost..
-Olyan is volt hogy pl tettem be a biztit és már a kezemben elégett rögtön.
-Olyan is volt hogy , nem pótoltam a biztit, menet közben rákapcsoltam a reflektort, és a műszerfaltól folyamatos sercegés közepette, de világított a műszerfal igaz halványan. Tehát megkerülve a műszerfal világítás erősséget állító kapcsolót.
-Lehet hogy a ködlámpa ázott be? mert a jobb hátsó ködlámpát minap mikor pl lebontottam vizes volt, tehát beázik a jobb hátsó lámpám ez tuti. De ezt nem értem, mert a ködlámpáknak van külön biztijük és annak semmi baja.
Most egy 7,5A gyárilag megadott érték van benne, egyelőre megy vele.
plusz: (szívargyújtót hogy lehet ki szedni?) lehet az okozza a bajt)
Kérnék 1 kis segítséget,van vw bora 1,6 benzin 105 le szétszedtem a levegőszűrőt és van benne valami szonda,rugó meg légterelő ajtó de ebből semmi nem működik.Mi a szerepe ennek és mi a neve,hogy tudjak másikat venni? Előre is köszi a segítséget
Sziasztok
g4 99 évj. AHW motorkód .
Az oldalindex hogyan van bekötve nincs csatlakozó a sárvédő alatt sem sem a motortérben,cseréltünk sárvédőt kiderűlt be sem volt kötve én viszont szeretném ha működne csak hová kössem ha nem találok csatit .
Volkswagen Bora 2000 évjárat 1.4 benzin. Tudom nem ide tartozik, de sajna tehetetlen vagyok és DUNAÚJVÁROS-ban pár szerelőnél volta de mind inkább csak beszélt tehetség meg semmi. Lenne olyan kérdésem hogy olyan relé van ami azt a célt szolgálja hogy a tolatólámpa vagy a kiló méter óra menjen? Ez elég hülye kérdés de sajna egyszer kiéget a tolató lámpa égőm majd csere után ismét és azóta már ott áram sincs és a nem mér a órám se semmit. Biztik átnézve, komputere rákötve de csak mikrókapcsoló hibát írt ki
A link,persze vicc volt. Egyébként engem is érdekelne,mert az egyik lámpám poros belülről és kikellene takarítanom. Nem tudom,hogy tud bemenni a por közé,valószínű nem zár jól.
Én nem tudom,hogy hol a hőgomba,nem értek hozzá. Majd megyek a héten a szerelő ismerősömhöz,aki ért hozzá.A középső világítás nem működik se manuálisan,sem ajtó nyitásra. Az égő viszont jó benne.A 2 kis szélső/olvasó/térkép lámpa működik,sőt ha kiveszem a kulcsot az indítóból,akkor is felkapcsol,még a hátsó kettő is.Ajtónyitásra abszolút nem működik egyik lámpa sem,csak a csomagtér ajtó nyitására kapcsol be a csomagtér világítás.
Te tudod, hogy hol van a hőgomba helyileg a motoron? Megköszönném ha egy képet tudnál róla felrakni ahol látszik az elhelyezkedése.
A világítással kapcsolatban le tudod írni, hogy hogyan nem működik? Manuálisan kapcsolóval fel tudod kapcsolni a középsőt vagy csak a két kis szélsőt tudod felkapcsolni? Egyik ajtóra sem gyullad fel ha kinyitod? stb.
Nekem is lenne hasonló gondom,hogy a IV-es golf nehezen indul ,főként reggelente. Most voltam szervízben és a számítógép nem mutatott ki semmilyen hibát,bár az EPC lámpa világít,mikor indítok,ami valamilyen motor jelegű hibára utal. Az aksi viszonylag új,azt mondták,hogy lehet valami jeladó,ami 20e forint,de azt sem garantálják,hogy jó lesz. Olvastam a hőgombát,talán az is lehet,mert mosták,hogy lehet a motor tévesen méri,de azt is hallottam,hogy az üzemanyag porlasztó a rossz.
Valakinek ötlete? Persze tudom,hogy így nehéz mit mondani,csak hátha valaki járt már így....
Azonkívül nem működik a 2 első ajtóban a kilépő fények sem illetve középen az utastér világítás. Az olvasó/trékép lámpák jók. Az égők mindegyikben hibátlanok,szóval azzal sem tudom,hogy mi lehet,esetleg valami érzékelő vagy passsz....
Üdv! Valaki meg tudja mondani, hogy hol van az 1.6 BCB motorban a hőgomba vagy vízgomba? A motor nem indul sokszor elsőre és egy szerelő azt mondta, hogy hőgomba csere ami kb. 6eFt. Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata? Köszi előre is.
Tuti nincs jól bekötve.Kell adni a sárga szálra(ha jól emlékszem sárga,ez a memória vezetéke.???)fix12 voltot.Mert most szerintem simán gyújtás pozitívra van kötve,és ha leveszed a gyújtást akkor leveszi a memóriálól is a 12 v-ot.És úgy érzékeli mint ha levennéd az akksi sarut.És ugye akkor ???kódot kér.