Nézd meg, hogy jó-e a vízhőfokod (87-90)! Ha rosszak a termosztátok, az elviszi a fogyasztást is, és akkor a részecskeszűrő sem regenerál! A vízhőfokot a rejtett menüből tudod előhívni, nézz erről videót youtube-on!
Sziasztok, pár dologban szeretném a segítségeteket kérni. 3 hónapja vásároltam egy 2008-as 320D automata e90-et és a fogyasztása nekem picit soknak tűnik a fórumon olvasottakhoz képest. Városban 9 liter alá sose megy inkább fölé, és átlagban most 8.5 amiben országúti is van (akkor ment le 9 liter alá). Kérdésem, hogy ez normális vagy valóban sok? Szerelőnél voltam és hibának kiírt valami olyasmit, hogy üzemanyag előmelegítő hiba illetve részecskeszűrő kezdeti meghibásodás (remélem jól írtam, nem értek hozzá nagyon). Lenne még pár kérdésem, illetve pár apró alkatrészre is szükségem lenne. Esetleg tud valaki egy jó szerelőt és bontóst? Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv. Gábor
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy 2011-es 320-asom, és a kijelzőjével van egy olyan gond, hogy nem mindig megy.
Van olyan, hogy bekapcsol, megy 5percet, aztán egy órát nem, van hogy felvillan egymás után 5-6x, olyan 2-3-4 másodpercre, aztán megint kikapcsol egy időre, utána pedig szintén be. Magának a kijelzőnek látszólag semmi baja, mert amikor megy, akkor hibátlan, nincs rajta sérülés, se semmi.
Illetve problémám az vele, hogy cserélve voltak az ékszíjak mert a generátor fúrcsa hangot adott ki illetve a kormányt teljesen elfordítottam jobbra vagy balra és "Ékszíjas" hang hallattszott.
Miután kicsérélték ezeket a szíjakat megszűnt az összes probléma.. Hangilag :(.
Viszont egy hét után a szervószivattyú hosszbordásszíjat állandóan ledobálja illetve "megette" a bordákat :(.
A szerviz szerint a tárcsákat is ki kell cserélni mert elkoptak.. NEm tudom, hogy ez mennyire valós? Különösebb kopást én nem látok rajta. 2 éve volt cserélve a főtengely szíjtárcsa SNR tárcsára..
Nem tudom mit gondoljak :(.
De a lényeg hogy baromi drága a két szíj.. illetve a tény hogy ledobálja szervó szíjat is fix :(
CCC/CIC Magyarítás, legfrissebb térképek, gyári diagnosztika, extra funkciók kódolása, egyébb beállítások. Ha valami érdekel, írj vagy hívj: bmwcoding69@gmail.com / +36203259388
15 ezrenként cseréltél olajat a váltóban?? Ezt azért túlzott óvatosságnak tartom, én a motorban cserélek ennyinként. A (manuális) váltóban ejáratás után és aztán 60-100ekm-ként.
A fedélzeti számítógép azt írja hogy a fékbetétekből még 10 000 km van hátra, viszont a hátsóra már kb 6000km óta ezt írja :) Legközelebb akkor fog csökkenni amikor már a fizikai kopásjelző bejelez? Ha bejelez még mennyi van hátra 5e km? Ha jelzés előtt lecserélném a betéteket akkor a kopásjelzőt kell cserélni?
Én is elég gyakran váltok vele, nem autópályázik sokat, inkább csak főút, belvárosba nem is nagyon ketyeg.
15 ezrenként cseréltettem én eddig, meg persze ha bent volt mindig megkapta a teljes átvizsgálást, minden apró hibát orvosoljanak ha már bent van.
Na de most, ha 3,5 milliot még kapnék érte, mért ne vegyek 5,5-ért egy vadonat új toyotát. Aztán az tényleg új gép, garanciás, stb., nem pedig egy 8 éves autó, ami már lehet kiszámíthatatlan.
3 hete már szervízben van, rendeltem hozzá váltót, a héten jött meg, de pont nem az n47-es motorhoz. Azt hittem magamhoz nyúlok, megint várhatok majd pár napot. Nekem ilyenekre már nincs szükségem úgy érzem
8 éve használom a hatsebességes váltót. Nagyon meg vagyok vele elégedve, ma is tökéletesen teszi a dolgát, pedig gyakran váltok sebességet, kipörgetem a motort, stb. Ami viszont igaz, hogy én 10ekm-nél az "örökolajat" lecseréltettem.
Igen N47-es, de több mint valószínű nem várom meg a 150e km-ert, nagyon gondolkodom egy új autón,
hatalmasat csalódtam ebbe már. Turbó cserével kezdődött, most meg jött a váltó hiba. A következő gondot már nem én szeretném csináltatni, elég volt.
Egyébként teljesen hiteles az autó, nem fél millió km-eres, csak éppenséggel minőségbeli problémákkal küzd.
Van hozzá 4 új nyári gumi, 4 új téli, új féktárcsák, hátsó betéteket kell talán 20 ezer km mulva cserélni, dpf sincs még rossz állapotba, tehát gond nem lenne vele
Megadta magát a tekknika. (320d, 2006/04, 220 ekm) Vastag fehér füst jön belőle, vízgőz, és csepeg is a kipuff végén :( A legkézenfekvőbb hibát, at EGR hűtőt kizártam, lekötöttem ra vizkörről, mégis gőzöl.
Hallottatok már ilyenről? Merre induljak? Hengerfejet leszedni nagyon nem akaródzik, de azt kell... szóval azt csinálnám utoljára (mert az nagy meló, célszerszámaim sincsenek)
A motor szépen jár, olajtér nem vizes, nem trutymós, olajat nem eszi. Vízkörben a nyomás normálisnak tűnik.
Amint lesz rá lehetőség, más géppel is rá lesz nézve. Csak jelenleg nehézkes, ugyanis az autón nincs rendszám így mozgatni nemigen tudom , én meg Svájc-Magyarországot járom másik autóval viszonylag sűrűn, és nincs sok időm sem vele foglalkozni, ezért is gondoltam, hogy hátha volt már valakinek ilyen esete.
Adott egy 2010/10 E90 LCI 330d (N57) kéziváltóval. Most lesz benne 150k km, így tervezek egy szívósor + EGR tisztítást. Ezután úgy gondoltam szoftveresen kikapcsoltatom az EGR-t azaz hogy mindig zárva maradjon, a DPF szűrő bent maradna illetve fizikailag az EGR is.
Más fórumon azt olvastam hogy ez még nem teszi tönkre a DPF szűrőt ha az autó normálisan van használva (min. 50km-es utak kevés városozás) és tud regenárálni.
Esetleg valaki csinált már hasonlót / vagy van ilyenben tapasztalata?
Sziasztok! Adott egy 330 XDA, 2007-es. Indítás után bedobja a kanyarkövetőt hibának (Kurvenlicht ausgefallen), viszont nem is szintezi a xenon-t. Lehet-e ilyenkor a lengőkarokon lévő szintezőmotor a hibás vagy inkább a kanyarmodul? Sajnos a hibakódolvasó nem ad ki rá semmit. Valakinek volt már hasonló? Segítőkész válaszokat előre is köszönöm!