Nekem(V50) hasonló hibám volt. Hallgasd meg, hogy a kompresszor elindul-e egyáltalán. Nálam a klímakompresszor kuplungjának a mágnestekercse volt a hibás.
Tud valaki ajánlani Volvo-ra szakosodott autóvillamossági szerelőt? Jó és megfizethető szakembert keresek, aki nem a netről kezd el keresgélni, hanem tudja, hogy mit, miért és hol talál.
A narancssárga "check engine" annyit tesz, hogy hibát észlelt a rendszer és elvileg van tárolt hibakódod. Szervizben olvastasd ki és akkor lehet nézni, hogy mennyibe kerül a javítása. (Vagy ODB2-essel rendelkező ismerőst keress!)
Az ABS meg az ETS arra is háklis tud lenni, ha a rendszerben a feszültség egy adott szint alá csökken. Ha gyakran elöjön a hiba, akkor kellene a szivargyújtóról nézni, hogy hogy alakulnak ott a voltok és ha ABS hiba környékén nagyon leesik a fesz (asszem 11V alá) akkor érdemes a töltésvezérlő környékét piszkálni.
Ha ABS gyűrű hiba lenne, akkor induláskor az önteszt után végig világítana a visszajelző lámpácska. Mivel egyszerre 3 egységed is letérdel, ezért inkább elektromos hibára tippelek.
Sziasztok, biztos visszatérő probléma, de sajnos nem találok rá választ... friss tulaja vagyok egy 2.0 t5-ös s70-em abs problémával, felvillan és olyankor elmegy a km óra. Eddig úgy vettem észre hogy csak hidegen csinálja, de erre ma rácáfolt meleg motornál is előjött a hiba. Van hogy napokig nem csinálja, de van hogy 5 percenként, elmegy visszajön. Tudtok nekem ebbe segíteni? Illetve az ETS lámpa is fel-felvillan olykor
Segítséget szeretnék kérni 2000 évjáratú V 70 Volvo-m van (még a régi adagolós dízel , tempomat van benne )
a motor ellenőrző lámpa állandóan kigyullad féklámpa kapcsoló hibát ír (a féklámpa kapcsoló. a kuplung pedál kapcsoló és a féklámpa izzók is ki lettek cserélve vadi gyári újra ).
Ennek ellenére jön a hiba kód majd teljesen magától kialszik majd újra gyullad a lámpa , hónapok óta szenvedek vele de senki nem tud rá mondani semmit,azon kívül,hogy vegyem ki az izzót .
Sziasztok! Van esetleg valaki, akinél előfordult, hogy nagy melegben, a napon hagyott autóban a fényszóró bekapcsol ha kell ha nem? ... miután a gyújtást ráadjuk, és ezt vad relékattogtatással is jelzi, a fényszórókapcsoló mögött. Mivel az áramkör, valahogy a féklámpa 5A-es biztijén keresztül folyik, pár perc múlva lekapcsol a computer mindent, ami ezen az áramköröm van, és kiírja, hogy fékhiba, azonnal állj meg!!! kigyulladnak az ABS és fék kontrollámpák. Ezek után pár másodperc múlva áramtalanítja a teljes műszerfalat, klímát, ablakletekerőket, irányjelzőket, és féklámpát, de a tompított továbbra is ég. A 12-es fék bizti nem ég ki, csak a computer áramtalanít. Motorleállítás után minden visszajön, majd pár perc múlva, megint kattogás, és áramtalanítás. Ha lehül az autó utána a jelenség megszűnik, csupán egy SRS légzsák hiba marad a tárolóban, és ezt minden indításnál kiírja.
Sziasztok! Kis segítséget kérnék. 97-es Volvo v70 2,5 tdi-mnél elkezdett a motor hirtelen menet közben megállni. Persze random módon. Amikor kedve van. Nem tudom esőhöz, hőmérséklethez kötni. Hiába köszörülöm nem indul. De 3-4 perc várakozás után úgy indul, mintha mi sem történt volna. Megint tudok vele menni. Van hogy hetekig nem áll le, van hogy naponta többször. Valami ötlet? Előre is köszönöm.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne mitöl lehet az hogy ha bekapcsolom a hátsó ablak melegítőt akkor a rádio jele el megy es zavarja a frekvenciát egy 2008 as Volvo S40 2.0D nél!?
Sziasztok volvo v70 2006 osba hol találom az indexnek a biztosítékját? köszönöm szépen előre is mert sajna nem működik az index de az elakadás jelző megy
Kérem, hogy ha valaki tud jó állapotú, leinformálható 850 – S/V70 – S80/I Volvoról amiben nagyon jó D5252 motor plusz manuális váltó van, és éppen eladó (vagy az lehet!) az jelezze. Itt, vagy legjobb privátban.
Nem az ár az elsődleges szempont, hanem feltétlenül az állapot.
Nem kizárt, hogy veszek egy Volvot, ezért szeretnék egyfajta "közvéleménykutatást" indítani. :)
Ami szóba jöhet:
- 854/855
- S70/V70 (ezek között a ráncfelvarráson kívül van más különbség?)
- S80/I
Amiért ebből lehet választani az a D5252 motor. Azt hallottam, hogy az a világ egyik legjobb, legmegbízhatóbb, legstrapabíróbb adagolós dízelmotorja. (Tudja valaki mennyi a gyári kompresszió?)
Ami érdekel: melyiket választanátok és miért. Az lenne a jó, ha olyanok is hozzászólnának, akiknek van tapasztalatuk nem csak az egyik modellel a fentiek közül.
És NEM a külcsín érdekel hanem a megbízhatóság, fenntarthatóság, szerethetőség, alkatrészárak. A korrózióvédelem - gondolom - mindegyiknél ugyanolyan magas szintű lehet(?).
Azzal is tisztában vagyok, hogy a kombiba többet lehet pakolni, jelen esetben ez nem szempont. :)
Tehát, Ti melyik mellett tennétek le a voksotokat?
Sziasztok.Olyan problémám van hogy hu 405 rádiós magnó kódot kér.Nem bírtam letölteni semmiféle kód generátort.Serial VO238024055171N Ha esetleg tud valaki kódot...köszi.
Nemrég vettem egy Volvo D5 AWD Summum-ot, 142000 km-el. Kell-e az ilyenkor szokásos olajcsere stb. mellett a váltóban is olajat cserélni? (autómata váltós) A válaszokat előre is köszönöm!