Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Ha olyan AT-t veszel amin gyári ülés van, lehet le fogod cserélni, egy hosszabb út után(hangyajárás a hátsófeled környékén 200-250km után:D). És ha már zselésülést csináltatsz, Ott lehet nyerni még pár centit lefele.
Én 174cm magas vagyok.
Telitalpal a betonon(mind a két láb), nekem se ér le(hiányzik vagy 1cm:D).
Ettől függetlenül megvettem a gépet, és nem bántam meg.
Lámpánál induláskor úgy is egy lábon álsz.
Én is tervezem majd a elkövetkezendő időben a zselés ülés csináltatás.
De megmondom őszintén, vennék egy rossz kiszakadt ülést e átalakítás céljából.
A gyári ülésemet nem lenne szívem szétszabdalni(nagyon szép állapotú)
Köszi a válaszokat! Bocs, hogy csak most jelentkezem, csak el kellett költenem a pénzemet a kocsira, és már el is felejtettem, hogy írtam ide. Most eszembe jutott, hogy volt ilyen :), mert megint el kezdtem nézegetni a piacot.
RD07B vs. DR07C - mindkettoben ugyanaz a karburator szivocsonk
A karburatornal a komplet egyseg lett figyelembe veve. Tehat, meg kell nezni, hogy a karbin belul mi az a szerkezeti egyseg ami kulonbozik. (meglesz az is hamarosan)
Előbb tedd fel a kérdést, aztán lehet kapsz rá választ !
Mivel Magyarországon nem forgalmazták sem a B sem a C modelleket így a márkaszervizek nem tudnak segiteni, ez csak neked érdekes!
De, ha van hozzá bátorságod csináljuk úgy mint régen! Te felhívsz, hogy magyarázzam el neked, te meg -bár szót sem értesz belőle- nagy elánnal magyarázhatod a többieknek mintha értenél hozzá ! 😀
Ha csak egy icipicit is értenél egy motor müködéséhez gyanús lenne, hogy 10 lóerőt a fúvókával vesznek vissza, 2 lóerőt meg egy másik vezérműtengellyel ! Ugye mennyire logikus ? Annyira amennyire értesz hozzá...tehát semennyire!
Nincs veszve minden, csak neked nem megy ez...ami nem lenne baj, csak fogadd el... 😉
Ekkorra tervezem a klasszikus Dual Sport motorok és motorosok találkozóját.
Akinek volna ilyesmi a garázs hátuljában vagy esetleg legelöl és van kedve megismerkedni másokkal is akik rejtegetnek még ilyen régi "dombelhárítókat",azok jelezzék felém a részvételi szándékukat!
A helyszín egyelőre pontosan nem ismert.Magyarország az 100%!És annak is a közép vidéke.Mindenki aki részt szeretne venni az eseményen az utolsó két héten belül meg fogja kapni a koordinátákat hogy hol kell keresnie a többi őrültet:)
Éppen ezért kérem az előzetes jelentkezést!
tenere4ever.gmail.com
70 2758857
Sztív
Kérem csak azok jelentkezzenek akik ezt elfogadják ,továbbá 25 évet betölti a motorkerékpárjuk 2016 ban.
De sajnos sokan nem úgy képzelik a motorozást ahogy én, vagy a klubot említve mi.
Korabban itt már leírtam ezeket, nem ismétlem.
Kétféle motoros klub van. Az egy környéken lakó barátok vegyes tipusokkal és az egy adott márka vagy tipus klubja.
Az Africa Twin klub, mint a neve is mutatja egy tipus szerelmeseinek csapata! Persze sosem zártuk ki más motorosok megjelenését rendezvényeinken, de ők vendégek. Örülünk, ha eljönnek vagy akár segitik is a klubot, de nem szeretnénk, ha saját igényeik szerint átszerveznék! Aki vegyes, barátságon alapuló klubot akar az csináljon egyet vagy csatlakozzon oda. Ezzel még tagságát sem fogja elvesziteni nálunk, ennyire azért nem vesszük komolyan. Jelenleg is van több tagunk, akik regionális klubokban is tagok.
Egy márka/tipusklubnak az a dolga, hogy segitsen! Ezért is irtam az Eladó Africa c. irást, hogy mar a vásárlás se legyen problémás.
A 4.1 Millas alap vetelaron felül nem látok semmi drágát. Ha kergeted sem eszik sokat. Ugyanolyan kellemes vezetni mint a régit, csak ugye a jobb futómű és a 35 lóerő.
De a részletes tesztem jövő hét végén megjelenik az újságban! ;)
Azért ha kifogom az aranyhalat, majd azt kérem, hogy egy közösséghez tartozónak érezze magát minden Africás, minden Hondás, minden túramotoros, minden motoros akár 125-ös robogóval vagy egy 2300-as Triumph Rockettel találkozik az úton.
Igyekszem az életem úgy élni, hogy ne ítélkezzem, minden ember cselekedete az ő szempontjából helyes, és ki vagyok én,hogy ezt megkérdőjelezzem. Nos csak egy motoros/ember, aki az utat élvezi.
A mai sok sok konfliktustól terhes, széthúzó, megosztott világban annyira jól tud esni nekem pl. egy intés egy szembejövőtől, akit még nem ismerek, egyszerűen csak üdvözöljük egymást, mint motoros a motorost, ember az embert. Tudva azt, és ez melegséggel tölti el a szívem, ha lerobbanok, meg fog állni mellettem egy kétkerekű hamarosan.
Nem tudom mi történt, miért történt, remélem egyszer majd ez elsimul és a két csapat újra együtt lesz!
Új vagyok, köztetek, így előítéletektől mentesen fogadok el mindenkit aki itt ír, vagy egy weboldalon vagy a fb-on. Én eddig csak segítséget kaptam tőletek és ezt nagyon köszönöm, igyekszem meghálálni!
Pátyon élek, éjt nappá téve olvasgatom az AT-s oldalakat! :-)
A gép 1986-os RD07C 35 kW-os osztrák modell. Reichenthal-ban (Ausztria) kedves kis faluban vettük egy nagyon szimpatikus pasastól a barátomnak Gábornak.
(Az élet furcsa, neki hoztuk, 2 hónap múlva már az enyém lett)
A srác mindenféle számlát mutatott, hogy garancia idő után ez vissza lett alakítva erősebbre. 350 EUR, nem tudom feddhet ez másik vezérműtengelyt pl. beépítve, de nem is nagyon érdekel, nekem, az én tudásomnak bőségesen elegendő az ereje, ha 48 lóerő ha 60.