Sziaszto! Nem láttam olyan topicot, amin a Colt-ososkat gyüjtené össze.
másfél hónapja vettem 1 97-es 1,6 Coltot, szeretnék minnél több infót megtudni a Coltokról, tuningolhatósági lehetőségeket, ajánlott mitsu-s szervízek, megismerkedni más Coltos társakkal. Esetleg, ha a topic jobban belendül találkozót szervezni, stb.
Remélem minnél több Colt-os társam fogja lakni a topicot!
Új vagyok ezen a fórumon, és a tanácsotokat szeretném kérni...1.1-es Trabantból nyergelek át újabb autóba és a keretem olyan 1,5 millió körül mozog. Eredetileg egy 1.4-es Toyota D4D motorral szerelt autót szerettem volna, de a Corolla nagy nekem, a garázsom kicsi, nincs is szükségem akkora autóra, de a Yarist sajnos nem preferálom.A külsejével annyira nincs bajom, a belső elrendezéssel annál inkább... nem szeretem a középen lévő műszeregységet és azt a sivár területet a kormány mögött.Ezért más kisautó után néztem és ekkor jutott eszembe a Colt.Tehát akinek már van tapasztalata a Colt 1.5 DI-D motorjáról, kérem ossza meg velem!
Szia...A gyári rádiót ha beszereled akkor minden működni fog a kijelzőn, az alsó sort a rádió használja( mindent ott jelez ki, az adót, a beállításokat). A gyári rádión van az a gomb amivel tudsz navigálni a számítógép funkciói között, a kijelző fölső sorában (pillanatnyi fogyasztást, átlag fogyasztást, hány km.-re elegendő üzemanyagod van még). Én is egy Pionner CD-s rádióval vásároltam a kocsit, de le is cseréltem azonnal gyárira, 10000 ft. vásároltam Bp. bontóba (Budapest, Késmárk u. 4(06) 30-942-5611), nem vesztettem semmit , mert a másik rádiót el is adtam 10000ft.
Nekem egy 2005-ös Coltom van,és most kezdenek kijönni rajta az apróbb,de igen bosszantó hibák.
Olvasom a hozzászólásokat,és sok esetben hasonló problémákkal küzdünk.
Első hiba a kesztyűtartó záródása volt,pontosabban a nem záródása!
Ez borzasztó egyszerűen megoldható,csak egy kis kézügyesség,és türelem kell hozzá.
Ha valakit érdekel,akkor szívesen leírom részletesen is.
Következő hiba az alapjáraton a motor részleges leállása,azaz letiltotta a gázpedált.
Ilyenkor kitette a műszerfalra a motor ellenőrzés hibajelet.
Ha leállítottam a motort,egy kis idő múlva újra reagált mindenre. Két -három indítás után a hibajel is eltünt.
Erre a mai napig nem jöttem még rá. Többen azt állítják hogy a lambdaszonda csinálja.Gyertyákra gyanakszom én,most fogom cserélni őket.Lehet hogy beválik.
A központi kijelző is elkezdett villogni. Többször újraindul,olyan mintha nem kapna áramot,vagy nagyon keveset.
Állítólag egy negatív test lazulhatott meg a müszerfal alatt. Ezt még nem találtam meg,igaz még harcolok a műszerfal levételével.
Ha a kijelző alsó része nem működik,akkor az oka az hogy a gyári CD le lett cserélve. Azt a részt kijelzésre az használja.
A megtehető kilómétereket a felső részben mutatja. Minden indítás után kiírja a megtett út átlagfogyasztását,és az ebből kiszámolva a még megtehető út hosszát. A kijelző beállításai az oldalán lévő négy apró gomb segítségével lehet. Kijelző fényereje stb.
Amúgy nagyon imádom az autót,tetszika variálható hátsó üléssor,a 4 ezres fordulatnál felmorajló motor.
Ha akarom kisautó,ha akarom egy fenevad. Csalóka a külseje,de szedi a lábait ha kell.
"Állítólag be lehet állítani hogy a még megtehető kilométert is kiírja, valakinek van róla infója hogy hogyan? Kriszta"
Mivel a kezelőszervek a kaka gyári CD-n vannak (igen okos megoldás, ki a bánatnak kellett volna 2006-ban olyan CD ami még MP3-at sem tud lejátszani?) ezért vagy kerítesz egyet, vagy beállítatod amikor szaxszervízben jársz. És akkor addig jó, míg egyszer le nem kell húzni az akksiról a sarut :(
Nekem is Colt-om van (2006) és a kijelzőn csak a felső sor működik, de én egészen eddig abban a hitben éltem hogy ez teljesen normális, mivel amikor vettem akkor is csak az működött. :/ Mondjuk szerintem nem az eredeti lejátszó van benne (hanem egy Pioneer) ezért gondolom nincs is összeköttetésben vele. :/ Állítólag be lehet állítani hogy a még megtehető kilométert is kiírja, valakinek van róla infója hogy hogyan? Kriszta
Gyári CD-lejátszó van benne, így hát ugye a fedélzeti számítógép is megy... Illetve ment...
Merthogy az utóbbi időben az információs kijelző gyakran teljesen elsötétül. Amikor nem sötét, akkor kizárólag a felső sor üzemel, viszont a CD-n található adatválasztó gombra így sem reagál. Azt az adatot írja ki, amihez éppen kedve van. A külső hőmérsékletet rendesen méri, viszont az óra is össze-vissza jár... Sőt, mostanában néha csak pislog a kijelző. CD-t lejátszik, de sokszor nem engedi, hogy a dalokat léptessem. Viszont a rádióra/CD-re vonatkozó adatokat soha nem látom a kijelzőn, mivel azt az alsó sorban kéne megjelenítenie.
Van/volt-e bárkinek hasonló tapasztalata és ha volt is, mi volt rá a megoldás? Új CD, vagy műszerfal bontás, vagy egyéb?
sziasztok 1993-as 1.3as colton vezérműszíj szakadás után,7 szelep lett cserélve,ezután a motor összerakva,és kb fele olyan erős a kocsi mint volt.Nem rángat,nem dadog csak egyszerűen gyenge,és dupla annyit eszik mint kéne.Mi lehet a baj?
Lenne egy olyan problémám, hogy ha rövidtávon használom az autót (94 es 1.3 as coltot) és leállítom a motort akkor utánna csak egy 20-30 perc után tudom beindítani. Csak köszörül és nem indul. Viszont ha eltelik az a 20-30 perc akkor utánna pöccre indul.
Mi lehet ennek az oka?
Kiderült a hiba oka?Nekem is ez van most csak lancernál.Légyszi válaszolj hogy kiderült e a hiba oka.
Lenne egy olyan problémám, hogy ha rövidtávon használom az autót (94 es 1.3 as coltot) és leállítom a motort akkor utánna csak egy 20-30 perc után tudom beindítani. Csak köszörül és nem indul. Viszont ha eltelik az a 20-30 perc akkor utánna pöccre indul.
1999 automata coltunk önhibánkon kívül csapágyas lett.a szaktudásotokra lenne szükségünk,van egy 1.3 eladó motor nagyon jó árban,de nincs rajta az injektor,computer,és nam automata volt.megoldható a csere probléma nélkül?köszönöm a vlaszotok,esetleg van más ötletetek,motor illetve megbízható és megfizethető szerelő,megoldások érdekelnének.köszönöm szépen nektek
Van egy 1.2-es 2006 évi Coltom bontásra.A kaszniból a 4 ajtó.az elejéból a kereszt tartó nyúlványok,küszöbök,fenéklemez használható.Első ,hátsó futómű,motor ,váltó.A motor még indítható,55000 km van benne.4 gyári alufelni jó téligumival. stb Üdv Zsolt
Sziasztok! Tesóm kinézett magának egy 1993-as Colt-ot. Tudnátok segíteni, hogy mire kell nagyon figyelni a vásárlásnál? Mik a tipushibák, problémák? Mi öregszik el benne, és mi az amit meg kell csináltatni?
Új vagyok itt, egy 2006-os 1.3/95 le Colt boldog tulaja. Maximálisan elégedett voltam géppel mindig, vagyis idáig. Most van benn 60 ezer km, számomra hihetetlen, de tönkrement a kuplung. Igaz jellemzően városban használjuk.
Amit kérdeznék: Nálatok fordult-e elő ilyen, és hány km-nél?
Nem ismerem az árakat, de Sachs szettel + beszereléssel nem túlzó az egy kicsit, hogy 130-ezres árajánlatot kaptam?
Mühely rendezéskor előkerült 1984-es Mitsubishi Colt bontásából megmaradt alkatrészek eladóak. Lehetőleg egyben. PL. generátor, öninditó, kormányoszlop, fékmunkahenger, müszerfal, stb. A képeken majd minden látszik. --pias61@freemail.hu--- 06 70 314 7145. Pusztaszabolcs//Fejér megye/ Ár:: 15000 ft.
1hónapja vettünk egy 1.3-as CJo Coltot. Nos a váltóház eltörött az olajleeresztőnél. Kérdésem az lenne, hogy a tojás Colt váltója is jó a CJo-hoz vagy van valami különbség a kettő között.
Az enyémet az Emil Frey-nél csinálták meg, ugyanez volt a kakker. A frissítés ingyenes volt, a computerre drótozást kellett kifizetni, 1.5 h ~ 9000 Ft, de ennek már > 3 éve.
Most vettem egy 2006-os 1.3-as Coltot. Időnként elmegy az alapjárat és kigyullad az ellenörző kámpa, de pár indítás után megint szépen megy a motor és a kontrolllámpa is kialszik. Gondolom szoftver frissítés esetleg segíthetne. Ha tudnátok ajánlani egy megbízható szervizt Pesten ahol megnéznék az autót és a frissítést ha kell elvégeznék nagyon megköszönném. Érdekelne még, hogy kb. mennyibe kerülne a frissítés?
Üdv, bontok szét egy 96os Coltot 1.3 benzines, légzsák, elektromos ablak, nagyon szép és ép belső.Keressetek bátran 0630/ 500 8263 vagy miskar.m@freemail.hu
Az enyém detto ugyanezt csinálta és a megoldás is ugyanez volt.
De ezenkivül csak egyszer volt beteg, 2 gyújtótekercs (?) megadta magát (effekt: néha elment a kraft, egyszer pont előzés közben). Szakszervíz csak 3x-ra találta meg a hibát és asszem kissé többet fizettem mint kellett volna, a félrediagnosztizálás miatt.