Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R.Peter83A6 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 32869

A kép mérete 1,21mb.

De nem akarja feltölteni.

Mind1, majd megnézem a lámpában hogy milyen kell.

Köszi a segítséget.

Előzmény: saválló (32867)
saválló Creative Commons License 2021.12.19 0 0 32868

Ha leveszed a fedelet ez a kép fogad, simán látni mindent:

 

 

 

Előzmény: saválló (32865)
saválló Creative Commons License 2021.12.19 0 0 32867

Ha képet akarsz ide feltölteni nem lehet nagyobb 512 Mb-nál.

Előzmény: R.Peter83A6 (32866)
R.Peter83A6 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 32866

Csak sikerül már! :)

Előzmény: saválló (32861)
saválló Creative Commons License 2021.12.19 0 0 32865

A kódtáblázatban nálam ez áll: 8BP -Bi-Funktionshauptscheinwerfer mit Gasentladungslampe

 

Tehát ebből nem derül ki milyen izzó van benne, de abból igen amit az előbb írtam vagy meg kell nézni.

 

A jobb oldalon nem kell bontani ott egyszerűbb levenni a fényszóró fedelét, és megnézni milyen is van benne.

Ha leveszed a fedelet, és mivel nincs kocsonyán lógó szemed érdemes vagy tükörrel megnézni vagy lefotózni telefonnal, az vékony odafér.

Előzmény: R.Peter83A6 (32863)
saválló Creative Commons License 2021.12.19 0 0 32864

"Beim A6 -4F gibt es aber zwei Xenon-Typen, abhängig vom Baujahr!

 

Laut Osram-Liste geht der "Xenarc D2S" Brenner mit dem Sockel P32d-2 bis 05/2008,

ab 06/2008 soll es der "Xenarc D3S" sein, der einen komplett anderen "

 

Tehát 2008.05-ig D2S, 2008.06-tól D3S.

 

Én ugye megnéztem előszőr milyen is van benne, úgy rendeltem ugyanolyat ami a képen is látható, 4150 Kelvin értékűt.

Anno 17000Ft/db volt az ára, ahogy nézem ugyanannyi most is.

 

Az oldalon típus, évjárat szerint kiválasztható a megfelelő izzó, ahogy már írtam neked is D3S kell.

https://lumenet.hu/audi-a6-avant-4f5-2009-bixenon-izzoval

Előzmény: R.Peter83A6 (32862)
R.Peter83A6 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 32863

Itt a kódtáblázat, hátha Te el tudsz rajta igazodni. :)

Előzmény: saválló (32861)
R.Peter83A6 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 32862

Köszönöm Válaszod!

 

Ahogy látom Te D3S tipust raktál bele.

Honnan tudom hogy nekem milyen tipus kell?

Mert eddig úgy tudtam hogy az enyémbe D2S kell.

Igazából azt sem tudom hogy mi a különbség a kettőt között..

Előzmény: saválló (32861)
saválló Creative Commons License 2021.12.18 0 0 32861

" Érdeklődnék hogy a bixenont izzót csak akkor kell kicserélni ha már meghalt, vagy illik egy bizonyos üzemóra után kukázni?

Gondolok itt arra hogy tud-e gyengülni a fényereje? "

 

Általában senki sem cseréli ki az izzókat amíg azok világítanak.

A xenon lámpa/izzó fáradását én úgy vettem észre, hogy a fénye enyhén lilás, rózsaszínes lett, ebből lehetett tudni, hogy már fáradnak.

Persze emiatt nem cseréltem ki hiszen még így is jól világított, de aztán az egyik megadta magát így kénytelen voltam cserélni, persze párban.

 

Mivel egy megfáradt izzó fénye nem ugyanaz, mint az új izzóé ezért párban rendeltem,  a gyárival megegyező kelvin értékkel.Ilyet:

 

Beszerelése nem egyszerű mert bontani kellett sokmindent a bal mentiráány szerinti bal oldalon.

Ez már 5 éve volt, mindkét izzó tökéletesen világít.

 

 

Előzmény: R.Peter83A6 (32860)
R.Peter83A6 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 32860

Sziasztok!

 

Érdeklődnék hogy a bixenont izzót csak akkor kell kicserélni ha már meghalt, vagy illik egy bizonyos üzemóra után kukázni?

Gondolok itt arra hogy tud-e gyengülni a fényereje?

4 éve van meg az autó, nekem még nem kellet cserélnem, lehet hogy még nem is volt sose. 3. gazdája vagyok az autónak 155000km van most benne.

Ha valaki cserélt már, milyen márkára?

Jól tudom hogy nekem d2s tipusom van?

C6 2010 bixenon

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Stetten Creative Commons License 2021.12.12 0 0 32859

És hogy tudom rábírni a kompresszort, hogy ne melózzon?

Vedd ki a biztosítékát.  Elvileg van benne hövédelem, ennek ellenére hallottam már leégett kompresszorról. 

 

Ha meg megállok, hallom, ahogy fúj ki a levegő, és kb fél perc alatt már ül is az autó...

Ilyen nagy légveszteséggel vagy ne indulj el, vagy menj egy próbakört kihúzott kompresszor biztivel, és nézd meg tudsz-e menni vele. Ha nekivágsz, pályán is max csak 80km/h-val menj, hogy egy esetleges úthiba ne okozzon nagy kárt. 

Előzmény: H__G (32858)
H__G Creative Commons License 2021.12.12 0 0 32858

Tehát hiába úgymond "kapcsolom ki" indulás előtt, mindenképpen nekiáll szintezni?

És hogy tudom rábírni a kompresszort, hogy ne melózzon? Vagy van olyan mértékű hővédelme, hogy ne égjen le, azaz ne melózzon feleslegesen?

 

Mentem negyedóra tesztet, kb 1 percenként villan fel a kis mélyen ülő zöld autó ikon, de a kompresszor még fel tudja fújni.

Ha meg megállok, hallom, ahogy fúj ki a levegő, és kb fél perc alatt már ül is az autó...

 

Előzmény: mi-car (32857)
mi-car Creative Commons License 2021.12.12 0 0 32857

Menet közben nincs emelési mód! 

Előzmény: H__G (32856)
H__G Creative Commons License 2021.12.12 0 0 32856

Urak,

4F/C6 bal hátsó légrugó kaputt. Nem is lenne tragédia, mert ma már nem egy ökör ára (50e), de laza 160 km-re vagyok a potenciális szerelőtől.

El lehet kocogni ilyen távot (jórészt autópályán) a kamionok mögött 80-90 kmh-val, vagy bele fog érni (az egyébként vadiúj...) gumi a sárvédőbe?

Szerencsére a legkeskenyebb (225) szélességű gumi van rajta, tehát így érzésre nem, de jöhetnek bukkanók, kátyúk, nagyon kell figyelni....

Meg aztán érdemes a jacking mode-ot ON-ba tenni, hogy a kompresszor meg se kísérelje emelgetni az autót, vagy ha már a sárga kis auto ikon világít, akkor a kompresszor már kíméli magát? (Azt szeretném elkerülni, hogy leégjen)

 

 

saválló Creative Commons License 2021.12.11 0 0 32855

Audi A6 3.0TDi Gyári Alufelni Méretek:

19" col (5x112 8.5Jx19 ET38)

Előzmény: R.Peter83A6 (32853)
saválló Creative Commons License 2021.12.11 0 0 32854

Audi A6 2005-2011. ET 35-45 rakható fel.

Előzmény: R.Peter83A6 (32853)
R.Peter83A6 Creative Commons License 2021.12.10 0 0 32853

Sziasztok! 

 

19" es 8.5j et43 felni jó a 2010es A6 c6 ra?

Hol tudom megnézni hogy milyen et számok jók nekem?

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

mantec Creative Commons License 2021.12.10 0 0 32852

T Petra-f!

 

"... segíteni ..."

 

Igen. Márkaszerviz. Tulajdonjog igazolása után, némi kp-ért, lekérdezik.

Előzmény: Petra-f (32851)
Petra-f Creative Commons License 2021.12.10 0 0 32851

Helló! Nem tudom a rádió kódot,nemrég vettem a kocsit. Tud valaki segíteni?

 

saválló Creative Commons License 2021.11.20 0 0 32850

Probléma akkor megoldva, neked remélhetőleg beválik az utángyártott parkszenzor.

 

Nálam nem vált be.

Előzmény: kocka775 (32849)
kocka775 Creative Commons License 2021.11.20 0 0 32849

Parkszenzor megoldva - ma elég jó idő volt hozzá. Első lökhárító leszed, kábelszakadás. Forrasztás és minden ismét megfelelően működik, még a noname parkszenzorral is, de egy Hella márkájú került bele. Úgy látom, előző levételkor (talán mikor két éve cserélték ugyan ezt a szenzort - szervizben) nem megfelelően igazították a kábelt, becsípődött és kidörzsölte, elszakadt. Most minden rendben.

Előzmény: saválló (32814)
saválló Creative Commons License 2021.11.18 0 0 32848

Én még benne voltam.....ebben is.:)

Előzmény: Ördögtudja (32847)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.11.18 0 0 32847

De régen hallottam már ezt :D

Előzmény: saválló (32846)
saválló Creative Commons License 2021.11.18 0 0 32846

"  Örülök,hogy tudtam segíteni! "

 

 "Az úttörő ahol tud segít ".:-)

 

 

Előzmény: Ördögtudja (32845)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.11.18 0 0 32845

Ha csak az eleje van megbontva úgy tényleg nehéz visszatenni. Kell hozzá egy pici lapos de széles fejű csavarhúzó es egy kis kézügyességgel meg lehet oldani. A járhatőbb es könnyebb út ha teljesen kiveszed a betétet. Gyárilag csak a filcre van ráfogatva. A filc olyan szorosan illeszkedik a kupakba,hogy azt nem lehet segédszerszám nélkül a helyén visszatenni. Ezert is lehetetlen elhagyni,ha jól vissza van rakva. De a lényeg,hogy sikerült és jó áron be tudtad szerezni a fedelet. Így télen legalább nem fog beverődni a sós latyak.

Örülök,hogy tudtam segíteni! 

Előzmény: saválló (32844)
saválló Creative Commons License 2021.11.18 0 0 32844

Próbáltam, természetesen nem szedtem ki teljesen hanem csak a külső oldalát lazítottam fel, így be tudtam nyúlni tenyérrel, de ahogy írtam nem egyenes nyiklő nyakló ( filc) felülethez ez nem fog megfelelően illeszkedni.

 

Nem is értem el vele semmit sem ugyanúgy nem akart bepasszolni a lyukba a fedél.

 

Persze megoldottam úgy, hogy sosem fog kiesni, de ez házilagos módszer nem a gyári eredeti megoldás.

Előzmény: Ördögtudja (32842)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.11.18 0 0 32843

"A linkeden szerepel többnél is, hogy cikkszám szerint bal oldali.....nincs külön bal ill. jobb oldal, egyfajta van csak."

 

Ez így van,de sokszor elsütik ezt a trükköt.

Előzmény: Ördögtudja (32842)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.11.18 0 0 32842

Egy kis kiegészítés. A betétet pár csavar fogja,kiveszed és úgy tuti stabilan vissza tudod tenni a kupakot.

Előzmény: saválló (32840)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.11.18 0 0 32841

Az ebayes linket példaként dobtam be,hogy le tudd ellenőrizni. Magyarországról nem mindent eri meg megrendelni. (Pláne kis ertékű alkatrészeket). 

 

 

Magától tényleg nem tud kiesni,könnyű kiszedni cserébe viszont sz@r visszatenni,ugyanis abba a szövet dobba kapaszkodik meg. Kivetelnél a szövet rendszerint meggyűrődik és ellágyul. Nekem le volt bontva az eleje a vezérles csere miatt és akkor tettem vissza. Szerintem valami erős lakkal bekened a szövet betétet és hátha úgy sikerül visszatenni.

Előzmény: saválló (32840)
saválló Creative Commons License 2021.11.18 0 0 32840

A bal oldali ( 12 éves) nekem is megvan az nem veszett el.

 

Az autó sérülésmentes, sosem volt karosszériaelem javítva, értelemszerűen a kerékjáratban sem barkácsolt senki sem mivel az is originál.

 

Féktárcsa ill. betétek cseréjéhez nem kell hozzányulni a fedélhez.

Ha állítólag magától nem esik ki akkor azt vki kivette......gumisnál?

 

Ez csak az idén történhetett mivel csak most vettem észre úgy, hogy a lökhárító felső sarkánál, és a sárvédő talákozásánál belül láttam egy kis sárga falavelet kikandikálni.

Mivel ha minden zárt ugyan hogyan került oda a falevél?

Nyilvánvalóan a szerelőnyíláson keresztül a hiányzó zárófedél miatt.

 

Tehát nem annyira régóta "lyukas" a kerékjáratom, hiszen rendszeresen kézzel mosom az autót, és a falevél egyből feltűnt....

 

Júniusban volt az autó gumicsere miatt gumisnál, ill. júniusban volt első féktárcsa/fékbetétcsere.

 

??

Előzmény: dzoltan82 (32839)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!