Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stefi001 Creative Commons License 2019.12.21 0 0 16569

Bocs! Kia!

 

Előzmény: stefi001 (16568)
stefi001 Creative Commons License 2019.12.21 0 0 16568
Előzmény: orygabor (16566)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2019.12.21 0 0 16567

Az biztos, hogy nem LED-es. Abból a korszakból csak a hibrid szedán helyzetjelzője és féklámpája volt LED-es.

Előzmény: orygabor (16566)
orygabor Creative Commons License 2019.12.21 0 0 16566

Sziasztok!

 

Lehetséges, hogy a féklámpaizzó LED-es a 2010 Sport-on? És hogy lehet kivenni? A kézikönyv természetesen nem ír ilyen változatról.

 

Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni.

smoki Creative Commons License 2019.12.17 0 0 16565

Mindkettő jó bele, nekem most Denso van, gyárilag NGK volt benne. Szelephézagot érdemes megnézetni, bár hallatszik rajta ha már szükséges. Olajokat szintén cseréltesd, a váltóban is érdemes, de csak gyári Honda MTF3. Nekem is most esett át egy nagyobb kötelező szervizen. Benzinszűrőt nem cseréltünk.

Előzmény: András82 (16563)
András82 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 16564

Elég macerásnak tűnik:

 

https://www.youtube.com/watch?v=wzRdwpUJ1OM

 

(bár ez egy amcsi példány)

Előzmény: András82 (16563)
András82 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 16563

8 gen Civic Sedan 1.8 (R18A2)

 

Denso vagy NGK gyertya van benne gyárilag?

 

Melyiket tegyem bele?

 

A Denso olcsóbb.

A manual mindekettőt írja.

A 48parts a Densot.

 

https://www.48parts.com/parts/honda-eu/2007_CIVIC_4_6MT_1.8+LS_SNKZ2G71/1-engine/E__0500-plug-hole-coil-plug

 

Üzemanyagszűrőt cserélt már valaki?

Elvileg 100E km-nél kell.

De tudtommal szűrő csak a tankban van.

 

Ezt hozza a kereső:

https://alkatreszek.hu/adh22346_blu_nd

Wicked Belzebub Creative Commons License 2019.12.16 0 0 16562

Ha az emlekeim nem csalnak, annak azert kisebb biztije van. Nezd meg a hasznalatit, benne van...

Előzmény: Rich05 (16561)
Rich05 Creative Commons License 2019.12.16 0 0 16561

Helló!

 

Lehet, hogy hülye kérdés, de nem vagyok biztos benne: AZ ECU biztosíték a 8gen civic-ben a 100A-s biztosíték?

 

rich

Előzmény: Wicked Belzebub (16401)
Rich05 Creative Commons License 2019.12.16 0 0 16560

Aha, értem... :(

 

Esetleg (dél)Budapesten nem tudsz egy jó villamosságist?

Előzmény: stefi001 (16559)
stefi001 Creative Commons License 2019.12.15 0 0 16559

Nem tudom, hogy hány Ah-ás az AKKU. Például egy 45 Ah-ás töltőárama, általában az 1/10-e, vagyis 4,5 A. Megfelelő töltőáram esetén 12-14 óra töltési idővel lehet számolni. A feltöltött AKKU üresjárati (kapocs-) feszültsége pedig 14,4 V. 

 

Amennyiben a töltés befejeztekor a feszültség megfelelő volt, s 6 óra elteltével már csak 8,6 V-ot lehetett mérni, akkor valami nem stimmel. Az is lehetséges (csak feltételezem), hogy a töltőről való lekapcsolásakor, még nem volt teljesen feltöltve.

 

A feltöltött AKKU (kocsin kívüli) állapotának közvetett mérése például egy H7-es 55W-os izzóval terhelve is – hozzávetőlegesen – ellenőrizhető (ábra: feszültség mérés). Amennyiben az üresjáratihoz képest jelentős a feszültségesés, akkor az AKKU nem igazán áll a helyzet magaslatán.

 

Autóban a nyugalmi áramfelvétel méréséhez az AKKU pozitív pólusáról le kell választani a sarut, és az ábrán jelzett módon kell közbe iktatni a multimétert: árammérés funkcióba kapcsolva (a biztonság kedvéért először amperes méréshatárban, mondjuk 1 A, ha van). Ha kis érték mérhető, akkor a pontos mérés érdekében mA-es tartományba állítva folytatni a mérést.

 

 

 

   

Előzmény: Rich05 (16558)
Rich05 Creative Commons License 2019.12.15 0 0 16558

Helló!

 

Köszi szépen a segítséget.

Első körben beszereztem egy (működő) multimétert. Az akksi ~12 órát töltöttem. Ma reggel 9 körül levettem a töltőről, majd délután 3 körül megmértem az új multiméterrel. 8,6 V-ot mutatott... akksivásár.

Második körben megmértem az autó áramfelvételét, mely totál 0-t mutatott.

"A mérést a kikapcsolás után néhány perc elteltével célszerű megejteni": ezt úgy érted, hogy leszedem a sarukat, ugye? Az akksi 3 napja nincs az autóban. Akkor ez így normális?

Előzmény: stefi001 (16557)
stefi001 Creative Commons License 2019.12.15 0 0 16557

Ha az említett, rövid idő alatt lemerül az AKKU, akkor azt valóban jelentősebb áramfelvétel okozza.

 

Például, egy kütyük nélküli autó nyugalmi áramfelvétele általában néhány 8-20 mA között lehet. A Honda Jazz-om esetében, emlékezetem szerint 10 mA. Egy riasztó, vagy egyéb, állandóan bekapcsolt kütyü miatt, esetenként elérheti a 80 mA-t is. A 80-100 mA feletti érték viszont már nem normális!

 

Első körben az AKKU csatlakoztatást megbontva, multiméterrel megmérném az autó nyugalmi áramfelvételét. A mérést a kikapcsolás után néhány perc elteltével célszerű megejteni, mert kezdetben magasabb érték mérhető, ami később lecsökken.

 

Amennyiben a fenti értéknél (maximum 50-80 mA) nagyobb a nyugalmi áramfelvétel, az esetben kezdődhet a kutakodás, hogy valójában mi is okozhatja a normálistól történő eltérést?  

Előzmény: Rich05 (16556)
Rich05 Creative Commons License 2019.12.13 0 0 16556

Helló mindenkinek!


Egy - számomra - anomáliával kerültem szembe.

 

Ehhez kérnék segítséget:
Van egy 8gen sedan Civic-em. Miután a gyári fejegységen nincs RCA kimenet, így vettem egy jelszint átalakítót (Dietz), s bekötöttem, hogy használhassak erősítőt. Minden simán ment, működött minden.
A kis szerkezetet elsőre nem megfelelő helyre tettem, így újra megbontottam a műszerfalat, hogy jobb helyen legyen a cucc.
Ezután jött a gond. Azóta nem kapcsol be a rádió, nem működik sem a távirányítóval, sem a kulccsal a központi zár, illetve a riasztó, továbbá nem indul az autó, mint mikor lemerült az akkumulátor. Ekkor kiiktattam a jelszint átalakítót.
Az aksit újra töltöttem, utána beindult, de másfél nap múlva megint, mintha lemerült volna. A rádió és a riasztó ugyanazt produkálja.
Az a sejtésem, hogy valahogy zárlatot csináltam.

Ha valaki ért hozzá, vagy ismer jó szerelőt, és megadja az elérhetőségét, azt nagyra értékelném. :)

 

Előre is köszi!

elvis85 Creative Commons License 2019.12.13 0 1 16555

Ez teljesen normális. Ott ülünk a benzintankon. Hát így adta ki a csomagtartó méretet meg a magic seatet.

Előzmény: Krisztián91C (16552)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2019.12.12 0 1 16554

Igen, az Accord is ilyen volt. Teli kozeli allapotban hangos volt, aztan elhalkult. 

Előzmény: Krisztián91C (16552)
orygabor Creative Commons License 2019.12.12 0 1 16553

Hallottam, bár most nem merném megmondani, mennyira volt tele állapotban.

Előzmény: Krisztián91C (16552)
Krisztián91C Creative Commons License 2019.12.11 0 0 16552

Sziasztok! 

 

Tapasztalt esetleg valaki csobogó, lötyögő hangot fullra tankolt állapotban? Amint fél alá megy a benzinmutató, megszűnik a hang. 

Köszönöm előre is a válaszokat! 

FreeMannn Creative Commons License 2019.12.07 0 0 16551

FreeMannn Creative Commons License 2019.12.07 0 1 16550

Kőnig autónál Esztergomban a fehér 8gen Civic tekerve van. Voltam kint Ausztriában megnézni. 208 ezer van benne, 112-re tették vissza. Még ott a szélvédőn az osztrák Pickerl műszaki matrica. A kinti hirdetés már nem elérhető. Vigyázzatok vele.

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/honda/civic/honda_civic_1_4_sport_szerv_konyv_dig_klima_tempomat-15149330

 

 

Tomiee85 Creative Commons License 2019.12.03 0 0 16549

Sziasztok!

 

használt, fekete (B92P) jobb első sárvédőivet keresek 3ajtós Civic-hez.

 

Ha valakinek lenne, szóljon :)

orygabor Creative Commons License 2019.12.02 0 0 16548

Sziasztok!

 

Úgy nézki, hogy az index mégsem élte tűl az ütközést. Utána még működött egy darabig. A plexijét megragasztottam, utána már nem működött. Áram van a csatlakozóban.

Kuka?

orygabor Creative Commons License 2019.11.26 0 0 16547

Megvan a tuti, köszönöm!!

Előzmény: stefi001 (16546)
stefi001 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 16546
Előzmény: orygabor (16545)
orygabor Creative Commons License 2019.11.25 0 0 16545

Köszi, de az enyém asszem nem ilyen. Itt egyben van az egész tükörház. Az enyémen meg külön van a tükörnek egy váza, és azon kívül egy műanyag héj a kaszni színében, alul meg egy fekete burkolat.

Előzmény: stefi001 (16544)
stefi001 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 16544

Ez a videó talán segíthet:

 

https://www.youtube.com/watch?v=_JUjWZW50cs

Előzmény: orygabor (16543)
orygabor Creative Commons License 2019.11.25 0 0 16543

Sziasztok!

 

A külső tükör borítását, hogyan lehet fájdalommentesen leszedni? Valahogy az az érzésem, hogy törni fog.

 

(Előzmény: összekoccantam a tükörrel. Úgy föccsent szét, hogy egyből megjelent a szemem előtt egy hatjegyű szám. Ehhez képest teljesen sikerült összerakni, mindene működik, még a tükörlap is használható, bár cserés. De az indexbúra megrepedt, félek, hogy telemegy vízzel, minimum ragasztani kell, de lehet, hogy csere. A borításnak meg elég lesz egy kis polír.)

elvis85 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 16542

Mostani esős napok után vezető oldalon valahonnan befolyt a víz. Szélvédő alatti vezető csatornát, tűzfalat néztem, az rendben. Ajtó kéder rendben. Pollen szűrő alja is vizes. 

Valakinek valami tipp?

elvis85 Creative Commons License 2019.11.09 0 0 16541

Semmi, semmi. Azért köszi!

Előzmény: stefi001 (16540)
stefi001 Creative Commons License 2019.11.08 0 0 16540

Bocs, elnéztem! 

Előzmény: elvis85 (16538)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!