Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DonPrego Creative Commons License 2024.04.07 0 0 89626

Szerintem stabilitásnál lesz értelme a plusz beépített anyagnak. Most H-s gumik vannak fent, majd beszámolok hogy éreztem e különbséget vészmanővernél 

Előzmény: BmS1 (89624)
probody Creative Commons License 2024.04.07 0 0 89625

Most akartam szereltetni offos autóra a nyári Bridgestone-okat. A futófelület körbe van repedve, 2020-as a gumi.

 

Alufelnikkel kaptam Michelin pilot sportokat. DOT 2504 tehát 20éves. Sehol, semmilyen repedés!!! Ebben még volt kaucsuk

BmS1 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 89624

Igen, már vannak jó négyévszakos gumik, én is gondolkoztam rajta.

 

Sebességindex: na, ezt egyáltalán nem értem.

Már a V indexű gumik is 240-ig használhatók, még a tökösebb Avensiseket is bőven kiszolgálja.

A W indexűek 270-ig tolhatóak, nemigen értem, a Toyota milyen meggondolásból jelöli ezt (szvsz teljesen fölöslegesen) meg.

 

Jól fogalmazol: A vállalható 4s gumik (Goodyear, Michelin) darabja 45 - nél kezdődnek.

Előzmény: DonPrego (89623)
DonPrego Creative Commons License 2024.04.07 0 0 89623

A vállalható 4s gumik (Goodyear, Michelin) darabja 45 - nél kezdődnek. Sajnos én méretemben nincs, vagyis vita tárgya, így lett Uniroyal RainExpert 5.

Nem tudom kivitáztuk e már: T27 Avensis könyvében V és W sebességindexek szerepelnek a gumiknál, a maximális sebességek motor függvényében 195-220kmh között vannak.

Előzmény: BmS1 (89622)
BmS1 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 89622

 

Urak

 

 

mondjon bárki bármit, 19e Ft-ért nem lehet egy ilyen méretű gumit adni. Ebben benne van az előállítás költsége, a gyár profitja, a raktározás, a messziről ideszállítás, az itthoni raktározás költsége, az állami sarc, a gumis cég profitja... és ki tudja még mi minden. Aki dícséri, járjon vele örömmel, nekem (ügyfél kocsiján) egy ócsó Marangoni garnitúra okozott életveszélyes helyzetet. Gumival, féken nagyon nem érdemes skótoskodni, szvsz.

 

"A jó az drága"   Sajnos így van.

TudatLan Creative Commons License 2024.04.07 0 0 89621

jo reggelt

 

achilles egyáltalán nem nóném gumi , középkategória//budget megoldás

elvileg indonéz, de gyártják pl.usa-ban is , tesztek sem szidják különösebben

 

nekem régebben volt gt radial champiro gumi, először mindenki elnézően mosolygott (külföldröl hoztam a kocsit, amire ez volt szerelve) .... aztán, amikor használni is kezdtem , ezt a szintén indonéz eredetű gumit, lett a meglepetés (a többieknek) ..... nagyon jól tapadt esőben és csendes volt ,a mi szerintem szintén lényeges egy guminál (zajkomfort hiánya megöli az utazás élményét plusz fárasztó és ezért baleset  veszélyt is növeli)

 

minő meglepetés, indonéz szigeteken található gumifa ..... kaucsuk kinyerhető belőle.....

 

.... kár, hogy amiótaa minden hüje tapiképernyőt meg nagy csillogós felnit akar a guruló multimédiás kanapéjára (=modern szgk/suv/1éb sz@rok) .... és persze óóóóóóóóóóóócsóóóóóón akarja a divatcikk kiegészítőt (gumiköpeny) ... nos azóta a gumi ipar inkább eladja az űrkutatásnak plusz hadiiparnak a kaucsuk nevű dolgot.... a járműipar pedig kénytelen darált drótkötélből és mart aszfaltból előállított valamikkel beérni.... gumiabroncs helyett....

Előzmény: DonPrego (89620)
DonPrego Creative Commons License 2024.04.06 0 0 89620

A mai nap felfedezése: miközben pakolgattam a kocsihoz kapott, nyárinak használt gumikat, felfedeztem a hópihe meg a napocska emblémákat is. Szóval üljön le mindenki aki áll: 2 éven keresztül
2017-es, Noname (Achilles Ecotech), NÉGYÉVSZAKOS gumikkal közlekedtem 130-150kmh-val, ön és közveszélyt okozva!!!!!!!!!!!!!!!!!négynégy4BrüsszelSorosGyurcsány
De mivel még nem jöttek meg az új nyáriak, holnap rakom őket vissza a kocsira
U.I.: Eddig nem ez volt az Achilles pontja a kocsinak...😀

BmS1 Creative Commons License 2024.04.06 0 0 89619

Nálad a hibrid mondeó az élményautó.

 

Hát nem. Élményautó? Semmiképp sem az, nem arra találták ki, senki nem mondja róla.. Viszont: kényelmes, biztonságos, baromi takarékos, igényes (csak a Vignale) belterű, jól felszerelt. Jól szól a zene :-D  Kellemesen masszíroz az ülés :-DD

 

 

Nálam, mondjuk ez lenne az: https://www.automotor.hu/tuning/mernoki-turmix-456753/

 

 

Nem baj.  Majd kiöregszel te is belőle  :-DDDD

 

Előzmény: Sütemények Réme (89618)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.04.06 0 0 89618

Rosszul tetted, hogy kihagytad a fogadást, biztos nyertes lettél volna :-)

 

Próbáltam rá, utalni, miszerint, úriember, biztosra nem fogad....  Jelen esetben és értelmezésben, kivételesen, saját magamra utaltam evvel, még ,ha, egyébként,  általában, túlzás is, az úriember definició....  :-DDD

 

Nagyjából és egészében, kizártnak tartom, hogy visszaülj , egy antik technikába (költségek,zajkomfort , családi körülmények, fenntarthatóság bla bla bla ).  Nyilvánvalónak tűnik, számomra, hogy te előrefelé haladsz (az idősíkon).... velem ellentétben, aki megrekedt a '90-es évek elején - közepén.

 

 

Antik dízel versus modern hybrid esete ----->  nem jókedvemben ülök benne, elhiheted.  Rákényszerültem.

Ha tehetném, akkor, a jelenlegi realitásokat szemlélve, Lönci -féle Bravo lenne, az, ami alá nem szívesen mennék....de , amíg, egy nyamvadt dízel, mindennapos üzemltetése is, feszegeti az anyagi lehetőségek határait, addig a továbblépés, is, csak, ködbe vesző ábrándozás kategória....

 

Nem akarom a két teKKnikát összehasonlítani, semmi közük 1máshoz.

Pusztán annyit szerettem volna közölni, hogy per.pill, nálam ez a nyomorszint van jelenleg.

 

Ugyanis, ha az élményautózásnál, számolgatni kell minden egyes ráköltött forintot, akkor az eléggé szegényes egy élmény, SZVSZ.

Nálad a hibrid mondeó az élményautó. Nálam, mondjuk ez lenne az: https://www.automotor.hu/tuning/mernoki-turmix-456753/

 

Igen ,sajnos, kimond6atlanul elítélendő és sátánian bűnös dolog....az élményautózás, a mindennapokban, javarészt közúton (korlátozás mentes német autobahn oder route66) történne

...

 

:-D

 

Előzmény: BmS1 (89605)
sooty Creative Commons License 2024.04.05 0 0 89617

Ma beigazolódott. Valóban jobb és bal oldalt különbözően kell összerakni. S és D valóban a bal és jobb oldalt jelenti. 

Köszönöm mindenkinek a tippet/trükköt!

Előzmény: sooty (89611)
BmS1 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 89616

, cirkuszigazgató?

 

Legközelebb megkérdezem:-D

 

Vsz. nem az orig állapot megtartása a cél. Mind emellett, le a kalappal, az általános állapota irigylésre méltó, nagyon-nagyon kevés ilyen korú, ennyire karbantartott autót látni már.

Előzmény: rfc (89615)
rfc Creative Commons License 2024.04.03 0 0 89615

Uramjézus, mik ezek a gumik, felnik, tízcentis krómküszöb meg a felragasztott króm az ajtó élén? Mivel foglalkozik ez az ember, cirkuszigazgató?

Előzmény: BmS1 (89608)
downer Creative Commons License 2024.04.03 0 0 89614

Jaja.

Előzmény: DonPrego (89612)
downer Creative Commons License 2024.04.03 0 0 89613

Szerintem igen. 

Előzmény: sooty (89611)
DonPrego Creative Commons License 2024.04.03 0 0 89612

Destro, Sinistro? 

Előzmény: downer (89610)
sooty Creative Commons License 2024.04.02 0 0 89611

Ha igy van, akkor az egyiket oldalit igy, a másik oldalit meg ugy kéne összerakni? 

Előzmény: downer (89610)
downer Creative Commons License 2024.04.02 0 0 89610

Szerintem az olaszoknál az S és D jelölés mindig a bal és a jobb oldalt jelenti.

Előzmény: sooty (89609)
sooty Creative Commons License 2024.04.02 0 0 89609

Akkor kicsit nézzünk műszaki dolgokat is. 

A 166on első lengéscsillapítót is cseréltem. Közben lettem figyelmes egy dologra, amihez a kérdés is csatlakozik. A lengéscsillapítóra ráhúzzuk a rugót. Itt már feltűnt, hogy a kappánál gumi van lent is, na itt nincs, fém a fémen. Illetve az egyik rugó némi gumírozott bevonatot tartalmaz. A rugó tetejére ugye egy gumitányért kell rakni, majd arra egy fém házat, majd toronycsapágy, és így kell összehúzatni a felsorolt alkatrészeket. 

Fontos ugye a rugó pozíciója, mert ha figyelmetlenül rakjuk össze a két lengéscsillapító eltérő magasságú lehet, ami azt eredményezheti, hogy az autó ferdén állhat, lejthet egyik irányba. 

Kappánál a rugó alsó és felső fele egyértelműen pozicionálható, gyerekjáték összerakni. A 166nál alul nem igazán van fix pozíció, gyakorlást, odafigyelést igényel, hova rakod a rugó végét. De ez 1-2mm eltéréssel jól eltalálható. Na felül az érdekesség. 

A gumitányérba a rugó vége egyértelmű. Hanem a gumitányér és a ráhúzható fém ház pozíció?

Na a gumitányér egyik felöntésén van egy nyilacska. A fémházon pedig van egy S és egy D jelölés. Mind a két jel egyértelműen a fémház élére is rá van vezetve, ide kell a gumitányéron lévő nyilacskát illeszteni. De ezek szerint a gyár kétféle pozíciót határoz meg. Nekem a D-nél volt mindkettő, mielőtt szétszedtem volna. Úgy is raktam össze. De összerakhattam volna úgy is, hogy az S-nél legyen. Csak az a lényeg mindkét oldali egyforma legyen. 

Előfordulhat, hogy az egyik jelölés esetén alacsonyabb a másik esetén pedig magasabb lesz a futómű, illetve a hasmagasság?

BmS1 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 89608

A '80-as évek német autói közül a MB 107-es jött be legjobban. OK, gyártott a MB talán jobb autót is, mégis.

Jópár darabot javítottunk. Ez is egy szép példány :-)

 

 

Már ezek is kikopnak az utakról, egyre inkább csak  gyüjtői példányok maradnak még.

 

 

Előzmény: MyKappa (89606)
MyKappa Creative Commons License 2024.04.02 0 0 89607

Nah benyeltem - most pörgetek felfelé az oldalon :) ..

Előzmény: BmS1 (89605)
MyKappa Creative Commons License 2024.04.02 0 0 89606

Az a baj, hogy annira eltakartad az arcod, fejed, hogy esküdni a fotó alapján azért nem mernék, de ha tényleg a neveden van, akkor ettől az autódtól lett a legnyálasabb a monitorom :D :D . Ez esetben gratulálok a szerzeményhez ;) !

Előzmény: BmS1 (89603)
BmS1 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 89605

Szóval, vége az április elsejének :-D

 

A hír persze kamu volt, a Mercis fotó éppen 10 éves, és akkor sem volt az enyém:-D  Rosszul tetted, hogy kihagytad a fogadást, biztos nyertes lettél volna :-)

 

Ami komoly, az a fogyasztás fotó. Persze, van autópálya, van hidegindítás, van klímázás, a nagy átlag közelíti az 5 litert, de a 4 liter is be tud jönni az 1,7 tonnás autón. Ne keresd a párhuzamot a dízellel, mert nincsenek versenyben. A "fékezéskori visszatáplálás"-nál jóval többről van szó.

 

 

A diagram 6 perces bontású, adott esetben 3 liter környéki / alatti fogy. is bejöhet. Tankolás után 150-200 km-rel még mindig 1000 km fölötti megtehető távot mutat, a tank 52 literes.

 

De ne ragozzuk ezt túl, más - más szemüveg van rajtunk, távol áll tőlem, hogy rábeszéljelek az olajkályha lecserélésre   :-DD

 

 

Előzmény: Sütemények Réme (89604)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.04.02 0 0 89604

:-)))

 

Kérlek, jelezd majd, ha sikerül ilyet találnod.

A kb.1400 kg-os, 8 szelepes dízellel, sikerül a valós 5.5 literes átlagot tartani, de ebben az esetben, mozgó úttorlasz vagyok ...és kínszenvedés minden méter, amit muszályból benne ülök.

Egyébként valahol a 8-9 literes tartományban van ...lehet... a reális gázolaj pusztítása, 100 km-enként. És nem igen szereti a 4000 feletti fordulatot...pedig van benne része....

A (volt) céges Audi ( null km-es korától én használtam ) , az kb. 13 literes átlagfogyasztást produkált, az elmúlt kb.3 évben.... autobahn-on, sikerült a 19-et is összehozni vele (3liter V6 tdi....vaagy mi a rák.... uúúúútáltam, mint a sz@rt azt a lomha és dögnehéz fostömlőt)

 

 

Úriember nem fogad biztosra.....

 

A rendelkezésemre álló összeg 10%-a, korrekt ajánlat?

 

https://ibb.co/sJQXwHZ

 

:-DDD

Előzmény: BmS1 (89603)
BmS1 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 89603

A hibrid autónak menni kellett, mert helyi közlekedésben, pár hidegindítással is egy 1700 kilós kombinak 4 liter alatt kell fogyasztania.

Ez nem jött be, 4,1 literre jött ki.

 

 

Lefogadjuk, hogy a nevemen van a Merci?  Valami rendesebb összeget jelölj meg,  :-DDD

Előzmény: Sütemények Réme (89602)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.04.01 0 0 89602

Ez valami ' easter egg ' lesz.

 

Remélem, azt senki nem hiszi / gondolja komolyan, hogy a fékezésnél visszanyert energia nagy barátja , egy benzin pusztító őskövületre vált !!!

 

( mi lesz így a Földdel, úristen... úúúúúúúúúristen, de téééényleg!!! ) Valaki lenyomja a jobbos pedált, és a műszerfalon lévő zöld fenyőfa ....vagy valami más bozótos ....esetleg rekettyés     ....tehát, a gizgaz zöldről kék színűre változik.....  És nem termelődnek a kilóWattok, hanem fogynak a szén hidrogén vegyületek! Hiszen az tömeg-gyilkosság, előre megfontoltan és szándékosan.

 

:DDD

 

 

No offense, írná a művelt albán, Dél-Tirolban, hogy lássák , bírja a külföldi nyelvet....

 

Ráth -Végh István után szabadon:  ".... áprilisnak elseje, küldd a marhát másfele ..."

 

Béke.

BmS1 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 89601

Őszig jó lesz:-)

Aztán majd nézek valami mást :-D

Előzmény: capa (89600)
capa Creative Commons License 2024.04.01 0 0 89600

Erre cserélted le? :)

Előzmény: BmS1 (89599)
BmS1 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 89599

Urak.

 

Némi OFF, mert áll a topic...

 

Lejárt a Mondeo kihordási ideje.  Csere volt.  Itt a tavasz...  a nyuggernek is jót tesz kis változatosság.

Tegnap meg szép idő volt.

 

A MB 107 USA kivitel (lámpákon, ütközőn rögtön látszik)

4,5 V8

 

capa Creative Commons License 2024.03.26 0 0 89598

Ez tényleg kemény. 

A jövő autója szekció volt a leginkább kifejező: sehol egy autó....

Előzmény: MyKappa (89597)
MyKappa Creative Commons License 2024.03.26 0 0 89597

Láttátok a Csikós videóját? Elszomorító számomra :( ..

https://fb.watch/r2FMgR9xMc/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!