Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
A vállalható 4s gumik (Goodyear, Michelin) darabja 45 - nél kezdődnek. Sajnos én méretemben nincs, vagyis vita tárgya, így lett Uniroyal RainExpert 5.
Nem tudom kivitáztuk e már: T27 Avensis könyvében V és W sebességindexek szerepelnek a gumiknál, a maximális sebességek motor függvényében 195-220kmh között vannak.
mondjon bárki bármit, 19e Ft-ért nem lehet egy ilyen méretű jó gumit adni. Ebben benne van az előállítás költsége, a gyár profitja, a raktározás, a messziről ideszállítás, az itthoni raktározás költsége, az állami sarc, a gumis cég profitja... és ki tudja még mi minden. Aki dícséri, járjon vele örömmel, nekem (ügyfél kocsiján) egy ócsó Marangoni garnitúra okozott életveszélyes helyzetet. Gumival, féken nagyon nem érdemes skótoskodni, szvsz.
achilles egyáltalán nem nóném gumi , középkategória//budget megoldás
elvileg indonéz, de gyártják pl.usa-ban is , tesztek sem szidják különösebben
nekem régebben volt gt radial champiro gumi, először mindenki elnézően mosolygott (külföldröl hoztam a kocsit, amire ez volt szerelve) .... aztán, amikor használni is kezdtem , ezt a szintén indonéz eredetű gumit, lett a meglepetés (a többieknek) ..... nagyon jól tapadt esőben és csendes volt ,a mi szerintem szintén lényeges egy guminál (zajkomfort hiánya megöli az utazás élményét plusz fárasztó és ezért baleset veszélyt is növeli)
minő meglepetés, indonéz szigeteken található gumifa ..... kaucsuk kinyerhető belőle.....
.... kár, hogy amiótaa minden hüje tapiképernyőt meg nagy csillogós felnit akar a guruló multimédiás kanapéjára (=modern szgk/suv/1éb sz@rok) .... és persze óóóóóóóóóóóócsóóóóóón akarja a divatcikk kiegészítőt (gumiköpeny) ... nos azóta a gumi ipar inkább eladja az űrkutatásnak plusz hadiiparnak a kaucsuk nevű dolgot.... a járműipar pedig kénytelen darált drótkötélből és mart aszfaltból előállított valamikkel beérni.... gumiabroncs helyett....
A mai nap felfedezése: miközben pakolgattam a kocsihoz kapott, nyárinak használt gumikat, felfedeztem a hópihe meg a napocska emblémákat is. Szóval üljön le mindenki aki áll: 2 éven keresztül 2017-es, Noname (Achilles Ecotech), NÉGYÉVSZAKOS gumikkal közlekedtem 130-150kmh-val, ön és közveszélyt okozva!!!!!!!!!!!!!!!!!négynégy4BrüsszelSorosGyurcsány De mivel még nem jöttek meg az új nyáriak, holnap rakom őket vissza a kocsira U.I.: Eddig nem ez volt az Achilles pontja a kocsinak...😀
Hát nem. Élményautó? Semmiképp sem az, nem arra találták ki, senki nem mondja róla.. Viszont: kényelmes, biztonságos, baromi takarékos, igényes (csak a Vignale) belterű, jól felszerelt. Jól szól a zene :-D Kellemesen masszíroz az ülés :-DD
Rosszul tetted, hogy kihagytad a fogadást, biztos nyertes lettél volna :-)
Próbáltam rá, utalni, miszerint, úriember, biztosra nem fogad.... Jelen esetben és értelmezésben, kivételesen,saját magamra utaltam evvel, még ,ha, egyébként, általában, túlzás is, az úriember definició.... :-DDD
Nagyjából és egészében, kizártnak tartom, hogy visszaülj , egy antik technikába (költségek,zajkomfort , családi körülmények, fenntarthatóság bla bla bla ). Nyilvánvalónak tűnik, számomra, hogy te előrefelé haladsz (az idősíkon).... velem ellentétben, aki megrekedt a '90-es évek elején - közepén.
Antik dízel versus modern hybrid esete -----> nem jókedvemben ülök benne, elhiheted. Rákényszerültem.
Ha tehetném, akkor, a jelenlegi realitásokat szemlélve, Lönci -féle Bravo lenne, az, ami alá nem szívesen mennék....de , amíg, egy nyamvadt dízel, mindennapos üzemltetése is, feszegeti az anyagi lehetőségek határait, addig a továbblépés, is, csak, ködbe vesző ábrándozás kategória....
Nem akarom a két teKKnikát összehasonlítani, semmi közük 1máshoz.
Pusztán annyit szerettem volna közölni, hogy per.pill, nálam ez a nyomorszint van jelenleg.
Ugyanis, ha az élményautózásnál, számolgatni kell minden egyes ráköltött forintot, akkor az eléggé szegényes egy élmény, SZVSZ.
Igen ,sajnos, kimond6atlanul elítélendő és sátánian bűnös dolog....az élményautózás, a mindennapokban, javarészt közúton (korlátozás mentes német autobahn oder route66) történne
Vsz. nem az orig állapot megtartása a cél. Mind emellett, le a kalappal, az általános állapota irigylésre méltó, nagyon-nagyon kevés ilyen korú, ennyire karbantartott autót látni már.
A 166on első lengéscsillapítót is cseréltem. Közben lettem figyelmes egy dologra, amihez a kérdés is csatlakozik. A lengéscsillapítóra ráhúzzuk a rugót. Itt már feltűnt, hogy a kappánál gumi van lent is, na itt nincs, fém a fémen. Illetve az egyik rugó némi gumírozott bevonatot tartalmaz. A rugó tetejére ugye egy gumitányért kell rakni, majd arra egy fém házat, majd toronycsapágy, és így kell összehúzatni a felsorolt alkatrészeket.
Fontos ugye a rugó pozíciója, mert ha figyelmetlenül rakjuk össze a két lengéscsillapító eltérő magasságú lehet, ami azt eredményezheti, hogy az autó ferdén állhat, lejthet egyik irányba.
Kappánál a rugó alsó és felső fele egyértelműen pozicionálható, gyerekjáték összerakni. A 166nál alul nem igazán van fix pozíció, gyakorlást, odafigyelést igényel, hova rakod a rugó végét. De ez 1-2mm eltéréssel jól eltalálható. Na felül az érdekesség.
A gumitányérba a rugó vége egyértelmű. Hanem a gumitányér és a ráhúzható fém ház pozíció?
Na a gumitányér egyik felöntésén van egy nyilacska. A fémházon pedig van egy S és egy D jelölés. Mind a két jel egyértelműen a fémház élére is rá van vezetve, ide kell a gumitányéron lévő nyilacskát illeszteni. De ezek szerint a gyár kétféle pozíciót határoz meg. Nekem a D-nél volt mindkettő, mielőtt szétszedtem volna. Úgy is raktam össze. De összerakhattam volna úgy is, hogy az S-nél legyen. Csak az a lényeg mindkét oldali egyforma legyen.
Előfordulhat, hogy az egyik jelölés esetén alacsonyabb a másik esetén pedig magasabb lesz a futómű, illetve a hasmagasság?
Az a baj, hogy annira eltakartad az arcod, fejed, hogy esküdni a fotó alapján azért nem mernék, de ha tényleg a neveden van, akkor ettől az autódtól lett a legnyálasabb a monitorom :D :D . Ez esetben gratulálok a szerzeményhez ;) !
A hír persze kamu volt, a Mercis fotó éppen 10 éves, és akkor sem volt az enyém:-D Rosszul tetted, hogy kihagytad a fogadást, biztos nyertes lettél volna :-)
Ami komoly, az a fogyasztás fotó. Persze, van autópálya, van hidegindítás, van klímázás, a nagy átlag közelíti az 5 litert, de a 4 liter is be tud jönni az 1,7 tonnás autón. Ne keresd a párhuzamot a dízellel, mert nincsenek versenyben. A "fékezéskori visszatáplálás"-nál jóval többről van szó.
A diagram 6 perces bontású, adott esetben 3 liter környéki / alatti fogy. is bejöhet. Tankolás után 150-200 km-rel még mindig 1000 km fölötti megtehető távot mutat, a tank 52 literes.
De ne ragozzuk ezt túl, más - más szemüveg van rajtunk, távol áll tőlem, hogy rábeszéljelek az olajkályha lecserélésre :-DD
A kb.1400 kg-os, 8 szelepes dízellel, sikerül a valós 5.5 literes átlagot tartani, de ebben az esetben, mozgó úttorlasz vagyok ...és kínszenvedés minden méter, amit muszályból benne ülök.
Egyébként valahol a 8-9 literes tartományban van ...lehet... a reális gázolaj pusztítása, 100 km-enként. És nem igen szereti a 4000 feletti fordulatot...pedig van benne része....
A (volt) céges Audi ( null km-es korától én használtam ) , az kb. 13 literes átlagfogyasztást produkált, az elmúlt kb.3 évben.... autobahn-on, sikerült a 19-et is összehozni vele (3liter V6 tdi....vaagy mi a rák.... uúúúútáltam, mint a sz@rt azt a lomha és dögnehéz fostömlőt)
Úriember nem fogad biztosra.....
A rendelkezésemre álló összeg 10%-a, korrekt ajánlat?
Remélem, azt senki nem hiszi / gondolja komolyan, hogy a fékezésnél visszanyert energia nagy barátja , egy benzin pusztító őskövületre vált !!!
( mi lesz így a Földdel, úristen... úúúúúúúúúristen, de téééényleg!!! ) Valaki lenyomja a jobbos pedált, és a műszerfalon lévő zöld fenyőfa ....vagy valami más bozótos ....esetleg rekettyés ....tehát, a gizgaz zöldről kék színűre változik..... És nem termelődnek a kilóWattok, hanem fogynak a szén hidrogén vegyületek! Hiszen az tömeg-gyilkosság, előre megfontoltan és szándékosan.
:DDD
No offense, írná a művelt albán, Dél-Tirolban, hogy lássák , bírja a külföldi nyelvet....
Ráth -Végh István után szabadon: ".... áprilisnak elseje, küldd a marhát másfele ..."