Keresés

Részletes keresés

Pippi. Creative Commons License 2013.12.18 0 0 216

Sziasztok! :-)

 

Tönrement az S80-as automata váltó gombja, mit gondoltok lehet szerezni ezt bontottan, érdemes? Én csak a neten keresgélek bontók után, esetleg ha van valakinek megbízható címe azt megköszönném:-)

 

Köszi

Pipi

 

Attes77 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 215

Sziasztok!

Esetleg érdekelné valakit a következő?
Volvo HDD RTI Europe
S60 MY11-, S80 MY12-, V40 MY13-, V60 MY11-, V70 MY12-, XC60 MY11-, XC70 MY12-
VCC Part No. 31374023AA Denso Part No. 104642-9070
Includes Map: V30.13.02

Bontatlan, új, fóliázott csomagolásban.


Üdv,

b

Andras Kuzma Creative Commons License 2013.11.23 0 0 214

Sziasztok. Friss volvo tulaj lettem  S80 d5. Azt szeretném kérdezni, bár lehet, hogy volt már (bár átolvasgattam a topicot de nem találtam ) a gyári navigáción csak a térképet lehet nézni illetve lejátszani vagy van mód DVD lemez lejátszására is valamilyen módon. Esetleg kell hozzá valamilyen modul. Azt láttam, hogy létezik külön TV modul, de dvd t nem találtam...kérlek segítsetek, mert kinyírnak a gyerekek :).....előre is köszi...

LangsamV6 Creative Commons License 2013.11.06 0 0 213

Van valakinek gyakorlati tapasztalata a V8-as S80-ról ?

LangsamV6 Creative Commons License 2013.11.03 0 0 212

Pedig nagyon jo dolog az automata valto, csak oda kell figyelni a vetelkor es a hasznalatakor. Az enyem felujitott es meg garancias, mondtam mar hogy elado ? :) Udv.

Előzmény: simen1 (211)
simen1 Creative Commons License 2013.11.03 0 0 211

Mindenki le akar beszélni az automatáról a turbósról,akkor trabit vegyek:DD

Mindenki fosik az autmatától,nekem még nem volt automatám....

LangsamV6 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 210

Már majdnem ajánlani akartam az enyémet, mert az most lett eladó, de Te 2 literest keresel, az enyém meg 2.8-as. Néztem én is a 2 literes turbósokat, biztos nem mennek azok se rosszul, de én nagyobb motorokat szeretem, ezért lett a T6. Üdv.

Előzmény: simen1 (209)
simen1 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 209

Még nem tárgytalan.S80 2lityós turbós automatát nézek..

Előzmény: LangsamV6 (195)
BakVideo1966 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 208

Szia, azért ennél olcsóbban is meg lehet úszni, ez nagyon durva amit fizettél, igaz én nem szakszervízben voltam, de ennyiért a jobb első futóművet felújították.

Előzmény: emfx (200)
BakVideo1966 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 207

Ha tényleg érdekel az adapter, itt megnézheted, ráadásul a Youtub-on van róla beszerelési útmutató is.

http://www.ebay.de/itm/USB-Aux-MP3-Bluetooth-Adapter-Volvo-HU-450-611-613-801-803-1205-Freisprechanlage-/261135069646

 

Előzmény: LangsamV6 (205)
BakVideo1966 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 206

Kösz, eddig nekem bejön, igaz előtte W Passaátom volt, ez most egy 2003-as évjáratú D5. A szigetelésre gondoltam én is, de hogy rendessen meg tudjam csinálni szeretném kivenni, mivel belül a jobb alsó sarkában kívülről látok némi törmeléket.

Előzmény: LangsamV6 (204)
LangsamV6 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 205

Ja és a blutooth adapterhez nem tudok hozzászólni de hátha más igen, mert az engem is érdekelne !  Üdv.

Előzmény: BakVideo1966 (203)
LangsamV6 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 204

Szia. Ha nem vagy szakember, óvatosan a xenonnal, mert több mint 20ezer V van benne, veszélyes lehet. Az én S80-asom nem xenonos, de van xenonos autóm is.

Nekem is párásodott (nem beázott) a jobb első fényszóróm, én leszigeteltem a lámpatest tetejét (puha 2 oldalú ragasztóval amit az autó hifisek használnak) és kivettem a hátsó kupakot a jobb szellőzésért és megszűnt a jelenség. De az enyém egy idős autó és tudom hogy nem ez a szakszerű megoldás. :) Egyébként pld. többen panaszkodnak, hogy az autó indexét a gépi mosó egyszerűen kimozdítja a helyéről.

 

Ja és amivel illett volna kezdenem: Üdv az S80-asok táborában. Sok élvezetes és balesetmentes kilométert kívánok a Géphez.

 

Ne tántorítson el a kis értekezésem a prémium kategóriáról :) szerintem is jó autó az S80. Mikori évjárat és milyen motorral a Tiéd ? Üdv.

Előzmény: BakVideo1966 (203)
BakVideo1966 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 203

Sziasztok, két kérdésem lenne. Nemrég lettem Volvo S80 tulajdonos, a bal első fényszóró belül bepárásodik, aki szerelt már ki Xenonos fényszórót, adna tippet hol kezdjem el?

A másik kérdés, hol lehet beszerezni itthon Volvo Bluetooth Adapter HU 450 rádióhoz?

Köszönöm!

LangsamV6 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 202

Szia.

 

"Csak úgy őszintén. A Volvo prémiumkategória. Nem S8, nem 760Li, de az."

 

Ne haragudj, de a Volvo szerintem messze nem prémium kategória, tisztességgel megcsinált skandináv autó, sok jó tulajdonsággal, de szerintem max egy erős 4-es osztályzattal. :)

 

Kedvelem a jelenlegi S80 T6-omat (sőt a motorja miatt nagyon is :) de előtte egy 4.2-es A8-am volt (2 hónapja adtam el) és még van a családban egy A6. És mindig is (nem új) de nagy, felső kategóriás autóim voltak. Ezt csak azért írom, hogy van összehasonlítási alapom.

 

A Volvo (még az S80-as sem) méretben, kidolgozásban, anyagválasztásban, tudásban és teljesítményben jóval alulmarad a prémiumkategóriától (szerintem Merci, Audi, BMW és talán-talán Lexus, és most az egyedieket még nem is számítva).

 

Az Általad írtakkal (S8 és 760 Li) a Volvo nem is azonos osztályban játszik, nem tudom ültél-e már ezen 2 autóban, de főleg vezetted-e már őket (én igen) egész más az élmény, néha nem megfogható a prémium leírása, de a 2 említetthez képest a Volvo egyszerűen fapad. 

 

Az Általad írt 55ezer ft-os szervizköltség az A8-ban pont a duplája volt, bár a költség nem önmagában jelent prémium szintet, pld. volt egy 9.5-ös Saabom ahol szikrázott a szemem a normál szerviz számláknál is :) de a Saab attól még nem volt prémium, de általában azért a kettő együtt jár.

 

Mint mondtam (bár ideiglenesre vettem a T6-ot) de megszerettem, lehet megmarad, vannak szuper tulajdonságai (motor, ülések, biztonság) de én maximum a középkategória felső szegmenséhez látom tartozónak, bár a gyári kommunikáció persze mást mond, persze semmi baj ezzel. :)

 

Mindezt csak a beszélgetés kedvéért írom, hidd el nagyon örülök, hogy végre van élet az S80 fórumon is, csak így tovább. :)

 

Üdv.

 

Előzmény: emfx (200)
emfx Creative Commons License 2013.10.18 0 0 201

Ja igen, az autót pedig a mostani főnökömtől vettem 2 éve és 70.000km-rel korábban...

Előzmény: emfx (200)
emfx Creative Commons License 2013.10.18 0 0 200

Szia!

 

Csak úgy őszintén. A Volvo prémiumkategória. Nem S8, nem 760Li, de az. Ennek megfelelően az alkatrész és a szervízköltség is az. Ma voltam a 200.000-es szervizen: 1 olajcsere (saját kérésre, mert 3000km múlva amúgy is aktuális lett volna), 1 pollenszűrő + kértem téli átvizsgálást (ami elvileg a Volvo szerint minden szervizkor megtörténik) 55.000-ért.

 

Imádom, szeretem és tisztelem a gépet. Gondoskodom róla és vigyázok rá, legalább annyira, mint a leendő családomra.

 

A mostani főnököm a '99-'04 S80-ak CAN-BUS hálózattervező szoftverét fejlesztette, illetve rövid úton megtalálhatnánk azt, aki ezen gépek CEM vezérlő szoftverét készítette (mindkettem magyarok). A legjobb ajánlás tőlük: "Ha ésszel használod az autót, az első 4-500.000km-en nem lesz [nagy] gondod vele."

 

Ezen alkatrészek egyikét sem kellett még cserélnem 200.000km után. Nekem. De lehet, hogy holnapután már kell.

 

Ha még mindig vennél Volvo-t, akkor pedig csak olyantól, akinek bármelyik hivatalos márkakereskedésben/szervizben lekérdezhető, maximum az utolsó 20.000km óta végzett javítások listája. Ez a számomra előírt szervizintervallum, ill. tudomásom szerint minden egyes VIDA/VADIS kapcsolódás (OBD II diagnosztika) adatai mennek egyenesen Göteborgba is.

Előzmény: mr_orizatriznyak (192)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.18 0 0 199

Köszönöm a kimerítő és részletes leírtást/választ.

Ugye nagyon kecsegtető, hogy egy ennyire jól felszerelt autó ára lent van a béka segge alatt(konkrétan egy 2002-es T6-ot láttam 700e-ért).

Persze lutri. nagyon. Ellenben a szívem szerint inkább egy ilyenre költöttem volna, mint a mostanira (TD Vento).

Előzmény: LangsamV6 (198)
LangsamV6 Creative Commons License 2013.10.18 0 0 198

Bocs, most láttam csak hogy Te általánosságban is érdeklődtél, nem csak az automata vonatkozásában, amire a korábbi kérdező koncentrált.

 

Motorikusan csak a T6-ról tudok írni, bár az enyém már sok évet/km-t látott, kirobbanó erőben van a motor (kopp, kopp :) apróságok persze vannak, mint minden autónál.

A tulajdonságairól csak felsőfokban tudok beszélni, már írtam hogy a (kissé a VW TDI-kre emlékeztető) hátbavágós nyomatékleadási karakterisztikája sokaknak hátrány, nekem meg élvezeti faktor, bár tény hogy azt az első 1-2 másodpercet érdemes bekalkulálni, de azt úgy is behozza az autó. :)

 

A beltere nagyon tetszik, az enyém bézs színű, üdítő a sok fekete belső után, igaz kényes szín. Az autó rugózása az én izlésemnek túl feszes, de lehet hogy csak a T6 nagyobb teljesítményéhez igazították. Az ülések viszont világbajnokok, akárki ült benne mindenki dícsérte, a skandinávok tudnak ülést csinálni, a korábbi Saabomé is tökéletes volt. Az autó hangrendszere szerintem prémium minőség, a legjobbakhoz tartozik.

 

Ha megtudsz venni egy akár idősebb de normális állapotban lévő példányt (az autó ára szerintem szerencsére nem tükrözi az értékét) akkor nagyon jól járhatsz vele.

 

Szerencsefaktor az automata váltó és a turbók. :)

 

Ja és még nem is beszéltünk az elismerten jó közlekedés biztonsági tulajdonságairól.

 

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (196)
LangsamV6 Creative Commons License 2013.10.18 0 0 197

Szia. Szerintem is nagyon szép autó, illvetve inkább nagyon harmónikus, tehát szép. Nem öncélúan szép mint pld. a Citroen C6 (nagy kedvencem) hanem funkcionálisan szép, ez is rendben van.

 

Nem vagyok autószerelő, csak autószerető, a családban évek óta csak automaták vannak (eddig ha jól számoltam már 8 féle volt) jelenleg is van 3 különféle (német, japán, svéd :), mindegyik nagy benzines nagy motorral, tehát van összehasonlítási alapom.

 

Szerintem a Volvo Geartronic automatája rendesen lemarad a többiekhez képest.

Mindez nem a legújabb típusokra szól, azokat nem ismerem, de azért érdekes hogy a japánok már 15 éve tudtak olyan automatát gyártani, amely észrevétlenül vált, minimális késedelemmel  és mindig azonnal megtalálja a megfelelő fokozatot. Bár most jut eszembe nemrég ültem újabb fajta XC90-ben is, annak az automatája sem tetszett.

De hangsúlyozom működési kultúrában nincs nagy gond vele, teszi a dolgát, csak aki vezet mást is, annak feltűnik hogy ez induláskor komótos, visszakapcsolásnál meg szintén kényelmesen dolgozik, érezhetően hezitál.

 

Az S80-as megvétele előtt sokat olvastam utána, még egy bontott Volvo automatát is megnéztem, meglepett hogy milyen kompakt szerkezet, lehet ennek ára is van.

 

Aki szeret rugalmasan közlekedni az vagy erős motorral párosítsa vagy ne ilyet vegyen szerintem. De akinek ez nem szempont az mondjuk egy 2.4-es szívó benzines automatával jól járhat, ha pár dologra figyel. A turbós változatok a nagyobb és hirtelenebb nyomatékleadás miatt nem kímélik a váltót, a T6 (272 ló) ilyen szempontból fokozottan veszélyes típus.

 

És még az ilyen erős motornál is padlógáz után van idő egy kis merengésre mire az automata és a turbók felébrednek, persze utána bepótolják a szundit, és nagyon kell figyelni hogy a kormányt ki ne csavarja a hajtás az ember kezéből. A tesztek ezt hibának írják, én imádom a hirtelen teljesítmény leadás élményét, ilyen volt a Saab 9.5 Aerom is, bár ott 1 turbó volt. Szerethető, ez a lényeg.

 

Szerintem összegezhető a netes tapasztalatokból, hogy az automata része minőségileg nem egy svéd acél, 150-200 ezer km-re a többség széthullik, nem véletlenül a többségüket már cserélt vagy felújított váltósként hirdetik, az enyémet is felújították, még garanciális, ezért mertem megvenni. Ha nem vagy jártas az automatákban akkor mindenképpen érdemes szakértőt vinni a vételkor, de azért persze még így is vagy az idős használt automatákban egy jó nagy adag lutri. Persze ha elromlik sem kell újat venni 1,X milláért, van a bontókban is, vagy a kisebb felújítások max 300-ból megvannak. Ami nyilván sok pénz, de könnyen ennyi egy kettős tömegű lendkerék is, pld.

 

Ezek csak gyakorlati tapasztalataim illetve netes olvasgatásaim, remélem picit segítettem.

 

Üdv.

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.18 0 0 196

Én pl. szívesen olvasnám egy bennfentes véleményét.

Gyönyörű autó, az egyik legszebb (szerintem). Ellenben a vásárlásáról mindnekit lebeszélnek, aminek úgy látom meg van az oka.

Előzmény: LangsamV6 (195)
LangsamV6 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 195

Na végre egy kis élet ezen a fórumon is. :)

Nekem egy 1999-es S80 T6-os automatám van.

(mondjuk úgy tudom azt kézivel nem is nagyon gyártották :)

Tárgytalan már a kérdésed, vagy még válaszoljak rá ?

Üdv.

Előzmény: simen1 (194)
simen1 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 194

Most készülök venni  egy 99-es S80 automatát.Ennél mire kell figyelni?210e km van benne.Ami kicsit aggaszt csonti car-os az autó!

mr_orizatriznyak Creative Commons License 2013.09.25 0 0 193

 

Évek óta nézegetem ezt a típust, és látok olyan autókat a használtautón, hogy 3-4 éve árulják, akkor ezért nem tudják eladni?

Előzmény: mr_orizatriznyak (192)
mr_orizatriznyak Creative Commons License 2013.09.25 0 0 192

Üdv 

Én is gondolgozom egy 2001-2002 -es  Volvo s 80-60 vásárlásán de egyre inkább elkeserítő amit hallok. Pedig szép gép,és azt hittem eddig hogy megbízhatók is.

Ezeket az alkatrészek amit leírtál annyira sűrűn kell cserélgetni a Volvókon? Illetve a 140 lovas motorral szerelt is ennyire macerás konstrukció, és költséges a fent tartása?

Előzmény: emfx (189)
stevie-13 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 191

Ne haragudjatok, lehet, hogy valamit nem jól csináltam, de nem találtam v70 fórumot.

 

 

S60 - V70 fórum itt:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9216536

 

Mivel ez a topik eléggé halódik, továbbá mert az S80 sok szempontból hasonlít az S60-ra, az érdeklődőket szívesen várjuk odaát :-)

Előzmény: wb312peti (190)
wb312peti Creative Commons License 2013.09.13 0 0 190

Tisztelt Mindenki,

 

Ne haragudjatok, lehet, hogy valamit nem jól csináltam, de nem találtam v70 fórumot. 98-as 2.5td fed komp nélküli az autóm, komplet fed komp szettem ( motor vezérlő, óracsoport, kapcsoló) van egy gyárilag fed komppal szerelt autóból, évjárat, motor ugyan az, mint az enyém. Kicseréltem mindent és az alábbiakat tapasztaltam: minden működik, kivéve a sebesség mérést, napi számlálót, ABS és hűtő folyadék visszajelző folyamatosan világít. Képzett ismerősöm szerint a fed kompos autóból való egységek az ABS-ről kapják a jelet, míg az enyémben a sebváltóról. Kérem a segítségeteket hogyan tudnám megoldani ezt a feladatot?

 

Köszönettel,

 

jepe

emfx Creative Commons License 2013.08.27 0 0 189

Szia.

 

Inkább vegyél az asszonynak egy fullfapad 1.3-as, benzines Swift-et. Jobban jársz vele. Ha abban reménykedsz, hogy az átlag 50km/h-s városi forgalomban ért frontális ütközés bekövetkezik, akkor sem éri meg egy ekkora autót venned. (Hidd el, tudom.) Ha autópályán beletolsz évi 20.000+ km-t, akkor esetleg. (Néhány ár S80 D5 (1999-2006): nagynyomású pumpa 600.000,- Ft/db [D5: 1db/motor], turbó 250.000,- Ft/db [D5 1-2db/motor], injektor 150.000,- Ft/db [D5: 5db/motor], és a ratyi kopóalkatrészekről még nem beszéltünk, EGY darab, csak városban használt autó esetén...)

Előzmény: vnyóc (171)
emfx Creative Commons License 2013.08.27 0 0 188

Szia!

 

Valószínűleg nem lehet kiváltani őket, így lesz egy komplett gyári futómű csere, ami MÉLYEN zsebbenyúlással jár. Volt a 2004-es szériából sport futóműves kivitel? (Csak mert nekem is ugyanilyen van, nem sportfutóműves felfüggesztéssel...)

Előzmény: Nhorbee77 (181)
emfx Creative Commons License 2013.08.27 0 0 187

Szia!

Házhoz kijövő megbízható szerelőt nem tudok. Bp-i Ivanics szervízt vagy a pécsi Volvo Autokont szervízt (Krizsics Gábor) tudom ajánlani. Maximálisan korrekt és őszinte szervízek (szervízvezetők).

Előzmény: Dobó Tibor1 (185)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!