Nem újat, csak egy kicsit fiatalabbat vettünk mint Rumci volt. Nem is tudtam, hogy még gyártják az Alteát. Erősebb, nyomatékosabb dízel, motorikusan mindenképp jobb, és nekünk ez volt a lényeg. Viszont a gyerekek szerint a hátsó traktus jobb volt a Skodában.
A fényszóró dolgában nem tudok objektíven nyilatkozni, mert az én szemem erősen fényérzékeny. Ebből adódóan - és tapasztalataim szerint - kevesebb fénynél jóval többet látok, mint az átlag emberek. Nekem a Barkasomban és a Wartburgomban lévő 60/55-ös bilux gömbizzók fényei is elégségesek a harmincon éves foncsorokkal az útra vetítve :o) Viszont nappal csak vaklálok. Pláne, ha szembe süt a nap. Szemüveges is vagyok, ezért nem egyszerű a napszemüveg sem, a fényre sötétedő lencséim sem működnek a szélvédő mögött. Pont ezért tervezem, hogy jövő nyáron kontaktlencsére váltok, de ez már erősen OFF.
Köszönöm a linket, lehet elmegyek és megnézem élőben is, egy baj van csak, hogy nincs panorámatető. :)
P.S: Te elégedett voltál a fényszóróival, sok negatív kommentet olvastam, hogy nagyon rossz a projis fénye, illetve, hogy a sima H4 halogén is jobb nála.
Ez az enyém volt, most egy kereskedésben áll. Nemrég cseréltem le, egy 170 lovas Alteára. Minden igaz, amit leírnak róla. Nem volt vele gondom, csak lakókocsizni szeretnénk, ahhoz gyenge. (Szerintem egy picit alkudható is :o))
Ma végre volt alkalmam kipróbálni egy Roomstert, hát nekem nagyon bejött az a nagyon tágas utastér, a panoráma tető.
Nagyon szuper, úgyhogy most keresni fogom ezeket az autókat, sajnos amit néztem, sérült volt, az eladó nem tudta megmondani, hogy mennyire, de majdnem az egész bal oldala telibe volt fújva, lámpa is cserés volt, szóval akár nagy ütést is kaphatott volna.
Így sajnos ez az autó nem opció, hátha lesznek még fent a jövőben hasonló modellek.
A kuplung beállításához szeretnék segítséget kérni razzal, vagy szöveges útmutatóval. 2007-es 1.9-es TDI motor, részecske szűrő nélkül. Újonan vettem az autót, és már a kezdetektől fogva egy kicsit fent fog a kuplungom. Most 62ezer km. van benne. Tud valaki segíteni, hogy hol lehet állítani rajta? Esetleg rajzot feltenni a kuplung mechanizmusáról a pedáltól a kinyomóvilláig? Köszönöm előre is!
Köszi szépen. Most már lehetőségem volt megnézni élőben is....hát ezt egy kicsit elkúrták, hogy magyarosan fogalmazzak. Pl. spirál alakú GPS csatlakozóval nem is használható, mert ahhoz túl rövid il. feszes. Nekem Citroen Xsara II.-m van, de abban két szivargyújtó csatlakozó van, egy a műszerfal elején és egy az anyósülés oldalánál.
Érdeklődnék, hogy a Roomsterben csak egy szivargyújtó van? Nincs nálam a kocsi, csak egy ismerősöm mondja, hogy zavaró a GPS-vezetéke, mert a vezetéke ott megy el a sebváltónál. .. szerintem előrébb is található talán egy másik szívargyújtó. Kérnék egy gyors választ. Köszönöm.
Eddig az első ajtók nyitásakor vagy a gyújtáskulcs kihúzásakor a első belső világítás gyulladt meg, valamitől most az első helyett a csak hátsó. Tudná valaki hogyan állítható vissza a korábbi állapot?
Nálam, a bovden nyúlás miatt felejtette el a végpontokat és össze-vissza működött. Anno garanciában cserélték az egész mechanikát! Ha nem segít a lenti megoldás ez lehet még opció!
Próbáld meg tanítani először. Lehet, hogy valamiért (akku saru levétel?) elfelejtette a végpontokat, akkor szokott ilyeneket csinálni. Add rá a gyújtást, nyomd le a gombot koppig és tartsd is úgy az ablak leérkezéséig és még az után is pár másodpercig! Aztán ugyanez fölfelé (húzva tartod a gombot míg felmegy az ablak + néhány mp.) Reméljük ez segít.
A kapcsoló ritkán romlik el, inkább szokott még galibát okozni az ajtó ás az "A" oszlop közötti kábelátvezetés törése.