Nekem csereltek a stabilizator palcat tavasszal, most nem hallom a nyekergest, es nem erzek kottyanast a kormanyon. Nem sokkal a csere utan en csereltem a kerekeket telirol nyarira, es ekkor fujtam be szilikon spray-el minden olyan gumi rezgescsillapito elemet, amit lattam (valoszinu a stab palca csereje mellett ez is segitett). Nem csereltem semmit, de az nem egyszeru muvelet, es nem is annyira olcso. Hogy melyik okozza a hangot, azt nagyon nehez megmondani, de valoszinuleg eltalatam a ludast.
Sziasztok (megint), Sajnos úgy vettem az autót, hogy nagyon be voltak mattulva az első fényszórók. Felpolíroztattam, lakkozták is, de kb. 1,5 évet bírt, jelenleg megint mattak és csúnyák. Emiatt érdeklődnék, hogy a ráncfelvarrott E11-es (2009-) első lámpáját be lehet-e szerelni a ráncfelvarrás előtti 2007-es E11-be? Ránézésre hasonlónak tűnik a formája, de nem tudom, hogy tényleg stimmel-e? Köszi!
Sziasztok, A nyekergéssel kapcsolatban az enyém is csinálja minden télen. Voltam vele márkaszervizben (a visszahívásos légzsákcserén) ahol megnézték és állították, hogy a tank csinálja, persze nem hittem el. Pontosan melyik szilenteket (nem nagyon értek hozzá) kell cserélni a probléma megszüntetéséhez? Köszi!
A szilent nyekereg, olyan mint egy ocska szeker. Adtamneki szilikon spray-t a toronycsapagynal meg a kormanymunel es hatso futomunel is. Most nem hallani.
Sziasztok. 2014 és dízel Noteom van. Azt szeretném kérdezni hogy tapasztalt már vki olyat, hogy hideg időben nyikorog, nyekereg vmi a futomuben főleg fekvorendoron athajtva. Volt egy 2006 OS Noteom is, az is így csinálta télen. Esetleg a lengescsillapito? A kormány ropogasa, amit sokan írnak az attól van, hogy egy fejlesztés miatt a kormanyszerkezet nem el hajlik utkozeskor, hanemegymasba csúszik a szerkezet. Nekem gariba cseréltek meg 2006 bán, mert változtattak rajta az újabb kiadasokon.
Tudna nekem valaki segíteni valaki hogy NISSAN NOTE E11 . 90 lóerős ,1.5 DCI- motorhoz milyen izzítógyertya szükséges ? Mert 2-félét is ajánl az alkatrész kereső ,egy 11v-osat és egy 4,4v-osat .
Nem tudom hogy melyik való bele ,lehet hogy két féle kell bele?
Kormány koppanás, vagy roppanás nálam is jelen van lassan 3 éve, de sehol senki sem lát semmit. Több helyre is elvittem.
Pótféklámpát, egy két oldalon ragadó gumiféle anyag tartja pluszban. Mielőtt leszeded, érdemes venned egyet. Ja, és készülj fel hosszadalmas ragasztó leszedési procedúrára, mind a lámpabúra, mind a kasztni részéről is. Valami ragasztó oldószerrel próbálkozz, ami a lakkot még nem bántja. Nippartsnál vettem még régebben a két oldalon ragadó szigetelő részt.
Üdv Note-s kollégák! Nekem is van egy 2007-es 264k km-el de a lent leírt hibák még nyomokba sincsenek jelenleg! Ami nem azt jelenti , hogy holnap nem jön elő!
Amire meg gondolni tudok a soft megoldasok kozul az a motorolaj. Nem tudom milyen van benne, en a Mobil mellett teszem le az eskut, bar mivel eddig Castrol volt benne es nincs gond nem cserelem a markat es a viszkozitast. Esetleg erdemes megprobalni masik olajat beletenni. A fix fordulaton jelentkezo hangosodas nekem tovabbra is valami rezonanciara utal, ami nem feltetlen erezheto a kasztnin csak a hang erosebb. Gondolnek meg a kipufogorendszerre, hovedo lemezre, motortarto gumibakra. Innet mas otletem nincsen, egy rutinos szerelo esetleg hangrol megmondja mi a baj. Tegyel fel youtube-ra videot es linkeld ide, hatha valaki hallott ilyent.
Köszi a választ! Nem rezonancia a hang, hanem a motor egyenletesen elkezd bőgni pont 3000-es fordulaton, mindegy milyen sebességben. Próbáltam már minden benzinnel, igazából a hang mellett az is fura 100-as tempónál 5-ösben 3000-en megy, nem?
Ez a kormánymű roppanás nálam is jelentkezik, futómű rendben. Nálam még egy koppanó hang van néha ha lassan megyek bele nagyobb kátyúba, de arra is azt mondták a szerelők, hogy talán kezdődik valami, de nem látnak semmit rossznak.
3000-nél 100-nál nekem is jelentkezik a motor hangosodása+egy kis rezonancia, de 3500-tól kb elmúlik. 1.6-os motor.
Viszont. Beázik a pót féklámpámnál a kasztni, és a hátsó szélvédőn belül pár csepp viz folyik. Hogy lehet kiszedni a pót féklámpát? Mert a csavarokat kitekertem, de nem akar kijönni a lámpa. A tömitést még valami vékony zsineggel körbe kellene vágnom?
Biztos hogy a motor? Lehet valami rezonancia azon a fordulaton. Javaslatom, hogy tegyel bele 95-os premium benzint az OMV-nel. Elvileg az a legjobb benya, jofele schwehat-i parlat. Attol csendesebb lesz, egyenletesebb jarast tapasztalsz, picit tobb erot es kitakaritja a mocskot a motorbol. Ha nincs javulas akkor lehet gondolkodni tovabb. Csak hang van vagy a kasztnin is erezni valamit (rezonancia pl.)?
Én Eneos 5w30 olajat használok. 186 ezer van a gépben, de soha nem ette az olajat. A kormány koppanás nálam is előjött. Többen nézték, rángatták, de senki nem talált semmit. Télen, illetve hideg időben ritkábban jelentkezik.
A kormányroppanás sajnos nálam is megvan. 4 szerelő nézte át. Rázták, feszegették. A teljes futómű rendben van. /toronycsapágyak, kutyacsont, talpas, lengéscsillapítók stb.../
A diagnózis szerint a roppanás a kormányműből jön. Innen nem tudom hogyan tovább.
Van egy másik problémám is. Nagyon sok olajat eszik. Az autó 2008-as 1.4-es benzines. 123000KM van benne.
6000KM alatt 2,5 litert kellett utánatölteni. Most Castrol Magnatec 5W-30 - as olajjal járok.
Motor nem olajos. Hűtővízbe nincs olaj. Az autó látszólag nem fűstől, viszont a kipufogó kicsit kormos.
Az autó jól húz nem lomha.
Van valakinek hasonló tapasztalata? Milyen olajjal jártok?
mondjuk a kérdés esetleg az lehet, hogy a vonóhorgon mit húzigáltak? 300liter cefrét minden évben egyszer a szeszfőzdébe, vagy minden hétvégén a Tisza-tóra egy 8 mázsás SHARK-ot sólyázni...
Amugy az egesz auto eleg lotyogos. Az ules is lotyog, az ablakok is ha leengedem oket, a valto is. Ahogy olvastam ezek ilyenek. Ettol fuggeltenul nem rossz auto, de a minosegi se ilyen, bar nem is annyiba kerul.
Én cseréltem mindent. Toronycspágyat, lengőkart, stab pálcát, kormány összekötő gömbfejet.
És még mindig roppan mikor tekerem. Akkor érzem amikor sokat kell tekergetni. Pl egy y megfordulásnál. roppan egyet, mintha ki lenne éppen akkor találná meg valami a helyét.
Kormányműre gyanakszom már csak, vagy a kormánytengelyen van két kardánkereszt. De ezeket már nem bolygattam meg. Ha ilyen ilyen, többet nem akarok rákölteni.
Szia, ugyanez volt/van nalam is. A szerelom cserelte az egyik stabilizator palcat es jobb lett, szerintem kellett volna cserelnie a masikat is, nem ertem miert nem tette meg. Valoszinuleg nem olyan szintu a problema, hogy egy allo autonal akar csak rangatsra is elojojjon. Menjen vele a szerelo es tapasztalja meg amit mondasz, ha eleg rutinos kapasbol tudnia kell mi okozhatja.
most vásároltam Nissan Note 1.4 Visia gépkocsit, a kormány jobbra balra tekeréskor koppanó hangot érzést tapasztalni, a szerelő átnézte a gépkocsi futóművét, azt mondta ott semmi hibát nem észlelt. Valaki tapasztalt e hasonlót és talált e rá megoldást. Előre is köszönöm szépen!